Wellicht dat je ervan staat te kijken, maar: Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk keek ik bevooroordeeld, om dat oordeel glansrijk bevestigd te zien worden. Een blijk van mijn ongelooflijke mensenkennis en intellect.
Uiteraard, echter niet in die optocht zo is gebleken, maar dat was al een verwachting.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat je ervan staat te kijken, maar: Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.
Gelukkig hebben Nederlanders of Christenen nooit een moord gepleegd, anders zou dat je hypocriet maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik vond het frappant dat in dat filmpje klip-en-klaar aangetoond wordt dat moslims dankzij links veel ergere dingen kunnen zeggen dan Wilders zelfs en men het toejuicht dat ze dat openlijk tijdens demonstraties doen.
Normaal zou je dat soort schreeuwers, die roepen dat Wilders dood moet, zielig vinden. Ware het niet dat die moslims al daad bij het woord gevoegd hadden (met anderen te vermoorden) en Wilders het nog enkel tot woorden beperkt.
De wereld op zijn kop.
Hoezo antropologen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:13 schreef tho_Omas het volgende:
Daar komen de antropologen en geschiedenisstudenten natuurlijk massaal op af. Een heerlijk moraliserende middag, en aan jou heeft het tenminste niet gelegen!
Maar die kwamen of niet aan 't woord, of waren zo intelligent niet mee te doen met die optocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.
Ik snap dat je de bal terug probeert te kaatsen uit gebrek aan goede reactie. Het laat ook zien dat je zomaar wat in de lucht zit te schieten in de hoop dat je wat raakt. Of kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Nederlanders of Christenen nooit een moord gepleegd, anders zou dat je hypocriet maken.
De PVV is natuurlijk niet de doelgroep he. Japanners zijn ook niet de doelgroep van anti-walvisjagers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah de alom bekende fakkeltocht is dus doorgegaan, nouja ik hoop dat ze veel plezier gehad hebben. Van wat ik gezien heb in het journaal e.d. kon het de PVV'ers dus echt he-le-maal niks schelen. Nou daar sta je met je fakkeltje "kijk mij goed bezig zijn", en de doelgroep kan 't geen reet schelen.
Halve zolen dat 't zijn.
Doelgroep is inderdaad misschien een verkeerde woordkeuze. Mikpunt was beter geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Zith het volgende:
[..]
De PVV is natuurlijk niet de doelgroep he. Japanners zijn ook niet de doelgroep van anti-walvisjagers.
Maar als je zo redeneert kun je niets meer doen of zeggen. Ik zie sinds het rapport toch de eerste tekenen van een tegenstroming die hopelijk niet meer te stuiten is, want als er een schaap over de dam is volgen er meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
wel schattig zo'n optocht. zorgt alleen maar voor meer stemmen voor wilders.
Waardig optreden van Geert en zijn aanhangersquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En zo krijg je een eeuwig hypocriete cirkelredenering die he-le-maal niets oplost, die mensen niet dichter bij elkaar brengt en die de problematiek niet aanpakt maar 'benoemd'(Want dat mag toch?) fucking kansloos dus!
Daar is de hele beweging van Wilders op gebaseerd. en hij doet het goed. want als het niet leefde onder de bevolking had hij geen aanhang. Hij vult dus wel een behoefte. Een fakkeltocht is dus onzinnig en dom want het speelt wilders alleen maar in de kaart.quote:
De hypocriete cirkelredenering gaat wel twee kanten op he!quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
Waardig optreden van Geert en zijn aanhangers
En weer viel mij net als hier op Fok , de onverdraagzaamheid en het gebrek aan argumenten op van zijn tegenstanders .
Ik had het over het filmpjequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De hypocriete cirkelredenering gaat wel twee kanten op he!Geert doet het zelluf net zo hard als het hem uitkomt!
Mijn reply was in de algemeenheid.quote:
Que?quote:Leuk geprobeerd pubertje![]()
Wilders brengt alles zelf nogal eendimensionaal, dus het is moeilijk de nuance over hem te zoeken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef isogram het volgende:
Ik vind zelf alle mensen die blind voor of blind tegen Wilders zijn, een beetje eng. Los van kortzichtigheid en eenzijdige focus, is er bij die mensen zo verdomd weinig ruimte voor nuance, terwijl volgens mij daar de échte oplossingen kunnen worden gevonden. Problemen benoemen? - Ja, zeker. Problemen aanpakken? - Beslist doen. Maar wees wel genuanceerd, zowel wat betreft de problematiek als het benaderen van de 'boodschapper' Wilders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |