Als de rechter beslist dat Huub onschuldig is, dan zijn er nog steeds heel veel users hier die overtuigd blijven van zijn schuld.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Injetta het volgende:
Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
Ho ho, ik sleep Jaap er toch in 1e instantie niet bij !? Had ik ook niet gedaan, als je meteen deze reactie had gegeven toen hij er bij gesleept werdquote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.
Je doet niet anders.quote:Op zondag 1 november 2009 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ik verdedig niet zo zeer Huub, als wel het feit dat we hier in Nederland onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is. Dat is namelijk een fundamenteel recht van iedere burger hier.
Ik vind mezelf geen verdediger, van niemand. Ik probeer me zoveel mogelijk bij de feiten te houden, en ook ik dwaal weleens af. Vooralsnog is wat mij betreft niemand schuldig of onschuldig, de tijd zal het vanzelf leren. En als alle feiten bekend zijn geef ik pas mijn ongezouten mening. Mensen beschuldigen elkaar in het heetst van de strijd van allerlei onbetamelijke zaken, terwijl later blijkt dat het op zijn minst flink is aangedikt. Verdriet, teleurstelling en woede kan (tijdelijk) heel wat doen met een mens. Ik hoop voor allebei en vooral voor hun kindje dat het ook in dit geval achteraf wel mee blijkt te vallen en dat ze tenminste omwille van haar als volwassen mensen met elkaar om leren gaan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Injetta het volgende:
Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
Even teruglezen hoor, geen idee waar we nu miscommuniceren.quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, ik sleep Jaap er toch in 1e instantie niet bij !? Had ik ook niet gedaan, als je meteen deze reactie had gegeven toen hij er bij gesleept werd
Wat een onzin zeg, zó verknipt lijkt Huub ook weer niet dat hij honderden kilometers gaat reizen om te stalken, hij is ook nog wel eens nuchter toch?quote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je doet niet anders.
En onschuldig ben je bij een rechter als er geen wettig en overtuigend bewijs gevonden kan worden. Dat wil dan echt niet zeggen dat je dan ook onschuldig bent. In dit soort gevallen is er heel lastig bewijs te vinden, daar worden dan ook veel mensen de dupe van.
Ook als een vrouw met haar nagels zijn gezicht openhaalt? Zij helemaal hysterisch is? Nee mijn zoon heeft dat niet gedaan. Haar alleen in bedwang gehouden met 2 huilende kinderen erbij, omdat mamma pappa wat aandeed. En toen mijn zoon, nadat de politie haar had gekalmeerd, vertrok hij midden in de nacht naar zijn moeder. Kinderen huilend omdat ze met pappa mee wilde. Werden door mamma in hun onderbroekje naar pappa toe geduwd. En met dezelfde gang weer teruggetrokken. Hij stond huilend zonder kinderen op de stoep. En wat dacht je wat.......ze vertelde overal en vooral HAAR familie dat mijn zoon haar had mishandeld. En........ze heeft nog steeds de voogdij, onder toezicht van jeugdzorg. En ze is overal een ontzettend leuke lieve meid. En nee hij heeft geen aangifte gedaan. En heeft het ook niet aan de grote klok gehangen. Het blijft nl. de moeder van zijn kinderen. Dus breek mij de bek niet open hoe vrouwen kunnen zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
Stond in de vorige ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen mooie OP met de laatste Prive enzulks?
Nicequote:Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
Stond in de vorige ook nietmaar tis geregeld hoor
Treurig verhaal, dat soort dingen gebeuren ook en dat soort klotemensen heb je jammer genoeg, ................ en ik heb ook nooit gezegd dat er geen situaties zijn waarin je je als man niet terecht fysiek zou mogen verdedigen ! Een man die zich fysiek zou verdedigen tegen een helleveeg die hem met nagels en wat al niet te meer te lijf gaat zal ik ook zeker geen wifebeater noemen !quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ook als een vrouw met haar nagels zijn gezicht openhaalt? Zij helemaal hysterisch is? Nee mijn zoon heeft dat niet gedaan. Haar alleen in bedwang gehouden met 2 huilende kinderen erbij, omdat mamma pappa wat aandeed. En toen mijn zoon, nadat de politie haar had gekalmeerd, vertrok hij midden in de nacht naar zijn moeder. Kinderen huilend omdat ze met pappa mee wilde. Werden door mamma in hun onderbroekje naar pappa toe geduwd. En met dezelfde gang weer teruggetrokken. Hij stond huilend zonder kinderen op de stoep. En wat dacht je wat.......ze vertelde overal en vooral HAAR familie dat mijn zoon haar had mishandeld. En........ze heeft nog steeds de voogdij, onder toezicht van jeugdzorg. En ze is overal een ontzettend leuke lieve meid. En nee hij heeft geen aangifte gedaan. En heeft het ook niet aan de grote klok gehangen. Het blijft nl. de moeder van zijn kinderen. Dus breek mij de bek niet open hoe vrouwen kunnen zijn.
En ben het verder volledig eens met omaduck. Ik verdedig Huub niet, ik ga tegen de schreeuwers in die hem al hebben veroordeeld, voor ze de volledige feiten kennen.
Maar het leven in zo'n real life soap, waar je constant op je hoede moet zijn, waar je niemand echt kunt vertrouwen, waar treiterijen orde van de dag zijn, dat kun je niet vergelijken met het echte leven.quote:Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Treurig verhaal, dat soort dingen gebeuren ook en dat soort klotemensen heb je jammer genoeg, ................ en ik heb ook nooit gezegd dat er geen situaties zijn waarin je je als man niet terecht fysiek zou mogen verdedigen ! Een man die zich fysiek zou verdedigen tegen een helleveeg die hem met nagels en wat al niet te meer te lijf gaat zal ik ook zeker geen wifebeater noemen !
... maar ik heb Huub lang genoeg bezig gezien, de verhalen van Claire en van anderen beluisterd en ik schat dit toch wel even wat anders in.
Zo, lekker gegeten!quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ook als een vrouw met haar nagels zijn gezicht openhaalt? Zij helemaal hysterisch is? Nee mijn zoon heeft dat niet gedaan. Haar alleen in bedwang gehouden met 2 huilende kinderen erbij, omdat mamma pappa wat aandeed. En toen mijn zoon, nadat de politie haar had gekalmeerd, vertrok hij midden in de nacht naar zijn moeder. Kinderen huilend omdat ze met pappa mee wilde. Werden door mamma in hun onderbroekje naar pappa toe geduwd. En met dezelfde gang weer teruggetrokken. Hij stond huilend zonder kinderen op de stoep. En wat dacht je wat.......ze vertelde overal en vooral HAAR familie dat mijn zoon haar had mishandeld. En........ze heeft nog steeds de voogdij, onder toezicht van jeugdzorg. En ze is overal een ontzettend leuke lieve meid. En nee hij heeft geen aangifte gedaan. En heeft het ook niet aan de grote klok gehangen. Het blijft nl. de moeder van zijn kinderen. Dus breek mij de bek niet open hoe vrouwen kunnen zijn.
En ben het verder volledig eens met omaduck. Ik verdedig Huub niet, ik ga tegen de schreeuwers in die hem al hebben veroordeeld, voor ze de volledige feiten kennen.
Oh eens, zonder meer, maar ook binnen die RLS zie je wel degelijke verschillende karaktertrekken bij mensen, sterker nog, ze worden daar nog eens uitvergroot. Als Nadia dit verhaal over Dennis naar buiten zou hebben gebracht zou ik daar veel grotere vraagtekens bij hebben geplaatst omdat ik dit gedrag niet bij Dennis kan plaatsen. Bij Huub heb ik daar geen enkele moeite mee, net zoals ik dat overigens bij Brian niet zou hebben !quote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het leven in zo'n real life soap, waar je constant op je hoede moet zijn, waar je niemand echt kunt vertrouwen, waar treiterijen orde van de dag zijn, dat kun je niet vergelijken met het echte leven.
........ Het is dus per definitie de schuld van de man?quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo, lekker gegeten!
Waaromheeft is jouw schoondochter zo tekergegaan tegn je zoon? Of eigenlijk doet het er niet toe.
Het was in ieder geval voor haar reden genoeg op zo uit haar dak te gaan.
Gewoon een constatering en een vraag. Ik geef er geen waarde-oordeel aan.quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he........ Het is dus per definitie de schuld van de man?
Nee, als Dennis van huiselijk geweld zou worden beschuldigd, dan zou ik meteen aan klappende ballonnetjes moeten denken.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh eens, zonder meer, maar ook binnen die RLS zie je wel degelijke verschillende karaktertrekken bij mensen, sterker nog, ze worden daar nog eens uitvergroot. Als Nadia dit verhaal over Dennis naar buiten zou hebben gebracht zou ik daar veel grotere vraagtekens bij hebben geplaatst omdat ik dit gedrag niet bij Dennis kan plaatsen. Bij Huub heb ik daar geen enkele moeite mee, net zoals ik dat overigens bij Brian niet zou hebben !
Wat Huub in de kooit t.o.v. vrouwen gedaan heeft vind ik schandaliger.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als Dennis van huiselijk geweld zou worden beschuldigd, dan zou ik meteen aan klappende ballonnetjes moeten denken.![]()
En ook al was Huub driftig in de kooi,(zoals ze allemaal waren) dan betekent dat nog niet dat hij Claire zou slaan.
Ik heb hem, in tegenstelling tot Brian, trouwens ook nog nooit een vrouw zien slaan in de kooi.
Als Claire hem van vreemdgaan zou hebben beschuldigd, dan zou ik minder moeite hebben om dat te geloven.
Huub gaf nadien gewoon aan dat we de echte Huub hadden gezien. Dat er niet zoveel verschil was in zijn handelen binnen en buiten DGK.quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh eens, zonder meer, maar ook binnen die RLS zie je wel degelijke verschillende karaktertrekken bij mensen, sterker nog, ze worden daar nog eens uitvergroot. Als Nadia dit verhaal over Dennis naar buiten zou hebben gebracht zou ik daar veel grotere vraagtekens bij hebben geplaatst omdat ik dit gedrag niet bij Dennis kan plaatsen. Bij Huub heb ik daar geen enkele moeite mee, net zoals ik dat overigens bij Brian niet zou hebben !
Nee, het is een waardeoordeel. Je geeft duidelijk aan dat de man iets gedaan heeft waardoor de schoondochter uit haar plaat ging.quote:Op zondag 1 november 2009 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gewoon een constatering en een vraag. Ik geef er geen waarde-oordeel aan.
Ieder zijn prioriteiten.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat Huub in de kooit t.o.v. vrouwen gedaan heeft vind ik schandaliger.
Het is zoals het uitkwam, soms het geacteerd en dan weer was hij zichzelf. Om er schizofreen van te worden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaf nadien gewoon aan dat we de echte Huub hadden gezien. Dat er niet zoveel verschil was in zijn handelen binnen en buiten DGK.
Ik heb zijn nauwelijks ingehouden agressie richting Lieke, richting Nadia en richting Claire gezien (Amanda laat ik maar even buiten beschouwing). Dat hij de intelligentie bezit om "on cam" net die laatste stap niet te zetten zal ik niet ontkennen !quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, als Dennis van huiselijk geweld zou worden beschuldigd, dan zou ik meteen aan klappende ballonnetjes moeten denken.![]()
En ook al was Huub driftig in de kooi,(zoals ze allemaal waren) dan betekent dat nog niet dat hij Claire zou slaan.
Ik heb hem, in tegenstelling tot Brian, trouwens ook nog nooit een vrouw zien slaan in de kooi.
Als Claire hem van vreemdgaan zou hebben beschuldigd, dan zou ik minder moeite hebben om dat te geloven.
Ik haat mannen zeker niet, dat is dan zeker een misvatting van je, ik ben dol op mannen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het is een waardeoordeel. Je geeft duidelijk aan dat de man iets gedaan heeft waardoor de schoondochter uit haar plaat ging.
Waarom haat je mannen zo?
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo, lekker gegeten!
Waaromheeft is jouw schoondochter zo tekergegaan tegn je zoon? Of eigenlijk doet het er niet toe.
Maar als hij zich kan inhouden, zelfs in zulke extreme situaties, dan kun je het natuurlijk 'nauwelijks ingehouden agressie' noemen. Maar je kunt ook gewoon zeggen dat er ook voor Huub grenzen zijn waar hij niet overheen gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zijn nauwelijks ingehouden agressie richting Lieke, richting Nadia en richting Claire gezien (Amanda laat ik maar even buiten beschouwing). Dat hij de intelligentie bezit om "on cam" net die laatste stap niet te zetten zal ik niet ontkennen !
Nogmaals,Huub heeft "het "hier gedaan zonder bewijs en als er bewezen wordt dat ie niks heeft gedaan ,heeft ie "het" toch gedaan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Injetta het volgende:
Dat gold voor alle deelnemers, dat is een stukje zelfbehoud lijkt me.quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is zoals het uitkwam, soms het geacteerd en dan weer was hij zichzelf. Om er schizofreen van te worden.
Ok, dus als ik deze redenering even volg: Claire heeft dan ook iets gedaan waardoor Huub zo uit zijn dak ging?quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo, lekker gegeten!
Wat ik zei "on cam" ! Huub heeft altijd het doel winnen in het oog gehouden, dat was het belangrijkste van allemaal. Bij alles wat hij deed was hij zich altijd, al was het slechts in zijn achterhoofd, bewust van de camera. Geloof me Huub heeft zich toen echt wel gerealiseerd dat wanneer hij daar een vrouw zou slaan o.i.d., zijn positie om te winnen onmiddellijk zou verzwakken. Uiteindelijk ging hij bij Lieke over de schreef natuurlijk, het stalken, gezicht likken en spuwen was het gevolg van verlies van zijn controle over zijn agressie.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij zich kan inhouden, zelfs in zulke extreme situaties, dan kun je het natuurlijk 'nauwelijks ingehouden agressie' noemen. Maar je kunt ook gewoon zeggen dat er ook voor Huub grenzen zijn waar hij niet overheen gaat.
Dat vraag ik, ik denk dat Sunny er niet meer is. Ik probeer het juist een beetje te begrijpen.quote:
Die hoorde ik er niet zo over. Maar ook de fans van Huub hebben die tick overgenomen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gold voor alle deelnemers, dat is een stukje zelfbehoud lijkt me.
Meestal moest hij in het gareel gehouden worden door Lieke of Claire.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij zich kan inhouden, zelfs in zulke extreme situaties, dan kun je het natuurlijk 'nauwelijks ingehouden agressie' noemen. Maar je kunt ook gewoon zeggen dat er ook voor Huub grenzen zijn waar hij niet overheen gaat.
Precies, hij is er dus toe in staat !quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Desii het volgende:
Dat hij losse handjes heeft is zelfs gezien, vorig jaar ergens, toen ze gingen stappen in Hilversum.
Zelfs Hedda had hij geslagen, heeft hij onstream gezegd, dus ik snap de verontwaardiging niet.
Er is nergens gesteld dat Claire Hubert geslagen heeft.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dus als ik deze redenering even volg: Claire heeft dan ook iets gedaan waardoor Huub zo uit zijn dak ging?
Of gelden er dan ineens weer andere regels?
Ja Dees, maar je kunt net zo goed tegen een blok beton lullen. Die knul maar geen kwaad doen bij sommigen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:37 schreef Desii het volgende:
Dat hij losse handjes heeft is zelfs gezien, vorig jaar ergens, toen ze gingen stappen in Hilversum.
Zelfs Hedda had hij geslagen, heeft hij onstream gezegd, dus ik snap de verontwaardiging niet.
Dat zegt toch ook niemand? Maar jij stelde dat de zoon de schoondochter min of meer uitgelokt zou hebben. Dus ik vraag nu of Claire dan Huub zou hebben uitgelokt.quote:Op zondag 1 november 2009 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is nergens gesteld dat Claire Hubert geslagen heeft.
Inderdaad. Jaap heeft hem ook weleens behoed voor stomme fouten. De keren dat Jaap aan hem liep te sjorren, zie ik nog voor me.quote:Op zondag 1 november 2009 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik zei "on cam" ! Huub heeft altijd het doel winnen in het oog gehouden, dat was het belangrijkste van allemaal. Bij alles wat hij deed was hij zich altijd, al was het slechts in zijn achterhoofd, bewust van de camera. Geloof me Huub heeft zich toen echt wel gerealiseerd dat wanneer hij daar een vrouw zou slaan o.i.d., zijn positie om te winnen onmiddellijk zou verzwakken. Uiteindelijk ging hij bij Lieke over de schreef natuurlijk, het stalken, gezicht likken en spuwen was het gevolg van verlies van zijn controle over zijn agressie.
Zonder camera en met genoeg alcohol denk ik dat hij die controle niet bezit
Nee, zoals Sunny het neerzette, alsof haar schoondochter heeft lopen krabben e.d., daar haal ik dan uit dat ze hysterisch was. Zegt niets over andere gevallen. Het was juist een vraag, want een vrouw met een beetje verstand gaat toch niet met een kerel matten.quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand? Maar jij stelde dat de zoon de schoondochter min of meer uitgelokt zou hebben. Dus ik vraag nu of Claire dan Huub zou hebben uitgelokt.
Laten we het er maar op houden dat je de vraag dan heel erg ongelukkig omschreef.quote:Op zondag 1 november 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, zoals Sunny het neerzette, alsof haar schoondochter heeft lopen krabben e.d., daar haal ik dan uit dat ze hysterisch was. Zegt niets over andere gevallen. Het was juist een vraag, want een vrouw met een beetje verstand gaat toch niet met een kerel matten.
Maak je een polletje, wil je deze ook nog even invullen RLSpoll DGK [gate]Claire vs Huub "ToHuub Or Not To Huub"quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef versabommie het volgende:
Wie denkt er eigenlijk dat hij het niet heeft gedaan en wie wel?
IK denk dat hij het wel heeft gedaan! (claire mishandeld dus!)
Leuk als we een beetje duidelijkheid zien tussen al die ellenlange verhalen!
Misschien een polletje iemand?
Dus gewoon keihard stellen: Ja ik denk dat hij Claire mishandeld heeft , of nee ik denk dat hij zoiets niet heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |