Meestal moest hij in het gareel gehouden worden door Lieke of Claire.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij zich kan inhouden, zelfs in zulke extreme situaties, dan kun je het natuurlijk 'nauwelijks ingehouden agressie' noemen. Maar je kunt ook gewoon zeggen dat er ook voor Huub grenzen zijn waar hij niet overheen gaat.
Precies, hij is er dus toe in staat !quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Desii het volgende:
Dat hij losse handjes heeft is zelfs gezien, vorig jaar ergens, toen ze gingen stappen in Hilversum.
Zelfs Hedda had hij geslagen, heeft hij onstream gezegd, dus ik snap de verontwaardiging niet.
Er is nergens gesteld dat Claire Hubert geslagen heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dus als ik deze redenering even volg: Claire heeft dan ook iets gedaan waardoor Huub zo uit zijn dak ging?
Of gelden er dan ineens weer andere regels?
Ja Dees, maar je kunt net zo goed tegen een blok beton lullen. Die knul maar geen kwaad doen bij sommigen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Desii het volgende:
Dat hij losse handjes heeft is zelfs gezien, vorig jaar ergens, toen ze gingen stappen in Hilversum.
Zelfs Hedda had hij geslagen, heeft hij onstream gezegd, dus ik snap de verontwaardiging niet.
Dat zegt toch ook niemand? Maar jij stelde dat de zoon de schoondochter min of meer uitgelokt zou hebben. Dus ik vraag nu of Claire dan Huub zou hebben uitgelokt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is nergens gesteld dat Claire Hubert geslagen heeft.
Inderdaad. Jaap heeft hem ook weleens behoed voor stomme fouten. De keren dat Jaap aan hem liep te sjorren, zie ik nog voor me.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik zei "on cam" ! Huub heeft altijd het doel winnen in het oog gehouden, dat was het belangrijkste van allemaal. Bij alles wat hij deed was hij zich altijd, al was het slechts in zijn achterhoofd, bewust van de camera. Geloof me Huub heeft zich toen echt wel gerealiseerd dat wanneer hij daar een vrouw zou slaan o.i.d., zijn positie om te winnen onmiddellijk zou verzwakken. Uiteindelijk ging hij bij Lieke over de schreef natuurlijk, het stalken, gezicht likken en spuwen was het gevolg van verlies van zijn controle over zijn agressie.
Zonder camera en met genoeg alcohol denk ik dat hij die controle niet bezit
Nee, zoals Sunny het neerzette, alsof haar schoondochter heeft lopen krabben e.d., daar haal ik dan uit dat ze hysterisch was. Zegt niets over andere gevallen. Het was juist een vraag, want een vrouw met een beetje verstand gaat toch niet met een kerel matten.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Maar jij stelde dat de zoon de schoondochter min of meer uitgelokt zou hebben. Dus ik vraag nu of Claire dan Huub zou hebben uitgelokt.
Laten we het er maar op houden dat je de vraag dan heel erg ongelukkig omschreef.quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, zoals Sunny het neerzette, alsof haar schoondochter heeft lopen krabben e.d., daar haal ik dan uit dat ze hysterisch was. Zegt niets over andere gevallen. Het was juist een vraag, want een vrouw met een beetje verstand gaat toch niet met een kerel matten.
Maak je een polletje, wil je deze ook nog even invullen RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef versabommie het volgende:
Wie denkt er eigenlijk dat hij het niet heeft gedaan en wie wel?
IK denk dat hij het wel heeft gedaan! (claire mishandeld dus!)
Leuk als we een beetje duidelijkheid zien tussen al die ellenlange verhalen!
Misschien een polletje iemand?
Dus gewoon keihard stellen: Ja ik denk dat hij Claire mishandeld heeft , of nee ik denk dat hij zoiets niet heeft gedaan.
Nee, laten we het erop houden dat ik een goeie vraag gesteld heb en jij dacht mij erop te pakken, maar dat gaat niet werken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je de vraag dan heel erg ongelukkig omschreef.
Jezus en ik maar denken dat jij in het Huub-kamp zatquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef versabommie het volgende:
IK denk dat hij het wel heeft gedaan! (claire mishandeld dus!)
kee:quote:Op zondag 1 november 2009 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maak je een polletje, wil je deze ook nog even invullen RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"
ik heb gestemdquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
kee:
Poll: Heeft Huub volgens jou Claire wel of niet geslagen?JA! Huub heeft Claire fysiek mishandeld Nee,Hub heeft Claire niet fysiek mishandeld
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kan die ook in de OP ?
Dat vind ik een hele goede stelling, en zo zie ik het ook. Het is echt zo dat mensen waarvan je het het minst zou verwachten juist dit soort dingen doen, niet degene met de korte lontjes die snel exploderen maar zichzelf wel genoeg in de hand hebben om op tijd te kappen. Het zijn juist de mensen die de kalmte zelf zijn en die zichzelf schijnbaar goed in bedwang hebben die je in de gaten moet houden. Het is niet voor niets dat geslagen vrouwen zich niet of pas heel laat uiten, ze weten dondersgoed dat niemand zal geloven dat hun voorbeeldige vriend/echtgenoot tot zulk gedrag in staat is. Droevig maar waar...quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij zich kan inhouden, zelfs in zulke extreme situaties, dan kun je het natuurlijk 'nauwelijks ingehouden agressie' noemen. Maar je kunt ook gewoon zeggen dat er ook voor Huub grenzen zijn waar hij niet overheen gaat.
quote:
Nee hoor, maar het leek er verdomd veel op dat je er vanuit ging dat de zoon iets had gedaan wat de schoondochter triggerde.quote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, laten we het erop houden dat ik een goeie vraag gesteld heb en jij dacht mij erop te pakken, maar dat gaat niet werken.
Hoe kom je daar nu bij? Het feit dat iemand die rustig kan blijven niet een keer door kan slaan, wil nog niet zeggen dat het de mensen zijn die zich kunnen beheersen, die vrouwen slaan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:58 schreef omaduck het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele goede stelling, en zo zie ik het ook. Het is echt zo dat mensen waarvan je het het minst zou verwachten juist dit soort dingen doen, niet degene met de korte lontjes die snel exploderen maar zichzelf wel genoeg in de hand hebben om op tijd te kappen. Het zijn juist de mensen die de kalmte zelf zijn en die zichzelf schijnbaar goed in bedwang hebben die je in de gaten moet houden. Het is niet voor niets dat geslagen vrouwen zich niet of pas heel laat uiten, ze weten dondersgoed dat niemand zal geloven dat hun voorbeeldige vriend/echtgenoot tot zulk gedrag in staat is. Droevig maar waar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |