Als Wilders het enige lid is, dan is hij toch ook de enige PVV-er!quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
PVV'ers schreeuwen regelmatig moord en brand wanneer zij worden afgeschilderd als zijnde dom en achtergesteld.
Nee, ik moest de hond uitlaten en was benieuwd wie er nou zo meeloopt in zo'n optocht.quote:
En wat waren jou bevindingen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik moest de hond uitlaten en was benieuwd wie er nou zo meeloopt in zo'n optocht.
Zal ik het anders zeggen. Iedereen hier in Nederland mag voor zijn mening uitkomen, maar Wilders en mensen die op hem stemmen niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de eerste plaats is dit al een buitengewoon vreemde zin. Ik vraag mij echter vooral af waarom de demonstranten worden beschouwd als het gezicht van links.
Aanhangers van de PVV, mag ook. Of: mensen die voornemens zijn hun stem uit te brengen op de PVV tijdens de volgende Tweede Kamerverkiezingen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Als Wilders het enige lid is, dan is hij toch ook de enige PVV-er!
Dat het een heel klein groepje was dat de moeite had genomen.quote:
Oohhh, zuchtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
"Wij hopen dat Geert Wilders minder populair wordt" Door zo'n fakkeltocht? Ja, dat gaat wel helpen.
"Als hij meer macht krijgt, zal hij niet lang meer leven". Doodsbedreiging?
Spandoek: Geen mens is illegaal.
Nee, klopt, dombo's, maar wel soms illegaal in Nederland.
En inderdaad, Wilders en rechts moet aangepakt worden om hun mening, maar links mag gewoon wel voor hun mening uitkomen.
Ik vond het frappant dat in dat filmpje klip-en-klaar aangetoond wordt dat moslims dankzij links veel ergere dingen kunnen zeggen dan Wilders zelfs en men het toejuicht dat ze dat openlijk tijdens demonstraties doen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vaak wel, maar in dit filmpje was hij verbazend objectief en stelde goede vragen wat mij betreft. Alleen de antwoorden die hij kreeg van die protesterende mensen, van een bedroevend laag niveau, maar dat is dan ook wel te verwachten met dat soort mensen.
Ik zou zeggen kijk vanavond maar als je thuis komt o.i.d. het is best een goede reportage.
Woow, dat kon ik ook zelf niet bedenken. Kan je het ook even expliceren of..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat het een heel klein groepje was dat de moeite had genomen.
Natuurlijk keek ik bevooroordeeld, om dat oordeel glansrijk bevestigd te zien worden. Een blijk van mijn ongelooflijke mensenkennis en intellect.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom krijg ik het gevoel dat jij lichtelijk bevooroordeeld die video hebt bekeken?Overigens druipt de ironie van jouw post. PVV'ers schreeuwen regelmatig moord en brand wanneer zij worden afgeschilderd als zijnde dom en achtergesteld. Maar nu doe jij precies hetzelfde.
Maar zal vanavond idd eens kijken
Wellicht dat je ervan staat te kijken, maar: Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk keek ik bevooroordeeld, om dat oordeel glansrijk bevestigd te zien worden. Een blijk van mijn ongelooflijke mensenkennis en intellect.
Uiteraard, echter niet in die optocht zo is gebleken, maar dat was al een verwachting.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat je ervan staat te kijken, maar: Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.
Gelukkig hebben Nederlanders of Christenen nooit een moord gepleegd, anders zou dat je hypocriet maken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik vond het frappant dat in dat filmpje klip-en-klaar aangetoond wordt dat moslims dankzij links veel ergere dingen kunnen zeggen dan Wilders zelfs en men het toejuicht dat ze dat openlijk tijdens demonstraties doen.
Normaal zou je dat soort schreeuwers, die roepen dat Wilders dood moet, zielig vinden. Ware het niet dat die moslims al daad bij het woord gevoegd hadden (met anderen te vermoorden) en Wilders het nog enkel tot woorden beperkt.
De wereld op zijn kop.
Hoezo antropologen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:13 schreef tho_Omas het volgende:
Daar komen de antropologen en geschiedenisstudenten natuurlijk massaal op af. Een heerlijk moraliserende middag, en aan jou heeft het tenminste niet gelegen!
Maar die kwamen of niet aan 't woord, of waren zo intelligent niet mee te doen met die optocht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Er bevinden zich ook intelligente mensen onder de tegenstanders van de PVV.
Ik snap dat je de bal terug probeert te kaatsen uit gebrek aan goede reactie. Het laat ook zien dat je zomaar wat in de lucht zit te schieten in de hoop dat je wat raakt. Of kun je het onderbouwen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Nederlanders of Christenen nooit een moord gepleegd, anders zou dat je hypocriet maken.
De PVV is natuurlijk niet de doelgroep he. Japanners zijn ook niet de doelgroep van anti-walvisjagers.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah de alom bekende fakkeltocht is dus doorgegaan, nouja ik hoop dat ze veel plezier gehad hebben. Van wat ik gezien heb in het journaal e.d. kon het de PVV'ers dus echt he-le-maal niks schelen. Nou daar sta je met je fakkeltje "kijk mij goed bezig zijn", en de doelgroep kan 't geen reet schelen.
Halve zolen dat 't zijn.
Doelgroep is inderdaad misschien een verkeerde woordkeuze. Mikpunt was beter geweest.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Zith het volgende:
[..]
De PVV is natuurlijk niet de doelgroep he. Japanners zijn ook niet de doelgroep van anti-walvisjagers.
Maar als je zo redeneert kun je niets meer doen of zeggen. Ik zie sinds het rapport toch de eerste tekenen van een tegenstroming die hopelijk niet meer te stuiten is, want als er een schaap over de dam is volgen er meer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
wel schattig zo'n optocht. zorgt alleen maar voor meer stemmen voor wilders.
Waardig optreden van Geert en zijn aanhangersquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En zo krijg je een eeuwig hypocriete cirkelredenering die he-le-maal niets oplost, die mensen niet dichter bij elkaar brengt en die de problematiek niet aanpakt maar 'benoemd'(Want dat mag toch?) fucking kansloos dus!
Daar is de hele beweging van Wilders op gebaseerd. en hij doet het goed. want als het niet leefde onder de bevolking had hij geen aanhang. Hij vult dus wel een behoefte. Een fakkeltocht is dus onzinnig en dom want het speelt wilders alleen maar in de kaart.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |