abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74303016
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:53 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Volgens mij is Neeltje 27/28. Ook wel bijzonder. Ze woont nu weer bij haar ouders in een Fries dorpje. Daarvoor studeerde ze in Amsterdam. Nu zit ze op een knooppunt in haar leven
Ik denk dat ze in de knoop zit om wat met die wietse te willen
pi_74303298
Volgens mijn info heeft Neeltje in Groningen rechten gestudeerd. Heeft ze daarna of daarvoor een tijdje in Amsterdam gewoond?

Ik denk dat Jos misschien op dat feestje met Dycke heeft gezoend en dat ze daarom een beetje lauw reageerde omdat ze zich schuldig voelt tegenover Mirjam.

Als ik Wietse was had ik trouwens Neeltje op d'r bek gepakt toen ze in dat gras zaten .

[ Bericht 61% gewijzigd door Hetiszover op 02-11-2009 00:52:09 ]
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74303657
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Keroppi het volgende:
Maar wat is er nou gebeurt met Mirjam? Klap van een paard gehad?

Ik kan er bij Peter echt geen peil op trekken. Na z'n opmerking over Hanneke dacht ik dat het beslist was. Maar toen vertelde hij weer tegen Saskia dat hij het echt niet wist...

Hoewel je weet nooit of zoiets chronologisch gemonteerd is.

Goede aflevering!
Er zijn toch veel meer mensen die het hebben over bek of smoel houden, zonder dat ze de vrouw in kwestie uit hun leven willen bannnen? Bovendien zei hij het niet tegen haar maar over haar.
pi_74303726
Die Peter kan trouwens niet erg spellen, getuige zijn website:
Ik houd me bezich met de gehele hengstenhouderij
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_74303980
Bron hastronahoeve.com
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 2 november 2009 @ 01:21:56 #156
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_74304076
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Als ik Wietse was had ik trouwens Neeltje op d'r bek gepakt toen ze in dat gras zaten .
Als ik Wietse was dan had ik een gesprek met haar gevoerd..
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_74304364
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Als ik Wietse was dan had ik een gesprek met haar gevoerd..
Ik denk dat een zoen van Wietse meer dan 1000 woorden is.
I will take the sun in my mouth
pi_74304365
Volgens mij kiest Peter voor Hanneke, dat gesprek met dat ijsje was belovender dan op die hooizolder.
En dat Wietse voor Neeltje kiest, lijkt me duidelijk.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 2 november 2009 @ 07:08:42 #159
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_74305409
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:31 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja ze ging er niet op in En het leek mij ook iets teveel lijken op.... Als ze het er af zou bijten dan

Ow en Cynthia... Ze lijkt op Paul Groot als een van zn typetjes

(of ben ik niet de eerste die dat is opgevallen?)
Had ik in het vorige topic al gezegd, maar de gelijkenis is treffend
opgezegd@fok.nl
  maandag 2 november 2009 @ 07:14:50 #160
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_74305434
quote:
Op zondag 1 november 2009 21:36 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik zou ook helemaal gek worden van dat gezever van haar.
Wie goed is voor zenne moeder is goed voor zenne vrouw en dat soort gezeik.
opgezegd@fok.nl
  maandag 2 november 2009 @ 07:56:01 #161
153023 spk2go
like.no.other
pi_74305630
Neeltje zit op dit moment gewoon in een identiteitscrisis. Eerst Rechten gestudeerd in Groningen (zie hierboven), daarna nog even in A'dam (dat zei Yvon een keer) maar beide dus niet gehaald. Klein probleempje dus, zeker als je 27/28 bent. Je begint niet zomaar aan een nieuwe studie. Zo'n boer kan dan best een uitkomst zijn, terwijl zij lekker mee helpt op de boerderij.
Third Day roelt!
pi_74306178
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:52 schreef W00fer het volgende:
Volgens mij kiest Peter voor Hanneke, dat gesprek met dat ijsje was belovender dan op die hooizolder.
En dat Wietse voor Neeltje kiest, lijkt me duidelijk.
Dat gesprek op de hooizolder ging echt nergens over. "zeit gij een troew maedje?" (of zoiets) en andersom.
Hij gaat denk ik voor Saskia.

Wim en Astrid is leuk!

Jos en Dyke ook leuk, Dyke was alleen niet zo enthousiast vond ik.

Hans vind ik echt een melige, zou niets voor mij zijn. Maar hij kiest dus voor Audry.

Wietse is gewoon leuk en kiest voor Neeltje.
pi_74306201
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:54 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat gesprek op de hooizolder ging echt nergens over. "zeit gij een troew maedje?" (of zoiets) en andersom.

Jos en Dyke ook leuk, Dyke was alleen niet zo enthousiast vond ik.
dat viel mij ook op!! "Ja ik wil 't best wel met jou proberen... " Zoiets
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74306359
quote:

[..]

Hans vind ik echt een melige
Melig ken ik alleen als flauwe lachbui, kan me niet voorstellen dat je er dat mee bedoelt? (of bedoel je overrijp?)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74306481
Die Jos gaat voor tetten
  maandag 2 november 2009 @ 09:16:26 #166
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74306490
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef Hetiszover het volgende:
Die Peter kan trouwens niet erg spellen, getuige zijn website:
Ik houd me bezich met de gehele hengstenhouderij
Juist ja
pi_74306711
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Melig ken ik alleen als flauwe lachbui, kan me niet voorstellen dat je er dat mee bedoelt? (of bedoel je overrijp?)
Ja, hoe moet ik dat nou precies uitleggen?
Vind hem eigenlijk net zoals Audrey wat kleurloos, tis een overdreven gevoelstype volgens mij.
  maandag 2 november 2009 @ 09:29:37 #168
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74306859
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:28 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, hoe moet ik dat nou precies uitleggen?
Vind hem eigenlijk net zoals Audrey wat kleurloos, tis een overdreven gevoelstype volgens mij.
Melig is toch niet gevoelig?
Hans is gewoon een hele gevoelige en emotionele jongen, een emo, Audrey een autist. En kleurloos is zij wel. Hans niet. Gewoon een softie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_74307391
Voelden jullie ook de pijnlijke stilte tussen Audrey en Jo toen hun 2tjes op het terras zaten na het intieme moment van Audrey en Hans. Jo's blik stond echt op onweer en Audrey wist zich geen houding te geven.

Weet bijna zeker dat Wietse voor Neeltje kiest maar dat zal hoogstens een paar maanden duren. Neeltje is geen vrouw voor op de boerderij

[ Bericht 9% gewijzigd door Ekfar op 02-11-2009 10:08:01 ]
pi_74307419
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Melig is toch niet gevoelig?
Hans is gewoon een hele gevoelige en emotionele jongen, een emo, Audrey een autist. En kleurloos is zij wel. Hans niet. Gewoon een softie.
Tja, wij gebruiken het woord melig in het Limburgs ook wel eens anders, dus kan het nu wat moeilijk vertalen naar het Nederlands, maar een softie, doetje, dat komt wel in de richting.
  maandag 2 november 2009 @ 10:20:46 #172
3185 Adelante
To let it go now
pi_74307850
1 BOER ZOEKT VROUW 4.086.000

Vier miljoen kijkers. In KLB lullen ze 13 topics vol over een programma met 2 miljoen kijkers
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 10:22:54 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_74307894
quote:

[..]

Áls hij voor Saskia kiest dan zal Hanneke net zo lang meewerken op de boerderie tot Peter zwicht voor haar harde werkhouding en dat gemiep op de koop toe neemt

Hij kiest voor Hanneke denk ik .
pi_74308077
Hans heeft trouwens wel een leuke meid op de bloemenkwekerij werken. Heeft iemand misschien een screenshot van toen zij in beeld kwam?
  maandag 2 november 2009 @ 10:49:19 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74308580
Ik heb de eerste aflevering van dit seizoen gezien en gisteren.
En hoewel ik een hekel heb aan dit soort programma's is dit om de een of andere manier toch wel grappig om naar te kijken.

Als is het maar om Wietse. Wat een koning is dat
Hoe krijg je het voor elkaar om een heel programma zo goed als niets te zeggen, alleen maar te reageren op wat de dames zeggen. Briljant
Ik moet wel zeggen dat de dames hem soms moeten laten uitpraten, ook al duurt het een paar minuten. Ze vragen altijd van "hoe zie jij je leven later" en dan wachten ze heel even. Hij kan nog niet antwoorden en dan zegt zij alweer "met een mooie vrouw? en kinderen?" waarop hij alleen maar hoeft te reageren met "ja ja ja zucht". Ik bedoel, op die manier leer je zo'n vent toch nooit een beetje te praten met je.
Dat blondje dat bij hem loopt is trouwens wel een leuke meid.

Wat me wel opvalt (en dat bedoel ik niet verkeerd, maar het viel me wel op) is dat de dames die overblijven bijna allemaal vrij stevige dames zijn. Daar is niets mis mee, maar is dat de voorkeur van de gemiddelde boer ofzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')