quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef Noek het volgende:
Ik zat net dus naar een kinderkamer te kijken van de biebgeest op: http://www.libraryghost.com/
Maar dan ververst hij de pagina in 10-9-8 etc. seconden en dan klik ik hem weg want ik ben zo bang dat er opeens wel iets te zien is of zo'n gillende creep die opeens vol in beeld is.
[ afbeelding ]
En dan zo'n raspende gil erbij.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
» Er is al 76 dagen niet in dit topic gepost!
Ongelofelijk! Daarom ga ik eerdaags met al het lef in mijn donder eens een oud huis of ding bekijken, op zoek naar the spirits. Als ze niet naar mij komen, dan ga ik wel naar ze toe.![]()
Gelijk ben ik bang dat ik alle luikjes in mijn wezen openzet zodat ik binnen no time bezeten ben. Die beesten pikken elke zwakheid in je aura op hè. Voor het goede doel dan maar.
Wij redden je, wij drijven de slechte duivels weer uit jequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
» Er is al 76 dagen niet in dit topic gepost!
Ongelofelijk! Daarom ga ik eerdaags met al het lef in mijn donder eens een oud huis of ding bekijken, op zoek naar the spirits. Als ze niet naar mij komen, dan ga ik wel naar ze toe.![]()
Gelijk ben ik bang dat ik alle luikjes in mijn wezen openzet zodat ik binnen no time bezeten ben. Die beesten pikken elke zwakheid in je aura op hè. Voor het goede doel dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |