abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74339029
quote:
Fakkeloptocht tegen Wilders

ARNHEM - Zo'n 250 mensen protesteerden maandagavond in Arnhem tegen Geert Wilders onder het motto 'Wilders sluit ook jou uit'. Aanleiding voor de fakkeloptocht is een bijeenkomst van de Partij voor de Vrijheid met leider Geert Wilders in het Arnhemse Hotel Haarhuis maandagavond.

Burgemeester Krikke van Arnhem had toestemming gegeven voor de demonstratie van tegenstanders. De demonstranten trokken ongeveer 5 kilometer door het centrum en wijken. Bij Musis Sacrum werden toespraken gehouden. Wilders liet zich niet zien.
Fakkeloptocht tegen Wilders
Bron:Gelderlander
Nogal trieste bedoeling, 250 man, ondanks alle media aandacht en het spammen van de
tocht op alle internetcommunities in het land.
Of was het misschien te koud en te nat voor de dames en heren
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:12:47 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_74339060
Ik vind 250 man/vrouw nog een hele behoorlijke opkomst voor een gure maandagavond.
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:14:16 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74339064
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:12 schreef remlof het volgende:
Ik vind 250 man/vrouw nog een hele behoorlijke opkomst voor een gure maandagavond.
Ik ook dat zullen er meer geweest zijn dan op die partij bijeenkomst.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74339073
Ze kennen beter dat hopeloze kapsel in de fik steken.
pi_74339075
Reactie Geert Wilders op demonstratie:
quote:
Wilders vindt demonstratie prima
ARNHEM - PVV-leider Geert Wilders heeft er geen problemen mee dat er maandagavond in Arnhem een demonstratie tegen hem is gehouden.

"Hoewel ik het totaal oneens ben met hun boodschap vind ik het goed dat er is gedemonstreerd. Dat is nou wat ons onderscheidt van dictaturen, waar je niet mag demonstreren. Daar beland je in de gevangenis, in het gunstigste geval", aldus Wilders die in Hotel Haarhuis een partijbijeenkomst had.

Wilders wil over 1,5 jaar meedoen aan de verkiezingen voor Provinciale Staten in Gelderland. "We komen er fris en vrolijk in
pi_74339079
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook dat zullen er meer geweest zijn dan op die partij bijeenkomst.
Vanwege de veiligheidsmaatregelen die de aanhangers + kader van de Partij Voor De Vrijheid moeten beschermen tegen mogelijke aanslagen en ordeverstoringen ( zo diep is dit land vol bedreiging gezakt) mogen er bij partijbijeenkomsten relatief weinig mensen naar binnen. Ik spreek ook uit ervaring.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:33:12 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_74339087
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:22 schreef Huisjesmelkert het volgende:
Reactie Geert Wilders op demonstratie:
[..]
Hopen dat ie dat nog zegt als ie aan de macht is, mocht dat onverhoopt ooit zover komen
  dinsdag 3 november 2009 @ 05:51:36 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74339108
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 05:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Hopen dat ie dat nog zegt als ie aan de macht is, mocht dat onverhoopt ooit zover komen
Inderdaad maar het verleden leert ons dat de kans daarop klein is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74339118
Nou ik wist anders niks van een demonstratie, zeker overheen gelezen.
Wilders sluit mij helemaal niet uit dus zou ook helemaal niet tegen hem noch tegen zijn uitdijende gezicht demonstreren.
  dinsdag 3 november 2009 @ 06:14:43 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74339147
Er kwamen maar 11 mensen op de Pim Fortuyn herdenking. En maar 30 op de Theo van Gogh herdenking. En die werden 'gespamd' via de landelijke media. 250 is dus zo slecht nog niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 06:49:59 #12
230491 Zith
pls tip
pi_74339235
de KKK
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_74339246
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:48 schreef Disorder het volgende:
Weet je wie ook van fakkels hield?

HITLER.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:49 schreef Zith het volgende:
de KKK
Conclusie : De linksch-fascistische demonstranten.
pi_74339249
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:48 schreef Disorder het volgende:
Weet je wie ook van fakkels hield?

HITLER.
Fakkelbrigade!
  dinsdag 3 november 2009 @ 06:58:13 #15
225540 Pugg
Friends forever
pi_74339251
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:54 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

[..]

Conclusie : De linksch-fascistische demonstranten.
Wat een dooddoener vreslijk.
net zo irritant als de oneliners van de blond adolf
pi_74339303
Daar komen de antropologen en geschiedenisstudenten natuurlijk massaal op af. Een heerlijk moraliserende middag, en aan jou heeft het tenminste niet gelegen!
pi_74339490
Mensen die 250 veel vinden ..proest.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74339587
Ik ben voor de Wildersvrije maandag. Elke eerste maandag Van de maand houdt iedereen gewoon z'n bek over Wilders, zodat we een dag lang niet hoeven te horen dat hij de nieuwe Messias en/of Hitler is.
pi_74339593
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 07:48 schreef qonmann het volgende:
Mensen die 250 veel vinden ..proest.
Die staan dan te roepen dat een demonstratie van rechts waar 3500+ man op kwamen dagen klein was
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74339596
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben voor de Wildersvrije maandag. Elke eerste maandag Van de maand houdt iedereen gewoon z'n bek over Wilders, zodat we een dag lang niet hoeven te horen dat hij de nieuwe Messias en/of Hitler is.
Dan gaat zelfs die Wilders-vrije maandag over Wilders. Nog meer aandacht voor de volksheld
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:26:53 #21
265768 NBT
Bigger is better.
pi_74339779
wilders is cool man! daar ga je toch niet tegen lopen!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_74339815
quote:
De jaarlijkse lampionnenoptocht tijdens de avondvierdaagse op woensdag 17 juni 2009 , was een indrukwekkende optocht van en door de Arnhemse jeugd ( 550) .
pi_74339959
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]
Het idee van die fakkels was volgens mij ook een beetje onhandig.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:19:00 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74340519
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 06:58 schreef Pugg het volgende:
Wat een dooddoener vreslijk.
Ja mensen vergelijken met spelers of prominenten van de As mogendheden uit de Tweede Wereldoorlog is inderdaad altijd zo'n vreselijke dooddoener! Gelukkig ben jij beter dan dat, want je vindt het toch zo vreselijk...
quote:
net zo irritant als de oneliners van de blond adolf
Oh...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74340940
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En op dinsdag de katholieken-vrije dag, en op woensdag de moslim-vrije dag, en op donderdag de joden-vrije dag?

Doe eens normaal zeg
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')