quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
en schop..... hij staat weer wat hoger in de lijst.
en vergeet de film: the day after niet, is al wel een wat oudere film maar hij gaat over een rampscenario.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef Neuskleuter het volgende:
Dat is zeker legendarisch. Misschien dus toch nog een deel 7, in de categorie "2012" en "the day after tomorrow" Een rampenfilm in historisch Vriezenveen. Ik word enthousiast! Thanks!
Hij staat er. Het had sterker gekund... Hmmm... volgende week het een na laatste deel: uitgaan.quote:
Heb je een hint?quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:52 schreef poiuytr het volgende:
De bekendste man uit Vriezenveen wordt niet eens genoemd in alle topics, schandalig gewoon! Hij komt geregeld in het nieuws. Aan jullie de taak om uit te zoeken wie ik bedoel![]()
is dat een vriezenvener dan?quote:
Op zijn wikipedia staat dat hij geboren is in Almelo, maar hij heeft wel vlak bij mij in de buurt gewoond.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
is dat een vriezenvener dan?
Ik zie ze al de snelweg opfietsen.quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef KingSizePinda het volgende:
HahahaDikke kinderen kweken in vriezenveen ...
WTFquote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Dos37 het volgende:
we krijgen een McDonalds hoorde ik in de wandelgangen
Dat moet ik meemaken, geloof der niks van whehehequote:Op maandag 30 november 2009 13:37 schreef Dos37 het volgende:
we krijgen een McDonalds hoorde ik in de wandelgangen
Langs de snelweg? Welke?quote:
Oja, daar ben ik ook bij.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Langs de snelweg? Welke?
Btw, ik lees straks rond 21.15 een column voor op Fok!radio. Niets over Vjenne dit keer, maar heb er al zin in
Oh jee, m'n telefoon glibbert bijna uit m'n hand. Ook al zijn er inmiddels tien luisteraars, ik sta liever voor een volle zaal mensen die ik aan kan kijken dan dat ik op de radio kom. Maar goed! Kan nu moeilijk terugquote:Op maandag 30 november 2009 20:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik zal er ook eens naar luisteren
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef tijntjethf het volgende:Binnenkort de titel van dit topic maar eens eer aan doen.. Ouders zijn deze maand 25 jaar getrouwd, 3x raden waar we uit eten gaan
Hee, jij bent die gast van dat busstation!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef tijntjethf het volgende:Binnenkort de titel van dit topic maar eens eer aan doen.. Ouders zijn deze maand 25 jaar getrouwd, 3x raden waar we uit eten gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Zijn er toch echt meer hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Oh jee, m'n telefoon glibbert bijna uit m'n hand. Ook al zijn er inmiddels tien luisteraars, ik sta liever voor een volle zaal mensen die ik aan kan kijken dan dat ik op de radio kom. Maar goed! Kan nu moeilijk terug
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee, jij bent die gast van dat busstation!He, ben jij dan die gast die vanmorgen langs kwam fietsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die ondanks zijn ochtendhumeur: 'Ey' zei maar geen reactie terugkreeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
He, ben jij dan die gast die vanmorgen langs kwam fietsen?
Er kwam zelf een "yo" uit, maar waarschijnlijk weer niet hard genoeg..quote:Op woensdag 2 december 2009 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja, die ondanks zijn ochtendhumeur: 'Ey' zei maar geen reactie terugkreeg.
edit: Of zag ik toch een knikje?
Ik zal met een stok tegen het plafond poken.. achter woonde je toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Hymn het volgende:
[..]
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!
Heb jij een toevallig een Honda?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:59 schreef Hymn het volgende:
[..]
Niet teveel lawaai maken he, anders moet ik naar beneden komen en moet je mij een biertje kopen ter compensatie!
zilverkleurige toyota avensis, stationwagenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb jij een toevallig een Honda?
Wat was er trouwens voor razzia vanmiddag rond 2 uur boven Vriezenveen? Zeker 4 a 5 helikopters/ apache's gezien die duidelijk wat aan het zoeken waren duurde ongeveer een halfuur. Kan nergens informatie hier over vinden
Oefening in hardenberg geloof ik ...quote:Op woensdag 2 december 2009 23:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb jij een toevallig een Honda?
Wat was er trouwens voor razzia vanmiddag rond 2 uur boven Vriezenveen? Zeker 4 a 5 helikopters/ apache's gezien die duidelijk wat aan het zoeken waren duurde ongeveer een halfuur. Kan nergens informatie hier over vinden
Ga werken dan ipv op fok rond te hangenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik niet in ieder geval ik zit op mijn werk.
Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 3 december 2009 10:06 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Oefening in hardenberg geloof ik ...
Begin december zal de luchtmacht drie dagen lang tussen 09.00 uur en 22.30 uur boven de gemeente Hardenberg vliegen.
Jachtvliegtuigen zullen niet lager dan op 1 kilometer hoogte overkomen. Gevechtshelikopters scheren op minimaal 300 meter hoogte over. De luchtmacht traint in het kader van de zogenoemde Close Air Support. Militairen oefenen de communicatie tussen grondpersoneel en vliegers.
![]()
hej hier ook ploaties van?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:30 schreef KingSizePinda het volgende:
vanmiddag reden er een aantal jeep's en vrachtwagens van et leger door vjenneMonsterlijk !
Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef KingSizePinda het volgende:
Maar euh, van wie is die hennepkwekerij aan de Garvesingel dan ?
Doen ze goedquote:Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij was dat in een van die nieuwe appartementen daaro.![]()
Was vanavond ook weer mis op de Koningsweg, 2 auto's frontaal op elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Daaro in die bocht dus.
zoals ik het op de foto kan zien ergens in 1 van de flats in de garvesingel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, heb een aantal blauwe plekken maar verder niks.
nee die heb ik er tussenuit getrokken, als je die foto goed bekijkt kun je zien dat ze een stukje uit elkaar staan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.
Je hebt van die mensen ....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Dos37 het volgende:
hoe kun je in vredesnaam daar op elkaar knallen
Iemand enig idee welke zaak dit was?quote:Politie haalt illegaal vuurwerk uit winkel in Vriezenveen
vrijdag 11 december 2009 | 15:56 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 11 december 2009 | 18:40
VRIEZENVEEN - De politie heeft donderdag in een winkel aan het Westeinde in Vriezenveen 225 kilogram ilegaal vuurwerk in beslag genomen. De vondst werd gedaan na een anonieme tip. Het vuurwerk is in beslag genomen, het zal worden vernietigd. Tegen de 23-jarige winkelier wordt proces-verbaal opgemaakt.
De Intertoys?quote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
225 kiloquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |