abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74285092
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En dát doen ze zelfs niet.
[..]

*haraam = onrein/verboden
Kanker toch een eind op, je ziet hier toch ook niemand shit van stormfront pasten om dingen te 'bewijzen'.

Ongelofelijke eencellige randdebiel die je bent Aan mensen als jou gaat Nederland kapot, niet aan 'de moslims'
Ga weg
  zondag 1 november 2009 @ 18:43:14 #103
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285106
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen maar is meedoen aan Sinterklaas geen prachtige integratie?
Waarom willen ze dan hun eigen, aparte letters in de Hema?
Hun kinderen gaan toch ook hier naar school en die gebruiken toch ook het Latijnse alfabet? De ouders moeten toch ook een formulier in Latijnse letters invullen?

Ze hoeven van mij niet eens mee te doen aan Sinterklaas. Dat is hun goed recht namelijk. Ik wil alleen niet dat ze zich zo extra willen profileren als andere bevolkingsgroepen. Ik dacht juist dat wij ze hetzelfde moesten behandelen als de andere Nederlanders, op grond van gelijkheid?
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 18:43:44 #104
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285123
quote:

[..]

[..]

Zeg helder licht, waarom worden die letters dan wel verkocht als schijnbaar geen enkele moslim mag deelnemen aan dit feest? Of heb je dit van een of andere orthodoxe/extremistische site afgetrokken en ben je van mening dat iedereen zo denkt over Nederlandse feestdagen die niet in Jezus gelooft?

Overigens zijn er ook genoeg christenen die Sinterklaas niet vieren, dat zijn zeker landverraders?
pi_74285147
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Omdat ik van mening ben dat je je moet gedragen naar het land en het continent waarin je woont als staatsburger.
Ik ga toch ook niet vreemd opkijken als ik in Rusland bepaalde dingen niet kan doen vanwege hun religie of gebruiken? En ik ga al helemaal niet mijn gebruiken vanuit Nederland op hun projecteren. Dat hou ik dan gewoon netjes binnen mijn 4 muren.
Dus we mogen geen chocoladeletters verkopen in Rusland? Toenet vond je het nog een probleem dat je ze niet kon kopen in arabische landen . Wat wil je nou?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 1 november 2009 @ 18:44:51 #106
267828 Tacobell
¡Yo quiero Taco Bell!
pi_74285156
Waar moet het heen met Nederland?

Dat we dit zomaar laten gebeuren.

Langzamerhand beginnen ze heel Nederland over te nemen en wat doet onze regering? Precies, een hand toesteken.

Doe mij maar een burgeroorlog.

Zal ik die vuige zandnegertjes eens flink als zombies neer maaien.
pi_74285172
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Hun kinderen gaan toch ook hier naar school en die gebruiken toch ook het Latijnse alfabet? De ouders moeten toch ook een formulier in Latijnse letters invullen?

Ze hoeven van mij niet eens mee te doen aan Sinterklaas. Dat is hun goed recht namelijk. Ik wil alleen niet dat ze zich zo extra willen profileren als andere bevolkingsgroepen. Ik dacht juist dat wij ze hetzelfde moesten behandelen als de andere Nederlanders, op grond van gelijkheid?
Ze verzinnen dat toch niet zelf? Schijnbaar heeft Hema ontdekt dat deze mensen het prettiger vinden om met hun eigen letters benaderd te worden. Is het hebben van een ander alfabet nu ook al een inbreuk op de Nederlandse cultuur ?
Ga weg
pi_74285208
quote:

[..]

[..]

Damn...

Ik ben opgegroeid in een twents dorp, wat zeer gereformeerd is. Daar werd ook geen Sinterklaas gevierd, omdat het de vereering van een Rooms-Katholieke heilige betreft.

Je kunt altijd wel enkele mensen vinden die iets niet goed vinden. Dat wil nog niet zeggen dat de rest dit ook vindt.

Het feit dat de SGP in de tweede kamer zit, wil nog niet zeggen dat iedere Nederlander op de SGP stemt.

Het lijkt erop dat die 14 inderdaad voor jouw IQ staat.... Zucht....
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
  zondag 1 november 2009 @ 18:46:29 #109
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285222
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dus we mogen geen chocoladeletters verkopen in Rusland? Toenet vond je het nog een probleem dat je ze niet kon kopen in arabische landen . Wat wil je nou?
Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285230
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Dat doen we toch? We smeren ze smerige chocoladeletters aan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 1 november 2009 @ 18:46:50 #111
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_74285241
quote:

[..]

[..]

Dat is wel weer jammer.
Aan de andere kant leven de ontzuiling Wedden dat er maar een kleine hoeveelheid moslims deze regels volgen? De rest geeft hun kinderen gewoon cadeautjes met kerst en sinterklaas.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  zondag 1 november 2009 @ 18:47:04 #112
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285247
quote:
Omdat ik van mening ben dat je je moet gedragen naar het land en het continent waarin je woont als staatsburger.
Ik ga toch ook niet vreemd opkijken als ik in Rusland bepaalde dingen niet kan doen vanwege hun religie of gebruiken? En ik ga al helemaal niet mijn gebruiken vanuit Nederland op hun projecteren. Dat hou ik dan gewoon netjes binnen mijn 4 muren.
Ik snap ook niet waarom we hier opeens shoarma gingen eten, pizza hetzelfde verhaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74285280
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.
Wij moeten het ook helemaal niet, we mogen het wel. Dat noemen we vrijheid, maar misschien ben jij geen voorstander van vrijheid, dat kan.
pi_74285296
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom we hier opeens shoarma gingen eten, pizza hetzelfde verhaal.
Of aardappelen, stomme uitheemse plant.

zondag 1 november 2009 @ 18:48:44 #115
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74285302
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef Tacobell het volgende:
Waar moet het heen met Nederland?

Dat we dit zomaar laten gebeuren.

Langzamerhand beginnen ze heel Nederland over te nemen en wat doet onze regering? Precies, een hand toesteken.

Doe mij maar een burgeroorlog.

Zal ik die vuige zandnegertjes eens flink als zombies neer maaien.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 1 november 2009 @ 18:48:51 #116
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285307
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ze verzinnen dat toch niet zelf? Schijnbaar heeft Hema ontdekt dat deze mensen het prettiger vinden om met hun eigen letters benaderd te worden. Is het hebben van een ander alfabet nu ook al een inbreuk op de Nederlandse cultuur ?
Nou, het lijkt me eerlijk gezegd niet handig voor de onderlinge communicatie als we 15 verschillende alfabetten gaan hanteren binnen een enkel land. Dan maak ik mij niet eens zo zorgen over de Nederlandse cultuur zooi.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285320
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wij moeten het ook helemaal niet, we mogen het wel. Dat noemen we vrijheid, maar misschien ben jij geen voorstander van vrijheid, dat kan.
Zullen we hem opzoeken met hooivorken en fakkels?
Ga weg
  zondag 1 november 2009 @ 18:49:30 #118
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285334
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef elcastel het volgende:

[..]

Rusland aanhalen als voorbeeld land is niet zo slim. Dat land is zo corrupt dat je met een beetje geld met een gerust hart kunt schijten op een mariabeeld in de kerk en niemand die je een strobreed in de weg ligt .
Dat land respecteert zichzelf niet eens... En juist dat land neemt 'ie als voorbeeld.
pi_74285364
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me eerlijk gezegd niet handig voor de onderlinge communicatie als we 15 verschillende alfabetten gaan hanteren binnen een enkel land. Dan maak ik mij niet eens zo zorgen over de Nederlandse cultuur zooi.
Totdat we overal ter wereld dezelfde taal spreken en hetzelfde schrift hanteren moeten we het ermee doen En tot die tijd vind ik zo'n soort 'hybride' als Arabische chocoladeletters een mooi initiatief.
Ga weg
pi_74285365
quote:

[..]

Ik heb overigens nog geen enkel ander land gezien waar uberhaubt chocoladeletters verkopen ongeacht welk alfabet ze hanteren.

Overigens ben ik in veel Arabische landen wel Coca Cola tegengekomen. Ook zit bij mij in de staat een Shoarmazaak en een Italiaanse pizzaria. Mag dat ook niet?
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
pi_74285376
Na:
- Achmed Halal (AH)
- Christenen Dienen Allah (CDA)
- Partij van de Allochtonen (PVDA)
hebben we nu ook al de Hier Eert Men Allah (HEMA).
Nederland wordt steeds gekker. Pas je aan of ga weg.
Maar nee, er word steeds meer geëist en Balkje + Bos + ambtenarenkliek vind het allemaal wel best dat en werkt er graag aan mee om Nederland in handen van baardmannen te werpen.
pi_74285381
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Het zou veel handiger zijn als de hele wereld gewoon dezelfde taal sprak en hetzelfde alfabet zou gebruiken inderdaad.
  zondag 1 november 2009 @ 18:51:40 #123
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285404
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Dat we iedereen gelijk gaan behandelen of dat we iedereen hun eigen gang maar laten gaan en zoek het zelf maar uit omdat het vrijheid is.

Er zijn simpelweg grenzen om beide (vrijheid en gelijkheid) in de praktijk tot hun recht te laten komen.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285428
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Dat we iedereen gelijk gaan behandelen of dat we iedereen hun eigen gang maar laten gaan en zoek het zelf maar uit omdat het vrijheid is.

Er zijn simpelweg grenzen om beide (vrijheid en gelijkheid) in de praktijk tot hun recht te laten komen.
En die grens moet gelegd worden bij het verkopen van chocolade letters? Wil je écht dat we dat gaan verbieden? Wat wil je nou?
  zondag 1 november 2009 @ 18:52:36 #125
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_74285434
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Kanker toch een eind op, je ziet hier toch ook niemand shit van stormfront pasten om dingen te 'bewijzen'.

Ongelofelijke eencellige randdebiel die je bent Aan mensen als jou gaat Nederland kapot, niet aan 'de moslims'
Als jouw argument gestoeld is op het feit dat ik het van 'Stormfront' heb gehaald, then i'm afraid you're sorely mistaken, integendeel, het komt van www.islamstudies.nl , een pro-Islamitische website.

De schrijver van dat artikel haalt zelfs passages uit de Koran erbij die bewijzen dat Islamieten niets van andere culturen (tradities) moeten hebben maar desondanks hun eigen cultuur opdringen aan 'ongelovigen'.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 november 2009 @ 18:52:51 #126
168255 J.Herrer
pi_74285443
Sinterklaas
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 1 november 2009 @ 18:53:10 #127
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285448
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zou veel handiger zijn als de hele wereld gewoon dezelfde taal sprak en hetzelfde alfabet zou gebruiken inderdaad.
Dat zou het inderdaad zijn. De realiteit is echter dat de één is opgegroeid met een ander denkbeeld/religie en de ander ook. En dat is hun goed recht. Maar het is toch ook wel een beetje goodwill van de ander dat, wanneer hij in een ander land komt, hij zich aanpast aan de taal en de gebruiken van daar.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285483
Wat een faal actie, zeg. Alsof moslims nou extra chocoladeletters gaan inslaan. Niet alles wat Arabisch is is per definitie heilig voor moslims. Misschien erg leuk voor Arabieren dit. Maar een Turk of een andere moslim afkomstig uit een land waar niet het Arabische schrift wordt gebruikt zal niet warm of koud worden van een Arabische chocoladeletter. En de ophef die bepaalde Nederlanders maken snap ik ook niet. Als ze nou chocolade Koran verzen verkochten dan was het anders geweest.
pi_74285497
Betekenen die Chinese karakters boven een Chinees restaurant ook dat de 5e kolonne van het gele gevaar in ons midden is. En als ik naar Ikea ga? zie ik allerlei meubilair met Scandinavische namen, zoals Björn of Sven. Een boekenkast ligt altijd vol Zweedse boeken. Komen nu de Vikingen binnenkort weer ons land binnen?
Ik zag laatst in de supermarkt een pakje Stroganoff-mix waarbij de hoofdletter R in het spiegelbeeld stond, dit is Cyrillisch voor "Ja" wat "ik" betekent. Zouden de Russen toch nog komen?
Nogmaals: Nederland is een cultuur die gemaakt is door allerlei import-culturen door de eeuwen heen.
De importcultuur van Turken en Marokkanen zal zo ongeveer de 581ste zijn. En ach ja . Voor de 581ste keer zijn er weer mensen die er een gevaar in zien.
Ik denk dat ik de stelling van Pythagoras ook maar ga boycotten. Die Grieken vertrouw ik voor geen cent.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 1 november 2009 @ 18:54:40 #130
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285502
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als jouw argument gestoeld is op het feit dat ik het van 'Stormfront' heb gehaald, then i'm afraid you're sorely mistaken, integendeel, het komt van www.islamstudies.nl , een pro-Islamitische website.

De schrijver van dat artikel haalt zelfs passages uit de Koran erbij die bewijzen dat Islamieten niets van andere culturen (tradities) moeten hebben maar desondanks hun eigen cultuur opdringen aan 'ongelovigen'.
Zo zeg, één persoon spreekt namens de gehele Islamitische bevolking? Nog nooit eerder gehoord van deze dictator.
pi_74285504
quote:

[..]

Net zoals het christendom bijvoorbeeld. Wat die mij allemaal wel niet proberen op te dringen, verschrikkelijk.
  zondag 1 november 2009 @ 18:54:53 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285509
Het is trouwens wel heel erg typerend dat de HEMA iets lanceert en dat de moslim het gedaan heeft volgens sommigen.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74285539
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een faal actie, zeg. Alsof moslims nou extra chocolade letters gaan inslaan. Niet alles wat Arabisch is is per definitie heilig voor moslims. Misschien erg leuk voor Arabieren dit. Maar een Turk of een andere moslim afkomstig uit een land waar niet het Arabische schrift wordt gebruikt zal niet warm of koud worden van een Arabische chocolade letter. Als ze nou chocolade Koran verzen verkochten dan was het anders geweest.
Het enige verschil zou waarschijnlijk zijn dat ze een Arabische kopen i.p.v. de gewone.
Ik ben een pure Turk.
pi_74285549
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef elcastel het volgende:
Het is trouwens wel heel erg typerend dat de HEMA iets lanceert en dat de moslim het gedaan heeft volgens sommigen.
Bos en Balkenende hebben de HEMA min of meer gedwongen als ik het goed begrijp
  zondag 1 november 2009 @ 18:56:23 #135
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285554
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die grens moet gelegd worden bij het verkopen van chocolade letters? Wil je écht dat we dat gaan verbieden? Wat wil je nou?
Alsof het hier alleen maar over chocoladeletters gaat. Dan waren we snel klaar, me dunkt.
Mensen moeten zichzelf gewoon niet profileren van de inwoners als ze net in dat land wonen. Meer beweer ik gewoon niet.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 18:57:02 #136
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_74285564
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zo zeg, één persoon spreekt namens de gehele Islamitische bevolking? Nog nooit eerder gehoord van deze dictator.
Nee, fucktard. Hij verwoordt wat er in de Koran staat over deze kwestie, en naar mijn weten zijn moslims vrij loyaal in het naleven van wat er in de Koran staat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 november 2009 @ 18:57:39 #137
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285579
quote:
Chocolade letters? Moslims
Obama? Moslims
Economische crisis? Moslims

Nachtwinkels? Relaxt
Shoarma? Lekker
Waterpijp? Geen probleem

Daarom bestaat een principiële racist ook niet.
pi_74285583
quote:

[..]

In de bijbel zijn vergelijkbare passages aan te wijzen. Dat wil niet zeggen dat iedere christen dat doet.

Hoeveel van de circa 800.000 moslims in Nederland zijn volgens jou dusdanig orthodox dat zij dit 100% naleven?
pi_74285585
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Alsof het hier alleen maar over chocoladeletters gaat. Dan waren we snel klaar, me dunkt.
Mensen moeten zichzelf gewoon niet profileren van de inwoners als ze net in dat land wonen. Meer beweer ik gewoon niet.
Als jij niet zo moeilijk deed waren we idd snel klaar, want we hebben het hier idd over chocoladeletters. Dat jij en anderen daar over gaan wilderen kan ik niks aan doen he?
  zondag 1 november 2009 @ 18:58:02 #140
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285599
quote:
Dat is zo. Ik weet ook niet wie precies de beslissing heeft genomen bij de Hema maar ik ging er voor het gemak van uit dat mensen bij de Hema hebben 'geklaagd' of hun idee daar achter hebben gelaten.

En als dat niet zo is, dan kunnen we Hema beter bashen inderdaad.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 18:58:21 #141
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285606
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bos en Balkenende hebben de HEMA min of meer gedwongen als ik het goed begrijp
En Wilders zal wel met kamervragen komen. Je weet wel, Wilders uit Venlo, daar waar je vroeger makkelijker met marken kon betalen dan met guldens.
  zondag 1 november 2009 @ 18:59:15 #142
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285637
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als jij niet zo moeilijk deed waren we idd snel klaar, want we hebben het hier idd over chocoladeletters. Dat jij en anderen daar over gaan wilderen kan ik niks aan doen he?
Omdat ik een andere mening heb en het grotere plaatje zie i.p.v. friggin chocoladeletters ben ik opeens moeilijk?
Hee, dit gaat toch een leuk staartje krijgen.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285639
Vooral de waterpijp heeft niemand problemen mee
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zondag 1 november 2009 @ 18:59:52 #144
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285664
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

En Wilders zal wel met kamervragen komen. Je weet wel, Wilders uit Venlo, daar waar je vroeger makkelijker met marken kon betalen dan met guldens.
Vergeet de Duitsers niet die niet eens de moeite namen om Nederlands te praten terwijl ze in Venlo waren.
pi_74285670
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

Oh, Wilders die een halve indo is en een of ander mokkel uit het oostblok geïmproteerd heeft die waarschijnlijk een dubbel paspoort heeft maar waar Gekke Gertje geen uitsluitsel over wil geven? Die Wilders?
pi_74285687
quote:

[..]

In de meeste Arabische landen zijn meer Latijnse letters te vinden dan Arabische in het onze.
pi_74285691
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening heb en het grotere plaatje zie i.p.v. friggin chocoladeletters ben ik opeens moeilijk?
Hee, dit gaat toch een leuk staartje krijgen.
'Het grotere plaatje zie'
pi_74285696
Dit is arabisch schrift. Geen islam.

Of gaan we het Engels ook overal uitbannen?
  zondag 1 november 2009 @ 19:01:50 #149
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285715
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een kleurplaat waarschijnlijk waarop een boze moslim probeert Nederland te verdrinken door zijn shoarmaspies door de dijk te steken .
pi_74285720
Bizar...

TS staat naar eigen zeggen voor de NL-waarden en normen, maar als het om vrijheid en tolerantie gaat hebben die alleen betrekking op zichzelf maar niet op de nieuwkomers.

Das best eng.
  zondag 1 november 2009 @ 19:02:43 #151
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285745
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
Vergeet de Duitsers niet die niet eens de moeite namen om Nederlands te praten terwijl ze in Venlo waren.
Misschien zit er wel handel in Hollandsche tegeltjes met Duitse spreuken Xebro. Of bekende Duitse symbolen uit het verleden in chcolade-letter-stijl of iets met klompen. Die HEMA is zo gek nog niet zeg ik je.
pi_74285749
Wat een sneue klacht trouwens. Een beetje janken omdat we meegaan in cultuurvervaging. En het 'overnemen' slaat al helemaal nergens op, de Latijnse letters bestaan gewoon nog en de HEMA heeft besloten deze letters in het assortiment te plaatsen, daar heeft geen enkele Arabier ze toe gedwongen.
  zondag 1 november 2009 @ 19:06:07 #153
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285842
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef elcastel het volgende:

[..]

Misschien zit er wel handel in Hollandsche tegeltjes met Duitse spreuken Xebro. Of bekende Duitse symbolen uit het verleden in chcolade-letter-stijl of iets met klompen. Die HEMA is zo gek nog niet zeg ik je.
Wat dacht je van ons 'befaamde' Delfts blauw wat we nog steeds overal verkopen, vooral in Schiphol winkeltjes en toeristenfuiken. Schaamteloos gekopieerd van de Chinezen aangezien Delfts blauw goedkoper was dan het blauw-witte Chinese porselein.

Typisch Nederlands product... Een stukje traditie.
  zondag 1 november 2009 @ 19:06:30 #154
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285848
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Dastan het volgende:
Wat een sneu topic trouwens. Een beetje janken omdat we meegaan in cultuurvervaging. En het 'overnemen' slaat al helemaal nergens op, de Latijnse letters bestaan gewoon nog en de HEMA heeft besloten deze letters in het assortiment te plaatsen, daar heeft geen enkele Arabier ze toe gedwongen.
Cultuurvervaging kan mij aan mijn reet roesten. Het gaat er om dat wij enige saamhorigheid nodig hebben om onszelf als 1 groep een volk te noemen.
Je kweekt geen saamhorigheid door allemaal aparte bevolkingsgroepen in een land te forceren.

En dan vinden mensen het vreemd dat mensen geen reet meer om elkaar geven.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 19:08:04 #155
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285881
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nee, tunnelvisie hebben op alleen de Hema met hun chocoladeletters is goed voor een discussie zeker.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285890
Ik ga de HEMA mailen en vragen of ze ook chocoladeletters in het oude Turkse schrift in hun assortiment willen opnemen. Zal vast goed scoren bij Turkse nationalisten.
pi_74285899
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Cultuurvervaging kan mij aan mijn reet roesten. Het gaat er om dat wij enige saamhorigheid nodig hebben om onszelf als 1 groep een volk te noemen.
Je kweekt geen saamhorigheid door allemaal aparte bevolkingsgroepen in een land te forceren.

Die saamhorigheid wordt nu toch juist gecreëerd? Door Arabieren te betrekken bij het sinterklaasfeest?
  zondag 1 november 2009 @ 19:08:54 #158
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285915
quote:

[..]

Sinds wanneer heb ik saamhorigheid nodig om mij ergens thuis te voelen? Zolang mensen vriendelijk en gastvrij zijn maakt het me geen zak uit wat voor religie ze aanhangen, welke huidskleur ze hebben of welke feestdagen ze vieren.

Ik wil niet tot een volk behoren dat fierljeppen ziet als erfgoed, en klompen als het beste product wat Nederland ooit heeft gemaakt. Ik wil wel tot een menigte behoren die streeft naar vooruitgang en wetenschappelijke progressie. Teveel in het verleden leven leidt alleen maar tot onzinnige frustratie.
  zondag 1 november 2009 @ 19:09:39 #159
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285934
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:06 schreef Xebrozius het volgende:
Wat dacht je van ons 'befaamde' Delfts blauw wat we nog steeds overal verkopen, vooral in Schiphol winkeltjes en toeristenfuiken. Schaamteloos gekopieerd van de Chinezen aangezien Delfts blauw goedkoper was dan het blauw-witte Chinese porselein.

Typisch Nederlands product... Een stukje traditie.
Hadden wij eigenlijk al molens staan ten tijde van Don Quichot ?
  zondag 1 november 2009 @ 19:10:32 #160
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285958
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga de HEMA mailen en vragen of ze ook chocoladeletters in het oude Turkse schrift in hun assortiment willen opnemen. Zal vast goed scoren bij Turkse nationalisten.
Vraag ze direct ook even of ze letters in alle alfabetten willen uitbrengen. Dan hoeven we nergens meer om te zeuren. Niet dat we dan ook een reet zullen begrijpen van elkaars letters maar goed.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285974
quote:

[..]

Yuk... één groep en volk?! Dat wil ik helemaal niet.

Het simpele feit is dat ik hier een aantal Nederlandse kakkerstudenten heb wonen, die van hun omgeving een grote rotzooi maken. En dat ik hier een Marokkaanse buurjongen heb, met wie ik samen die rotzooi uit de bosjes opruim.

Hij viert Suikerfeest en die studenten Sinterklaas.... wie denk je dat ik liever heb als buurman?
  zondag 1 november 2009 @ 19:11:09 #162
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74285983
quote:

[..]

Dat is niet wat ik vroeg. Ik vroeg waarom jij het een probleem vindt dat er in Saudie-Arabië geen Westerse chocoladeletters te krijgen zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_74285990
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:10 schreef Iced_Lips het volgende:

[..]

Het simpele feit is dat ik hier een aantal Nederlandse kakkerstudenten heb wonen, die van hun omgeving een grote rotzooi maken. En dat ik hier een Marokkaanse buurjongen heb, met wie ik samen die rotzooi uit de bosjes opruim.

Hij viert Suikerfeest en die studenten Sinterklaas.... wie denk je dat ik liever heb als buurman?
  zondag 1 november 2009 @ 19:12:03 #164
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74286006
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
Vraag ze gelijk even waar de letters voor analfabeten en voor mensen met dyslexie blijven !
  zondag 1 november 2009 @ 19:12:05 #165
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286007
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:09 schreef elcastel het volgende:

[..]

Hadden wij eigenlijk al molens staan ten tijde van Don Quichot ?
Even een kleine google gedaan:
quote:
Het is aan te nemen dat windmolens op drie plaatsen in de wereld onafhankelijk van elkaar zijn uitgevonden. Te weten in Europa, Perzië en China
Ik neem aan dat Brainfish en Asskicker14 er vanuit gaan dat de Moslims en Chinezen het concept hebben opgedrongen aan de Europeanen ?
  zondag 1 november 2009 @ 19:13:24 #166
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74286047
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:10 schreef Brainfish het volgende:
Vraag ze direct ook even of ze letters in alle alfabetten willen uitbrengen. Dan hoeven we nergens meer om te zeuren. Niet dat we dan ook een reet zullen begrijpen van elkaars letters maar goed.
  zondag 1 november 2009 @ 19:13:55 #167
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286060
Ho ho, en hoe moet het dan met analfabeten? Of blinden? Chocolade plaatjes en Brailleletters?
  zondag 1 november 2009 @ 19:14:17 #168
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74286068
Ik vind dat er ook chocoladeletters moeten komen van alle 80.000 Chinese karakters.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 1 november 2009 @ 19:14:38 #169
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74286080
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:12 schreef Xebrozius het volgende:
Even een kleine google gedaan:
Wat een verrassing !
.
quote:
Ik neem aan dat Brainfish en Asskicker14 er vanuit gaan dat de Moslims en Chinezen het concept hebben opgedrongen aan de Europeanen ?
Yup. Ik bedoel ja.
  zondag 1 november 2009 @ 19:16:48 #170
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286129
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

Wat een verrassing !
.
  zondag 1 november 2009 @ 19:17:31 #171
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286141
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:10 schreef Iced_Lips het volgende:

[..]

Ik zou ze beiden als buurman willen hebben aan elke zijde omdat het mij geen fuck kan schelen of ze Suikerfeest of Sinterklaas vieren. Het is geheel aan ieder hoe hij/zij zijn leven invult in Nederland. Zolang ze zich maar gedragen als Nederlands staatsburger met de Nederlandse taal, met respect voor de Nederlandse constitutie en wetten.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 19:18:30 #172
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286173
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:17 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Ik zou ze beiden als buurman willen hebben aan elke zijde omdat het mij geen fuck kan schelen of ze Suikerfeest of Sinterklaas vieren. Het is geheel aan ieder hoe hij/zij zijn leven invult in Nederland. Zolang ze zich maar gedragen als Nederlands staatsburger met de Nederlandse taal, met respect voor de Nederlandse constitutie en wetten.
Even een simpele vraag... Hoe gedraagt een Nederlander zich precies? Want ik wil weten of ik wel Nederlands ben volgens jouw maatstaven.
  zondag 1 november 2009 @ 19:19:20 #173
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74286191
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:16 schreef Xebrozius het volgende:

Ik weet niet beter dan dat jij opstaat en gaat slapen middels een google zoekactie.
pi_74286204
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Even een simpele vraag... Hoe gedraagt een Nederlander zich precies? Want ik wil weten of ik wel Nederlands ben volgens jouw maatstaven.
Die brengen chocoladeletters in het Arabisch uit omdat ze denken dat ze er meer door gaan verdienen.
pi_74286206
quote:

[..]

En als deze Marokkaanse buurjongen nu besluit om ook Sinterklaas te vieren en als leuke verrassing koopt hij voor zijn neefje en nichtje zo'n Arabische chocoladeletter?

Voldoet hij dan aan jouw normen?
  zondag 1 november 2009 @ 19:20:00 #176
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286209
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik vroeg. Ik vroeg waarom jij het een probleem vindt dat er in Saudie-Arabië geen Westerse chocoladeletters te krijgen zijn.
Omdat ik het simpelweg geen probleem vind?
Zij spreken daar in een andere taal. Waarom zou ik daar dan Latijnse letters willen zien?
Maar laat ik het omdraaien: waarom moeten wij hier Arabische letters gebruiken als ik in de veronderstelling ben dat wij allen Nederlands spreken hier met Latijnse letters?
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74286241
Ik vier ook sinterklaas met me Nederlandse vriendinnen, ik snap echt niet hoe zielig het hier soms aan toe gaat. Het zijn maar chocolade letters, zet je overheen.
pi_74286252
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Omdat ik het simpelweg geen probleem vind?
Zij spreken daar in een andere taal. Waarom zou ik daar dan Latijnse letters willen zien?
Maar laat ik het omdraaien: waarom moeten wij hier Arabische letters gebruiken als ik in de veronderstelling ben dat wij allen Nederlands spreken hier met Latijnse letters?
Daar zijn nauwelijks Westerse immigranten, terwijl wij wel veel te maken hebben met de Arabische cultuur.
pi_74286268
quote:

[..]

Dus iedereen die wel eens een boete krijgt is geen Nederlands staatburger? En wie zich aan dat puberale 'straattaal' fenomeen waagt evengoed?
HÆLP.
  zondag 1 november 2009 @ 19:22:27 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286282
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:19 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik weet niet beter dan dat jij opstaat en gaat slapen middels een google zoekactie.
Oh op die manier Ik dacht even dat je impliceerde dat ik niet wist wie Don Quichot was of wanneer windmolens in Nederland kwamen. Het eerste wist ik , het laatste niet. Dus weer wat nieuws geleerd.
  zondag 1 november 2009 @ 19:24:23 #181
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286330
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Lees de Nederlandse wetboeken dan maar. Dan zul je zien waar wij ons allemaal aan moeten houden. Je zult dan ook zien dat wij allen gelijk zijn, ongeacht huidskleur or whatsoever. De wet verwacht echter wel dat wij ons allemaal houden, wederom ongeacht huidskleur/religie, aan gelijke rechten.
Zo simpel is het.

Ik vind het erg ironisch trouwens dat ik gezien word als xenofoob of als rassenhater aangezien ik van mening ben dat we allemaal gelijk zijn. Het is alleen niet handig dat we allemaal ons eigen ding doen in een andere taal of volgens een bepaalde ideologie zonder rekening te houden met anderen.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 19:27:18 #182
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286414
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:21 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Dus iedereen die wel eens een boete krijgt is geen Nederlands staatburger? En wie zich aan dat puberale 'straattaal' fenomeen waagt evengoed?
C'mon zeg. Meen je dit serieus?
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74286454
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef Brainfish het volgende:

[..]

C'mon zeg. Meen je dit serieus?
Ik probeer te duiden wat je wél bedoelt.

Want 'respect hebben voor Nederlandse wetten' betekent als je het mij vraagt dat je je eraan houdt, en volgens mij gebeurd dat op grote schaal niet.
HÆLP.
  zondag 1 november 2009 @ 19:28:48 #184
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286461
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Lees de Nederlandse wetboeken dan maar. Dan zul je zien waar wij ons allemaal aan moeten houden. Je zult dan ook zien dat wij allen gelijk zijn, ongeacht huidskleur or whatsoever. De wet verwacht echter wel dat wij ons allemaal houden, wederom ongeacht huidskleur/religie, aan gelijke rechten.
Zo simpel is het.

Ik vind het erg ironisch trouwens dat ik gezien word als xenofoob of als rassenhater aangezien ik van mening ben dat we allemaal gelijk zijn. Het is alleen niet handig dat we allemaal ons eigen ding doen in een andere taal of volgens een bepaalde ideologie zonder rekening te houden met anderen.
Ach kom op zeg, alsof de gemiddelde Nederlander zich houdt aan de wet . Zwartspaarders, belastingfraudeurs, te hard rijden, graffiti, openbare dronkenschap, pedofielen en ga zo maar door.

Je bent een salonracist. In je eigen vertrouwde omgeving foeter je op negers en moslims. Buitenshuis ben je de multicultureel. De lafste van het lafste. En het zieke is nog wel dat je in je eigen gedachten ook echt vindt dat jij geen racist bent. Je hebt je zienswijzen zo verneukt door dogma's en drogredenen dat je bij god niet meer kunt zien dat je racistisch bent.
pi_74286496
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:24 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Zo simpel is het.

We hebben het over Arabische chocoladeletters, das toch gewoon een leuke gimmick op een traditioneel Nederlands volksfeest.

Het feit is dat we een hoop nederlanders hebben die een andere culturele achtergrond hebben. Zij wonen in Nederland en raken langzamerhand geintegreerd. Dus ze gaan ook Sinterklaas vieren, om toch een accent te geven aan hun culturele roots kopen ze dan voor de lol een Arabische chocoladeletter.

Wat is daar toch zo fout aan?
  zondag 1 november 2009 @ 19:30:25 #186
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286517
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef quatara het volgende:
Ik vier ook sinterklaas met me Nederlandse vriendinnen, ik snap echt niet hoe zielig het hier soms aan toe gaat. Het zijn maar chocolade letters, zet je overheen.
Voor de 100ste keer: die letters boeien mij totaal niet.
Het gaat mij erom dat alle mensen in dit land gelijk zijn. Waarom wil bevolkingsgroep X dan aparte letters voor sinterklaas en bevolkingsgroep Y een aparte bank omdat hij/zij geen rente wil aflossen volgens zijn/haar ideologie.

Ik probeer het grotere beeld erbij te vormen. Want waar ligt de grens? Als iedereen zo ver van elkaar verwijderd is dat niemand meer iets van elkaar begrijpt.
Dan gaat het pas een leuke tijd worden zeg.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 19:31:40 #187
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_74286561
Ligt het nou aan mij of begint FOK! genuanceerder te worden? Ik zie steeds vaker dat mensen iets op een intelligente wijze weten te relativeren. Mooie ontwikkeling.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_74286575
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:45

Dit bewijst eens te meer dat HEMA haar ziel verkoopt aan een ellendige cultuur die Westerse tradities niet waardeert. What's next, HEMA gaat met het suikerfeest Wilders-marsepein in de schappen brengen?

vrind, dit is juist voor mensen uit een 'ellendige cultuur' die wel de westerse tradities waarderen, anders kochten ze het niet.
  zondag 1 november 2009 @ 19:33:05 #189
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_74286609
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:30 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat alle mensen in dit land gelijk zijn. Waarom wil bevolkingsgroep X dan aparte letters voor sinterklaas en bevolkingsgroep Y een aparte bank omdat hij/zij geen rente wil aflossen volgens zijn/haar ideologie.

Ik probeer het grotere beeld erbij te vormen. Want waar ligt de grens? Als iedereen zo ver van elkaar verwijderd is dat niemand meer iets van elkaar begrijpt.
Wist je dat er in Spanje winkels zijn die zelfs Nederlands WC-papier verkopen?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 1 november 2009 @ 19:33:08 #190
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286612
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:28 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Ik probeer te duiden wat je wél bedoelt.

Want 'respect hebben voor Nederlandse wetten' betekent als je het mij vraagt dat je je eraan houdt, en volgens mij gebeurd dat op grote schaal niet.
Hmm, ik ga morgen dan maar allerlei mensen neerslaan, de Koningin in haar Koninklijke gezicht spugen, een staatsgreep plegen en daarna dit land uitroepen tot Teletubbieland.

Er zit een vrij groot gebied tussen een boete krijgen voor door rood rijden en totaal geen begrip hebben voor de wetten die hier gelden. Want dan heb je praktisch gezien anarchisme.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74286619
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:29 schreef Iced_Lips het volgende:

We hebben het over Arabische chocoladeletters, das toch gewoon een leuke gimmick op een traditioneel Nederlands volksfeest.

In een land waar vele mensen de Nederlandse taal niet spreken?
Audaces fortuna juvat
pi_74286624
quote:

[..]

Waar heb jij last van? Als mensen naar een andere soort bank gaan dan hoef jij niet onder te lijden hoor, jij mag gewoon je eigen rabobank houden .
Waar ligt de grens? waarom zouden we überhaupt een grens maken, als er meer arabisering plaatsvindt dan zij zo, en als je echt denkt dat het Nederlands cultuur verdwijnt dan ben je niet realistisch bezig.
  zondag 1 november 2009 @ 19:33:54 #193
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74286632
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Wist je dat er in Amerika/Afrika/Zuid Amerika volledige Nederlandse dorpen/ volkswijken zijn?
  zondag 1 november 2009 @ 19:34:01 #194
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286638
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Zou dat niet meer te maken hebben met de Europese vrijhandel en markt i.p.v. dat alleen Nederlandstalige mensen in Spanje daar baat bij hebben bij dat papier?
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74286656
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Colnago het volgende:

[..]

vele mensen
pi_74286667
quote:

[..]

Grenzen zijn heel persoonlijk en iemand die grenzen probeert vast te leggen op zo'n manier dat iedereen het er mee eens is is bezig zijn energie keihard te verspillen. Ook het idee dat iedereen in dit land hand in hand moet kunnen lopen met een blij gezicht vind ik wel heel Utopisch.
Je kan streven naar een samenleving waarin men elkaar tolereert, maar als er mafkezen zijn die zich al druk maken om een chocoladeletter kan je daar voorlopig ook rustig naar fluiten.
HÆLP.
pi_74286702
Belachelijk product.....
I'm not the man you think I am!
pi_74286704
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Hmm, ik ga morgen dan maar allerlei mensen neerslaan, de Koningin in haar Koninklijke gezicht spugen, een staatsgreep plegen en daarna dit land uitroepen tot Teletubbieland.

Er zit een vrij groot gebied tussen een boete krijgen voor door rood rijden en totaal geen begrip hebben voor de wetten die hier gelden. Want dan heb je praktisch gezien anarchisme.
Voor je bij de Koningin in de buurt bent lig je al in de boeien. Weet je meteen waar de grens ligt.
HÆLP.
pi_74286745
quote:

[..]

Denk je nu werkelijk dat de mensen die dergelijke Arabische chocoladeletters kopen, geen Nederlands kunnen? Vermoedelijk zijn het juist degene die (redelijk) goed geintegreerd zijn, die meedoen aan Sinterklaas.
  zondag 1 november 2009 @ 19:37:42 #200
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74286775
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef quatara het volgende:

[..]

Waar heb jij last van? Als mensen naar een andere soort bank gaan dan hoef jij niet onder te lijden hoor, jij mag gewoon je eigen rabobank houden .
Waar ligt de grens? waarom zouden we überhaupt een grens maken, als er meer arabisering plaatsvindt dan zij zo, en als je echt denkt dat het Nederlands cultuur verdwijnt dan ben je niet realistisch bezig.
Laat ik het omdraaien: waar hebben al die mensen last van waardoor iedereen maar uitzonderingen moet maken op basis van totaal niet logische dingen, aparte regels moeten verzinnen et cetera?

En je hebt sowieso grenzen nodig om een maatschappij te hebben. Dat is dagelijkse realiteit.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74286793
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:35 schreef l3laster het volgende:
Belachelijk product.....
Sterk beargumenteerd! Toonbeeld van intellect...
  zondag 1 november 2009 @ 19:38:17 #202
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74286797
quote:
Nog beter : dan kunnen ze nu in ieder geval chocolade letters lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')