quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
en schop..... hij staat weer wat hoger in de lijst.
en vergeet de film: the day after niet, is al wel een wat oudere film maar hij gaat over een rampscenario.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Neuskleuter het volgende:
Dat is zeker legendarisch. Misschien dus toch nog een deel 7, in de categorie "2012" en "the day after tomorrow" Een rampenfilm in historisch Vriezenveen. Ik word enthousiast! Thanks!
Hij staat er. Het had sterker gekund... Hmmm... volgende week het een na laatste deel: uitgaan.quote:
Heb je een hint?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef poiuytr het volgende:
De bekendste man uit Vriezenveen wordt niet eens genoemd in alle topics, schandalig gewoon! Hij komt geregeld in het nieuws. Aan jullie de taak om uit te zoeken wie ik bedoel![]()
is dat een vriezenvener dan?quote:
Op zijn wikipedia staat dat hij geboren is in Almelo, maar hij heeft wel vlak bij mij in de buurt gewoond.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
is dat een vriezenvener dan?
Ik zie ze al de snelweg opfietsen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef KingSizePinda het volgende:
HahahaDikke kinderen kweken in vriezenveen ...
WTFquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Dos37 het volgende:
we krijgen een McDonalds hoorde ik in de wandelgangen
Dat moet ik meemaken, geloof der niks van whehehequote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Dos37 het volgende:
we krijgen een McDonalds hoorde ik in de wandelgangen
Langs de snelweg? Welke?quote:
Oja, daar ben ik ook bij.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Langs de snelweg? Welke?
Btw, ik lees straks rond 21.15 een column voor op Fok!radio. Niets over Vjenne dit keer, maar heb er al zin in
Oh jee, m'n telefoon glibbert bijna uit m'n hand. Ook al zijn er inmiddels tien luisteraars, ik sta liever voor een volle zaal mensen die ik aan kan kijken dan dat ik op de radio kom. Maar goed! Kan nu moeilijk terugquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik zal er ook eens naar luisteren
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef tijntjethf het volgende:Binnenkort de titel van dit topic maar eens eer aan doen.. Ouders zijn deze maand 25 jaar getrouwd, 3x raden waar we uit eten gaan
Hee, jij bent die gast van dat busstation!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef tijntjethf het volgende:Binnenkort de titel van dit topic maar eens eer aan doen.. Ouders zijn deze maand 25 jaar getrouwd, 3x raden waar we uit eten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Zijn er toch echt meer hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Oh jee, m'n telefoon glibbert bijna uit m'n hand. Ook al zijn er inmiddels tien luisteraars, ik sta liever voor een volle zaal mensen die ik aan kan kijken dan dat ik op de radio kom. Maar goed! Kan nu moeilijk terug
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee, jij bent die gast van dat busstation!He, ben jij dan die gast die vanmorgen langs kwam fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die ondanks zijn ochtendhumeur: 'Ey' zei maar geen reactie terugkreeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
He, ben jij dan die gast die vanmorgen langs kwam fietsen?
Er kwam zelf een "yo" uit, maar waarschijnlijk weer niet hard genoeg..quote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, die ondanks zijn ochtendhumeur: 'Ey' zei maar geen reactie terugkreeg.
edit: Of zag ik toch een knikje?
Ik zal met een stok tegen het plafond poken.. achter woonde je toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Hymn het volgende:
[..]
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!
Heb jij een toevallig een Honda?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Hymn het volgende:
[..]
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!
zilverkleurige toyota avensis, stationwagenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb jij een toevallig een Honda?
Wat was er trouwens voor razzia vanmiddag rond 2 uur boven Vriezenveen? Zeker 4 a 5 helikopters/ apache's gezien die duidelijk wat aan het zoeken waren duurde ongeveer een halfuur. Kan nergens informatie hier over vinden
Oefening in hardenberg geloof ik ...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb jij een toevallig een Honda?
Wat was er trouwens voor razzia vanmiddag rond 2 uur boven Vriezenveen? Zeker 4 a 5 helikopters/ apache's gezien die duidelijk wat aan het zoeken waren duurde ongeveer een halfuur. Kan nergens informatie hier over vinden
Ga werken dan ipv op fok rond te hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik niet in ieder geval ik zit op mijn werk.
Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Oefening in hardenberg geloof ik ...
Begin december zal de luchtmacht drie dagen lang tussen 09.00 uur en 22.30 uur boven de gemeente Hardenberg vliegen.
Jachtvliegtuigen zullen niet lager dan op 1 kilometer hoogte overkomen. Gevechtshelikopters scheren op minimaal 300 meter hoogte over. De luchtmacht traint in het kader van de zogenoemde Close Air Support. Militairen oefenen de communicatie tussen grondpersoneel en vliegers.
![]()
hej hier ook ploaties van?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef KingSizePinda het volgende:
vanmiddag reden er een aantal jeep's en vrachtwagens van et leger door vjenneMonsterlijk !
Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef KingSizePinda het volgende:
Maar euh, van wie is die hennepkwekerij aan de Garvesingel dan ?
Doen ze goedquote:Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij was dat in een van die nieuwe appartementen daaro.![]()
Was vanavond ook weer mis op de Koningsweg, 2 auto's frontaal op elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Daaro in die bocht dus.
zoals ik het op de foto kan zien ergens in 1 van de flats in de garvesingel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, heb een aantal blauwe plekken maar verder niks.
nee die heb ik er tussenuit getrokken, als je die foto goed bekijkt kun je zien dat ze een stukje uit elkaar staan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.
Je hebt van die mensen ....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Dos37 het volgende:
hoe kun je in vredesnaam daar op elkaar knallen
Iemand enig idee welke zaak dit was?quote:Politie haalt illegaal vuurwerk uit winkel in Vriezenveen
vrijdag 11 december 2009 | 15:56 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 11 december 2009 | 18:40
VRIEZENVEEN - De politie heeft donderdag in een winkel aan het Westeinde in Vriezenveen 225 kilogram ilegaal vuurwerk in beslag genomen. De vondst werd gedaan na een anonieme tip. Het vuurwerk is in beslag genomen, het zal worden vernietigd. Tegen de 23-jarige winkelier wordt proces-verbaal opgemaakt.
De Intertoys?quote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
225 kiloquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
Zal mooi dom van hem zijn eerst een heel pand opnieuw opbouwen en dan na een halfjaar al illegaal vuurwerk beginnen op te slaan. Ik fiets er vanmiddag nog wel langs heen kijken of er nog wat te doen is.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef drumstickNL het volgende:
Die gast met die scooters hoorde ik van een betrouwbare bron.
Dat zit er naast volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke kerel met scooters is dat dan?
ik ken namelijk geen winkel aan het westeinde met scooters.
of was dat die kerel waarvan dat pand een tijdje geleden was af gefikt, bij de stoplichten?
quote:Vriezenveen, 13-12-2009 • Een 61-jarige automobiliste uit Vriezenveen raakte zaterdag 12 december haar rijbewijs kwijt, omdat zij onder invloed van alcohol een auto bestuurde.
Zaterdag 12 december omstreeks 15.30 uur zag een getuige een vermoedelijk onder invloed verkerende vrouw een auto instappen en wegrijden. De politie werd ingeschakeld en trof de vrouw op de Verzetstraat aan. In eerste instantie negeerde de vrouw de stoptekens van de politie, waarna zij werd klemgereden. Omdat het vermoeden bestond dat de automobiliste, een 61-jarige vrouw uit Vriezenveen, alcohol genuttigd had, werd zij voor verder onderzoek meegenomen naar het politiebureau. De ademanalyse op het bureau wees 1,39 promille uit. Het rijbewijs van de automobiliste werd ingevorderd.
We worden nog is een echte stad trouwens, wat een crimineel gedrag allemaal.quote:VRIEZENVEEN - Een 18-jarige man uit Vriezenveen is zaterdagnacht betrapt toen hij koperleidingen stal uit een woning. De politie was gealarmeerd door een getuige. In de loop van zaterdag werd een tweede verdachte aangehouden, een 18-jarige plaatsgenoot.
quote:Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
[..]
We worden nog is een echte stad trouwens, wat een crimineel gedrag allemaal.
It wasnt mequote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef Gesloten het volgende:
Vanochtend lag er nog een scooterboy op het asfalt bij de kruising tussen de verzetstraat en de Westerweilandweg. Kon het allemaal goed volgen vanaf de bushalte
Die had even pauze.quote:Op maandag 14 december 2009 17:09 schreef Gesloten het volgende:
Vanochtend lag er nog een scooterboy op het asfalt bij de kruising tussen de verzetstraat en de Westerweilandweg. Kon het allemaal goed volgen vanaf de bushalte
Is 100 meter verderop aan de linkerkant. Daarvoor zat er een dierenwinkel in dat pand.quote:Op maandag 14 december 2009 13:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
welke kerel met scooters is dat dan?
ik ken namelijk geen winkel aan het westeinde met scooters.
of was dat die kerel waarvan dat pand een tijdje geleden was af gefikt, bij de stoplichten?
Dat is het pand waar Bertoni tweewielers in zitquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
of is het dat pand van die voegere kringloop winkel de regenboog?
Ah, dan snap zelfs ik het weer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:47 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat is het pand waar Bertoni tweewielers in zit
Waar lees je ergens dat over een drugs handelaar dan? Of heb je het nog steeds over die wietplantage? Die mensen blijven door gaan tot ze dood zijn en leren toch nooit van hun fouten.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar aan de andere kant is het natuurlijk wel positief nieuws is dat er weer een drugs handelaar minder in de wereld is![]()
Ik haal het bij de Tuinquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
hoe komen mensen er dan ook bij om van die troep te gebruiken
en dan neemt iedereen zeker z'n laptop mee, en dan ergens op draadloos internet zodat we als nog via fok met elkaar kunnen communiceren in de kroeg?quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef VjenneKloetn het volgende:
Wanneer komt er een wapen meeting
Of zijn alle Vriezenveners contact gestoord
Was gewoon met de trein, volgens mij heb ik best wel geluk gehadquote:Op maandag 21 december 2009 15:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
rijden de treinen van uit utrecht al weer?
of was je met de auto?
dus toen ging je helemaal mee tot aan Enschede ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Gesloten het volgende:
Vandaag 6 uur gedaan om van Haarlem naar Vjenne te komen, maar dat kwam gedeeltelijk omdat ik station Almelo voorbij ben geslapen
Nee werd wakker gebeld in Hengelo, zat in de internationale treinquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dus toen ging je helemaal mee tot aan Enschede ofzo?
ik zou het niet weten. ik ben daar niet geweest dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Hymn het volgende:
Tuulk, was een mooi feestje.
Was zandwijk nog een beetje leuk?
Ik weet niet of het erg op gaat vallen. Er zijn ook zoveel mensen die genoeg hebben aan één vinger om te typen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
zijn er nog meer mensen die al hun 10 vingers nog hebben(of een gedeelte er van)
Jawel alleen jammer dat het zo vroeg al afgelopen was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Hymn het volgende:
Tuulk, was een mooi feestje.
Was zandwijk nog een beetje leuk?
tjah dat is waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Ik weet niet of het erg op gaat vallen. Er zijn ook zoveel mensen die genoeg hebben aan één vinger om te typen..
Die verrekte rooie heeft zich vrijdagmorgen verslapen zei die whehehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Gesloten het volgende:
Niet vaker te lang in het wapen zitten op donderdag zo als gisteren
ja verdomme je herkent mijn mooie puch toch wel? Ik gaf zo'n knikje en stak m'n hand op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef tijntjethf het volgende:
Ja verdomme, schreeuw dan gewoon ofzo! er komen zoveel van die brugpiepers voorbij dat ik je er echt niet tussen herken ofzo.. wanneer kom je op een pauperscooter langs?
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpjequote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Jij zit toch in Australie? Kreeg van de week een uitnodiging voor joun hyves hehe.
Maar ik zit niet zo in het roddel circuit. Het was vanacht wel stuiter druk in 't wapen. Was om half 1 binnen en toen kon je nog wel liggen. Om 1 uur was de wachttijd aan de bar wel 20 minuten zo leek het
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpje
Vind het de laatste tijd sowieso niks meer aan op de zaterdagavond, 2 jaar terug kwam er alleen maar mensen van 20 jaar en ouder, tegenwoordig zitten er op de zaterdagavond ook kinderen van 15 a 16 aan de bar.
Sixty Five... Wie heeft er niet gekotst?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.![]()
Je kunt het ook beter weren de laatste tijd, erg jammerquote:Op zondag 17 januari 2010 03:15 schreef tijntjethf het volgende:
godsgruwelijketering, wat een drukte!
quote:Waarschuwing !
Door deze site te bezoeken gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.
Op alle foto's, afbeeldingen en teksten op de sites van U S Media rust auteursrecht.
Enigerlei publikatie van ons auteursrechtelijk beschermde materiaal zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming wordt beschouwd als aankoop.
Op deze afname volgt een factuur van ¤ 75,00 exclusief BTW per foto en/of artikel.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Indien het overnemen van teksten of beeldmateriaal niet binnen twaalf uur na publikatie aan U S Media gemeld wordt, worden bovendien administratiekosten in rekening gebracht.
In geval van "leeching" wordt een bedrag ter grootte van de schade door overmatig dataverkeer in rekening gebracht.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Triest gedoequote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef VjenneKloetn het volgende:
Foto's van Kilroy mag je niet doorlinken. Krijg je boetes:
[..]
Maar voor de rest wel rustig op Vjenne dacht ik verder.
Linken mag altijd. Zolang je dit embedded doet, zoals bijvoorbeeld bij YouTubefilmpjes, is dit mogelijk omdat het toch al online staat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef VjenneKloetn het volgende:
Foto's van Kilroy mag je niet doorlinken. Krijg je boetes:
[..]
Maar voor de rest wel rustig op Vjenne dacht ik verder.
inderdaad ja, we mogen best laten merken dat vriezenveen ook FOKT!!! einz111!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
moest de meesterkunstweg in dus ben maar ff over het fietspad gereden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
er stond zomaar een heel langzaam rijdende file op de adorps weg en zoals ik gehoord heb begon hij zowieso al bij de weitzelpoortik zelf ben er van af de merel tussen gekropen.
en er is daar dus ook een ongeluk gebeurt vlakbij die moestuintjes en dat koeienmelkhuisje aan de adorpsweg.
ik heb die heleweg alleen op de koppeling gereden en een halfuur later toen ik nog steeds op de adorpsweeg reed zag ik eindelijk een keer een ambulance voorbeij komenen zo doende heb ik er een uur over gedaan om op mijn werk te komen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ga je als hoer of al pooier?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Hymn het volgende:
Wie gaat er trouwens nog naar die erotic party bij Koebrugge
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet, woon er boven dus krijg alles toch wel mee
We shall rise again !![]()
sinds wanneer mag je weer van af de nieuwe daarleveense weg naar meester kunstweg weer in?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
moest de meesterkunstweg in dus ben maar ff over het fietspad gereden.
ik dacht dat je er alleen vanaf de harmsenweg in mag?en gauw van te voren even camera's ophangen zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Doe Jaco en Meri de groeten.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
![]()
Gister was de docu over de familie Schmeets weer op tv, heeft iemand 't gezien? Dit keer over hun reis naar Brazilië. Was mooi om te zien!![]()
ik heb het niet gezien maar het hele dorp heeft het er wel over volgens mij
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Het staat wel als tip op Uitzending Gemist, duurt maar 50 minuten. Hij is een stuk positiever dan deel 1, ook veel mooier! Wel een tip![]()
![]()
Had de afleveringen al paar keer eerder gezien, meen dat deze 2 jaar geleden ook al uitgezonden werden!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:34 schreef Neuskleuter het volgende:
Het staat wel als tip op Uitzending Gemist, duurt maar 50 minuten. Hij is een stuk positiever dan deel 1, ook veel mooier! Wel een tip
Grappigste was toch nog wel dat Daniel heel slim was en goed kon leren (studeren). In het echt heeft ie geen school afgemaakt en zit al behoorlijk wat weekjes in de bakWoonde je aan de Oostermaatweg? of is het al langer geleden dat je na Almelo bent gegaan?quote:![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door mtx1680 op 02-02-2010 22:00:21 ]Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.![]()
westermaatwegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef poiuytr het volgende:
Woonde je aan de Oostermaatweg? of is het al langer geleden dat je na Almelo bent gegaan?
Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.![]()
maar woon je nu dan in almelo? of ben je heel ergens anders naar toe gegaan?I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Dat goed kunnen leren past trouwens ook beter bij Davi. Maar wat hij nu doet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had de afleveringen al paar keer eerder gezien, meen dat deze 2 jaar geleden ook al uitgezonden werden!
Grappigste was toch nog wel dat Daniel heel slim was en goed kon leren (studeren). In het echt heeft ie geen school afgemaakt en zit al behoorlijk wat weekjes in de bak
[..]
Woonde je aan de Oostermaatweg? of is het al langer geleden dat je na Almelo bent gegaan?
![]()
Vanochtend wéér een drama bij bus 83![]()
Had vandaag een excursie in Zwolle met de klas om 10 uur. Maar nadat de bus een uur (!) te laat was ben ik maar weer terug naar huis gegaan![]()
![]()
Nou, het was weer raak op de Aadorpsweg vanmorgen.![]()
Nu een ongeluk onder het viaduct, maar nu een iets kortere file.![]()
![]()
Hmm, toen ik vanochtend ( iets na half negen ) over de N36 reed bij de aadorpsweg stond er weer een onmeunige file, begon bij vriezenveen t/m de rotonde. Stond ook stil zo op het eerste oog te zien.
Was wel onwijs kut vanochtend zeg, op de A35 was er gewoon een spoor ontstaan met ijs, de velle zon er bij en je zag ook nog helemaal niks. :/![]()
Ik woon nu in het noorden van drenthequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar woon je nu dan in almelo? of ben je heel ergens anders naar toe gegaan?
[ Bericht 0% gewijzigd door mtx1680 op 03-02-2010 17:26:06 ]Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.![]()
Hoezo past het leren beter bij Davi dan? Volgens mij zit hij ook aardig in het criminele circuit net zoals zijn broer. Tenminste dat is van wat ik uit sommige verhalen hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Dat goed kunnen leren past trouwens ook beter bij Davi. Maar wat hij nu doet?
![]()
toen ik vanmorgen iets over half negen vertrok om ook richting almelo(werk) te gaan kon ik op zich eerst nog redelijk door kachelen tot ergens voorbij het viaduct en toen stond het ineens weer helemaal stil tot en met 1 van de 1e bedrijven binnen almelo.:)'quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef Hymn het volgende:
Hmm, toen ik vanochtend ( iets na half negen ) over de N36 reed bij de aadorpsweg stond er weer een onmeunige file, begon bij vriezenveen t/m de rotonde. Stond ook stil zo op het eerste oog te zien.
Was wel onwijs kut vanochtend zeg, op de A35 was er gewoon een spoor ontstaan met ijs, de velle zon er bij en je zag ook nog helemaal niks. :/
I am a child of God
God is not dead.![]()
Ja, beetje jammer. Want hij deed havo of vwo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo past het leren beter bij Davi dan? Volgens mij zit hij ook aardig in het criminele circuit net zoals zijn broer. Tenminste dat is van wat ik uit sommige verhalen hoor.
Whoa, wat een gladheid dan! Zag nog een bericht dat het voorlopig niet minder wordt, nu het strooizouttekort landelijk weer in zicht is. Hier in Leeuwarden is de binnenstad behoorlijk goed begaanbaar. Verder weet ik het niet, ik heb alleen een studentenfietsje.![]()
Niet echt in Vjenne maar toch, vanmiddag stil gestaan door een file van 15 km op de A1 net voorbij Deventer richting Hengelooooo door noodreparatie aan de weg door de kou ... Baggerbende .. Kwamen er doodleuk met ong 100km/h ong, 5 a 6 burgerwagens van 1 of andere eenheid over de vluchtstrook knallen met max blauw blauw en sirene ... Daarna nog ff een MB busje met blauw en gedoe en 5 min daarna nog een Audi A6 met de hele reutemeteut aan ... En scheuren die gasten !!! Monsterlijk !! Iemand wat geflikt in Vjenne ??
ikke niet in iedergeval, ik ben alleen van plan een andere auto te kopen.![]()
I am a child of God
God is not dead.![]()
Van TVOost:quote:Een automobilist uit Hengelo heeft vrijdagavond onder invloed van alcohol in Vriezenveen een ravage veroorzaakt.
Hij verloor op de kruising Westeinde met de Koningsweg de macht over het stuur en ramde een geparkeerde auto. De auto van de man sloeg over de kop en kwam op de kop op de stoep langs de weg terecht. Behalve de geparkeerde auto raakte de man ook nog onder meer een fietsenstalling. Zijn auto raakte total loss. De man heeft een proces verbaal gekregen voor rijden onder invloed.
Met drank op rijden![]()
![]()
die auto op foto 1 is vast niet het zelfde als op foto 2 en 3 of hebben ze hem even om gekieperd??
I am a child of God
God is not dead.![]()
Die BMW was de geparkeerde auto, die omgekieperde de auto van de gast die alles veroorzaakt heeft.
Staat ook wel in het stukje.![]()
zeker,quote:maar goed dat het ook een hengeloër was die het veroorzaakte.
![]()
I am a child of God
God is not dead.![]()
Geen rare rechten op de foto's ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Van TVOost:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met drank op rijden
Hmm, ik heb een vermoeden wie het zou kunnen zijn, maar dat hoop ik vooral niet. Iemand al een idee?![]()
wie die hengeloër is bedoel?
ik zou het in ieder geval niet weten want ik ken bar weinig mensen uit hengelo.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
Willen ze doen dan? TVOost hier afsluitenquote:Op maandag 8 februari 2010 04:25 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Geen rare rechten op de foto's ?
![]()
![]()
Zaterdag was het zo druk in het wapen dat mensen niet naar hoorde ik, wat een drama
Ja de vorige 2x was het ook meppen in het wapen (was er toen bij), denk dat ze wat voorzichtiger worden qua drukte. Vindt het persoonlijk ook gewoon "te" druk soms dat is ook niet leuk meer.![]()
Hey wat tof
een vriezenveentopic.. en terecht!
daar heb ik een goed/prettig deel van mijn kindertijd gewoond
happy memoriesAs fucking stubborn as Céatach.![]()
Neuh.... we zijn gewoon heul actiefquote:Op maandag 8 februari 2010 18:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wist helemaal niet dat er zoveel lui uit Vjenne komen hier op fok.
![]()
![]()
Niet naar ? Hoe willen ze de drukte tegengaan dan ?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Zaterdag was het zo druk in het wapen dat mensen niet naar hoorde ik, wat een drama
Wie waren er aant meppen dan ? Toch niet van die kleine mennekes van 15 16 jaar ofwelquote:Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ja de vorige 2x was het ook meppen in het wapen (was er toen bij), denk dat ze wat voorzichtiger worden qua drukte. Vindt het persoonlijk ook gewoon "te" druk soms dat is ook niet leuk meer.
Poeh, toe maarMoet je vooral doen met die netendrukte .. Als je er 1 mept dan vallen er gelijk 10 om ofzo
of je staat zo vast op elkaar dat je geen kant op kunt en dus ook niet kunt vallen, hooguit met de koppen tegen elkaar kunt knallen, als die ander al de mogelijkheid heeft om uit te halen met zijn hand.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:37 schreef KingSizePinda het volgende:
Poeh, toe maarMoet je vooral doen met die netendrukte .. Als je er 1 mept dan vallen er gelijk 10 om ofzo
![]()
I am a child of God
God is not dead.![]()
Ik kan er altijd wel van genieten als er een stel knapen een gezellig robbertje aan het vechten zijn![]()
![]()
niet naar binnen konden moest daar nog staan. Hoe ze de drukte tegen willen gaan heb ik geen idee.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:32 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Niet naar ? Hoe willen ze de drukte tegengaan dan ?
Dan word het tijd om uit te breiden heDan moet den eigenaar maar ergens anders gaan wonen en de bovenverdieping erbij trekken
Trouwens ook knettermonsterlijk al de reacties die ik kreeg in een door mij geopend topic over dat ik geen tv meer had door één of andere storingKheb nog geen beeld/ontvangst trouwens
Heerlijk, ik hoop nog veel van deze topics te openen ..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:02 schreef Gesloten het volgende:
Of we moeten met z`n alleen naar Sixty gaan!
![]()
I am a child of God
God is not dead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |