abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:11:54 #201
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74351212
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74351233
Wat geweldig Oxy!!
pi_74351266
Gaaf Oxy!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74351297
hier ook WO maar voorlopig nog met parttime studiegerelateerde baan maar ik geloof nooit dat dat nog lang gaat duren de universiteit gaat bezuinigen en ze willen het tijdschrift waar ik voor werk schrappen dus BLEGH!

Oh en hm chinees is nog steeds helemaal en mn hart ligt bij onderzoek doen. Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskunde vraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling ) maar de studie en het beroep is nooit bij me opgekomen maar lijkt me zo ontzettend gaaf, al een paar maanden speelt t idee maar ik kan er concreet maar weinig mee.
Het houdt een keertje op met het studeren enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74351314
ho, pagina gemist!

Oxy tof!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:16:09 #206
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74351349
tja tja, zegt het LOI nu... (ik hoor hmmm en twijfel twijfel tja tja...)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_74351388
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
tja tja, zegt het LOI nu... (ik hoor hmmm en twijfel twijfel tja tja...)
wrom?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74351393
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
hier ook WO maar voorlopig nog met parttime studiegerelateerde baan maar ik geloof nooit dat dat nog lang gaat duren de universiteit gaat bezuinigen en ze willen het tijdschrift waar ik voor werk schrappen dus BLEGH!

Oh en hm chinees is nog steeds helemaal en mn hart ligt bij onderzoek doen. Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskunde vraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling ) maar de studie en het beroep is nooit bij me opgekomen maar lijkt me zo ontzettend gaaf, al een paar maanden speelt t idee maar ik kan er concreet maar weinig mee.
Ohhh ik zie jou best als verloskundige! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat dat in je opkomt hoor, ik had tijdens de zwangerschap ook echt best een bewondering voor het beroep.
ik krijg nog steeds het winkeltje niet uit m'n hoofd Argh! Afstuderen, geen onderneming opstarten! Dat gáát toch helemaal niet

Oxy, hoezo?
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:18:57 #209
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74351445
goh huup! wat een hip idee ik denk dat je t best kan t lijkt mij persoonlijk doodeng! en lastig met kind
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:19:38 #210
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74351473
en innepin, waarom kan da nie? moet je nog veel doen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:21:31 #211
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74351540
Ze gaan overleggen. Of ik het ''niveau'' wel aan denk te kunnen.
Terwijl er géén vooropleiding nodig is, en ik heb Havo gedaan?
Morgen hoor ik meer. Ze vinden het gewoon raar dat iemand, die niet zonder begeleiding naar de Praktijkdagen, wil komen, Havo heeft en überhaupt een cursus wíl doen

Nou zeg.
Alsof 't mijn schuld is.
pi_74351555
Ik moet m'n scriptie nog schrijven Da´s alles eigenlijk. Maar ik ben dan weer zo van het NU NU NU! Ik heb het idee, het idee is goed, dan wil ik het ook nu uitvoeren. En da's niet erg realistisch denk ik bovendien kost het geld enzo.
pi_74351730
quote:

Dat had ik ook na mijn zwangerschap en bevalling Na een paar maanden was ik wel weer genezen daarvan.

Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek (niet als verloskundige )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:34:07 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74351962
oxy wat leuk een cursus.
hopelijk krijg je morgen toch groen licht om eraan te beginnen.
ik ga voor je duimen in elk geval
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74352001
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:21 schreef Oxymoron het volgende:
Ze gaan overleggen. Of ik het ''niveau'' wel aan denk te kunnen.
Terwijl er géén vooropleiding nodig is, en ik heb Havo gedaan?
Morgen hoor ik meer. Ze vinden het gewoon raar dat iemand, die niet zonder begeleiding naar de Praktijkdagen, wil komen, Havo heeft en überhaupt een cursus wíl doen

Nou zeg.
Alsof 't mijn schuld is.
Nouhja zeg, wat raar van de LOI
Ik duim ook voor je dat het door kan gaan Oxy. Zo te lezen is het een hele leuke cursus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 15:35:41 ]
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:35:37 #216
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74352033
Dank je, Bar!
pi_74352194
Oxy, ik hoop dat het gewoon gaat lukken. Ik denk dat ze bang zijn dat je allerlei extra aandacht nodig hebt vanwege je autisme, ik denk dat ze niet zo goed snappen hoe dat werkt misschien? Dat dat niks met jouw niveau te maken heeft.
Have you had your kezzzzzz today???
pi_74352222
nouja zeg Oxy wat idioot zeg van het LOI!
tsk, ik ben er gewoon een beetje plaatsvervangend boos om.

Ik hoop voor je dat het gewoon door kan gaan hoor.

Ah Estrys, herkenning dus?
nou moet ik zeggen dat ik wel vaker richting medische beroepen geneigd was maar verloskundige was nog nooit bij me op gekomen. Komt ook omdat er nog nooit iemand zwanger was geweest in mn omgeving en afgezien van dat ik zelf wel graag kinderen wilde had ik nooit zo stilgestaan bij het fenomeen zwanger en bevallen an sich.
Maar goed, ik moet gewoon nog een paar maanden wachten en dan gaat het vanzelf wel weer over dus
das mooi want ik kan er toch niets mee, wellicht als ik het over een paar jaar nog steeds graag wil dat ik me dan wel aanmeld ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 november 2009 @ 15:54:31 #219
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74352692
Huup, dat lijkt me een gaaf beroep, maar ik weet uit ervaring dat ik slecht tegen onregelmatig werken kan.
Daarbij is de opleiding te intensief, nu ik zelf een kind heb. Ik heb er wel serieus naar gekeken!
Maar misschien word ik nog wel lactatiekundige.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_74352766
Huup, er was toch een tekort aan verloskundigen? Of was dat alleen in de kraamzorg?

Oxy wat stom van de LOI zeg. Maar het komt vast goed! Het klinkt als een hele leuke cursus.
pi_74352812
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:54 schreef PM-girl het volgende:
Huup, dat lijkt me een gaaf beroep, maar ik weet uit ervaring dat ik slecht tegen onregelmatig werken kan.
Daarbij is de opleiding te intensief, nu ik zelf een kind heb. Ik heb er wel serieus naar gekeken!
Maar misschien word ik nog wel lactatiekundige.
dat is mijn grootste bezwaar op dit moment ja
met al die stages enzo. En het feit dat het bijna niet te doen is ernaast te werken (er moet toch ook geld verdient worden...)

Hihi, lactatiekundige is ook in de richting toch

oooh mn dochter heeft zo'n pret. Ze mept heul hard tegen de beestjes van het wipstoeltje aan en heeft de grootste lol als het ding weer terugzwaait
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74352866
De ouders van Morris z'n vriendje zijn allebei verloskundige De een heeft een eigen praktijk en de ander werkt in een ziekenhuis.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:01:12 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74352934
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:59 schreef snoopy het volgende:
De ouders van Morris z'n vriendje zijn allebei verloskundige De een heeft een eigen praktijk en de ander werkt in een ziekenhuis.
Ik las eerst: de ouders van Morris zijn allebei verloskundige!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_74353047
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:56 schreef innepin het volgende:
Huup, er was toch een tekort aan verloskundigen? Of was dat alleen in de kraamzorg?

Oxy wat stom van de LOI zeg. Maar het komt vast goed! Het klinkt als een hele leuke cursus.
ik heb eigenlijk geen idee of daar een tekort aan is ofzo?
kraamzorg wel maar daar heb ik dan weer geen oren naar om eerlijk te zijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74353083
Oxy, ik hoop ook dat het gaat lukken!

Huup, ik heb van de week nog op de site voor opleiding tot VK gekeken. Lijkt me ook een supermooi beroep, maar niet te combineren met 2 kindjes denk ik.

Ik heb nu 3 sollicitaties uitstaan.. ben benieuwd

Succes morgen overmorgen Estrys!

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 03-11-2009 16:11:10 (oops...) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74353145
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Vicky het volgende:

Huup, ik heb van de week nog op de site voor opleiding tot VK gekeken. Lijkt me ook een supermooi beroep, maar niet te combineren met 2 kindjes denk ik.

Succes morgen Estrys!
oh spannend!

en niet te combineren mja ik weet niet. Aan de ene kant misschien niet nee, maar mijn vk heeft vier kinderen 2 "gewone" ( ) en 1 tweeling. Dus mja, ergens doet ze toch iets goed dan Misschien is het ook wel juist die onregelmatigheid die ervoor zorgt dat het wel werkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74353225
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Vicky het volgende:

Succes morgen Estrys!
Morgen is het woensdag
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74353242
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik las eerst: de ouders van Morris zijn allebei verloskundige!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74353303
quote:
Oh en hm chinees is nog steeds helemaal en mn hart ligt bij onderzoek doen.
Onderzoek doen is zo leuk!

Waar wil je onderzoek naar doen? Als het met kindjes te maken moet hebben kan ik je wel bij Pedagogiek binnenloodsen.
quote:
Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskunde vraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling )
En toen ik op de intensive care had gelegen wilde ik daar verpleegkundige worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74353586
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onderzoek doen is zo leuk!

Waar wil je onderzoek naar doen? Als het met kindjes te maken moet hebben kan ik je wel bij Pedagogiek binnenloodsen.
[..]

En toen ik op de intensive care had gelegen wilde ik daar verpleegkundige worden.
hahaha
erg is dat he? Als je ergens zo intensief mee in aanraking bent geweest dat je er dan gelijk iets mee wilt
maar aan de andere kant, toen ik mn vakkenpakket moest kiezen had ik nog nooit een zwangere vrouw in het echt gezien laat staan dat ik er bij had stilgestaan dat die ook ooit es moesten bevallen enzo haha. Dus mja, ach.

En onderzoek ja ik hou ervan, uitpluizen enzo. Pedagogiek hmm... ik kan vast wel iets met chinese kindertjes bedenken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 november 2009 @ 16:24:08 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74353774
Oxy, ik hoop dat ze ja zeggen, ik duim voor je!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74354419
Ik heb net culinair gedaan. Had pastasaus gekocht en die was echt niet lekker. Door toevoeging van tomatenpuree, wat room, kruidenboter, tapanade, bieslook en oregano isser nu toch wel een lekkere pastasaus geworden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74354556
klinkt goed!
ik maak eigenlijk altijd pastasaus met tomatenpuree en water en dan allerlei meuk. Of met tomatenblokjes uit blik en meuk erdoor. mn lief is meer van de puree, ik vind de blokjes lekkerder.

Hier eten we trouwens erwtensoep. Ook zoiets wat ik ooit es zelfgemaakt wil hebben. Gewoon om te kijken of het de moeite waard is om zelf te maken (en in te vriezen) of dat je het verschil toch eigenlijk nauwelijks proeft (zoals met de meeste sambals en boemboes.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:59:13 #234
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74355049
Niet meteen eten, die erwtensoep, huup!
Eerst lekker in laten trekken, in de tuin/schuur/garage. En de volgende dag of dagen erna opeten.
Veel lekkerder!
pi_74355094
Oeh, mijn lief maakt zulke lekkere erwtensoep! Maar wij zijn vegetariers dus blikken zijn geen optie. Maar dat recept is echt superlekker.

Ik heb cupcakes in de oven staan, het ruikt hier heerlijk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 17:02:54 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74355191
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
klinkt goed!
ik maak eigenlijk altijd pastasaus met tomatenpuree en water en dan allerlei meuk. Of met tomatenblokjes uit blik en meuk erdoor. mn lief is meer van de puree, ik vind de blokjes lekkerder.

Hier eten we trouwens erwtensoep. Ook zoiets wat ik ooit es zelfgemaakt wil hebben. Gewoon om te kijken of het de moeite waard is om zelf te maken (en in te vriezen) of dat je het verschil toch eigenlijk nauwelijks proeft (zoals met de meeste sambals en boemboes.)
mijn eigengemaakte erwtensoep (recept van mijn moeder) smaakt heel anders (en veel beter) dan welke erwtensoep uit blik dan ook.
pi_74355235
Mijn nicht en haar man zijn ook allebei verloskundige! En ze hebben 3 kleine kinderen!
pi_74355355
Ik lust geen erwtensoep
en die geur...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74355469
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mijn nicht en haar man zijn ook allebei verloskundige! En ze hebben 3 kleine kinderen!
dat zijn geen dingen die mij het gevoel geven dat ik vooral niks moet doen met dat idee wat maar blijft hameren in mn achterhoofd he?!!

Oxy thanks voor de tip
deze soep komt uit zo'n zak, dus die zal ik maar niet in de schuur zetten

maar lief belde net, die heeft geen trek in soep dus hij gaat iets anders bij de super halen (zo gaat dat hier bijna dagelijks )

En eigengemaakte soep/ander eten vind ik bijna altijd lekkerder ja, ik hou ervan! Maar erwtensoep heb ik nog nooit gemaakt dus ik ben wel benieuwd hoe dat uit zou pakken.
De erwtensoep van mn schoonvader vond ik echt goddelijk in elk geval
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74355587
snert met worst
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:14:55 #241
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74355626
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef oeke het volgende:
Oeh, mijn lief maakt zulke lekkere erwtensoep! Maar wij zijn vegetariers dus blikken zijn geen optie. Maar dat recept is echt superlekker.

Ik heb cupcakes in de oven staan, het ruikt hier heerlijk!
Ik maak ook hele lekkere (niet)vegetarische erwtensoep!! Ik maak hier altijd twee pannen, één authentiek en één vegetarisch.

Maar hoe ziet dat recept van jouw lief eruit, Oeke?

En nu heb ik zelfgemaakte (vegetarische)tomatensoep en zelfgemaakte kippensoep op staan, die we zo gaan eten. Mijn oudste dochter ligt al heel de dag ziek op de bank, dus een beetje soep is wel lekker, dacht ik zo. Ik hoop dat zij er ook zo over denkt en even wat eet.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_74355640
Huup, ga je VK worden? Misschien kan je VK worden in Chinatown van Rotterdam?

Grappig dat kindjes krijgen zo'n effect op je hebben. Ik ben ineens een half winkeltje in beschilderde babyshirtjes begonnen en KD haakt mutsen.
Innepin, wat voor winkeltje wil jij beginnen?
pi_74355738
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef oeke het volgende:
Huup, ga je VK worden? Misschien kan je VK worden in Chinatown van Rotterdam?

Grappig dat kindjes krijgen zo'n effect op je hebben. Ik ben ineens een half winkeltje in beschilderde babyshirtjes begonnen en KD haakt mutsen.
Innepin, wat voor winkeltje wil jij beginnen?
mja een klasgenootje van me was dus zwanger geraakt tijdens haar jaar weg in China. Die heeft dus haar hele zwangerschap tot 34 weken onder begeleiding gestaan van een gyn daar in het Duitse ziekenhuis in Beijing. Ik vond het toen een beetje een engig idee maar nu vind ik het juist wel bijzonder. Maar ze was toch maar voor de bevalling naar Nederland gekomen kans dat er iets mis is en dat je dan nog maanden in een vreemd ziekenhuis ligt ver weg van alle familie wilde ze niet nemen, niet vanwege de zorg daar verder want die is echt prima in dat ziekenhuis
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74355765
oh en ik weet ook helemaal niet of ik daar wel geschikt voor ben joh, vk worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74355771
Is het raar dat ik me niet prettig voel bij het feit dat J. Sander naar zwemles heeft gebracht en nu bij de dealer zit omdat er 1 of ander lampje brandt op zijn dashboardkastje van zijn auto wat niet helemaal pluis is. Straks is hij niet optijd terug en staat Sander daar...
blegh

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2009 17:19:17 ]
pi_74355887
Oeke, ik ga je ff pmmen over die beschilderde shirtjes! Ik vind ze zooo

Ik maak eigenlijk maar 1 soep zelf en dat is champignonsoep..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74355892
Mijn vader had een collegaatje dat tegelijk met mij zwanger was en ze had ook gepland in Nederland te bevallen omdat ze de Zuid-Amerikaanse ziekenhuizen toch niet helemaal vertrouwde.
Maar ze beviel ineens 6 weken te vroeg ofzo.
Volgens mij is ze wel heel snel naar NL vertrokken.
Het kindje doet het verder hel goed, hoor. Is het substituut kleinkind voor mijn vader.

Lekker soep, She Wolf, ik hou echt van soep! Morgen eten we Turkse linzensoep. Kan ik me nu al op verheugen.
pi_74356086
oh ik heb een verhaal gelezen over bevallingen in zuid-amerika waar mn maag zich echt van omdraaide
stond in het stageverslag van een verloskundige die stage liep in een of andere stadje in mexico
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over smakelijke dingen gesproken, mag ik een receptje voor die linzensoep? Klinkt goed!

LL nee vind ik niet gek hoor. Heeft J. zn telefoon niet bij zich?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74356144
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik weet ook helemaal niet of ik daar wel geschikt voor ben joh, vk worden
Veel lijkt me wel interessant, maar dat 'strippen'en 'ff voelen' en liters vruchtwater over je bakkes hoeft voor mij niet zo
pi_74356198
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Veel lijkt me wel interessant, maar dat 'strippen'en 'ff voelen' en liters vruchtwater over je bakkes hoeft voor mij niet zo
wat dacht je van sproeipoep tijdens het persen?

maar nee serieus, dat zou me echt roesten om eerlijk te zijn. Zeker nu ik het zelf meegemaakt heb.
(dat strippen en voelen he! niet die sproeipoep )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')