abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 november 2009 @ 18:52:51 #126
168255 J.Herrer
pi_74285443
Sinterklaas
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 1 november 2009 @ 18:53:10 #127
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285448
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zou veel handiger zijn als de hele wereld gewoon dezelfde taal sprak en hetzelfde alfabet zou gebruiken inderdaad.
Dat zou het inderdaad zijn. De realiteit is echter dat de één is opgegroeid met een ander denkbeeld/religie en de ander ook. En dat is hun goed recht. Maar het is toch ook wel een beetje goodwill van de ander dat, wanneer hij in een ander land komt, hij zich aanpast aan de taal en de gebruiken van daar.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285483
Wat een faal actie, zeg. Alsof moslims nou extra chocoladeletters gaan inslaan. Niet alles wat Arabisch is is per definitie heilig voor moslims. Misschien erg leuk voor Arabieren dit. Maar een Turk of een andere moslim afkomstig uit een land waar niet het Arabische schrift wordt gebruikt zal niet warm of koud worden van een Arabische chocoladeletter. En de ophef die bepaalde Nederlanders maken snap ik ook niet. Als ze nou chocolade Koran verzen verkochten dan was het anders geweest.
pi_74285497
Betekenen die Chinese karakters boven een Chinees restaurant ook dat de 5e kolonne van het gele gevaar in ons midden is. En als ik naar Ikea ga? zie ik allerlei meubilair met Scandinavische namen, zoals Björn of Sven. Een boekenkast ligt altijd vol Zweedse boeken. Komen nu de Vikingen binnenkort weer ons land binnen?
Ik zag laatst in de supermarkt een pakje Stroganoff-mix waarbij de hoofdletter R in het spiegelbeeld stond, dit is Cyrillisch voor "Ja" wat "ik" betekent. Zouden de Russen toch nog komen?
Nogmaals: Nederland is een cultuur die gemaakt is door allerlei import-culturen door de eeuwen heen.
De importcultuur van Turken en Marokkanen zal zo ongeveer de 581ste zijn. En ach ja . Voor de 581ste keer zijn er weer mensen die er een gevaar in zien.
Ik denk dat ik de stelling van Pythagoras ook maar ga boycotten. Die Grieken vertrouw ik voor geen cent.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 1 november 2009 @ 18:54:40 #130
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285502
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als jouw argument gestoeld is op het feit dat ik het van 'Stormfront' heb gehaald, then i'm afraid you're sorely mistaken, integendeel, het komt van www.islamstudies.nl , een pro-Islamitische website.

De schrijver van dat artikel haalt zelfs passages uit de Koran erbij die bewijzen dat Islamieten niets van andere culturen (tradities) moeten hebben maar desondanks hun eigen cultuur opdringen aan 'ongelovigen'.
Zo zeg, één persoon spreekt namens de gehele Islamitische bevolking? Nog nooit eerder gehoord van deze dictator.
pi_74285504
quote:

[..]

Als jouw argument gestoeld is op het feit dat ik het van 'Stormfront' heb gehaald, then i'm afraid you're sorely mistaken, integendeel, het komt van www.islamstudies.nl , een pro-Islamitische website.

De schrijver van dat artikel haalt zelfs passages uit de Koran erbij die bewijzen dat Islamieten niets van andere culturen (tradities) moeten hebben maar desondanks hun eigen cultuur opdringen aan 'ongelovigen'.
Net zoals het christendom bijvoorbeeld. Wat die mij allemaal wel niet proberen op te dringen, verschrikkelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 1 november 2009 @ 18:54:53 #132
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285509
Het is trouwens wel heel erg typerend dat de HEMA iets lanceert en dat de moslim het gedaan heeft volgens sommigen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74285539
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een faal actie, zeg. Alsof moslims nou extra chocolade letters gaan inslaan. Niet alles wat Arabisch is is per definitie heilig voor moslims. Misschien erg leuk voor Arabieren dit. Maar een Turk of een andere moslim afkomstig uit een land waar niet het Arabische schrift wordt gebruikt zal niet warm of koud worden van een Arabische chocolade letter. Als ze nou chocolade Koran verzen verkochten dan was het anders geweest.
Het enige verschil zou waarschijnlijk zijn dat ze een Arabische kopen i.p.v. de gewone.
Ik ben een pure Turk.
pi_74285549
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef elcastel het volgende:
Het is trouwens wel heel erg typerend dat de HEMA iets lanceert en dat de moslim het gedaan heeft volgens sommigen.
Bos en Balkenende hebben de HEMA min of meer gedwongen als ik het goed begrijp
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 1 november 2009 @ 18:56:23 #135
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285554
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die grens moet gelegd worden bij het verkopen van chocolade letters? Wil je écht dat we dat gaan verbieden? Wat wil je nou?
Alsof het hier alleen maar over chocoladeletters gaat. Dan waren we snel klaar, me dunkt.
Mensen moeten zichzelf gewoon niet profileren van de inwoners als ze net in dat land wonen. Meer beweer ik gewoon niet.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 18:57:02 #136
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_74285564
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Zo zeg, één persoon spreekt namens de gehele Islamitische bevolking? Nog nooit eerder gehoord van deze dictator.
Nee, fucktard. Hij verwoordt wat er in de Koran staat over deze kwestie, en naar mijn weten zijn moslims vrij loyaal in het naleven van wat er in de Koran staat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 1 november 2009 @ 18:57:39 #137
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285579
quote:
Chocolade letters? Moslims
Obama? Moslims
Economische crisis? Moslims

Nachtwinkels? Relaxt
Shoarma? Lekker
Waterpijp? Geen probleem

Daarom bestaat een principiële racist ook niet.
pi_74285583
quote:

[..]

In de bijbel zijn vergelijkbare passages aan te wijzen. Dat wil niet zeggen dat iedere christen dat doet.

Hoeveel van de circa 800.000 moslims in Nederland zijn volgens jou dusdanig orthodox dat zij dit 100% naleven?
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
pi_74285585
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Alsof het hier alleen maar over chocoladeletters gaat. Dan waren we snel klaar, me dunkt.
Mensen moeten zichzelf gewoon niet profileren van de inwoners als ze net in dat land wonen. Meer beweer ik gewoon niet.
Als jij niet zo moeilijk deed waren we idd snel klaar, want we hebben het hier idd over chocoladeletters. Dat jij en anderen daar over gaan wilderen kan ik niks aan doen he?
  zondag 1 november 2009 @ 18:58:02 #140
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285599
quote:
Dat is zo. Ik weet ook niet wie precies de beslissing heeft genomen bij de Hema maar ik ging er voor het gemak van uit dat mensen bij de Hema hebben 'geklaagd' of hun idee daar achter hebben gelaten.

En als dat niet zo is, dan kunnen we Hema beter bashen inderdaad.
It's fun to lose.
And to pretend.
  zondag 1 november 2009 @ 18:58:21 #141
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_74285606
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bos en Balkenende hebben de HEMA min of meer gedwongen als ik het goed begrijp
En Wilders zal wel met kamervragen komen. Je weet wel, Wilders uit Venlo, daar waar je vroeger makkelijker met marken kon betalen dan met guldens.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 1 november 2009 @ 18:59:15 #142
271538 Brainfish
Vis met borsthaar
pi_74285637
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als jij niet zo moeilijk deed waren we idd snel klaar, want we hebben het hier idd over chocoladeletters. Dat jij en anderen daar over gaan wilderen kan ik niks aan doen he?
Omdat ik een andere mening heb en het grotere plaatje zie i.p.v. friggin chocoladeletters ben ik opeens moeilijk?
Hee, dit gaat toch een leuk staartje krijgen.
It's fun to lose.
And to pretend.
pi_74285639
Vooral de waterpijp heeft niemand problemen mee
An apple a day keeps the doctor away. But if the doctor is cute, screw the fruit!
  zondag 1 november 2009 @ 18:59:52 #144
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285664
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

En Wilders zal wel met kamervragen komen. Je weet wel, Wilders uit Venlo, daar waar je vroeger makkelijker met marken kon betalen dan met guldens.
Vergeet de Duitsers niet die niet eens de moeite namen om Nederlands te praten terwijl ze in Venlo waren.
pi_74285670
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef elcastel het volgende:

[..]

Oh, Wilders die een halve indo is en een of ander mokkel uit het oostblok geïmproteerd heeft die waarschijnlijk een dubbel paspoort heeft maar waar Gekke Gertje geen uitsluitsel over wil geven? Die Wilders?
pi_74285687
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Nee hoor, ik beweerde simpelweg dat je in een Arabisch land geen Latijnse letters kunt kopen, wat mij vrij logisch lijkt trouwens. Waarom moeten wij het dan wel doen? Wij hanteren simpelweg een ander alfabet.
In de meeste Arabische landen zijn meer Latijnse letters te vinden dan Arabische in het onze.
pi_74285691
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Brainfish het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening heb en het grotere plaatje zie i.p.v. friggin chocoladeletters ben ik opeens moeilijk?
Hee, dit gaat toch een leuk staartje krijgen.
'Het grotere plaatje zie'
pi_74285696
Dit is arabisch schrift. Geen islam.

Of gaan we het Engels ook overal uitbannen?
  zondag 1 november 2009 @ 19:01:50 #149
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_74285715
quote:
Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

'Het grotere plaatje zie'
Een kleurplaat waarschijnlijk waarop een boze moslim probeert Nederland te verdrinken door zijn shoarmaspies door de dijk te steken .
pi_74285720
Bizar...

TS staat naar eigen zeggen voor de NL-waarden en normen, maar als het om vrijheid en tolerantie gaat hebben die alleen betrekking op zichzelf maar niet op de nieuwkomers.

Das best eng.
Wij hebben de juridische vrijheid om te zeggen wat we denken maar we hebben de morele verplichting om na te denken over hetgeen wat we zeggen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')