ahhh, Globetrotterquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef MrBrightside het volgende:
Maar ik mag wel een filmpje posten!!!!
Als jij die nerd bent, vind ik het primaquote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoorde net dat er een nerd in een rubberbootje onderweg is naar mrO
aahhh for an afternoon delight.... chivalry isn't dead.quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als jij die nerd bent, vind ik het prima
quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als jij die nerd bent, vind ik het prima
AAAAAAAAAAAAAH, *rent weg en verstopt zich achter een heleboel bootjesquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mijn bril wel op.
Ik weet waar je huis woont drijft.quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAH, *rent weg en verstopt zich achter een heleboel bootjes
Een huis kan helemaal niet wonenquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont drijft.
die zijn hier bijna nooit meerquote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef MrBrightside het volgende:
Alfred![]()
Trouwens, waar zijn PDD & Dirk gebleven?
quote:
Jaaaa, dat heb ik live gezienquote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Goedjesquote:
en ook holaquote:
ze twitteren wel volopquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:01 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
dank u.
@stroek: ja, ik had al zo'n vermoeden.
quote:
goed nog steedsquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is het met de sort of BF?
valt wel meequote:
en waar is jouw BF nu eensquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie al BFs of nog steeds ergens tussen in?
no still 'dating' k'noem het zo maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie al BFs of nog steeds ergens tussen in?
juist jaquote:
Daar zou ik anders ook niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle 10 de afleveringen gezien ? susanne die klaagt over stof op haar prada schoentjes
waarom niet ? kun jij iin de toekomst kijken ofzoquote:
nee, maar voorlopig ken ik geen bf worthy materiaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet ? kun jij iin de toekomst kijken ofzo
Waarom blijft hij daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
waarom heb je eigenlijk door dat je je BF zoooooo leuk vindt, als ie weer weg is
ach je hoeft maar 1 oranje t-shirt tegen te komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar voorlopig ken ik geen bf worthy materiaal
ja maar als ik die vervolgend nooit meer zie schiet ik nog niks opquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach je hoeft maar 1 oranje t-shirt tegen te komen
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom blijft hij daar eigenlijk?
maar jij zit in madrid nu? is dat je nieuwe stek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daar
ik ben erquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er nog mensen of kan ik mijn verslag beter morgen doen
wenoquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daar
met zijn "vriendinnen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de gay scene is vergeven van poppetjes, nichtenpoppetjes.
Gephotoshoptje, gebruinde, gebleekte strakgetrokken arrogante kut nichtenpoppetjes
Ik kan dat best goed negeren vaak, maar zaterdag was ik erg strijdbaar.
Ik was met Ang3l naar een gijzelingsdrama geweest in de schouwburg en dus erg in een strijdbare bui.
Ik heb het allemaal over me heen laten komen, eenhele gezellige pann gehad, met ThaErik aan de bar gehangen, maar toen het dus afgelopen was en ik buiten kwam staat daar zo'n arrogante kutnichtenpop buiten met zijn "vriendinnen", en ik kreeg zo'n afkeurende neerbuigende blik van hem, waarop ik zei, Pardon??!!!
hij zegt: "dat ze jou daar binnen hebben gelaten snap ik echt niet"!
ik zei: wie denk jij dat je bent dat jij zo op mij neer kunt kijken, denk jij echt dat jij meer bent dan ik dat je mij zo neerbuigend kunt behandelen?
vervolgens werd het wat duw en trekwerk, vervolgens tikt hij mijn bril af, uiteindelijk is hij de parkeer garage in moeten vluchten.
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitgaquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gephotoshoptje, gebruinde, gebleekte strakgetrokken arrogante kut nichtenpoppetjes
Ik was met Ang3l naar een gijzelingsdrama geweest in de schouwburg en dus erg in een strijdbare bui.
Ik heb het allemaal over me heen laten komen, eenhele gezellige pann gehad, met ThaErik aan de bar gehangen, maar toen het dus afgelopen was en ik buiten kwam staat daar zo'n arrogante kutnichtenpop buiten met zijn "vriendinnen", en ik kreeg zo'n afkeurende neerbuigende blik van hem, waarop ik zei, Pardon??!!!
ik zei: wie denk jij dat je bent dat jij zo op mij neer kunt kijken, denk jij echt dat jij meer bent dan ik dat je mij zo neerbuigend kunt behandelen?
vervolgens werd het wat duw en trekwerk, vervolgens tikt hij mijn bril af, uiteindelijk is hij de parkeer garage in moeten vluchten.
vanwege dat vechten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitga
Wat een onzin zeg, je kan toch gewoon met friends uitgaan om gewoon eff wat dansen enz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitga
tis ook niet de hoofd reden hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kan toch gewoon met friends uitgaan om gewoon eff wat dansen enz.
En het is niet zo dat je meteen hoeft aan te trekken, het is hoe je jezelf presenteert tijdens uitgaan. Het hangt vanaf hoe je mee omgaat, ik had zelf nooit echt last tijdens uitgaan van huppelkutjes of wat dan ook.
Het is leuk zolang je jong bent daarna zal je geen moer aan vinden dus hup hup naar de dancefloorquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis ook niet de hoofd reden hoor
kom op zeg, sjm is zelf ook nog piepjongquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is leuk zolang je jong bent daarna zal je geen moer aan vinden dus hup hup naar de dancefloor.
even volhouden, vanmiddag is Mieke er weer en die schijnt heel goed te kunnen masserenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:01 schreef Baltar het volgende:
![]()
B. wordt oud, nog steeds pijn in onderrug van niets
Dat had ik dus vorige week! Echt heel naarquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:01 schreef Baltar het volgende:![]()
B. wordt oud, nog steeds pijn in onderrug van niets
Ik raad je toch af om naar buiten te gaan. Of trek een hele dikke jas aan, 't is koud! Al is het eigenlijk wel lekker, je wordt er goed wakker van. En dan daarna weer in een warme trein stappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
nou, mijn lichaam dus niet, had gehoopt dat het sneller over zou zijn.
maarja, de zon schijnt
vanaaf thuis een warm bad nemen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
nou, mijn lichaam dus niet, had gehoopt dat het sneller over zou zijn.
maarja, de zon schijnt
Ook nog een idee, wellicht wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf thuis een warm bad nemen ?
Kun je de hele dag zitten FOKkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef Vlarp het volgende:
Warm bad
Wat werk ik toch bij een heerlijk amateuristisch bedrijf. We hebben geen verbinding met de andere vestiging dus ik kan helemaal niet werken
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Oftewel, zijn sabatical heeft is wel over, gewoon weer posten moet iequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houden
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen onlinequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Want?
Gewoon verdelen je tijd.
Ik moet zeggen dat ik het leuk vind om overdag te FOKken en 's avonds niet. Goede balans imo
Kiezen, kiezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TVquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kiezen, kiezen![]()
Maar zoveel zit je toch ook niet op FOK?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TV
Overdag lees ik m'n G.nl nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overdag lees ik m'n G.nl niet
En ik heb je (nog) niet op MSN
Vooruitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou geen reden derhalve om te stoppen met FOKken
Uhm ja, dat was een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3
En MSN, is dat soms een indirecte hint?![]()
Ik ben naar de IKEA en naar wat meubelzaken
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
Uhoh.. volgens mij gaat de verbinding zo terug komen.. is het gedaan met de rust
Neuh, ik ben het niksen zatquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?
mag van mij best, als je naderhand maar wel even doet dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
quote:
Had je hem naar het H topic willen doorsturen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
druk aan het werk?
Een vriend van me werkt bij een internetreseller in A'veen en vele sites zijn afgeschermd incluis fok!
Hij balen
Nee, hij weet niet dat ik hier in het H topic zit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je hem naar het H topic willen doorsturen ?
dat kan toch helemaal niet, jij bent hier toch net als sinterklaas, incognito ?
Jup, druk doendequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
druk aan het werk?
Een vriend van me werkt bij een internetreseller in A'veen en vele sites zijn afgeschermd incluis fok!
Hij balen
En je geeft al zoveel bloot in je profielquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, hij weet niet dat ik hier in het H topic zit.maar in andere topics.
ik kan beter wel wat dingen in het profiel weglaten anders ben ik busted...![]()
je weet wel dat je voor het KPD topic toegang moet aanvragen en moet bewijzen dat je 18+ bent ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan beter wel wat dingen in het profiel weglaten anders ben ik busted...![]()
daar heeft Mieke helemaal geen profiel voor nodigquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je geeft al zoveel bloot in je profiel![]()
Onee, dat heb je elders al gedaan
Dat ben je al langquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je geeft al zoveel bloot in je profiel![]()
Onee, dat heb je elders al gedaan
jezus, heb je het gezien dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heeft Mieke helemaal geen profiel voor nodig
het waren vast profielloze afgekeurde autobanden
Ja maar zelfs met minder dan 15.000 kilometer per jaar zit er nu echt geen profiel meer op dat rubberquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, heb je het gezien dan?das meer dan 7 jaar geleden. Let it go....
![]()
xat meestal in Klaagbaak, ONZ en SEX, maar das nu ook minder. Sowieso minder op Fok! dus om dat allemala bij te houden.. Ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet wel dat je voor het KPD topic toegang moet aanvragen en moet bewijzen dat je 18+ bent ?
das heul niet waar.quote:
ja maar ik wissel het af met winterbanden. Vandaar die kettingen die ik om had.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar zelfs met minder dan 15.000 kilometer per jaar zit er nu echt geen profiel meer op dat rubber
ja ik lees ook nooit meer juichberichten dat het je gelukt was om in de dag top 10 te belandenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xat meestal in Klaagbaak, ONZ en SEX, maar das nu ook minder. Sowieso minder op Fok! dus om dat allemala bij te houden.. Ik geloof het wel.
puur omdat jij je broer niet naar Nuno durft te vragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.![]()
heb nog niets vanuit Nederland gehoord van: euh.... ben jij die en die toevallig?![]()
Volgende keer toch eens Hčrmes shawltjes proberenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar ik wissel het af met winterbanden. Vandaar die kettingen die ik om had.![]()
![]()
kiddin'
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik lees ook nooit meer juichberichten dat het je gelukt was om in de dag top 10 te belanden
jij doelt op jongste broer? Nee dat is pertinent niet waar. Tevens wil N. geen bepaalde kenmerken kwijt zodat ik weet dat hij dat was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
puur omdat jij je broer niet naar Nuno durft te vragen
omdat je er altijd zo moeilijk over doet en ze denken dat je er vanzelf wel mee zult komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.![]()
heb nog niets vanuit Nederland gehoord van: euh.... ben jij die en die toevallig?![]()
Brink? Das het eerste wat me te binnenschoot..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer toch eens Hčrmes shawltjes proberen
dat prefereert Nina B ook
straks moet je nog eerst een maand naar Betty Ford om af te kicken van fokken tijdens daglicht als je weer aan de dagelijkse noeste arbeid op kantoor bentquote:
Vanwege die reactie alleen al ben ik geneigd om weer te hardcore te gaan Fok!ken, zodat ik weer hoog in de lijst mag staan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Baltar het volgende:
oh please, don't make him start.
de hoeveelste plek in de dagcijfers![]()
draai het dan eens om, welltich weet jij broer nog wel een kenmerk van Nunoquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij doelt op jongste broer? Nee dat is pertinent niet waar. Tevens wil N. geen bepaalde kenmerken kwijt zodat ik weet dat hij dat was.
So i call him bluff.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vanwege die reactie alleen al ben ik geneigd om weer te hardcore te gaan Fok!ken, zodat ik weer hoog in de lijst mag staan.![]()
![]()
![]()
nee hoor![]()
vond je dat niet leuk dan? wilde je niet weten hoe hoog ik stond?
kunnen ze lang wachten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat je er altijd zo moeilijk over doet en ze denken dat je er vanzelf wel mee zult komen
Ja Nina schijnt dat nogal opwindend te vinden om mensen daarmee aan het bed vast te bindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Brink? Das het eerste wat me te binnenschoot..WORLD ONLINE al die kutjes die toen in zijn gestapt, hahahahah
Nee, ik ben niet van de shawltjes... Kep er wel een paar maar das echt voor de winter, niet als mode accessoire.
Ben nog geen echte handtas.![]()
exactly en bij sommige berichtjes alleen maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, om zoiets te posten, krik je je dagcijfers meteen weer omhoog
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
exactly en bij sommige berichtjes alleen maarposten doet ook wonderen.
wat echt waar? HAHAHAHA good 4 her...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Nina schijnt dat nogal opwindend te vinden om mensen daarmee aan het bed vast te binden
met een beetje zoeken kom je daar op internet wel wat leuke stukken over tegen die al eens in de Quote gestaan hebben. Nina heeft ze daarover al diverse malen voor de rechter gesleept en telkens bakzeil gehaald
1 van de "slachtoffers" was een hoge hotshot van World Online en die heeft miljoenen schadeloosstelling gekregen
omdat dat het ook isquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat numme van MJ. This is it. Maar lijkt op een reject-nummer van een plaat uit de jaren 90 wat het album destijds niet had gehaald.
Hij is dol op garage aangelegenhedenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken was
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHAquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet zo Mieke zo fanatiek met krikken was
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat numme van MJ. This is it. Maar lijkt op een reject-nummer van een plaat uit de jaren 90 wat het album destijds niet had gehaald.
en dat hem een pakketje aandeeltjes door de neus geboord isquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat echt waar? HAHAHAHA good 4 her...![]()
waarom heeft ie bigschot een schadeloosstelling gekregen? omdat ie tegen zijn wil werd vastgebonden?
i think i have a new found respect for her.
volgende keer Mieke en de oliespuitquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hij is dol op garage aangelegenheden
no shit? echt waar?quote:
quote:[quote]Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHA
En dan gaan je dagcijfers naar z'n grootjequote:kan dat uiteraard niet posten hier. Anders word ik weer gebitchslapped door een mod. But then again, i'm a sucker 4 punishment...![]()
Om het kwartetje vol te maken:quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer Mieke en de oliespuit
daarna Mieke en de vetspuit
o, ik dacht dat ie geld kreeg voor 'rape'quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat hem een pakketje aandeeltjes door de neus geboord is
en jij respect voor haar ??????
een mevrouw die liegt en bedriegt ?
o je hebt gekeken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
En dan gaan je dagcijfers naar z'n grootje
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje zoeken van KRIKKEN. En bij afbeeldingen zie ik bij het derde plaatje toch een dik ranzig wijf met iets in d'r reet en ze wordt omhoog getakeld. HAHAHA
kan dat uiteraard niet posten hier. Anders word ik weer gebitchslapped door een mod. But then again, i'm a sucker 4 punishment...![]()
halllo, tis geen triatlon in de garage met verschilende onderdelen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer Mieke en de oliespuit
daarna Mieke en de vetspuit
naast het besturen van Wold online stond dus ook sex met CEO in zijn jobdiscriptionquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik dacht dat ie geld kreeg voor 'rape'
Volgende keer Mieke en de "trek"tor mechanicquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
halllo, tis geen triatlon in de garage met verschilende onderdelen..![]()
*giegel*quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer Mieke en de "trek"tor mechanic
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk ook Mieke achterop de pootmachine
vond meer suske wen wiske titelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
moest wel lachen om de
Mieke & .... versies...![]()
lijkt net op de Nijntje boekjes....![]()
Suske en Wiske.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond meer suske wen wiske titels
hier alleen 3 oude ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Suske en Wiske.tering, ik heb nog ergens stapels van die shit.
ik doe mijn best, had een slow week dus geen leuke verhaaltjes. Mah, die zijn er wel, maar niet voor hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
toch wel typisch weer iedereen zwaait even en verder word er niks meer gezegd
was je ook een Donald Duck lezer?quote:
Ben niet zo van het 'twitteren' zoals sommige hier doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
toch wel typisch weer iedereen zwaait even en verder word er niks meer gezegd
hahaha ja,,,quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben niet zo van het 'twitteren' zoals sommige hier doen
Alleen bij de tandartsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je ook een Donald Duck lezer?
16.52 maar halve dag gewerkt heerlijk vrije middagquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ja,,,
bv. 16.00 heerlijk gelunch in de kantine...![]()
hoe is het jongen? aan het werk?
maar tokio hotel is er welquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit net de line up te kjiken van de European Music Awards, maar het gros bestaat uit Amerikaanse bandjes etc.. Why.... denk ik dan...
Wat doet die danquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Toch maar beter wachten op de volgende bus?![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_man_wil_bus_halen/
Disgusting little femine emo'squote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
16.52 maar halve dag gewerkt heerlijk vrije middag
einde bericht
o wee als ze weer MONSOON gaan zingen.quote:
hordelopen wat misging.quote:
ja toch, grappig ofzo... if you're like famous or any other influential person.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat ik de enige was die Twitter vreselijk vind. Ik werd hier al verketterd.
thank u, my sentiments exactly.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja toch, grappig ofzo... if you're like famous or any other influential person.
voor de rest, just a quest for validation of being alive and interesting to others
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
ik ga eerst kleien en daarna trainen
einde bericht.
![]()
![]()
och ze zijn zo sweetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Disgusting little femine emo's
quote:
mieke op pad met Lijntje snuifquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
moest wel lachen om de
Mieke & .... versies...![]()
lijkt net op de Nijntje boekjes....![]()
en terechtquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat ik de enige was die Twitter vreselijk vind. Ik werd hier al verketterd.
we noemen dat: herfstquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Vlarp het volgende:
Het is koud, donker, nat en winderig buiten, kortom: vies
TMM geeft 'gevochten' maar verder niks volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist? Pann drama's?
Ja, hoe zat dat nou? Want dat heb ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
TMM geeft 'gevochten' maar verder niks volgens mij
Nee, in de herfst waai je uit aan zee, of loop je door het bos en trap je tussen de gevallen blaadjes!quote:
Hij heeft het ergens uitgelegd dan moet je ff terug lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hoe zat dat nou? Want dat heb ik helemaal gemist.
Dat gaat niet zo handig op m'n mobielquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij heeft het ergens uitgelegd dan moet je ff terug lezen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo handig op m'n mobiel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mexicaanse griep?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Verder ben ik ziek en voel ik me ziek en zielig.
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene relatedquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
Heftig. Kudos voor TMM![]()
Niet dat ik geweld goedkeur maar hij had wel gelijk
punt 2 kom je bij sommige mensen echt nog een heel eind hoor, echtquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme drie punten, want je kan dan nog zo veel punt 2 hebben, maar zonder punt 1 kom je ook nergens.
Nichtjes hebben geen logicaquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een stomme drie punten, want je kan dan nog zo veel punt 2 hebben, maar zonder punt 1 kom je ook nergens.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene related
zoveel mensen zijn zo nep, ik houd van echte mensen
Als je anders bent, en gay's zijn per defenitie al anders, maar als je niet mee gaat in die barbieflow wordt er echt op je neer gekeken.
Ik ben nog steeds overtuigd van het feit dat als je niet 1 van de 3 hoofdingredienten hebt, in volgorde van belangrijkheid, dat je dan afgeschreven bent in de gayscene
1 schoonheid ( daar onder valt vaak ook slankheid, gespierdheid of graatmagerheid)
2 jeugd ( als je 30+ bent kun je eigenlijk alleen nog hopen op punt 3)
3 geld ( een goed gevulde portomonee compenseert het gebrek aan 1 en 2)
er zijn er maar weinigen in de gay scene die niet leven naar die wet, en dat is ZEER frustrerend
hehe volgend jaar zomer jij dus ookquote:
Nee, dan zeg ik gewoon "Leeftijd zegt niet alles, je bent wie je bent"quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe volgend jaar zomer jij dus ook
G_Equote:Op dinsdag 3 november 2009 21:09 schreef Desmonkey het volgende:
Kutnichtenpop. Welke homofokker op PANN was dat?
en jij weet hoe cahir eruit ziet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto, want dat kan iedereen wel roepen
Z'n haar wel.quote:
1 Wat iemand mooi vindt, vindt een ander lelijk. Er is voor iedereen wat wils.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is inderdaad zoals Yuri zegt wel erg gayscene related
zoveel mensen zijn zo nep, ik houd van echte mensen
Als je anders bent, en gay's zijn per defenitie al anders, maar als je niet mee gaat in die barbieflow wordt er echt op je neer gekeken.
Ik ben nog steeds overtuigd van het feit dat als je niet 1 van de 3 hoofdingredienten hebt, in volgorde van belangrijkheid, dat je dan afgeschreven bent in de gayscene
1 schoonheid ( daar onder valt vaak ook slankheid, gespierdheid of graatmagerheid)
2 jeugd ( als je 30+ bent kun je eigenlijk alleen nog hopen op punt 3)
3 geld ( een goed gevulde portomonee compenseert het gebrek aan 1 en 2)
er zijn er maar weinigen in de gay scene die niet leven naar die wet, en dat is ZEER frustrerend
Ik welquote:
JAquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Cahir ben je nog steeds hetzelfde kutventje als eerst?
1. Er wordt wel degelijk van je "verwacht" dat je aan een bepaald beeld voldoet. Zeg niet dat het niet waar is, want ik merk het ook als ik ga stappen, zeker in iets als Gay Palacequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 Wat iemand mooi vindt, vindt een ander lelijk. Er is voor iedereen wat wils.
2 Hangt vanaf waar je uitgaat en hangt vanaf waar je op valt. Er zijn zat mensen die geen probleem hebben met 30+ en hangt per persoon vanaf of je het grote leeftijdsverschil acceptabel vindt.
3 Er zijn vast wel jongens die geilen op iemand met geld, maar wat is het nut ervan? Het is veel fijner als iemand op hetzelfde niveau zit.
nee dat is niet helemaal zoals het is gegaanquote:
1. Meeste jongens in Gay Palace zijn niet bepaald wat je noemt mooi sorry hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1. Er wordt wel degelijk van je "verwacht" dat je aan een bepaald beeld voldoet. Zeg niet dat het niet waar is, want ik merk het ook als ik ga stappen, zeker in iets als Gay Palace
2. Ook hier zijn er toch wel erg veel handtasjes die erg neerbuigend richting dat wat oudere homo's kijken anders hoor
3. Nou ja, geld maakt blind ofzo
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
1. Meeste jongens in Gay Palace zijn niet bepaald wat je noemt mooi sorry hoor.
Zie je nou doe je het zelf!
2. Het hangt vanaf hoe je zelf mee omgaat, als je uitstraalt tijdens uitgaan dat met je niet te sollen valt dan gebeurt er ook niks. En je hoeft je niet perse iets van aan te trekken.
dat is die arrogante houding waar ik het over heb, een masker
3. Hangt per persoon vanaf, je hebt natuurlijk ook gay gold diggers tussen zitten.
Het is persoonlijk maar ik ben zelf bijvoorbeeld het uitgaan een beetje ontgroeit (leeftijd, bezet, te druk o.a), ik ga af en toe uit met een vriend in Strano maar doe het meer omdat hij het fijn vindt, dan dat ik het daar super leuk vind.
je vind jezelf te oud voor de gay scene?
Het is een persoonlijk voorkeur maar ik vond de meeste mensen tijdens uitgaan niet mijn type. En als iemand het wel was ie hard to get of saai.quote:
Je wordt volwassenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is een persoonlijk voorkeur maar ik vond de meeste mensen tijdens uitgaan niet mijn type. En als iemand het wel was ie hard to get of saai.
Ik ben bijna 27 en heb gewoon in combinatie met relatie, studie, werk en vrienden gewoon niet echt tijd meer voor uitgaan. Je moet ook tijd steken in relatie leuke dingen doen met partner, vrienden enz. Niet zozeer te oud maar ben het gewoon ontgroeit omdat het me niet meer gewoon boeit.
Ik werk per week ongeveer 50+ inclusief reizen, 2 a 3 keer per week in de avond colleges, daarnaast voorbereiding voor colleges, zelfstudie. Daarnaast familie bezoekjes wekelijks, bf time en wat tijd doorbrengen met vrienden.
foto ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Ik ben een extra zachte dekbed met een zwarte satijnen dekbedovertrek
Je hebt het neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
En wie is de matras?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Ik heb er met bloed en sperma vlekken... ach zolang 't met liefde is toegedektquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:00 schreef MisterO het volgende:
Dank!quote:
Mijn Nederlands is te slecht en ze willen me toch niet hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Peter het volgende:
FOK! zoekt mensen voor de Boekencrew!
http://frontpage.fok.nl/submit/form
D'r zijn spellcheckers & je schrijfstijl is verfrissend voor op de FP imo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:19 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is te slecht en ze willen me toch niet hebben.
De volgende twee boeken die ik op mijn lijstje heb staan zijnquote:
Ik wou dat ik het konquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK! zoekt mensen voor de Boekencrew!
http://frontpage.fok.nl/submit/form
Ja, Nation wil ik ook nog lezen. Had je de Child Thief nou al (uit)?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
De volgende twee boeken die ik op mijn lijstje heb staan zijn
Drood - Dan Simmons (Charles Dickens als moordenaar)
Nation - Terry Pratchett (en het is eens een keer GEEN discworld)
allebei in Glasgow gekocht, dus ik heb geen flauw idee wat ik ervan kan verwachten.
Die heeft Ang3l gejat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:29 schreef wonderer het volgende:
Ja, Nation wil ik ook nog lezen. Had je de Child Thief nou al (uit)?
Hoe durft ie.quote:
Lekker warmmm, foto komt nogquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt het neem ik aan?
Maar is het ook warm? Dat is de vraag natuurlijk
Foto 1quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
IEIIEHIEHIHEIHIEHIE ik ben eindelijk naar de kapper geweest.
Ja sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Kan op twee manieren.
Ziet er leuk uit hoorquote:
1. is leukerquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
Ja sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Kan op twee manieren.
ik verkies optie 2quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
Ja sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Kan op twee manieren.
och erm menneke tochquote:Op woensdag 4 november 2009 04:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel de nacht geen oog dichtgedaan. Van ijskoud naar bloedheet. Ik haat ziek zijn. En ik heb best vaak medelijden met mezelf, maar nu is het wel heel erg
.
reikt kopje thee aanquote:Op woensdag 4 november 2009 07:56 schreef Baltar het volgende:
Als je groen sputum ophoest, dan heb je 95% zeker de M. griep.![]()
Oja, morge
wat een gedoe daar bij jullie op keizer karelpleinquote:Op woensdag 4 november 2009 07:56 schreef Baltar het volgende:
Als je groen sputum ophoest, dan heb je 95% zeker de M. griep.![]()
Oja, morge
Wiezo?quote:Op woensdag 4 november 2009 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een gedoe daar bij jullie op keizer karelplein
2 broers in elkaar gemept omdat de dader dacht dat het een homostel wasquote:Op woensdag 4 november 2009 08:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wiezo?
Keizer Karel is ook voor de gevorderde autorijder
Ja, wat wil je ook met volk dat uit Arnhem komtquote:Op woensdag 4 november 2009 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
2 broers in elkaar gemept omdat de dader dacht dat het een homostel was
was het toch Xiancequote:Op woensdag 4 november 2009 08:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook met volk dat uit Arnhem komt![]()
Dat mept eerst en stelt dan pas vragen. (niet dat het dan wel goed was geweest)
JIj homo zijn?
Ja,
Oke, kom ik je even bassen
Nummer 1quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
Ja sorry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Kan op twee manieren.
Oja, in hetzelfde complex toch? Ben heel benieuwd. Foto's ?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Ik ga straks een appartementje bekijken
Foto's:quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, in hetzelfde complex toch? Ben heel benieuwd. Foto's ?
Spannend hoor
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rookte je dan?
Nou ja, heel goed, ik ben trots op je!
Ga je 't ook volhouden denk je?
Appartement ziet er zo best oke uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze niet allemaal
en nu wel pleister vrij ?quote:
Nee, ben naar de laatste trap gegaan vandaag.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu wel pleister vrij ?
en is dat al weer 10 weken geleden
we worden nog oud voordat we het zelf in de gaten hebben
Yep. Tot gisterrquote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was je nou afgelopen zondag in Antwerpen voor 't boek?
Dus de kaft van het boek wordt naar het zin?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Tot gisterrWas heel gezellig
Omslag is nog niet bekend, daar gaat Rudy de komende tijd mee aan de slag. Maar het komt 21 maart uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus de kaft van het boek wordt naar het zin?
Ben benieuwd hoor, wanneer moet het ook alweer uitkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |