Dat heb ik dus als eerste geprobeerd...quote:Op zondag 1 november 2009 10:48 schreef vosss het volgende:
In veilige modus opstarten en dan verwijderen?
JONG ALS JIJ INFORMATIE ACHTERHOUDT KUNNEN WE JE NIET HELPEN HOOR!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 10:50 schreef omaduck het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als eerste geprobeerd...
Is allemaal al gebeurd, zo blond ben ik nou ook weer niet...quote:Op zondag 1 november 2009 10:50 schreef jslavenburg het volgende:
Probeer het eens via schijfopruiming, of wat vosss zegt.
Probeer anders een systeembestanden weer geven en/of verborgen bestanden weergeven aan te zetten
Nou niet meteen zo boos gaan doen en een ouwe dame voor jong uitschelden hoor! Aan korte lontjes hebben we niks...quote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JONG ALS JIJ INFORMATIE ACHTERHOUDT KUNNEN WE JE NIET HELPEN HOOR!!!!!
Dat ga ik ff proberen, be right back...quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef vosss het volgende:
CTRL+ALT+DEL
Taskmanager opstarten, process explorer.exe afsluiten
Menu file --> new task -- CMD
In de dosprompt intypen:
rd /s /q c:\recycler
Daarna rebooten.
Lost dat het probleem op?
Okay, dan wacht ik evenquote:Op zondag 1 november 2009 10:55 schreef omaduck het volgende:
[..]
Dat ga ik ff proberen, be right back...
Nee, gewoon de recycler folder wegmikken. Windows maakt die vanzelf opnieuw aan bij een reboot als ie er niet isquote:Op zondag 1 november 2009 11:00 schreef Stephan1237 het volgende:
CCleaner ?
klinkt als een leuk probleempje. Chillout helpen vereist rust kalmte.quote:Op zondag 1 november 2009 11:06 schreef vosss het volgende:
WTF heeft TS voor een trage kutpc dattie al 10 minuten op aant starten is?
Ehhhhh soms komt er gewoon ff een belangrijk telefoontje tussendoor (ook nog eens met een droevige boodschap). Moet kunnen toch?quote:Op zondag 1 november 2009 11:06 schreef vosss het volgende:
WTF heeft TS voor een trage kutpc dattie al 10 minuten op aant starten is?
Dat had ik ook al geprobeerd via diverse wegen, maar dat lukte ook niet. Ik had wat uitvoeriger moeten zijn door te melden wat ik allemaal al geprobeerd had, sorry daarvoor... (zie het schaamrood). Maar het is dus opgelost nu. Nogmaals dank!quote:Nee, gewoon de recycler folder wegmikken. Windows maakt die vanzelf opnieuw aan bij een reboot als ie er niet is
Damn rightquote:Ik had wat uitvoeriger moeten zijn door te melden wat ik allemaal al geprobeerd had
Dooie in de familie, was ff schrikken maar het leven gaat door. Levert wel weer 2 vrije dagen op, wie het kleine niet eert...quote:
Wie is er overleden waarom hebben ze mij niet gebeldquote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef omaduck het volgende:
[..]
Dooie in de familie, was ff schrikken maar het leven gaat door. Levert wel weer 2 vrije dagen op, wie het kleine niet eert...
a) je zusterquote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie is er overleden waarom hebben ze mij niet gebeld![]()
Da's een leuke, zal 'm onthouden...quote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef vosss het volgende:
En wie de kut niet scheert..... is de beurt niet weerd
Gecondoleerd ofzo
Doortje of Hortensia Duck?quote:Op zondag 1 november 2009 11:35 schreef omaduck het volgende:
[..]
a) je zuster
b) omdat je toch te krenterig bent om te komen en/of een graftak te bestellen
Dat ben je zelf, licht.quote:
Dat is niet waar..quote:
Ook, maar niet de enige... Bemoei je met je eigen familie jah?quote:
Dora (Oma) Duck is de zus van Dagobert Duck.quote:
Jij bent zo mogelijk nog dementer dan ik: Dago is mijn neef, de zoon van Fergus (de Schotse tak van de familie). Punt uit, en een fijne zondag nog.quote:Op zondag 1 november 2009 11:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dora (Oma) Duck is de zus van Dagobert Duck.
Ah, verhalen... Geloof nooit wat je in de roddelbladen leest, het is zelden de waarheid!quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het vreemde is dat de stambomen aangeven dat Dago en Oma geen broer en zus zijn, terwijl dat in diverse verhalen wel wordt gezegd.
Lukte ook niet, ik was er al een paar dagen mee aan het knutselen geweest. Vosss is mijn held!quote:Op zondag 1 november 2009 12:12 schreef wise het volgende:
heb ik ook wel eens. Gewoon een notepad bestand maken en opslaan. Dan verwijderen en de prullenbak leegmaken en het is gefixed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |