*giegel*quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer Mieke en de "trek"tor mechanic
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:25 schreef Stroekie het volgende:
en natuurlijk ook Mieke achterop de pootmachine
vond meer suske wen wiske titelsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
moest wel lachen om de
Mieke & .... versies...![]()
lijkt net op de Nijntje boekjes....![]()
Suske en Wiske.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond meer suske wen wiske titels
hier alleen 3 oude ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Suske en Wiske.tering, ik heb nog ergens stapels van die shit.
ik doe mijn best, had een slow week dus geen leuke verhaaltjes. Mah, die zijn er wel, maar niet voor hier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
toch wel typisch weer iedereen zwaait even en verder word er niks meer gezegd
was je ook een Donald Duck lezer?quote:
Ben niet zo van het 'twitteren' zoals sommige hier doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
toch wel typisch weer iedereen zwaait even en verder word er niks meer gezegd
hahaha ja,,,quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ben niet zo van het 'twitteren' zoals sommige hier doen
Alleen bij de tandartsquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was je ook een Donald Duck lezer?
16.52 maar halve dag gewerkt heerlijk vrije middagquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ja,,,
bv. 16.00 heerlijk gelunch in de kantine...![]()
hoe is het jongen? aan het werk?
maar tokio hotel is er welquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zit net de line up te kjiken van de European Music Awards, maar het gros bestaat uit Amerikaanse bandjes etc.. Why.... denk ik dan...
Wat doet die danquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
Toch maar beter wachten op de volgende bus?![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_man_wil_bus_halen/
Disgusting little femine emo'squote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
16.52 maar halve dag gewerkt heerlijk vrije middag
einde bericht
o wee als ze weer MONSOON gaan zingen.quote:
hordelopen wat misging.quote:
ja toch, grappig ofzo... if you're like famous or any other influential person.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat ik de enige was die Twitter vreselijk vind. Ik werd hier al verketterd.
thank u, my sentiments exactly.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja toch, grappig ofzo... if you're like famous or any other influential person.
voor de rest, just a quest for validation of being alive and interesting to others
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
ik ga eerst kleien en daarna trainen
einde bericht.
![]()
![]()
och ze zijn zo sweetquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Disgusting little femine emo's
quote:
mieke op pad met Lijntje snuifquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHAHA![]()
moest wel lachen om de
Mieke & .... versies...![]()
lijkt net op de Nijntje boekjes....![]()
en terechtquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht dat ik de enige was die Twitter vreselijk vind. Ik werd hier al verketterd.
we noemen dat: herfstquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Vlarp het volgende:
Het is koud, donker, nat en winderig buiten, kortom: vies
TMM geeft 'gevochten' maar verder niks volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:23 schreef wonderer het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist? Pann drama's?
Ja, hoe zat dat nou? Want dat heb ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
TMM geeft 'gevochten' maar verder niks volgens mij
Nee, in de herfst waai je uit aan zee, of loop je door het bos en trap je tussen de gevallen blaadjes!quote:
Hij heeft het ergens uitgelegd dan moet je ff terug lezenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, hoe zat dat nou? Want dat heb ik helemaal gemist.
Dat gaat niet zo handig op m'n mobielquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij heeft het ergens uitgelegd dan moet je ff terug lezen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo handig op m'n mobiel
quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de gay scene is vergeven van poppetjes, nichtenpoppetjes.
Gephotoshoptje, gebruinde, gebleekte strakgetrokken arrogante kut nichtenpoppetjes
Ik kan dat best goed negeren vaak, maar zaterdag was ik erg strijdbaar.
Ik was met Ang3l naar een gijzelingsdrama geweest in de schouwburg en dus erg in een strijdbare bui.
Ik heb het allemaal over me heen laten komen, eenhele gezellige pann gehad, met ThaErik aan de bar gehangen, maar toen het dus afgelopen was en ik buiten kwam staat daar zo'n arrogante kutnichtenpop buiten met zijn "vriendinnen", en ik kreeg zo'n afkeurende neerbuigende blik van hem, waarop ik zei, Pardon??!!!
hij zegt: "dat ze jou daar binnen hebben gelaten snap ik echt niet"!
ik zei: wie denk jij dat je bent dat jij zo op mij neer kunt kijken, denk jij echt dat jij meer bent dan ik dat je mij zo neerbuigend kunt behandelen?
vervolgens werd het wat duw en trekwerk, vervolgens tikt hij mijn bril af, uiteindelijk is hij de parkeer garage in moeten vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |