quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sins je nickchange mag je van mij niet meer in een rijtje, vroeger zat je bij owlet, cattie & macka
Niet boven bij de pc en niet beneden bij de pc. Meestal zit ie gewoon in mijn portemonnee, maar soms gaat Ruben daarmee aan de haal, maar de laatste keer dat hij dat deed, dacht ik dat het pasje nog boven zou moeten liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:26 schreef trui het volgende:
troel, ergens in de buurt van je computer of internetbankier-apparaatje misschien? of stop je 'm normaal gesproken in je portemonnee? dan los in je jaszak of tas? of zijn dat te logische plekken.
Waaahquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef lily het volgende:
[..]
buiten op de stoep?
daar lag die van mij een keer (door jongste door de brievenbus naar buiten geduwd)
ikkuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef mrien het volgende:
Lastig Troel! Hopelijk vind je hem weer snel
Zijn er hier nog facebook-spelletjes verslavende mensen die vriendjes zoekenIk zoek nog vriendjes voor Farm Town...
Mocht je het niet spelen, ook niet gaan doen..kost je veel te veel tijd
onder de bank? een kast? tussen de bank? onder je bed, in de buurt van je bed?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet boven bij de pc en niet beneden bij de pc. Meestal zit ie gewoon in mijn portemonnee, maar soms gaat Ruben daarmee aan de haal, maar de laatste keer dat hij dat deed, dacht ik dat het pasje nog boven zou moeten liggen.
Gevalletje dementie gok ik dus
welquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaah
Dat doen kinderen niet, toch?
Ruben speelt meestal CSI-agent. Kijken wat er in de portemonnee zit en alles op de verkeerde plaats terugstoppenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef lily het volgende:
[..]
wel![]()
Ik had hem op de tafel gelegd en 5 min was ie weg. Ik heb me compleet rot gezocht (hoe kan dat nu weer hij lag er net nog?)
Belt de buurvrouw aan met mijn bankpas in haar handen. Alsjeblieft, lag op de stoep
David speelde postbode
ze zijn oook TE verslavendquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef mrien het volgende:
Ik ook niet van alle hoor amaranta, maar sommige zijn wel leuk
koelkast hier ook vaan prijsquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef freecell het volgende:
TARA kijkt altijd eerst in de koelkast als ik iets kwijt ben
Best vaak prijs
Of op het plankje in de WC, dan moest ik nodig plassen bij thuiskomst
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik moest vanmorgen met een ladder door m'n slaapkamerraam naar binnen![]()
Zowel voordeur als achterdeur hadden een sleutel aan de binnenkant zitten, waardoor er vanaf de buitenkant geen sleutel meer in kon..
Kinderen naar schoonmoeder gebracht, ladder bij de overburen geleend.. twee huisvrouwen met een ladder over straatNaar boven om raam open te krijgen en toen nog een keer naar boven om naar binnen te klimmen.. Sleutels uit de deur halen, kinderen bij oma halen, Saskia uit school halen..
Was me het ochtendje wel..
Ja, oiquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:24 schreef Estrys het volgende:
Die rijtjes![]()
En ik moest ook erg lachen om het beeld van de twee huisvrouwen met de ladder![]()
Bah, las vanmorgen in de krant een rouwadvertentie van een vrouw en daarin stond dat ze twee weken geleden is bevallen van een dochterKoude rillingen krijg ik daarvan
O.k., ik mis het stuk waar je de geleende ladder terugbrengt naar de overburen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik moest vanmorgen met een ladder door m'n slaapkamerraam naar binnen![]()
Zowel voordeur als achterdeur hadden een sleutel aan de binnenkant zitten, waardoor er vanaf de buitenkant geen sleutel meer in kon..
Kinderen naar schoonmoeder gebracht, ladder bij de overburen geleend.. twee huisvrouwen met een ladder over straatNaar boven om raam open te krijgen en toen nog een keer naar boven om naar binnen te klimmen.. Sleutels uit de deur halen, kinderen bij oma halen, Saskia uit school halen..
Was me het ochtendje wel..
Das sneuquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mocht op een gegeven moment de les niet meer in omdat ik een salto over het hoogspringkoord deed (ff showen wat ik allemaal leerde met turnen) dat werd me dus niet in dank afgenomen en toen mocht ik de rest van t jaar de les niet meer indat was echt een enorme straf voor me
Ja, blijkbaar. En weet je wat het lolligste daarvan is? Ik werd pas ongesteld toen ik al 15 was. En ik gebruikte die smoes al vanaf m'n 12e.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
She-Wolf: kregen jullie vrij van Gym voor ongesteld zijn?Dat konden wij echt wel vergeten. Als je geen briefje van je ouders had moest je hoe dan ook meedoen. Geen ontkomen aan.
Ik had met 38wk zwangerschap een borrel van m'n opleiding. Toen zei een klasgenootje "Zo bizar om te bedenken dat je gewoon al een kind hebt!"quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Groofsken het volgende:
Ja bizar hè, ben gewoon 8 mnd ver al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |