Ik denk dat ze in de knoop zit om wat met die wietse te willenquote:Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij is Neeltje 27/28. Ook wel bijzonder. Ze woont nu weer bij haar ouders in een Fries dorpje. Daarvoor studeerde ze in Amsterdam. Nu zit ze op een knooppunt in haar leven
Er zijn toch veel meer mensen die het hebben over bek of smoel houden, zonder dat ze de vrouw in kwestie uit hun leven willen bannnen? Bovendien zei hij het niet tegen haar maar over haar.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Keroppi het volgende:
Maar wat is er nou gebeurt met Mirjam? Klap van een paard gehad?
Ik kan er bij Peter echt geen peil op trekken. Na z'n opmerking over Hanneke dacht ik dat het beslist was. Maar toen vertelde hij weer tegen Saskia dat hij het echt niet wist...
Hoewel je weet nooit of zoiets chronologisch gemonteerd is.
Goede aflevering!
Als ik Wietse was dan had ik een gesprek met haar gevoerd..quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Als ik Wietse was had ik trouwens Neeltje op d'r bek gepakt toen ze in dat gras zaten.
Ik denk dat een zoen van Wietse meer dan 1000 woorden is.quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Als ik Wietse was dan had ik een gesprek met haar gevoerd..
Had ik in het vorige topic al gezegd, maar de gelijkenis is treffendquote:Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ze ging er niet op inEn het leek mij ook iets teveel lijken op....
Als ze het er af zou bijten dan
![]()
Ow en Cynthia... Ze lijkt op Paul Groot als een van zn typetjes![]()
(of ben ik niet de eerste die dat is opgevallen?)
Wie goed is voor zenne moeder is goed voor zenne vrouw en dat soort gezeik.quote:Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik zou ook helemaal gek worden van dat gezever van haar.
Dat gesprek op de hooizolder ging echt nergens over. "zeit gij een troew maedje?" (of zoiets) en andersom.quote:Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij kiest Peter voor Hanneke, dat gesprek met dat ijsje was belovender dan op die hooizolder.
En dat Wietse voor Neeltje kiest, lijkt me duidelijk.
dat viel mij ook op!! "Ja ik wil 't best wel met jou proberen... " Zoietsquote:Op maandag 2 november 2009 08:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat gesprek op de hooizolder ging echt nergens over. "zeit gij een troew maedje?" (of zoiets) en andersom.
Hij gaat denk ik voor Saskia.
Jos en Dyke ook leuk, Dyke was alleen niet zo enthousiast vond ik.
Melig ken ik alleen als flauwe lachbui, kan me niet voorstellen dat je er dat mee bedoelt? (of bedoel je overrijp?)quote:
Juist jaquote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef Hetiszover het volgende:
Die Peter kan trouwens niet erg spellen, getuige zijn website:
Ik houd me bezich met de gehele hengstenhouderij
Ja, hoe moet ik dat nou precies uitleggen?quote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Melig ken ik alleen als flauwe lachbui, kan me niet voorstellen dat je er dat mee bedoelt? (of bedoel je overrijp?)
Melig is toch niet gevoelig?quote:Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat nou precies uitleggen?
Vind hem eigenlijk net zoals Audrey wat kleurloos, tis een overdreven gevoelstype volgens mij.
Tja, wij gebruiken het woord melig in het Limburgs ook wel eens anders, dus kan het nu wat moeilijk vertalen naar het Nederlands, maar een softie, doetje, dat komt wel in de richting.quote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Melig is toch niet gevoelig?![]()
Hans is gewoon een hele gevoelige en emotionele jongen, een emo, Audrey een autist.En kleurloos is zij wel. Hans niet. Gewoon een softie.
Áls hij voor Saskia kiest dan zal Hanneke net zo lang meewerken op de boerderie tot Peter zwicht voor haar harde werkhouding en dat gemiep op de koop toe neemtquote:Op maandag 2 november 2009 08:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat gesprek op de hooizolder ging echt nergens over. "zeit gij een troew maedje?" (of zoiets) en andersom.
Hij gaat denk ik voor Saskia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |