abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 20:32:26 #1
241662 Jian
Well, well, well
pi_74289447
U mag weer

Poll: Heeft Huub volgens jou Claire wel of niet geslagen?
  • JA! Huub heeft Claire fysiek mishandeld
  • Nee,Hub heeft Claire niet fysiek mishandeld
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 50% gewijzigd door Jian op 01-11-2009 22:02:46 ]
  •   zondag 1 november 2009 @ 20:33:28 #2
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_74289502
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Injetta het volgende:
    Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
    Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
    Als de rechter beslist dat Huub onschuldig is, dan zijn er nog steeds heel veel users hier die overtuigd blijven van zijn schuld.
    Dat is al een paar keer geschreven.
    Ik verdedig niet zo zeer Huub, als wel het feit dat we hier in Nederland onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is. Dat is namelijk een fundamenteel recht van iedere burger hier.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      zondag 1 november 2009 @ 20:36:05 #3
    241662 Jian
    Well, well, well
    pi_74289647
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef mazaru het volgende:

[..]

Omdat Jaap verstandig genoeg is om te weten dat hij er niet bij is geweest, dus nooit met zekerheid kan zeggen wat er wel of niet gebeurd is.
    Ho ho, ik sleep Jaap er toch in 1e instantie niet bij !? Had ik ook niet gedaan, als je meteen deze reactie had gegeven toen hij er bij gesleept werd
    pi_74289692
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:33 schreef mazaru het volgende:

Ik verdedig niet zo zeer Huub, als wel het feit dat we hier in Nederland onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is. Dat is namelijk een fundamenteel recht van iedere burger hier.
    Je doet niet anders.
    En onschuldig ben je bij een rechter als er geen wettig en overtuigend bewijs gevonden kan worden. Dat wil dan echt niet zeggen dat je dan ook onschuldig bent. In dit soort gevallen is er heel lastig bewijs te vinden, daar worden dan ook veel mensen de dupe van.
    pi_74289704
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Injetta het volgende:
    Stel dat straks blijkt dat Huub wel degelijk losse handjes heeft gehad, vinden de verdedigers van Huub dat nu acceptabel of niet?
    Voorlopig zetten ze in op dat het niet waar is, maar.... als het nu wel waar is.... wat vinden jullie daar dan echt als mens van?? (even los van het leuke spel hier)
    Ik vind mezelf geen verdediger, van niemand. Ik probeer me zoveel mogelijk bij de feiten te houden, en ook ik dwaal weleens af. Vooralsnog is wat mij betreft niemand schuldig of onschuldig, de tijd zal het vanzelf leren. En als alle feiten bekend zijn geef ik pas mijn ongezouten mening. Mensen beschuldigen elkaar in het heetst van de strijd van allerlei onbetamelijke zaken, terwijl later blijkt dat het op zijn minst flink is aangedikt. Verdriet, teleurstelling en woede kan (tijdelijk) heel wat doen met een mens. Ik hoop voor allebei en vooral voor hun kindje dat het ook in dit geval achteraf wel mee blijkt te vallen en dat ze tenminste omwille van haar als volwassen mensen met elkaar om leren gaan.
    Mocht blijken dat een van beide er inderdaad op los gemept heeft, dan zal ik de eerste zijn om diegene aan de schandpaal te nagelen. Ongeacht wie het is...
    Wie bekrompen is van visie kan nooit ruim van hart zijn.
      zondag 1 november 2009 @ 20:37:09 #6
    38396 mazaru
    pi_74289706
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Ho ho, ik sleep Jaap er toch in 1e instantie niet bij !? Had ik ook niet gedaan, als je meteen deze reactie had gegeven toen hij er bij gesleept werd
    Even teruglezen hoor, geen idee waar we nu miscommuniceren.
    pi_74289714
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Mooiiiiiii het volgende:
    Claire zit bij haar ouders,niet in een blijf van me lijf huis.Als ze echt bang was had ze op een plek gezeten die Huub niet zou kennen..
    Wat een onzin zeg, zó verknipt lijkt Huub ook weer niet dat hij honderden kilometers gaat reizen om te stalken, hij is ook nog wel eens nuchter toch?
      zondag 1 november 2009 @ 20:39:10 #8
    38396 mazaru
    pi_74289833
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je doet niet anders.
    En onschuldig ben je bij een rechter als er geen wettig en overtuigend bewijs gevonden kan worden. Dat wil dan echt niet zeggen dat je dan ook onschuldig bent. In dit soort gevallen is er heel lastig bewijs te vinden, daar worden dan ook veel mensen de dupe van.

Dus jij bepaalt even wie of wat ik verdedig?
    Me dunkt dat ik dat zelf toch wel wat beter weet.
    pi_74289910

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 20:51:47 ]
    pi_74290004
    tvp
      zondag 1 november 2009 @ 20:43:36 #11
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_74290123
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omaduck het volgende:
    Kom toch nog even terug op mijn vorige post: Slaan is nooit goed te praten. Maar ik vind wel dat als een man door een vrouw wordt geslagen dat hij dan wel een tik terug mag verkopen. Niemand hoeft zich ongestraft te laten slaan, ook niet een man door een vrouw. Maar ik vind wel dat die man niet echt hard mag terugmeppen. Meer een waarschuwende tik om de dame in kwestie duidelijk te maken dat ze te ver is gegaan en dat hij dat niet zomaar pikt. Meer zoals je een kind een tik voor zijn billen of over zijn vingers geeft...
    Ook als een vrouw met haar nagels zijn gezicht openhaalt? Zij helemaal hysterisch is? Nee mijn zoon heeft dat niet gedaan. Haar alleen in bedwang gehouden met 2 huilende kinderen erbij, omdat mamma pappa wat aandeed. En toen mijn zoon, nadat de politie haar had gekalmeerd, vertrok hij midden in de nacht naar zijn moeder. Kinderen huilend omdat ze met pappa mee wilde. Werden door mamma in hun onderbroekje naar pappa toe geduwd. En met dezelfde gang weer teruggetrokken. Hij stond huilend zonder kinderen op de stoep. En wat dacht je wat.......ze vertelde overal en vooral HAAR familie dat mijn zoon haar had mishandeld. En........ze heeft nog steeds de voogdij, onder toezicht van jeugdzorg. En ze is overal een ontzettend leuke lieve meid. En nee hij heeft geen aangifte gedaan. En heeft het ook niet aan de grote klok gehangen. Het blijft nl. de moeder van zijn kinderen. Dus breek mij de bek niet open hoe vrouwen kunnen zijn.

En ben het verder volledig eens met omaduck. Ik verdedig Huub niet, ik ga tegen de schreeuwers in die hem al hebben veroordeeld, voor ze de volledige feiten kennen.
    host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
    Snooker is top!!!
    pi_74290132
    Geen mooie OP met de laatste Prive enzulks ?
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zondag 1 november 2009 @ 20:44:42 #13
    38396 mazaru
    pi_74290166

[ Bericht 100% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 20:51:57 ]
      zondag 1 november 2009 @ 20:52:06 #14
    241662 Jian
    Well, well, well
    pi_74290613
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Geen mooie OP met de laatste Prive enzulks ?
    Stond in de vorige ook niet maar tis geregeld hoor
    pi_74290658
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
    Stond in de vorige ook niet maar tis geregeld hoor
    Nice
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zondag 1 november 2009 @ 21:04:12 #16
    241662 Jian
    Well, well, well
    pi_74291432
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ook als een vrouw met haar nagels zijn gezicht openhaalt? Zij helemaal hysterisch is? Nee mijn zoon heeft dat niet gedaan. Haar alleen in bedwang gehouden met 2 huilende kinderen erbij, omdat mamma pappa wat aandeed. En toen mijn zoon, nadat de politie haar had gekalmeerd, vertrok hij midden in de nacht naar zijn moeder. Kinderen huilend omdat ze met pappa mee wilde. Werden door mamma in hun onderbroekje naar pappa toe geduwd. En met dezelfde gang weer teruggetrokken. Hij stond huilend zonder kinderen op de stoep. En wat dacht je wat.......ze vertelde overal en vooral HAAR familie dat mijn zoon haar had mishandeld. En........ze heeft nog steeds de voogdij, onder toezicht van jeugdzorg. En ze is overal een ontzettend leuke lieve meid. En nee hij heeft geen aangifte gedaan. En heeft het ook niet aan de grote klok gehangen. Het blijft nl. de moeder van zijn kinderen. Dus breek mij de bek niet open hoe vrouwen kunnen zijn.

En ben het verder volledig eens met omaduck. Ik verdedig Huub niet, ik ga tegen de schreeuwers in die hem al hebben veroordeeld, voor ze de volledige feiten kennen.
    Treurig verhaal, dat soort dingen gebeuren ook en dat soort klotemensen heb je jammer genoeg, ................ en ik heb ook nooit gezegd dat er geen situaties zijn waarin je je als man niet terecht fysiek zou mogen verdedigen ! Een man die zich fysiek zou verdedigen tegen een helleveeg die hem met nagels en wat al niet te meer te lijf gaat zal ik ook zeker geen wifebeater noemen !

... maar ik heb Huub lang genoeg bezig gezien, de verhalen van Claire en van anderen beluisterd en ik schat dit toch wel even wat anders in.
      zondag 1 november 2009 @ 21:06:40 #17
    38396 mazaru
    pi_74291589
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 21:04 schreef Jian het volgende:

[..]

Treurig verhaal, dat soort dingen gebeuren ook en dat soort klotemensen heb je jammer genoeg, ................ en ik heb ook nooit gezegd dat er geen situaties zijn waarin je je als man niet terecht fysiek zou mogen verdedigen ! Een man die zich fysiek zou verdedigen tegen een helleveeg die hem met nagels en wat al niet te meer te lijf gaat zal ik ook zeker geen wifebeater noemen !

... maar ik heb Huub lang genoeg bezig gezien, de verhalen van Claire en van anderen beluisterd en ik schat dit toch wel even wat anders in.
    Maar het leven in zo'n real life soap, waar je constant op je hoede moet zijn, waar je niemand echt kunt vertrouwen, waar treiterijen orde van de dag zijn, dat kun je niet vergelijken met het echte leven.
      zondag 1 november 2009 @ 21:11:11 #18
    177711 ThunderBitch
    "You know I Can"
    pi_74291905
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Zo, lekker gegeten!

Waaromheeft is jouw schoondochter zo tekergegaan tegn je zoon? Of eigenlijk doet het er niet toe.
    Het was in ieder geval voor haar reden genoeg op zo uit haar dak te gaan.
    [b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
    [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
      zondag 1 november 2009 @ 21:11:55 #19
    241662 Jian
    Well, well, well
    pi_74291971
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maar het leven in zo'n real life soap, waar je constant op je hoede moet zijn, waar je niemand echt kunt vertrouwen, waar treiterijen orde van de dag zijn, dat kun je niet vergelijken met het echte leven.
    Oh eens, zonder meer, maar ook binnen die RLS zie je wel degelijke verschillende karaktertrekken bij mensen, sterker nog, ze worden daar nog eens uitvergroot. Als Nadia dit verhaal over Dennis naar buiten zou hebben gebracht zou ik daar veel grotere vraagtekens bij hebben geplaatst omdat ik dit gedrag niet bij Dennis kan plaatsen. Bij Huub heb ik daar geen enkele moeite mee, net zoals ik dat overigens bij Brian niet zou hebben !
    pi_74292147
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zo, lekker gegeten!

Waaromheeft is jouw schoondochter zo tekergegaan tegn je zoon? Of eigenlijk doet het er niet toe.
    Het was in ieder geval voor haar reden genoeg op zo uit haar dak te gaan.
    ........ Het is dus per definitie de schuld van de man?

[ Bericht 2% gewijzigd door PietjePuk007 op 01-11-2009 21:17:20 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')