Technologie is van alle landen. Dus laten we voortaan chocoladeletters in binaire code maken.quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hier kan je dat wel, dus tenzij je in een Arabisch land woont zie ik geen probleem voor je
Kanker toch een eind op, je ziet hier toch ook niemand shit van stormfront pasten om dingen te 'bewijzen'.quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En dát doen ze zelfs niet.
[..]
*haraam = onrein/verboden
Waarom willen ze dan hun eigen, aparte letters in de Hema?quote:Op zondag 1 november 2009 18:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar is meedoen aan Sinterklaas geen prachtige integratie?
Zeg helder licht, waarom worden die letters dan wel verkocht als schijnbaar geen enkele moslim mag deelnemen aan dit feest? Of heb je dit van een of andere orthodoxe/extremistische site afgetrokken en ben je van mening dat iedereen zo denkt over Nederlandse feestdagen die niet in Jezus gelooft?quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[..]
Dus we mogen geen chocoladeletters verkopen in Rusland? Toenet vond je het nog een probleem dat je ze niet kon kopen in arabische landenquote:Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat je je moet gedragen naar het land en het continent waarin je woont als staatsburger.
Ik ga toch ook niet vreemd opkijken als ik in Rusland bepaalde dingen niet kan doen vanwege hun religie of gebruiken? En ik ga al helemaal niet mijn gebruiken vanuit Nederland op hun projecteren. Dat hou ik dan gewoon netjes binnen mijn 4 muren.
Ze verzinnen dat toch niet zelf? Schijnbaar heeft Hema ontdekt dat deze mensen het prettiger vinden om met hun eigen letters benaderd te worden. Is het hebben van een ander alfabet nu ook al een inbreuk op de Nederlandse cultuurquote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan hun eigen, aparte letters in de Hema?
Hun kinderen gaan toch ook hier naar school en die gebruiken toch ook het Latijnse alfabet? De ouders moeten toch ook een formulier in Latijnse letters invullen?
Ze hoeven van mij niet eens mee te doen aan Sinterklaas. Dat is hun goed recht namelijk. Ik wil alleen niet dat ze zich zo extra willen profileren als andere bevolkingsgroepen. Ik dacht juist dat wij ze hetzelfde moesten behandelen als de andere Nederlanders, op grond van gelijkheid?
Damn...quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus we mogen geen chocoladeletters verkopen in Rusland? Toenet vond je het nog een probleem dat je ze niet kon kopen in arabische landen. Wat wil je nou?
Dat doen we toch? We smeren ze smerige chocoladeletters aanquote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waarom willen ze dan hun eigen, aparte letters in de Hema?
Hun kinderen gaan toch ook hier naar school en die gebruiken toch ook het Latijnse alfabet? De ouders moeten toch ook een formulier in Latijnse letters invullen?
Ze hoeven van mij niet eens mee te doen aan Sinterklaas. Dat is hun goed recht namelijk. Ik wil alleen niet dat ze zich zo extra willen profileren als andere bevolkingsgroepen. Ik dacht juist dat wij ze hetzelfde moesten behandelen als de andere Nederlanders, op grond van gelijkheid?
Dat is wel weer jammer.quote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook niet waarom we hier opeens shoarma gingen eten, pizza hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 1 november 2009 18:35 schreef Brainfish het volgende:
Omdat ik van mening ben dat je je moet gedragen naar het land en het continent waarin je woont als staatsburger.
Ik ga toch ook niet vreemd opkijken als ik in Rusland bepaalde dingen niet kan doen vanwege hun religie of gebruiken? En ik ga al helemaal niet mijn gebruiken vanuit Nederland op hun projecteren. Dat hou ik dan gewoon netjes binnen mijn 4 muren.
Wij moeten het ook helemaal niet, we mogen het wel. Dat noemen we vrijheid, maar misschien ben jij geen voorstander van vrijheid, dat kan.quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.
Of aardappelen, stomme uitheemse plant.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we hier opeens shoarma gingen eten, pizza hetzelfde verhaal.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef Tacobell het volgende:
Waar moet het heen met Nederland?
Dat we dit zomaar laten gebeuren.![]()
Langzamerhand beginnen ze heel Nederland over te nemen en wat doet onze regering? Precies, een hand toesteken.
Doe mij maar een burgeroorlog.![]()
Zal ik die vuige zandnegertjes eens flink als zombies neer maaien.
Nou, het lijkt me eerlijk gezegd niet handig voor de onderlinge communicatie als we 15 verschillende alfabetten gaan hanteren binnen een enkel land. Dan maak ik mij niet eens zo zorgen over de Nederlandse cultuur zooi.quote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze verzinnen dat toch niet zelf? Schijnbaar heeft Hema ontdekt dat deze mensen het prettiger vinden om met hun eigen letters benaderd te worden. Is het hebben van een ander alfabet nu ook al een inbreuk op de Nederlandse cultuur?
Zullen we hem opzoeken met hooivorken en fakkels?quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij moeten het ook helemaal niet, we mogen het wel. Dat noemen we vrijheid, maar misschien ben jij geen voorstander van vrijheid, dat kan.
Rusland aanhalen als voorbeeld land is niet zo slim. Dat land is zo corrupt dat je met een beetje geld met een gerust hart kunt schijten op een mariabeeld in de kerk en niemand die je een strobreed in de weg ligtquote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom we hier opeens shoarma gingen eten, pizza hetzelfde verhaal.
Totdat we overal ter wereld dezelfde taal spreken en hetzelfde schrift hanteren moeten we het ermee doenquote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me eerlijk gezegd niet handig voor de onderlinge communicatie als we 15 verschillende alfabetten gaan hanteren binnen een enkel land. Dan maak ik mij niet eens zo zorgen over de Nederlandse cultuur zooi.
Ik heb overigens nog geen enkel ander land gezien waar uberhaubt chocoladeletters verkopen ongeacht welk alfabet ze hanteren.quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.
Het zou veel handiger zijn als de hele wereld gewoon dezelfde taal sprak en hetzelfde alfabet zou gebruiken inderdaad.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me eerlijk gezegd niet handig voor de onderlinge communicatie als we 15 verschillende alfabetten gaan hanteren binnen een enkel land. Dan maak ik mij niet eens zo zorgen over de Nederlandse cultuur zooi.
Wat wil je nou? Dat we iedereen gelijk gaan behandelen of dat we iedereen hun eigen gang maar laten gaan en zoek het zelf maar uit omdat het vrijheid is.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij moeten het ook helemaal niet, we mogen het wel. Dat noemen we vrijheid, maar misschien ben jij geen voorstander van vrijheid, dat kan.
En die grens moet gelegd worden bij het verkopen van chocolade letters? Wil je écht dat we dat gaan verbieden? Wat wil je nou?quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat we iedereen gelijk gaan behandelen of dat we iedereen hun eigen gang maar laten gaan en zoek het zelf maar uit omdat het vrijheid is.
Er zijn simpelweg grenzen om beide (vrijheid en gelijkheid) in de praktijk tot hun recht te laten komen.
Als jouw argument gestoeld is op het feit dat ik het van 'Stormfront' heb gehaald, then i'm afraid you're sorely mistaken, integendeel, het komt van www.islamstudies.nl , een pro-Islamitische website.quote:Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kanker toch een eind op, je ziet hier toch ook niemand shit van stormfront pasten om dingen te 'bewijzen'.
Ongelofelijke eencellige randdebiel die je bentAan mensen als jou gaat Nederland kapot, niet aan 'de moslims'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |