Behalve het te hard rijden dan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:49 schreef BonzaiBoompje het volgende:
Naast iemand zitten die correct rijdt (handen op 10 voor 2, enz enz), en dan toch crashen buiten zijn schuld om.
Bij echt glad-glad wegdek/ondergrond heb je niet zo heel veel aan ABS.quote:Op zondag 1 november 2009 17:50 schreef pisnicht het volgende:
Dus hij remt en direct blokkeren de remmen? Of hij remde nogal achterlijk of die auto is/was rijp voor de sloop.
Wie doet dat nou niet tegenwoordig?quote:
Dat is de discussie niet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie doet dat nou niet tegenwoordig?
Mwah, afgelegen weggetje, grind, misschien wat bladeren en vervolgens het gras in. Geen houden aan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef Bob-B het volgende:
Zitten er sliks onder ofzo? Profiel is amper zichtbaar
Daar hebben ze riemen voor uitgevondenquote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ook weleens met een vaartje van iets over 60 km p/u tegen een boom tot stilstand gekomen. Buiten een auto in de prak verder niks aan de hand gelukkig, maar je kopt toch echt nog behoorlijk hard de voorruit.
Ur a mind reader. of je leest de OP goedquote:Op zondag 1 november 2009 17:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwah, afgelegen weggetje, grind, misschien wat bladeren en vervolgens het gras in. Geen houden aan.
Bob heeft er 1quote:
Gordels?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze riemen voor uitgevonden
Zelfs met 120 is zo'n bochtje nog goed te nemen, BOB onderschatte het kunnen van het apparaat en remde zichzelf daarna de tyfus in. Hoe je dat voor elkaar krijgt is ook een wonder, gezien je wielen niet zo snel blokkeren, tenzij je er als een debiel op gaat staan rammenquote:
KLACHT AFGEWEZEN; Te hard gereden voor de omstandigheden, of gewoon niet kijken in beide gevallen eigen schuld.quote:Der klacht:
Naast iemand zitten die correct rijdt (handen op 10 voor 2, enz enz), en dan toch crashen buiten zijn schuld om.
Die ja. Ik doe 2 dingen tegelijk. Mannen kunnen dat niet..quote:
De berger zei na afloop dat er ook nog iets van olie op de weg lagquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zelfs met 120 is zo'n bochtje nog goed te nemen, BOB onderschatte het kunnen van het apparaat en remde zichzelf daarna de tyfus in. Hoe je dat voor elkaar krijgt is ook een wonder, gezien je wielen niet zo snel blokkeren, tenzij je er als een debiel op gaat staan rammen
Mijn nek is stijf, net als mijn polsen. Het is een wonder dat ik typen kanquote:
Ah, een kenner der bochten! Knap, dat je aan de auto kan zien wat voor bocht het is geweest en dat je die met 120 kunt nemen!quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zelfs met 120 is zo'n bochtje nog goed te nemen, BOB onderschatte het kunnen van het apparaat en remde zichzelf daarna de tyfus in. Hoe je dat voor elkaar krijgt is ook een wonder, gezien je wielen niet zo snel blokkeren, tenzij je er als een debiel op gaat staan rammen
Bij normaal remmen horen je wielen niet te blokkeren, met of zonder ABS. En met ABS kun je zelfs op een ijsvlakte gewoon tot stilstand komen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij echt glad-glad wegdek/ondergrond heb je niet zo heel veel aan ABS.
Een gordel had ik inderdaad om. Maar dan nog maak je een flinke smak naar voren. Het is heus niet ze dat een gordel je precies op je plek houdt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar hebben ze riemen voor uitgevonden
Ik heb zo mijn extra zintuigen jaquote:Op zondag 1 november 2009 18:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Ah, een kenner der bochten! Knap, dat je aan de auto kan zien wat voor bocht het is geweest en dat je die met 120 kunt nemen!
Het is idd een Toyota Corolla uit '96quote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zou Toyota Corolla model '90 zeggen.
Natuurlijk wel. Ga eens een slip/rijvaardigheids cursus doen. Dan zie je het verschil.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij echt glad-glad wegdek/ondergrond heb je niet zo heel veel aan ABS.
Nee wel tegen een Japanse grootblad eikquote:
True, maar ik neem aan dat hij wel voorkomt dat je je voorruit een kusje kan geven..?quote:Op zondag 1 november 2009 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een gordel had ik inderdaad om. Maar dan nog maak je een flinke smak naar voren. Het is heus niet ze dat een gordel je precies op je plek houdt.
Tip:quote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef BonzaiBoompje het volgende:
[..]
Mijn nek is stijf, net als mijn polsen. Het is een wonder dat ik typen kan
Dat is precies wat "ze" gister zeidenquote:Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Tip:
Morgen even bij je huisarts op bezoek gaan, ook al denk je dat het niet nodig is.
Kan later altijd van pas komen als je achteraf toch klachten blijkt te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |