ik had die hele post niet gezien...quote:Op zondag 1 november 2009 08:54 schreef Leandra het volgende:
Zeg buuv, in de SC van gisteren vroegen we ons af hoe het zat met de Ian-post.... wat denk jij ervan??
We hebben daardoor iig een Get well soon topic geopend, want we vonden het geen des-Ians humor als het een garpje had moeten voorstellen.
Hier in de bios kun je dan blijven slapen. Doe normaal.quote:
Ik heb geen spin onder de bankquote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eerst die spin van je voet afhaalt, wel voorzichtig.
Vooralsnog weinig indrukwekkendquote:
net trailer gezien, die film wil ik wel zien hoor, wat zal ik gillenquote:
Dus, het is alleen een leuke film als je pb bent?quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie nou, ik zag wel "iets".
* paranormal activity
En de S kwam door en dat zit ook in hagelslag. Wel één keer.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge filmquote:
oh, da's net als die kerel achter mijn gordijn.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
Blair Witch vond ik ook echt doodeng.quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge film
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnnquote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Blair Witch vond ik ook echt doodeng.
Ik ga hem niet kijken. Ik ben sterk en doe het niet!
Ooooh aaargh. Ik durf nu niet naar jouw huis. Daar staan mensen behind zeh curtains.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's net als die kerel achter mijn gordijn.gelukkig hebben zoonlief en ik m beide gevoeld, anders had ik gedacht dat ik gek geworden was, Serieus he, voelen dat er iemand staat, en dan open doen en er staat niks.
ik weet wel wie het was trouwens, Dat scheelt.
![]()
Maar ik slaap dus nevernooit meer na zo'n film
Staande croissantjes?quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Laysa het volgende:en zelfgemaakte croisants...alleen staan die nu nog in de oven
....oh...en goedenmorgen
Ik ben dol op dat soort films maar kijk echt niet als ik alleen thuis ben. Held op sokken ja.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
Deze trailer is ietsje beter (zonder het publiek)quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge film
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zettenquote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnn
quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een uitdrukking
...maar ze liggen.....op te zwollen
quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een uitdrukking
...maar ze liggen.....op te zwollen
Die heb ik volgens mij ook nog niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnn
das toch een soort van gebrek aan je filmleven hoorquote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook nog niet gezien
hahahaha ach, af en toe kussentje voor je ogen houden, ja ik zit al met hartkloppingen bij het begin van zo een film, maar moet hem toch zien he, en vooral de muziek, dat doet het hem.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Uitzetten, en dan zeggen dat je 'm gezien hebt?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zetten![]()
En goedemorgen allen
Ik sla saaie films altijd over (tenminste, dat probeer ik)quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
das toch een soort van gebrek aan je filmleven hoor
goedenmorgen Kally, heb zo om je gelachen gister, had ik ff nodig, was super gezelligquote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zetten![]()
En goedemorgen allen
Nee om even bij te komen voor ik weer verder kijkquote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uitzetten, en dan zeggen dat je 'm gezien hebt?
Ha lief heksje, ik ook om jou, tranen liepen over mijn wangen, wat heb jij een heerlijke fantasiequote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedenmorgen Kally, heb zo om je gelachen gister, had ik ff nodig, was super gezellig
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sla saaie films altijd over (tenminste, dat probeer ik)
quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.
De engste vond ik nog steeds de exorsist, echt waar toen ie uit kwam in de bioscoop (lang geleden jaja jeugdsentiment) ben ik keihard die bioscoop uitgerend zo plof de taxi in, en die nacht bij mijn ouders in bed gekropen, oh wat vond ik die eng, vooral als ze met een andere stem ging praten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op dat soort films maar kijk echt niet als ik alleen thuis ben. Held op sokken ja.
Huppeldepup field?quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vorige film vanuit 'amateur-camera-perspectief' vond ik ook erg tof. Met dan monster in New York, vergeet de namen altijd.
Ja, zou kunnenquote:
De saai-lijkende films danquote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.
het is al opgelost, met een slotje en alles.quote:Op zondag 1 november 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh aaargh. Ik durf nu niet naar jouw huis. Daar staan mensen behind zeh curtains.
I see dead curtainz.
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Op zeker dat ik die in de bioscoop wil zien.
Nee die vond ik super, maar ben sowieso fan van horror, ik lees ook alles van Stephan Kingquote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De engste vond ik nog steeds de exorsist, echt waar toen ie uit kwam in de bioscoop (lang geleden jaja jeugdsentiment) ben ik keihard die bioscoop uitgerend zo plof de taxi in, en die nacht bij mijn ouders in bed gekropen, oh wat vond ik die eng, vooral als ze met een andere stem ging praten.
Maar dat moet je me wel een keer vertellen hoor. Als het nog licht is.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is al opgelost, met een slotje en alles.
Ik wil wel meeten. En in het donker zeker wel.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!
Haha dus toch.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, Cloverfield!
Googlen op "movie monster new york" doet wonderen.
Ja, en Cc gaat 'm organiseren. Gewoon omdat 't kanquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!
Dan komen we wel.quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en Cc gaat 'm organiseren. Gewoon omdat 't kan.
Komt denk ik door hoe het camerawerk gedaan is, je hebt toch meer het idee dat het echt is, had ik met de Blair Witch ook.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hupple The Pup Field. Damn, die was eng!
Ja!quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
frans bromet maakt spookhuis afleveringen, de 1e ging over een huis in Monster, nou dat vond ik al eng, dus kun je nagaan, en nee ik lees geen horror boeken, al heb ik wel bijna alle films van Stephan King gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die vond ik super, maar ben sowieso fan van horror, ik lees ook alles van Stephan King
quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja maar die films vind ik echt slecht in vergelijking tot de boekenquote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
frans bromet maakt spookhuis afleveringen, de 1e ging over een huis in Monster, nou dat vond ik al eng, dus kun je nagaan, en nee ik lees geen horror boeken, al heb ik wel bijna alle films van Stephan King gezien.
Ik weet nog wel iets in Eindhoven.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.
[ afbeelding ]
Ik ken die hele veldfilm niet.quote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Kally het volgende:
Komt denk ik door hoe het camerawerk gedaan is, je hebt toch meer het idee dat het echt is, had ik met de Blair Witch ook.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken die hele veldfilm niet.
Blair Witch was doodeng. Maar daarna hoefde ik gelukkig niet te kamperen.
Na P.A. moet ik uiteindelijk toch een keer slapen. In het hotel van Norman ...
Dan kunnen we het daar naspelen. En dan maken we er meteen een blockbuster van!quote:
hahaha open ik jou link, gelijk dat hoofd van linda blaire, oh het meisje uit mijn jeugd (blijf het eng vinden)quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Noek het volgende:
Spam! Hoer! Spam!
[Spooky] Haunted houses & Ghost cams
Geweeeeldig topic.
Zaterdag al in de bios.quote:
Wanneer niet dan?quote:
er staat een soort kasteel in sas van gent, ben er eens langsgereden sàvonds laat op afstand is het al eng, daar moeten geesten verschijnen enzo, kan je op internet zien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets in Eindhoven.
Ze was wel helemaal geweldig in die film, vooral al die spookverhalen eromheen zijn super, over al die onverklaarbare dingen op de setquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha open ik jou link, gelijk dat hoofd van linda blaire, oh het meisje uit mijn jeugd (blijf het eng vinden)
Ik ken nog een adresjequote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.
[ afbeelding ]
De beste scene uit die film, geweldigquote:
Ik ga 'm ook ff downloadenquote:
Nouja, jullie zijn 'enthousiast', en ik was op zoek naar iets om te downloaden dus kan m wel een kans gevenquote:
oh, wij gaan geloof ik vanavond die Paranormal shizzle kijken.quote:
Hij is al te downloaden als DVDscreener, ik zag 't ook in zoektocht naar blair witchquote:Op zondag 1 november 2009 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, wij gaan geloof ik vanavond die Paranormal shizzle kijken.![]()
of beter ik lig met de dekens over mijn hoofd achter de bank en buum kijkt die film.
ik moet de volgende keer toch echt eens al mn dvd's mee nemen...dan kan ik lekker hier in mn eentje op de bank horror gaan kijken...en als de film dan afgelopen is .....naar boven rennenquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jullie zijn 'enthousiast', en ik was op zoek naar iets om te downloaden dus kan m wel een kans geven
quote:Op zondag 1 november 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb The Chainsaw Massacre opgenomen.
Maar ik moet ook nog werken ... dat is pas horror.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met meer dan 500Kb/s van D. aan 't downloaden, ik voel 't gewoon.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben met meer dan 500Kb/s van D. aan 't downloaden, ik voel 't gewoon.
Naar boven rennen? En die enge man dan onder het bed?quote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet de volgende keer toch echt eens al mn dvd's mee nemen...dan kan ik lekker hier in mn eentje op de bank horror gaan kijken...en als de film dan afgelopen is .....naar boven rennen
quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Naar boven rennen? En die enge man dan onder het bed?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Naar boven rennen? En die enge man dan onder het bed?
gewoon vanaf de deur in je bed springenquote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooooooh hoe is die dan mn huis binnen gekomen
Door de muur waarschijnlijk, of zoietsquote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oooooooooh hoe is die dan mn huis binnen gekomen
quote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon vanaf de deur in je bed springenen als je het niet haalt kan je gelijk goed onder je bed zien dat er niets ligt.
Of het is de onzichtbare.
(mag niet meer in H&C's topic.)quote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef omaduck het volgende:
[..]
Dooie in de familie, was ff schrikken maar het leven gaat door. Levert wel weer 2 vrije dagen op, wie het kleine niet eert...
kijk....dat stelt me dan weer gerust he.....ff uitproberen zoquote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon vanaf de deur in je bed springenen als je het niet haalt kan je gelijk goed onder je bed zien dat er niets ligt.
Of het is de onzichtbare.
wat is hen c?quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een vaag mens is die omaduck
[..]
(mag niet meer in H&C's topic.)
quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de buitenmuur, maar laat jij je fantasie maar de vrije loop hoorquote:Op zondag 1 november 2009 12:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is het jaap...mn buurman...daar ben ik niet bang voor heur...of erik...de andere buurman
buitenmuur.....quote:Op zondag 1 november 2009 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de buitenmuur, maar laat jij je fantasie maar de vrije loop hoor
Kutkloon.quote:Op zondag 1 november 2009 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
ja maar...ik woon 3/4 hoog... nee kom op D....dat is wel zeer onwaarschijnlijk...daar trap ik niet in hoorquote:
Ow, okquote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar...ik woon 3/4 hoog... nee kom op D....dat is wel zeer onwaarschijnlijk...daar trap ik niet in hoor![]()
Ga hem eerst maar eens kijkenquote:Op zondag 1 november 2009 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Maar de Blair Witch was dus niet onwaarschijnlijk?
Die is gewoon ijzingwekkend goed gefilmt......en ja wel onwaarschijnlijk maar dat maakt het nu juist zo leukquote:Op zondag 1 november 2009 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok
Maar de Blair Witch was dus niet onwaarschijnlijk?
quote:Op zondag 1 november 2009 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er net 8 minuten van gezien.
Maar, zo eerst de F1
Ach, volgend jaar is die persoon toch gewoon weer jarigquote:Op zondag 1 november 2009 12:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, ik heb alleen een verjaardag straks
Ja dat wel, maar we gaan met meerdere mensen ernaartoe en ik heb het kado hier staanquote:Op zondag 1 november 2009 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar is die persoon toch gewoon weer jarig
quote:Op zondag 1 november 2009 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we gaan met meerdere mensen ernaartoe en ik heb het kado hier staan, ach nee ik kan bij haar best vragen of de tv aanmag
en we weten ook al wie er kampioen is, dus het is geen beslissende wedstrijd
Was laat vannachtquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga de douche maar even begroeten en me klaar maken voor een middagje verjaardagen, laters
Have funquote:Op zondag 1 november 2009 13:04 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga de douche maar even begroeten en me klaar maken voor een middagje verjaardagen, laters
Gelukt?quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in wentelfeefjes,![]()
Even googelen hoe je dat ook alweer deed
Dat vergeet je toch niet?quote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zin in wentelfeefjes,![]()
Even googelen hoe je dat ook alweer deed
Wentelteefjesquote:Op zondag 1 november 2009 16:30 schreef Laysa het volgende:
Switch wattuh?......ik heb nog croissants
Ja maar...quote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
NietsAlles is op
weg?
.....eigen schuld dan had je gisteren boodschappen moeten doen
![]()
Geen warm etenquote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das lekker...ik heb geen warm eten vandaag
Ohw...quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef D. het volgende:
[..]
Een dag zonder warm eten is een dag niet geleefd
Zelf maken?quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee heus...echt...ik ga denk ik andijvie stampot maken....met spekjes
quote:
Staat op de verpakkingquote:Op zondag 1 november 2009 17:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....ik ben dr zelf ook heulemaal van slag van...als ik nog maar weet hoe andijvie eruit ziet
Prima, ik wil geen gezeik meer horen over -niet eten- van je. Vanaf morgen gewoon dagelijks een warme prakquote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee heus...echt...ik ga denk ik andijvie stampot maken....met spekjes
Ja, en daar zit dat een etiketje opquote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow.....vroeger zat het altijd in een doorzichtige verpakking......
hey ik eet elke dag hoorquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima, ik wil geen gezeik meer horen over -niet eten- van je. Vanaf morgen gewoon dagelijks een warme prak
dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 1 november 2009 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet, dan 'herken' je het tenminste
Koude sate?quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet...ff sateetje eten dan maar
![]()
Ah, toch warm eten dusquote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee suffie...die ben ik nu aan het warm maken
quote:Op zondag 1 november 2009 17:44 schreef Toverheks het volgende:
brocolli met een papje, aardappeltjes en een lekkere snitsel, je bent welkom hoor laysa
Tjaquote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef D. het volgende:
Zo, BWP gezien
En er was dus geen fuck aan zoals ik al vermoedde
Ik ken genoeg mannen die het wel goed vondenquote:Op zondag 1 november 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets voor vrouwen is als ik jullie reacties eerder vandaag zo lees
edit: nouja, ik vond er niets aanquote:Op zondag 1 november 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mannen die het wel goed vonden
Ik heb em kant&klaar gekocht en het was heerlijk!quote:Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Avocadosalade , lekker ja, kant en klaar gekocht of maak je het zelf?
[ afbeelding ]
Jij mag datquote:
Kant en klaar is sooooooooooooooooo 2008quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik heb em kant&klaar gekocht en het was heerlijk!
Cartman rulesquote:
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....je hebt ons allemaal aan het schrikken gemaakt....wat was er???quote:
quote:
Ben er wel, maar beetje grieperig dus ben wat traagquote:Op zondag 1 november 2009 21:02 schreef D. het volgende:
De ene avond is het hier een volle bak, de andere avond is iedereen kennelijk elders druk.
Ik kan er geen hoogte van krijgen
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat zou ik toch nooit doen....ik vond je gewoon DolKomisch
![]()
Dan vergeef ik het jequote:Op zondag 1 november 2009 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben er wel, maar beetje grieperig dus ben wat traag
Jonguh!quote:
Ik zal de volgende keer duidelijk melden dat ze niet echt hoeven te gaan posten voor mequote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jonguh!Ik was echt heul geschrokken enzo!
Fijn dat je heel bent en oké enenenenenenenenen.
(fijn dat mijn hersenen niet helemaal kapotgezopen zijnmijn geheugen doet het soms nog wel )
Ja, maar ze lopen net zo hard weer naar andere topics waar dezelfde mensen zitten.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ze lopen net zo hard weer naar andere topics waar dezelfde mensen zitten.
Heb dat nooit gesnapt. Misschien ben ik wel te oud voor dit gedoe
Hoe oud ben je dan?!quote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ze lopen net zo hard weer naar andere topics waar dezelfde mensen zitten.
Zeg was ik niet ouderquote:Op zondag 1 november 2009 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk nu maak je het weer heulemaal goedquote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets? Ik ben kennelijk niet meer zo jong van geest als ik dacht te zijn
He gelukkig, wil het niet verkeerd gemaakt hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk nu maak je het weer heulemaal goed
hoe jong?quote:
Of iemand te oud is mag die persoon voor zichzelf beslissenquote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe jong?![]()
voor je het weet ben ik ook te oud.
1 jaar jonger dan jou....hij overdrijft gewoon....quote:Op zondag 1 november 2009 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe jong?![]()
voor je het weet ben ik ook te oud.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. hoi! ik ben de buuf en zeg al een jaar of wat weinig echt zinnigs. Dat jullie niet denken dat ik serieus was ofzo.
Lekker hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik heb em kant&klaar gekocht en het was heerlijk!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film, the Blair witch project!
quote:Op zondag 1 november 2009 20:08 schreef D. het volgende:
Zo, BWP gezien
En er was dus geen fuck aan zoals ik al vermoedde
Niet spannend, wel leuk.quote:
Graadje of 24c...quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is ook een deel twee Piet!en ola Hondjes!
Lekker weertje?
Wat eng ding? een beest?!quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Graadje of 24c...
We hebben voor het eerst onze open haard aangedaan, en rook en brandalarm..![]()
Totdat er een eng ding naar beneden kwam vallen, rechtstreeks in het vuur, toen was binnen
vijf minuten de rook weg, en het brandt nu als een tierelier....
Ohh lekker 24 graden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Graadje of 24c...
Totdat er een eng ding naar beneden kwam vallen, rechtstreeks in het vuur, toen was binnen
Is de schoorsteen wel geveegd ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Graadje of 24c...
We hebben voor het eerst onze open haard aangedaan, en rook en brandalarm..![]()
vijf minuten de rook weg, en het brandt nu als een tierelier....
eetbaar?quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het leek op een zwart gebrand klein monster,,maar hij is dood..
quote:Op zondag 1 november 2009 22:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het leek op een zwart gebrand klein monster,,maar hij is dood..
Denk het niet, maar het was de eerste keer dat we hem aan hadden..quote:
Ja zit ook met grote verbazing te kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Zit Peter R de Vries te kijken, tis echt niet te geloven![]()
Onze flitspolitie die zelf zo gruwelijk de fout in gaat![]()
En maar spekken die schatkist, 7.8 miljoen bekeuringen t.w.v. 550 miljoen euro.
Een van die flitskojo's zou, op weg naar huis, 4x zijn rijbewijs zijn kwijtgeweest en voor ruim 4000 euro aan boetes hebben gehad.
De meeste boetes zijn trouwens tot 10 kilometer te hard , hoezo mierenneuken op de vierkante centimeter als je ziet wat voor mentaliteit ze zelf hebben
Misschien bij uitzending gemist.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt er nog een herhaling van Peter R. De Vries, ben het vergeten te kijken
en is bijna afgelopen.
PeterRdeVries.nl of zo iets, ik weet het niet maar zal zeker herhaald worden.quote:Op zondag 1 november 2009 22:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Komt er nog een herhaling van Peter R. De Vries, ben het vergeten te kijken
en is bijna afgelopen.
Die kan opstappen net zoals de vorigequote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Coos het volgende:
Wat een lul die directeur van veilig verkeer nederland
grmblquote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
PeterRdeVries.nl of zo iets, ik weet het niet maar zal zeker herhaald worden.
Uitzending gemist ofzo..
Wel stoer dat hij toch gewoon naar de studio komt en zijn fouten toegeeftquote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef Coos het volgende:
Wat een lul die directeur van veilig verkeer nederland
Ooo, ja ik weet ook niet precies waar, geef maar tips hoorquote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had al antwoord gegeven, ga jij het tegenovergestelde beweren.
Dat wel, maar goedpraten wat hij gedaan heeftquote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooo, ja ik weet ook niet precies waar, geef maar tips hoor
quote:
Goedemorgen , bedankt voor de tips om de gemiste Peter R.De Vries alsnog te bekijken.quote:Op maandag 2 november 2009 07:50 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Mooi helder weer, frisjes, schoonzoon heeft de schuifpui open laten staan vannacht...
Heb de delta-ebre nog nooit zo duidelijk gezien..
Kindje huilt, de kleine meid,,zo liev he
,
Fijn Toverheks.quote:Op maandag 2 november 2009 08:22 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen...........
je kan peter r de vries terug kijken op sbs6.
ook kan je peter bellen of een tip sturen staat er![]()
ja lekker geslapen hoor tuinfluiter, jij ook??? heb wel een dubbel dekbed nu is koud hoorquote:Op maandag 2 november 2009 08:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn Toverheks.
Je hebt er zin in, goede nachtrust gehad?
Nou ja, een beetje korte nacht, is altijd wennen na het weekeinde.quote:Op maandag 2 november 2009 08:39 schreef Toverheks het volgende:
ja lekker geslapen hoor tuinfluiter, jij ook??? heb wel een dubbel dekbed nu is koud hoor
Nee, dit is een condensprobleempje. Dat van die tv-wippen was wel een stuk cooler met mijn temperament.quote:Op maandag 2 november 2009 10:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
gut zeg Noek! Had je wel de stekker uit de tv gehaald? onze tv gaat gewoon niet passen door het raam.die gaat echt via het kozijn weer terug.
oh, het was niet waar?! Ik zag het je doen, een enorme driftbui en dan zo, Huubp, de tv uit het raam!
condens is ellende ja, hopelijk kan je daddylookalike het weer fixen. En dan volgende week de tv erdoor, je kannut!quote:Op maandag 2 november 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dit is een condensprobleempje. Dat van die tv-wippen was wel een stuk cooler met mijn temperament.
Helaas, volgend weekend beter!![]()
Hoe is het?
Twee? Wel pics posten hè.quote:Op maandag 2 november 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
condens is ellende ja, hopelijk kan je daddylookalike het weer fixen. En dan volgende week de tv erdoor, je kannut!![]()
Alles goed hè. Ik moet ff wat dingen doen nog, maar kniesoor.Zoals twee taarten bakken. Dat ga ik *nu* doen.
, ja een twee en een vijf. Voor de jubilerende juf.. dus.quote:
Ja, doe je die ook in CUL posten? Dan kan ik de taarten weer beter terugvinden. Ik vind dat toch zo'n gezellig topic.quote:Op maandag 2 november 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
, ja een twee en een vijf. Voor de jubilerende juf.. dus.
ff mixen! tozzo. en zeker pics.
Mogge Jasperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mogge JasperDe tijd is allang voorbij, verdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeft je zus nog ?quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is allang voorbij, verdomme.
Zo heet je toch al je hele leven Iandepian??!quote:Op maandag 2 november 2009 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De tijd is allang voorbij, verdomme.
Ach, jij kan er ook niets aan doen, moet je maar denkenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 08:27 schreef Leandra het volgende:
Kijk dan Gert, zonder punt aan het eind van de zin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |