quote:Op zondag 1 november 2009 22:01 schreef IJsblock het volgende:
En die agenten maar vreemd vinden dat een aantal motormaten van me een tattoo hebben in de nek met de tekst ACAB......
Ja precies, ik rij daar altijd 110.quote:Op zondag 1 november 2009 22:02 schreef teamlead het volgende:
ja dag.. daar rijdt echt helemaal niemand 80. Als je dat wel doet, rijden ze je te pletter
All Cops Are Bastardsquote:
nee, daarom rijdt er ook niemand 80... maar daar mag je echt nog geen gas gevenquote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoezo nog steeds 80, ik zie geen werkzaamheden meer.
Wat zegt hij er van?quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
Tering wat gaan jullie snel![]()
[..]
NeeIk doe dat wel voor hem
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Salatrel het volgende:
de speeting dan wel op zondagavond he... bij iemand thuis en dan allemaal laptopje mee om gezamelijk de topics vol te posten onder het genot van borrelnootjes en ranja
Ja haha en dan anderen uitlachen die niet de fipo hebben gehaaldquote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef Salatrel het volgende:
de speeting dan wel op zondagavond he... bij iemand thuis en dan allemaal laptopje mee om gezamelijk de topics vol te posten onder het genot van borrelnootjes en ranja
mijn post niet gelezen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef PiRANiA het volgende:
Als de Speeting maar niet op zondagavond is
quote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef PiRANiA het volgende:
Als de Speeting maar niet op zondagavond is
volgens mij nietquote:Op zondag 1 november 2009 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Komt er nog een ander onderwerp in deze aflevering? Een Pedofiel of een oplichter ofzo
Inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef xxiessiexx het volgende:
Lekker boeiend of je dat leeggiet in de berm
In zijn thermofles!quote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef omg-rmc het volgende:
maar even de vraag, waar moeten ze anders plassen?
ja schijnbaarquote:Op zondag 1 november 2009 22:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
buiten de bebouwde kom mag je toch wildplassen?
Het feit dat ze zeggen dat de overheid die boetes binnenhaalt om de pot te spekken was een beetje te veel, en nu met dat plassen bekeuren gaat het ook een beetje te ver, want waar moet ie andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |