ik zou het niet weten. ik ben daar niet geweest dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Hymn het volgende:
Tuulk, was een mooi feestje.
Was zandwijk nog een beetje leuk?
Ik weet niet of het erg op gaat vallen. Er zijn ook zoveel mensen die genoeg hebben aan één vinger om te typen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
zijn er nog meer mensen die al hun 10 vingers nog hebben(of een gedeelte er van)
Jawel alleen jammer dat het zo vroeg al afgelopen was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef Hymn het volgende:
Tuulk, was een mooi feestje.
Was zandwijk nog een beetje leuk?
tjah dat is waar.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:23 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Ik weet niet of het erg op gaat vallen. Er zijn ook zoveel mensen die genoeg hebben aan één vinger om te typen..
Die verrekte rooie heeft zich vrijdagmorgen verslapen zei die whehehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Gesloten het volgende:
Niet vaker te lang in het wapen zitten op donderdag zo als gisteren
ja verdomme je herkent mijn mooie puch toch wel? Ik gaf zo'n knikje en stak m'n hand op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef tijntjethf het volgende:
Ja verdomme, schreeuw dan gewoon ofzo! er komen zoveel van die brugpiepers voorbij dat ik je er echt niet tussen herken ofzo.. wanneer kom je op een pauperscooter langs?
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpjequote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Jij zit toch in Australie? Kreeg van de week een uitnodiging voor joun hyves hehe.
Maar ik zit niet zo in het roddel circuit. Het was vanacht wel stuiter druk in 't wapen. Was om half 1 binnen en toen kon je nog wel liggen. Om 1 uur was de wachttijd aan de bar wel 20 minuten zo leek het
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpje
Vind het de laatste tijd sowieso niks meer aan op de zaterdagavond, 2 jaar terug kwam er alleen maar mensen van 20 jaar en ouder, tegenwoordig zitten er op de zaterdagavond ook kinderen van 15 a 16 aan de bar.
Sixty Five... Wie heeft er niet gekotst?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |