Dat is de prins van Engeland ei, William ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jij vind een voetballer goed gezelschap?
Mijn moeder's vader had nog een lading haar, mijn vader integendeel is kaal, net als al zijn broers en vaderquote:Op maandag 2 november 2009 22:29 schreef Muzz_ het volgende:
Kaalheid komt van de moeders kant is je moeders opa kaal? Dan wordt je ook gegarandeerd
Gelijk afhalen! en om de week schere! dat is wat ik doequote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn opa was ook vroeg kaal en ik krijg ook inhammen. Maar ja, niks aan te doen.
Ik interesseer me niet voor het engelse koningshuisquote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is de prins van Engeland ei, William ofzo
Er bestaan bepaalde hormoonpillen die je elke dag moet slikken om het te remmen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Mijn moeder's vader had nog een lading haar, mijn vader integendeel is kaal, net als al zijn broers en vader
Kampsjaak Kabouterquote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Toempf het volgende:
Nog zo'n held:
[ afbeelding ]
Maar dan vooral vanwege zijn vriendin.
Mannen die dat doen hebben geld teveel.quote:Op maandag 2 november 2009 22:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Er bestaan bepaalde hormoonpillen die je elke dag moet slikken om het te remmen.
Die van mij zijn nog lang niet zo diep als bij Robben of Sneijder. Tegen die tijd (paar jaar denk ikquote:Op maandag 2 november 2009 22:31 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Gelijk afhalen! en om de week schere! dat is wat ik doeen dat lijkt wel beter dan inhammen (in mijn geval)
er zijn ook hetro's met zo'n soort haar hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je valt op homo's?
Succes ermee.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:34 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog lang niet zo diep als bij Robben of Sneijder. Tegen die tijd (paar jaar denk ik) gaat het wel weg.
Kost geen hol meer (50¤< voor een jaar.), door bepaalde EU wetgeving zijn er generieke middelen verkrijgbaar i.p.v. de dure patenten. Het middel heet finasteride.quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mannen die dat doen hebben geld teveel.
Dat is zo fucking lelijkquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef Ensaf het volgende:
Ik laat het aan één kant vast groeien.
Dan kan ik het later over de kale plek kammen.
Dat hakenkruis is wel echt supervetquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens bepaalde mensen lijk ik daar oppersoonlijk vind ik van niet, mja wie ben ik:')
Je moest toch huiswerk maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |