Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef KingSizePinda het volgende:
Maar euh, van wie is die hennepkwekerij aan de Garvesingel dan ?
Doen ze goedquote:Op woensdag 9 december 2009 00:21 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij was dat in een van die nieuwe appartementen daaro.![]()
Was vanavond ook weer mis op de Koningsweg, 2 auto's frontaal op elkaar.![]()
[ afbeelding ]
Daaro in die bocht dus.
zoals ik het op de foto kan zien ergens in 1 van de flats in de garvesingel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef Neuskleuter het volgende:
[..]
Oeh, vet! Is daar iets mee? En aan welke kant? Bij de 'rijtjes' of vrijstaande huizen?
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, heb een aantal blauwe plekken maar verder niks.
nee die heb ik er tussenuit getrokken, als je die foto goed bekijkt kun je zien dat ze een stukje uit elkaar staan.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Er was geen fietsert bij betrokken hoor.
Je hebt van die mensen ....quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Dos37 het volgende:
hoe kun je in vredesnaam daar op elkaar knallen
Iemand enig idee welke zaak dit was?quote:Politie haalt illegaal vuurwerk uit winkel in Vriezenveen
vrijdag 11 december 2009 | 15:56 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 11 december 2009 | 18:40
VRIEZENVEEN - De politie heeft donderdag in een winkel aan het Westeinde in Vriezenveen 225 kilogram ilegaal vuurwerk in beslag genomen. De vondst werd gedaan na een anonieme tip. Het vuurwerk is in beslag genomen, het zal worden vernietigd. Tegen de 23-jarige winkelier wordt proces-verbaal opgemaakt.
De Intertoys?quote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
225 kiloquote:Op zondag 13 december 2009 14:00 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Iemand enig idee welke zaak dit was?
Zal mooi dom van hem zijn eerst een heel pand opnieuw opbouwen en dan na een halfjaar al illegaal vuurwerk beginnen op te slaan. Ik fiets er vanmiddag nog wel langs heen kijken of er nog wat te doen is.quote:Op maandag 14 december 2009 11:54 schreef drumstickNL het volgende:
Die gast met die scooters hoorde ik van een betrouwbare bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |