wenoquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daar
met zijn "vriendinnen"quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de gay scene is vergeven van poppetjes, nichtenpoppetjes.
Gephotoshoptje, gebruinde, gebleekte strakgetrokken arrogante kut nichtenpoppetjes
Ik kan dat best goed negeren vaak, maar zaterdag was ik erg strijdbaar.
Ik was met Ang3l naar een gijzelingsdrama geweest in de schouwburg en dus erg in een strijdbare bui.
Ik heb het allemaal over me heen laten komen, eenhele gezellige pann gehad, met ThaErik aan de bar gehangen, maar toen het dus afgelopen was en ik buiten kwam staat daar zo'n arrogante kutnichtenpop buiten met zijn "vriendinnen", en ik kreeg zo'n afkeurende neerbuigende blik van hem, waarop ik zei, Pardon??!!!
hij zegt: "dat ze jou daar binnen hebben gelaten snap ik echt niet"!
ik zei: wie denk jij dat je bent dat jij zo op mij neer kunt kijken, denk jij echt dat jij meer bent dan ik dat je mij zo neerbuigend kunt behandelen?
vervolgens werd het wat duw en trekwerk, vervolgens tikt hij mijn bril af, uiteindelijk is hij de parkeer garage in moeten vluchten.
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitgaquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de gay scene is vergeven van poppetjes, nichtenpoppetjes.
Gephotoshoptje, gebruinde, gebleekte strakgetrokken arrogante kut nichtenpoppetjes
Ik kan dat best goed negeren vaak, maar zaterdag was ik erg strijdbaar.
Ik was met Ang3l naar een gijzelingsdrama geweest in de schouwburg en dus erg in een strijdbare bui.
Ik heb het allemaal over me heen laten komen, eenhele gezellige pann gehad, met ThaErik aan de bar gehangen, maar toen het dus afgelopen was en ik buiten kwam staat daar zo'n arrogante kutnichtenpop buiten met zijn "vriendinnen", en ik kreeg zo'n afkeurende neerbuigende blik van hem, waarop ik zei, Pardon??!!!
hij zegt: "dat ze jou daar binnen hebben gelaten snap ik echt niet"!
ik zei: wie denk jij dat je bent dat jij zo op mij neer kunt kijken, denk jij echt dat jij meer bent dan ik dat je mij zo neerbuigend kunt behandelen?
vervolgens werd het wat duw en trekwerk, vervolgens tikt hij mijn bril af, uiteindelijk is hij de parkeer garage in moeten vluchten.
vanwege dat vechten?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitga
Wat een onzin zeg, je kan toch gewoon met friends uitgaan om gewoon eff wat dansen enz.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en das dus ook een rede waarom ik niet gay uitga
tis ook niet de hoofd reden hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, je kan toch gewoon met friends uitgaan om gewoon eff wat dansen enz.
En het is niet zo dat je meteen hoeft aan te trekken, het is hoe je jezelf presenteert tijdens uitgaan. Het hangt vanaf hoe je mee omgaat, ik had zelf nooit echt last tijdens uitgaan van huppelkutjes of wat dan ook.
Het is leuk zolang je jong bent daarna zal je geen moer aan vinden dus hup hup naar de dancefloorquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis ook niet de hoofd reden hoor
kom op zeg, sjm is zelf ook nog piepjongquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is leuk zolang je jong bent daarna zal je geen moer aan vinden dus hup hup naar de dancefloor.
even volhouden, vanmiddag is Mieke er weer en die schijnt heel goed te kunnen masserenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:01 schreef Baltar het volgende:
![]()
B. wordt oud, nog steeds pijn in onderrug van niets
Dat had ik dus vorige week! Echt heel naarquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:01 schreef Baltar het volgende:![]()
B. wordt oud, nog steeds pijn in onderrug van niets
Ik raad je toch af om naar buiten te gaan. Of trek een hele dikke jas aan, 't is koud! Al is het eigenlijk wel lekker, je wordt er goed wakker van. En dan daarna weer in een warme trein stappenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
nou, mijn lichaam dus niet, had gehoopt dat het sneller over zou zijn.
maarja, de zon schijnt
vanaaf thuis een warm bad nemen ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:27 schreef Baltar het volgende:
nou, mijn lichaam dus niet, had gehoopt dat het sneller over zou zijn.
maarja, de zon schijnt
Ook nog een idee, wellicht wel jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaaf thuis een warm bad nemen ?
Kun je de hele dag zitten FOKkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef Vlarp het volgende:
Warm bad
Wat werk ik toch bij een heerlijk amateuristisch bedrijf. We hebben geen verbinding met de andere vestiging dus ik kan helemaal niet werken
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Oftewel, zijn sabatical heeft is wel over, gewoon weer posten moet iequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houden
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen onlinequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Want?
Gewoon verdelen je tijd.
Ik moet zeggen dat ik het leuk vind om overdag te FOKken en 's avonds niet. Goede balans imo
Kiezen, kiezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TVquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kiezen, kiezen![]()
Maar zoveel zit je toch ook niet op FOK?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TV
Overdag lees ik m'n G.nl nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overdag lees ik m'n G.nl niet
En ik heb je (nog) niet op MSN
Vooruitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou geen reden derhalve om te stoppen met FOKken
Uhm ja, dat was een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3
En MSN, is dat soms een indirecte hint?![]()
Ik ben naar de IKEA en naar wat meubelzaken
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
Uhoh.. volgens mij gaat de verbinding zo terug komen.. is het gedaan met de rust
Neuh, ik ben het niksen zatquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?
mag van mij best, als je naderhand maar wel even doet dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |