En ik weet niet of deze mensen uit deze post inmiddels de boel hier nog in de gaten houden:quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Wie wil er een met een kerstmuts en sneeuw voor mij maken? Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:02 schreef shiznuts het volgende:
@ geelkuikentje en Greys: UR Welcome!
En ja, er waren nog wel wat openstaande items, maar daar had ik vannacht geen trek meer in.
Bij mijn weten staan uit het vorige topic nog open:
[..]
[..]
[..]
En natuurlijk... Rauzer...
[..]
Niet dat ik nu weet wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand wat met die van mij? Heb al zitten prutsen, maar er komt niet echt wat moois uit.
En ook dees:quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Saaaaab het volgende:
Iemand voor de mijne? Een dikke-kerstmannenjas misschien?
En hieronder een FEEstelijke avatar maar dan zeg maar carnavalsfeer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef JJH het volgende:
Hallo handige dames en heren,
Zouden jullie misschien iets met een kerstmuts kunnen doen? Of met wat dennentakjes ofzo.
Groot en origineel. Ik weet niet of dat handig is om mee te werken
gelukkigquote:Op donderdag 5 november 2009 13:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Carnaval is toch ook een feest, dan mag je het hier toch vragen
Eigenlijk staat er natuurlijk wel 'feestmaand' in de OP waarmee de maand December wordt bedoeld en de gebruikelijke 'feestdagen'. Maar hier is iedereen lief en wordt er niet moeilijk gedaan. Ik ben echter geen carnavaller.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
gelukkignu nog hopen op een inspiratie van een van de deskundigen (die van mij is erg laag
)
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef gerbenp het volgende:
Wie wil er een met een kerstmuts en sneeuw voor mij maken? Alvast bedankt!
Vetquote:Op donderdag 5 november 2009 23:47 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Natuurlijk
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 22:35 schreef Wells.p het volgende:
ik wil ook een kerst avatar![]()
Kerstmuts alsjeblieft
op het wc papier zelf als je snapt wat ik bedoel?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Saaaaab het volgende:
Iemand voor de mijne? Een dikke-kerstmannenjas misschien?
Ik vind hem wel grappigquote:
Je moet even je usericons verwijderen!quote:
Als je wilt dat je webicons zichtbaar zijn moet je je usericons ff verwijderenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:22 schreef verleiding het volgende:
Ik wil graag wat sneeuw, anyone? Misschien een kerstboompje in mijn plee. Bvd.
Will doquote:Op vrijdag 6 november 2009 07:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je wilt dat je webicons zichtbaar zijn moet je je usericons ff verwijderen
Nog beterquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nog een poging met sneeuw:
[ afbeelding ]
Dank, je bent me dankbaar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:31 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tuurlijk. Alstublieft:quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Fransie het volgende:
Dat ziet er allemaal leuk uit! Ik wil ook wel een kerstmuts. Zo leuk zijn als iemand dat voor mij kan maken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil er 1!!!!!!!!!
Kijk maar in mijn fobo en dan met glittertjes en een muts
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Sinterklaas en kerst zijn nu oubollig en saai en mijn avatar is geel. Kan iemand hem Paas(haas)-vriendelijk maken?
Dat word kiezen, je hebt het mij wel moeilijk gemaakt welke ik voor de sint periode ga gebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:14 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar dankbaar moet zijn heur, niet andersom. Hoewel het een eer is natuurlijk.quote:
Erm... liek. Whut? Je krijgt de afbeelding niet te zien of wat?quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Erm... liek. Whut? Je krijgt de afbeelding niet te zien of wat?
-> http://instant-upload.com/uploaded/06111124.jpg
quote:Not Found
The requested URL /uploaded/06111124.jpg was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.13 (Unix) mod_ssl/2.2.13 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 mod_perl/2.0.4 Perl/v5.8.8 Server at instant-upload.com Port 80
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef JJH het volgende:
Hallo handige dames en heren,
Zouden jullie misschien iets met een kerstmuts kunnen doen? Of met wat dennentakjes ofzo.
Groot en origineel. Ik weet niet of dat handig is om mee te werken
Omdat jij het bent dan maar even zo...quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand wat met die van mij? Heb al zitten prutsen, maar er komt niet echt wat moois uit.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat jij het bent dan maar even zo...
[ afbeelding ]
Al je links werken niet.. kan je ze niet herstellen?quote:
Humzz.. zoiets begreep ik al. Hier doen ze het perfect. Zelfs als ik de browser sluit, alles opschoon en weer inlog. Dus...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Al je links werken niet.. kan je ze niet herstellen?
Nee, dat komt omdat jij ze nog in je caché hebt staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Humzz.. zoiets begreep ik al. Hier doen ze het perfect. Zelfs als ik de browser sluit, alles opschoon en weer inlog. Dus...Het ligt aan jullie.
Ze hebben een nieuwe server bij instant-upload. Maakt zeker probleempjes.
Dat waren dus:
[ afbeelding ] , [ afbeelding ] en [ afbeelding ] (Deze drie trouwens alleen als webicoon te gebruiken)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar dankbaar moet zijn heur, niet andersom. Hoewel het een eer is natuurlijk.![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef JediMasterLucia het volgende:
<----denk dat ik nu eerst de zwate pietenmuts versie ga gebruiken
@ La-Vache-Qui-Rit: thanks voor de ava's![]()
Vetjes!quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Vetjes!
Bedankt
Nog een klein vraagje: het bestandje is te groot wanneer ik het hier wil uploaden. Iemand ideetje?
quote:Help! het plaatje is te groot!
Sommige icons zjn te groot om op FOK! te uploaden, gebruik dan de optie webicon!
Om ervoor te zorgen dat iedereen jouw nieuwe avatar ziet kun je het beste je huidige ava (tijdelijk) uit je profiel verwijderen en bij webicon de url van het nieuwe plaatje invullen. zie voorbeeld
Simpel gezegd: als je maar 1 icon in je profiel hebt, ziet iedereen dezelfde. Heb je zowel een fok- als webicon, dan hangt het af van welke instellingen en layout een user gebruikt. Niet alle users zien in dat geval je nieuwe ava. Kom je er nog niet uit? Vraag het dan even in dit topic!
Mijn dank is zeer groot !!! ook aan je collega !!!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
hij lust ook kerstballen
[ afbeelding ]
Thanks!quote:
dankje!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Humzz.. zoiets begreep ik al. Hier doen ze het perfect. Zelfs als ik de browser sluit, alles opschoon en weer inlog. Dus...Het ligt aan jullie.
Ze hebben een nieuwe server bij instant-upload. Maakt zeker probleempjes.
Dat waren dus:
[ afbeelding ] , [ afbeelding ] en [ afbeelding ] (Deze drie trouwens alleen als webicoon te gebruiken)
een panda verkloten lijkt me wat voor Muck, pm dr maar ffquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef -SG- het volgende:
Kan mijn panda een kerstmuts en sneeuw krijgen?
Je mag de panda (indien nodig) iets verkleinen om de kerstmuts er goed op te krijgen.
Kijkt u eens:quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:06 schreef Bamba het volgende:
Wil iemand mijn UI ook versinterklazen? Alvast heel erg bedankt.
Jouw panda? HIJ IS VAN MIJ!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef -SG- het volgende:
Je mag de panda (indien nodig) iets verkleinen om de kerstmuts er goed op te krijgen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een panda verkloten lijkt me wat voor Muck, pm dr maar ff
toeks ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Panda's verdienen het om uit te sterven!
Heul niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jouw panda? HIJ IS VAN MIJ!![]()
Mijn panda.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef -SG- het volgende:
Maar natuurlijk:quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
Hoooi
Wil iemand mijn 007 icoontje veranderen in een Sinterklaas icoontje ?
Tnkx
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:27 schreef Houniet het volgende:
Zou mijn chick een mooie kerstmuts op mogen?
Wat saai, kan ie niet in een zwarte piet veranderen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:14 schreef porsche1 het volgende:
Nogmaals: Kan mijn panda een sinterklaas hoed krijgen?
Maar dan is het een neger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat saai, kan ie niet in een zwarte piet veranderen?
Gewoon fotonegatief en je bent al een heel eind.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar dan is het een neger.
Maar okay!
quote:
Nou een pietenkraag om en een zak met pepernoten in zijn handen en dan als achtergrond een enorme berg pakjesquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou een pietenkraag om en een zak met pepernoten in zijn handen en dan als achtergrond een enorme berg pakjes
Wat let je?quote:Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou een pietenkraag om en een zak met pepernoten in zijn handen en dan als achtergrond een enorme berg pakjes
Ik heb creative ideas, no skillsquote:
Nee dusquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef shiznuts het volgende:
En ik weet niet of deze mensen uit deze post inmiddels de boel hier nog in de gaten houden:
Alstu:quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:29 schreef 2cv het volgende:
Kan en wil iemand de pompeblêden (die 'hartjes') voorzien van kerstmutsen en sinterklaasmijters ? Bij voorbaat dank !
Volgens mij is er met die van jou gewoon niks te doenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo mooi. Misschien kun je iets bewegends maken
? Een piet die langsrent of een sint die bij het hoertje gaat staan
?
Ok dan:quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:27 schreef Lehme het volgende:
Kan iemand mijn avater (dus het westside teken) feestig maken?
Dus bijvoorbeeld vuurwerk en een kerstmuts ofzo. Misschien ook bewegend maken?
Nou dan is het nog maar even afwachten, ik zelf kan net paint en photo shop opstarten, maar daar blijft het bijquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:14 schreef porsche1 het volgende:
Nogmaals: Kan mijn panda een sinterklaas hoed krijgen?
Staat 'm goed!quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef dopy14 het volgende:
kan mijn icoontje met een kerstmuts?
of met sneeuw als die kerstmuts niet lukt.
b.v.d.
DANKJEEEEEquote:
Ik heb er een dikke trekpop van gemaakt.quote:
Ik heb hem nu bij webicon staan maar zie hem niet.quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik heb er een dikke trekpop van gemaakt.Als ie niet past, dan kan je hem als webicon instellen met deze url.
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nu bij webicon staan maar zie hem niet.
Nu wel. wist niet dat ik die andere moest verwijderenquote:
Dat wist ik ook niet. Nou, mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 16:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nu wel. wist niet dat ik die andere moest verwijderen
quote:
bedankt. Is echt mooi geworden.quote:
Die jij hebt gemaakt ziet er idd véél beter uit.quote:Op zondag 8 november 2009 16:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
met alle respect vind ik hem niet zo![]()
Ben zelf net even bezig geweest met Photoshop <---
Lui, geen zin om zelf iets te makenquote:Op zondag 8 november 2009 16:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die jij hebt gemaakt ziet er idd véél beter uit.Ik snap alleen niet dat je het aan anderen vraagt, terwijl je het zelf prima kan
quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik heb er een dikke trekpop van gemaakt.Als ie niet past, dan kan je hem als webicon instellen met deze url.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 17:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Lui, geen zin om zelf iets te maken![]()
Ja, niemand wil zich er meer aan wagenquote:Op zondag 8 november 2009 14:01 schreef Apuleius het volgende:
[..]
! Gaat het om de avatar die je nu hebt? Want je vraag komt al uit het vorige deel, las ik.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, niemand wil zich er meer aan wagen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:17 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik een Oud en Nieuw-versie? Met bv. een champagnefles, een klok en vuurwerk?
quote:
Nou ja zeg.. eet ie zn eigen muts opquote:
Ik ben niet zo'n held in animated gif's, zou je ff moeten wachten tot shiznuts langskomtquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je erook een maken met vuurwerk?
edit: animated 60x60?
en als het kan onder 10000kb?
<.<quote:Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held in animated gif's, zou je ff moeten wachten tot shiznuts langskomt
quote:
Andere hint ^^quote:
quote:
Ohquote:
Zo dan?quote:Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
is er dan helemaal niemand die een leuke avatar kan maken van carnaval![]()
eentje van kerst ofzo is anders ook prima, iets met bier dan maar?![]()
quote:
Dan doe je hem als Webicon > zie OP..quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef OmNomNom het volgende:
[..]
van fok! mag ik m niet gebruiken omdat hij te groot is
quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan doe je hem als Webicon > zie OP..
quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Butterfly91 het volgende:
Iemand die wil proberen er eentje met Sinterklaas of zwarte piet muts maken voor mij?
Of regenende kruidnoten, dat vind ik ook leuk.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die is tof!
Dankje
Kun je misschien in dezelfde stijl ook een kerstman maken?
Heb je al een kerstversie? Die avatar van jou laat veel ruimte over voor creativiteit, is best leuk om een beetje mee te knutselen. Deze is een beetje in dezelfde stijl als de halloweenversie.quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je erook een maken met vuurwerk?
edit: animated 60x60?
en als het kan onder 10000kb?
Wowquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Heb je al een kerstversie? Die avatar van jou laat veel ruimte over voor creativiteit, is best leuk om een beetje mee te knutselen. Deze is een beetje in dezelfde stijl als de halloweenversie.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 18:44 schreef Nero22 het volgende:
Iemand die de bolhoed kan veranderen in een kerstmuts?
ik ga even kijken wat ik ervan kan makenquote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Poeke het volgende:
Lieve vormgevers,
Wie wil mijn icon ver-sinterklaliseren? En als er een kerstversie bij kan zou het helemaal geweldig zijn.
Hoeft heeft niet uitgebreid, maar mag creatief
Hier staat het origineel
Graag zou ik ze ook graag groot willen hebben, dan kan ik ze gebruiken voor msn.
Alvast bedankt!!
EDIT: En sneeuw zoals bij het icon hierboven vind ik ook leuk! Hij mag ook bewegend; das ook leuk op msn
Kleine sintversie:quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Poeke het volgende:
Lieve vormgevers,
Wie wil mijn icon ver-sinterklaliseren? En als er een kerstversie bij kan zou het helemaal geweldig zijn.
Hoeft heeft niet uitgebreid, maar mag creatief
Hier staat het origineel
Graag zou ik ze ook graag groot willen hebben, dan kan ik ze gebruiken voor msn.
Alvast bedankt!!
EDIT: En sneeuw zoals bij het icon hierboven vind ik ook leuk! Hij mag ook bewegend; das ook leuk op msn
quote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Heb je al een kerstversie? Die avatar van jou laat veel ruimte over voor creativiteit, is best leuk om een beetje mee te knutselen. Deze is een beetje in dezelfde stijl als de halloweenversie.
[ afbeelding ]
Wahnsinn!quote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja super, dankjewelquote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ] , [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie dat het niet erg succesvol is...![]()
Toch bedankt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |