kanker ---> chemokuur --> kaal.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom haar uitvalt bij mensen die kanker hebben?
was 't maar kut, dan had je d'r nog wat aanquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Klacht: Vroeg kaal worden is kut!
Maar al die meiden willen natuurlijk geen skinhead.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was 't maar kut, dan had je d'r nog wat aan
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinheadquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar al die meiden willen natuurlijk geen skinhead.
Oww, we hebben hier een grapjas in ons midden...quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Zet een 8 op je hoofd, biljartbal!111
Nee want die zijn anders kaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinhead
Denk je!?quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Anti-klacht: Meiden vinden een kaal hoofd wel fijn
Krijgt Ts een chemokuur dan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kanker ---> chemokuur --> kaal.
Wat is het verschil tussen een skinhead en een racist volgens jou dan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinhead
quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit niet aan de cocaine, dus heb nog wel een kleur
Dankjequote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
ik vind kerels met haar veel aantrekkelijker
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
Held!quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nazi's zitten niet aan de coke want dat is negerspul, Nazi's zitten aan de speed!
Post eens een jailbait foto van jezelf. Dan weet ik of ik jou ook aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Post eens een jailbait foto van jezelf. Dan weet ik of ik jou ook aantrekkelijk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik!![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
Waarom klaag je er op je 50e over dat je op je 14e kaal werd?quote:
Hij was alleen baas toen ie in china town ging neuken.quote:
Je valt op homo's?quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, maar bij hem zit het zo idioot
Jij vind een voetballer goed gezelschap?quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent in goed gezelschap ;')
Royalquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vind een voetballer goed gezelschap?
Dat is de prins van Engeland ei, William ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vind een voetballer goed gezelschap?
Mijn moeder's vader had nog een lading haar, mijn vader integendeel is kaal, net als al zijn broers en vaderquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Muzz_ het volgende:
Kaalheid komt van de moeders kant is je moeders opa kaal? Dan wordt je ook gegarandeerd
Gelijk afhalen! en om de week schere! dat is wat ik doequote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn opa was ook vroeg kaal en ik krijg ook inhammen. Maar ja, niks aan te doen.
Ik interesseer me niet voor het engelse koningshuisquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de prins van Engeland ei, William ofzo
Er bestaan bepaalde hormoonpillen die je elke dag moet slikken om het te remmen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Mijn moeder's vader had nog een lading haar, mijn vader integendeel is kaal, net als al zijn broers en vader
Kampsjaak Kabouterquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Toempf het volgende:
Nog zo'n held:
[ afbeelding ]
Maar dan vooral vanwege zijn vriendin.
Mannen die dat doen hebben geld teveel.quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Er bestaan bepaalde hormoonpillen die je elke dag moet slikken om het te remmen.
Die van mij zijn nog lang niet zo diep als bij Robben of Sneijder. Tegen die tijd (paar jaar denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Gelijk afhalen! en om de week schere! dat is wat ik doeen dat lijkt wel beter dan inhammen (in mijn geval)
er zijn ook hetro's met zo'n soort haar hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je valt op homo's?
Succes ermee.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog lang niet zo diep als bij Robben of Sneijder. Tegen die tijd (paar jaar denk ik) gaat het wel weg.
Kost geen hol meer (50¤< voor een jaar.), door bepaalde EU wetgeving zijn er generieke middelen verkrijgbaar i.p.v. de dure patenten. Het middel heet finasteride.quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mannen die dat doen hebben geld teveel.
Dat is zo fucking lelijkquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ensaf het volgende:
Ik laat het aan één kant vast groeien.
Dan kan ik het later over de kale plek kammen.
Dat hakenkruis is wel echt supervetquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens bepaalde mensen lijk ik daar oppersoonlijk vind ik van niet, mja wie ben ik:')
Je moest toch huiswerk maken.quote:
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 2 november 2009 23:03 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Thanks maar ik ben helemaal kaal
Picsquote:
Foto's heb ik hier niet, maar trust me het ging van kaal, naar kaler, naar helemaal kaal!quote:Op maandag 2 november 2009 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Picsik wil lotgenoten zien. (Ik ben nog niet kaal trouwens... nog niet
)
Blijkbaar. Alsof ik er blij mee benquote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Muzz_ het volgende:
Wat is mis met jullie, 19,20,21,22 en nu al (semi) kaal![]()
Te veel testosteron?
Ik ben 27 en het kwam door het coke snuiven op de basisschoolquote:Op maandag 2 november 2009 23:18 schreef Muzz_ het volgende:
Wat is mis met jullie, 19,20,21,22 en nu al (semi) kaal![]()
Te veel testosteron?
Omdat ze aan de chemo zitten, wat tot gevolg heeft, haaruitval.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom haar uitvalt bij mensen die kanker hebben?
Ben jij echt 19? Door die inhammen lijk je 30.quote:Op maandag 2 november 2009 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Boh, ik ben 19 en bij mij begint het nu wel wat duidelijker te worden... maar 14?
Klootlulquote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ben jij echt 19? Door die inhammen lijk je 30.![]()
http://i.fok.nl/userpics//161184/706017931_6_jdJ9..jpg
Gast waar maak je je druk om?? Scheer het er allemaal gewoon af man, scheelt je ook weer in shampoo kostenquote:Op maandag 2 november 2009 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klootlul
edit: ik heb ze nu weer lang zoals op die andere 2 foto's. Gemillimeterd haar maakt n gezicht altijd ouder.
Muahahaha nice onequote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Denk aan de voordelen: Je kunt MILFs regelen.
Nee ik heb geen hekel aan negers dat is 't hele punt, ze denken automatich dat ik een racist benquote:Op maandag 2 november 2009 23:33 schreef Lord_Cardigan het volgende:
heb je ook een hekel aan negers?
Ik zou zorgen dat ik dat kreeg, kon je dat als reden gebruiken om kaal te zijn, wegens natuurlijke omstandigheden een vleespet op je 14e regel je ze ook niet echt mee.
Jaloersquote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef afcajos het volgende:
Bij de woorden '14' en 'kaal' dacht ik aan hele andere dingen
14 jarige meisjes die kaal zijn van onderen![]()
OT: Gelukkig heb ik hier geen last van, en hoef ik ook niet te vrezen. Mijn vader heeft immers ook nog een bazenkapsel op zijn 50e. Niks geen inhammen of wat.
Precies 't zelfde hier! ik had half lang haar toen mijn kaalheid te erg werdquote:Op maandag 2 november 2009 23:42 schreef Biels het volgende:
Ik ben al wel praktisch kaal. Zonde. Ik had graag lang metalhaar gehad.
Raar want mijn vader heeft ook een bazenkapsel op zijn 54e maar mijn bazenkapsel werd al redelijk vroeg dunnerquote:Op maandag 2 november 2009 23:41 schreef afcajos het volgende:
Bij de woorden '14' en 'kaal' dacht ik aan hele andere dingen
14 jarige meisjes die kaal zijn van onderen![]()
OT: Gelukkig heb ik hier geen last van, en hoef ik ook niet te vrezen. Mijn vader heeft immers ook nog een bazenkapsel op zijn 50e. Niks geen inhammen of wat.
Ik maakte maar een grapje, ik heb een weelderige bos haar. Haha.quote:Op maandag 2 november 2009 23:43 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Precies 't zelfde hier! ik had half lang haar toen mijn kaalheid te erg werddus toen moest het er maar af! helaas! vooral als je in een band zit vol met kerels met lang haar
quote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik heb een weelderige bos haar. Haha.
Dat zijn geen leuke garpjes tegen ex metal heads!quote:Op maandag 2 november 2009 23:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik heb een weelderige bos haar. Haha.
Wie zei iets over een Ex Metalhead?quote:Op maandag 2 november 2009 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke garpjes tegen ex metal heads!
Gelukkig was ik er daar nooit 1 van
Biels en jij ging er deels op inquote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Wie zei iets over een Ex Metalhead?
Je hoeft geen lang haar te hebben om een metalhead te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Biels en jij ging er deels op in
daarom ben je ook een ex tochquote:Op maandag 2 november 2009 23:47 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Je hoeft geen lang haar te hebben om een metalhead te zijn
you can do it!quote:Op maandag 2 november 2009 23:49 schreef Wupppie het volgende:
ach, bij mij begon het op mijn 21e,
Het ging niet hard, maar nu ben ik 25 en ben ik het zat om elke ochtend wakker te worden en overal haren te vinden.
Binnenkort de tondeuse er over
Jammer dat die kerels jou nooit zien zitten.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
Ja meiden vinden kale jongens van 14 héééél fijn.quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:27 schreef Lord_Cardigan het volgende:
meiden vinden vooral kale 14-jarige jongens met een kleine moustache heel erg fijn.
Gewoon tondeuse er overheen dus millimeterquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
![]()
On: TS, heb je het gemillimeterd of echt als een biljartbal?
Want dat laatste is echt kankerlelijk.
Oké.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:46 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Gewoon tondeuse er overheen dus millimeter
quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Zet een 8 op je hoofd, biljartbal!111
O ja?quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |