knusquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef pinquit het volgende:
mijsje ken ik niet![]()
oh en mag ik bij KD in t rijtje?
Dat dus, zoals Lois en Belana bijvbquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
knus
ik heb wel rijtjes in mijn hoofd maar die zijn logisch omdat die mensen ook irl met elkaar omgaan en er dus incrowd posts zijn, niets mis mee hoor
blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
Nja wat een onzin vick. Dat snappen ze toch wel
Haha zo grappig hoe verschillend iedereen over elkaar denktquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Lishe het volgende:
Ja echt pinq. Niet dat ik ze bij elkaar vind horen, maar ze staan onder hetzelfde kopje in mijn hoofd. Ze komen als hetzelfde soort mens op me over.
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoor jij dan ook bij ons? (als kreupelen onder elkaar)
ik hoef ook niet zo nodig in een rijtje hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef niet zo nodig in een rijtje, ik zou ook niet eens weten bij wie... ik zweef overal tussendoor denk ik dan
Nee, jij staat in een rijtje met stout natuulijkquote:
Wazige gedachte van mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef trui het volgende:
bonjour! ik ben weer beter![]()
wat zijn dit voor rijtjes?
Ja, die bovenste heb ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef Lishe het volgende:
Je bovenste vind ik raar MvD.
Vivi, Moonah, Kim heb ik.
Nou, ik ga weer bezig met mn rijtje was.
Bye Bye.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef amaranta het volgende:
Das ook raar Vicky :![]()
Ik hoor trouwens bij Vicky want wij zijn op dezelfde dag jarig.
Ik ben twee rijtjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef She-Wolf het volgende:
Nee, jij staat in een rijtje met stout natuulijk
sins je nickchange mag je van mij niet meer in een rijtje, vroeger zat je bij owlet, cattie & mackaquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, die bovenste heb ik ook niet zo.
Vicky, ik zie jou in een rijtje met Fuente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |