ahhh, Globetrotterquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef MrBrightside het volgende:
Maar ik mag wel een filmpje posten!!!!
Als jij die nerd bent, vind ik het primaquote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik hoorde net dat er een nerd in een rubberbootje onderweg is naar mrO
aahhh for an afternoon delight.... chivalry isn't dead.quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als jij die nerd bent, vind ik het prima
quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als jij die nerd bent, vind ik het prima
AAAAAAAAAAAAAH, *rent weg en verstopt zich achter een heleboel bootjesquote:Op maandag 2 november 2009 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mijn bril wel op.
Ik weet waar je huis woont drijft.quote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAH, *rent weg en verstopt zich achter een heleboel bootjes
Een huis kan helemaal niet wonenquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont drijft.
die zijn hier bijna nooit meerquote:Op maandag 2 november 2009 23:36 schreef MrBrightside het volgende:
Alfred![]()
Trouwens, waar zijn PDD & Dirk gebleven?
quote:
Jaaaa, dat heb ik live gezienquote:Op maandag 2 november 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
Goedjesquote:
en ook holaquote:
ze twitteren wel volopquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:01 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
dank u.
@stroek: ja, ik had al zo'n vermoeden.
quote:
goed nog steedsquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe is het met de sort of BF?
valt wel meequote:
en waar is jouw BF nu eensquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie al BFs of nog steeds ergens tussen in?
no still 'dating' k'noem het zo maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Zijn jullie al BFs of nog steeds ergens tussen in?
juist jaquote:
Daar zou ik anders ook niet blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle 10 de afleveringen gezien ? susanne die klaagt over stof op haar prada schoentjes
waarom niet ? kun jij iin de toekomst kijken ofzoquote:
nee, maar voorlopig ken ik geen bf worthy materiaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom niet ? kun jij iin de toekomst kijken ofzo
Waarom blijft hij daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
waarom heb je eigenlijk door dat je je BF zoooooo leuk vindt, als ie weer weg is
ach je hoeft maar 1 oranje t-shirt tegen te komenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, maar voorlopig ken ik geen bf worthy materiaal
ja maar als ik die vervolgend nooit meer zie schiet ik nog niks opquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach je hoeft maar 1 oranje t-shirt tegen te komen
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daarquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom blijft hij daar eigenlijk?
maar jij zit in madrid nu? is dat je nieuwe stek?quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij komt daar vandaan en is met een project bezig daar
ik ben erquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er nog mensen of kan ik mijn verslag beter morgen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |