kanker ---> chemokuur --> kaal.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Vertel dan eens waarom haar uitvalt bij mensen die kanker hebben?
was 't maar kut, dan had je d'r nog wat aanquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Klacht: Vroeg kaal worden is kut!
Maar al die meiden willen natuurlijk geen skinhead.quote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was 't maar kut, dan had je d'r nog wat aan
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinheadquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar al die meiden willen natuurlijk geen skinhead.
Oww, we hebben hier een grapjas in ons midden...quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Zet een 8 op je hoofd, biljartbal!111
Nee want die zijn anders kaalquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinhead
Denk je!?quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Anti-klacht: Meiden vinden een kaal hoofd wel fijn
Krijgt Ts een chemokuur dan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
kanker ---> chemokuur --> kaal.
Wat is het verschil tussen een skinhead en een racist volgens jou dan?quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Ik lijk godzijdank nog niet op een Skinhead
quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit niet aan de cocaine, dus heb nog wel een kleur
Dankjequote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
ik vind kerels met haar veel aantrekkelijker
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
Held!quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nazi's zitten niet aan de coke want dat is negerspul, Nazi's zitten aan de speed!
Post eens een jailbait foto van jezelf. Dan weet ik of ik jou ook aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Post eens een jailbait foto van jezelf. Dan weet ik of ik jou ook aantrekkelijk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben ik!![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef electronique het volgende:
Waarom klaag je er op je 50e over dat je op je 14e kaal werd?quote:
Hij was alleen baas toen ie in china town ging neuken.quote:
Je valt op homo's?quote:Op maandag 2 november 2009 22:25 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets, maar bij hem zit het zo idioot
Jij vind een voetballer goed gezelschap?quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent in goed gezelschap ;')
Royalquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vind een voetballer goed gezelschap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |