knusquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef pinquit het volgende:
mijsje ken ik niet![]()
oh en mag ik bij KD in t rijtje?
Dat dus, zoals Lois en Belana bijvbquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
knus
ik heb wel rijtjes in mijn hoofd maar die zijn logisch omdat die mensen ook irl met elkaar omgaan en er dus incrowd posts zijn, niets mis mee hoor
blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef pinquit het volgende:
Nja wat een onzin vick. Dat snappen ze toch wel
Haha zo grappig hoe verschillend iedereen over elkaar denktquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef Lishe het volgende:
Ja echt pinq. Niet dat ik ze bij elkaar vind horen, maar ze staan onder hetzelfde kopje in mijn hoofd. Ze komen als hetzelfde soort mens op me over.
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoor jij dan ook bij ons? (als kreupelen onder elkaar)
ik hoef ook niet zo nodig in een rijtje hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoef niet zo nodig in een rijtje, ik zou ook niet eens weten bij wie... ik zweef overal tussendoor denk ik dan
Nee, jij staat in een rijtje met stout natuulijkquote:
Wazige gedachte van mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:10 schreef trui het volgende:
bonjour! ik ben weer beter![]()
wat zijn dit voor rijtjes?
Ja, die bovenste heb ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef Lishe het volgende:
Je bovenste vind ik raar MvD.
Vivi, Moonah, Kim heb ik.
Nou, ik ga weer bezig met mn rijtje was.
Bye Bye.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef amaranta het volgende:
Das ook raar Vicky :![]()
Ik hoor trouwens bij Vicky want wij zijn op dezelfde dag jarig.
Ik ben twee rijtjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef She-Wolf het volgende:
Nee, jij staat in een rijtje met stout natuulijk
sins je nickchange mag je van mij niet meer in een rijtje, vroeger zat je bij owlet, cattie & mackaquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:15 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, die bovenste heb ik ook niet zo.
Vicky, ik zie jou in een rijtje met Fuente.
of door namenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef trui het volgende:
ik heb soms ook gekke associaties tussen mensen puur door hun avatars bijvoorbeeld. doordat die op elkaar lijken horen ze een beetje bij elkaar in mijn hoofd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sjonge. dat wist ik heul niet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Staat zelfs onder haar naam.,,quote:
ze is een meisje hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:31 schreef Tazz het volgende:
Staat zelfs onder heer naam.,,
TUFKA Igraine
oh gnorfquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Staat zelfs onder heer naam.,,
TUFKA Igraine
Ondertitelquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:31 schreef trui het volgende:
[..]
zie haar onderschrift of hoe heet dat. daar onder d'r naam/avatar.
TUFKA,er valt een kwartje.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Staat zelfs onder haar naam.,,
TUFKA Igraine
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
TUFKA,er valt een kwartje.
Ik dacht dat het een of andere Ikea-kast was
The userquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook leuk
Maar ik weet niet zeker of ik weet wat TU is? FKA kom ik wel uit
To You?
Ik heb het er maar druk meequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
cattie, moonah, PM, Vivi
Maar ook: Vivi, taartjesfee en k_i_m
Maar ook: huuphuup en taartjesfee en pinquit en ska
M@x en Maggie
Mijn inbox zit om de week wel weer volquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn inbox is voor 96% volmaar dat zijn voornamelijk dreigpm's en doodverwensingen
o en mijn stalkers en aanbidders natuurlijk
idemquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn inbox zit om de week wel weer vol
Dat heb je al sommige mensen weigeren msn te gebruiken
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef Vicky het volgende:
mijne is maar 5% vol.. maar ik leeg m regelmatigmaar ik krijg ook heeeel weinig pmmetjes
Kijk eens tussen het speelgoed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef Troel het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn bankpas gelaten heb? Ik moet nog wat dingen regelen op telebankieren, maar zonder bankpas kom ik nergens
Een trui breien?quote:
Nou, ik heb er nog een waar ik toch al het meeste mee werk, maar telebankieren kan natuurlijk alleen op degene die kwijt isquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef trui het volgende:
troel, ik zou bijna zeggen: je mag de mijne wel lenen! maar nee, toch maar niet.
buiten op de stoep?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:17 schreef Troel het volgende:
Iemand enig idee waar ik mijn bankpas gelaten heb? Ik moet nog wat dingen regelen op telebankieren, maar zonder bankpas kom ik nergens
yep, staat wel goed bij mijn haarkleur...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:21 schreef trui het volgende:
snel zeuren!mooi kleurtje hoor, voor jezelf?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sins je nickchange mag je van mij niet meer in een rijtje, vroeger zat je bij owlet, cattie & macka
Niet boven bij de pc en niet beneden bij de pc. Meestal zit ie gewoon in mijn portemonnee, maar soms gaat Ruben daarmee aan de haal, maar de laatste keer dat hij dat deed, dacht ik dat het pasje nog boven zou moeten liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:26 schreef trui het volgende:
troel, ergens in de buurt van je computer of internetbankier-apparaatje misschien? of stop je 'm normaal gesproken in je portemonnee? dan los in je jaszak of tas? of zijn dat te logische plekken.
Waaahquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef lily het volgende:
[..]
buiten op de stoep?
daar lag die van mij een keer (door jongste door de brievenbus naar buiten geduwd)
ikkuhquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef mrien het volgende:
Lastig Troel! Hopelijk vind je hem weer snel
Zijn er hier nog facebook-spelletjes verslavende mensen die vriendjes zoekenIk zoek nog vriendjes voor Farm Town...
Mocht je het niet spelen, ook niet gaan doen..kost je veel te veel tijd
onder de bank? een kast? tussen de bank? onder je bed, in de buurt van je bed?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet boven bij de pc en niet beneden bij de pc. Meestal zit ie gewoon in mijn portemonnee, maar soms gaat Ruben daarmee aan de haal, maar de laatste keer dat hij dat deed, dacht ik dat het pasje nog boven zou moeten liggen.
Gevalletje dementie gok ik dus
welquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Waaah
Dat doen kinderen niet, toch?
Ruben speelt meestal CSI-agent. Kijken wat er in de portemonnee zit en alles op de verkeerde plaats terugstoppenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:41 schreef lily het volgende:
[..]
wel![]()
Ik had hem op de tafel gelegd en 5 min was ie weg. Ik heb me compleet rot gezocht (hoe kan dat nu weer hij lag er net nog?)
Belt de buurvrouw aan met mijn bankpas in haar handen. Alsjeblieft, lag op de stoep
David speelde postbode
ze zijn oook TE verslavendquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:56 schreef mrien het volgende:
Ik ook niet van alle hoor amaranta, maar sommige zijn wel leuk
koelkast hier ook vaan prijsquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef freecell het volgende:
TARA kijkt altijd eerst in de koelkast als ik iets kwijt ben
Best vaak prijs
Of op het plankje in de WC, dan moest ik nodig plassen bij thuiskomst
ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik moest vanmorgen met een ladder door m'n slaapkamerraam naar binnen![]()
Zowel voordeur als achterdeur hadden een sleutel aan de binnenkant zitten, waardoor er vanaf de buitenkant geen sleutel meer in kon..
Kinderen naar schoonmoeder gebracht, ladder bij de overburen geleend.. twee huisvrouwen met een ladder over straatNaar boven om raam open te krijgen en toen nog een keer naar boven om naar binnen te klimmen.. Sleutels uit de deur halen, kinderen bij oma halen, Saskia uit school halen..
Was me het ochtendje wel..
Ja, oiquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:24 schreef Estrys het volgende:
Die rijtjes![]()
En ik moest ook erg lachen om het beeld van de twee huisvrouwen met de ladder![]()
Bah, las vanmorgen in de krant een rouwadvertentie van een vrouw en daarin stond dat ze twee weken geleden is bevallen van een dochterKoude rillingen krijg ik daarvan
O.k., ik mis het stuk waar je de geleende ladder terugbrengt naar de overburen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik moest vanmorgen met een ladder door m'n slaapkamerraam naar binnen![]()
Zowel voordeur als achterdeur hadden een sleutel aan de binnenkant zitten, waardoor er vanaf de buitenkant geen sleutel meer in kon..
Kinderen naar schoonmoeder gebracht, ladder bij de overburen geleend.. twee huisvrouwen met een ladder over straatNaar boven om raam open te krijgen en toen nog een keer naar boven om naar binnen te klimmen.. Sleutels uit de deur halen, kinderen bij oma halen, Saskia uit school halen..
Was me het ochtendje wel..
Das sneuquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ik mocht op een gegeven moment de les niet meer in omdat ik een salto over het hoogspringkoord deed (ff showen wat ik allemaal leerde met turnen) dat werd me dus niet in dank afgenomen en toen mocht ik de rest van t jaar de les niet meer indat was echt een enorme straf voor me
Ja, blijkbaar. En weet je wat het lolligste daarvan is? Ik werd pas ongesteld toen ik al 15 was. En ik gebruikte die smoes al vanaf m'n 12e.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
She-Wolf: kregen jullie vrij van Gym voor ongesteld zijn?Dat konden wij echt wel vergeten. Als je geen briefje van je ouders had moest je hoe dan ook meedoen. Geen ontkomen aan.
Ik had met 38wk zwangerschap een borrel van m'n opleiding. Toen zei een klasgenootje "Zo bizar om te bedenken dat je gewoon al een kind hebt!"quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef Groofsken het volgende:
Ja bizar hè, ben gewoon 8 mnd ver al.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had met 38wk zwangerschap een borrel van m'n opleiding. Toen zei een klasgenootje "Zo bizar om te bedenken dat je gewoon al een kind hebt!"
Ik:Ehhh die is er nog niet hoor...
Zij:Oh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |