quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en Ang3l raadde me aan om af te kicken van Fok!
Oftewel, zijn sabatical heeft is wel over, gewoon weer posten moet iequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hij heeft gemakkelijk lullen, als ik hem dagelijks via tig emails op de hoogte MOET houden
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen onlinequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Want?
Gewoon verdelen je tijd.
Ik moet zeggen dat ik het leuk vind om overdag te FOKken en 's avonds niet. Goede balans imo
Kiezen, kiezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, maar 's avonds zijn er weer leuke andere mensen online![]()
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TVquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kiezen, kiezen![]()
Maar zoveel zit je toch ook niet op FOK?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit vooral op MSN, of ik hang gewoon voor de TV
Overdag lees ik m'n G.nl nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overdag lees ik m'n G.nl niet
En ik heb je (nog) niet op MSN
Vooruitquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou geen reden derhalve om te stoppen met FOKken
Uhm ja, dat was een hintquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wel, aangezien ik vandaag vrij ben<3
En MSN, is dat soms een indirecte hint?![]()
Ik ben naar de IKEA en naar wat meubelzaken
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:48 schreef Vlarp het volgende:
Uhoh.. volgens mij gaat de verbinding zo terug komen.. is het gedaan met de rust
Neuh, ik ben het niksen zatquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kun je daar niet een stokje voor steken? Of een extra stekker eruit rukken?
mag van mij best, als je naderhand maar wel even doet dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zal voortaan overdag wat vaker online komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |