Die verrekte rooie heeft zich vrijdagmorgen verslapen zei die whehehe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Gesloten het volgende:
Niet vaker te lang in het wapen zitten op donderdag zo als gisteren
ja verdomme je herkent mijn mooie puch toch wel? Ik gaf zo'n knikje en stak m'n hand op.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:34 schreef tijntjethf het volgende:
Ja verdomme, schreeuw dan gewoon ofzo! er komen zoveel van die brugpiepers voorbij dat ik je er echt niet tussen herken ofzo.. wanneer kom je op een pauperscooter langs?
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpjequote:Op zondag 10 januari 2010 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Jij zit toch in Australie? Kreeg van de week een uitnodiging voor joun hyves hehe.
Maar ik zit niet zo in het roddel circuit. Het was vanacht wel stuiter druk in 't wapen. Was om half 1 binnen en toen kon je nog wel liggen. Om 1 uur was de wachttijd aan de bar wel 20 minuten zo leek het
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op dat soort avonden als afgelopen zaterdag kun je wel nagaan dat het daar zo druk is. Slecht weer rijden geen taxi's en dan blijft iedereen gewoon in hun oude vertrouwde dorpje
Vind het de laatste tijd sowieso niks meer aan op de zaterdagavond, 2 jaar terug kwam er alleen maar mensen van 20 jaar en ouder, tegenwoordig zitten er op de zaterdagavond ook kinderen van 15 a 16 aan de bar.
Sixty Five... Wie heeft er niet gekotst?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
inderdaad, dat volk hoort in sixty five.![]()
Je kunt het ook beter weren de laatste tijd, erg jammerquote:Op zondag 17 januari 2010 03:15 schreef tijntjethf het volgende:
godsgruwelijketering, wat een drukte!
quote:Waarschuwing !
Door deze site te bezoeken gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.
Op alle foto's, afbeeldingen en teksten op de sites van U S Media rust auteursrecht.
Enigerlei publikatie van ons auteursrechtelijk beschermde materiaal zonder onze uitdrukkelijke schriftelijke toestemming wordt beschouwd als aankoop.
Op deze afname volgt een factuur van ¤ 75,00 exclusief BTW per foto en/of artikel.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Indien het overnemen van teksten of beeldmateriaal niet binnen twaalf uur na publikatie aan U S Media gemeld wordt, worden bovendien administratiekosten in rekening gebracht.
In geval van "leeching" wordt een bedrag ter grootte van de schade door overmatig dataverkeer in rekening gebracht.
Bij in gebreke blijven van betaling volgt gerechtelijke vervolging.
Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt.
Triest gedoequote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef VjenneKloetn het volgende:
Foto's van Kilroy mag je niet doorlinken. Krijg je boetes:
[..]
Maar voor de rest wel rustig op Vjenne dacht ik verder.
Linken mag altijd. Zolang je dit embedded doet, zoals bijvoorbeeld bij YouTubefilmpjes, is dit mogelijk omdat het toch al online staat.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef VjenneKloetn het volgende:
Foto's van Kilroy mag je niet doorlinken. Krijg je boetes:
[..]
Maar voor de rest wel rustig op Vjenne dacht ik verder.
inderdaad ja, we mogen best laten merken dat vriezenveen ook FOKT!!! einz111!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.![]()
moest de meesterkunstweg in dus ben maar ff over het fietspad gereden.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
er stond zomaar een heel langzaam rijdende file op de adorps weg en zoals ik gehoord heb begon hij zowieso al bij de weitzelpoortik zelf ben er van af de merel tussen gekropen.
en er is daar dus ook een ongeluk gebeurt vlakbij die moestuintjes en dat koeienmelkhuisje aan de adorpsweg.
ik heb die heleweg alleen op de koppeling gereden en een halfuur later toen ik nog steeds op de adorpsweeg reed zag ik eindelijk een keer een ambulance voorbeij komenen zo doende heb ik er een uur over gedaan om op mijn werk te komen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2010 17:32:33 ]![]()
Ga je als hoer of al pooier?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:46 schreef Hymn het volgende:
Wie gaat er trouwens nog naar die erotic party bij Koebrugge
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet, woon er boven dus krijg alles toch wel mee
We shall rise again !![]()
sinds wanneer mag je weer van af de nieuwe daarleveense weg naar meester kunstweg weer in?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
moest de meesterkunstweg in dus ben maar ff over het fietspad gereden.
ik dacht dat je er alleen vanaf de harmsenweg in mag?en gauw van te voren even camera's ophangen zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:42 schreef Hymn het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet, woon er boven dus krijg alles toch wel mee
![]()
![]()
![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |