ik had die hele post niet gezien...quote:Op zondag 1 november 2009 08:54 schreef Leandra het volgende:
Zeg buuv, in de SC van gisteren vroegen we ons af hoe het zat met de Ian-post.... wat denk jij ervan??
We hebben daardoor iig een Get well soon topic geopend, want we vonden het geen des-Ians humor als het een garpje had moeten voorstellen.
Hier in de bios kun je dan blijven slapen. Doe normaal.quote:
Ik heb geen spin onder de bankquote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eerst die spin van je voet afhaalt, wel voorzichtig.
Vooralsnog weinig indrukwekkendquote:
net trailer gezien, die film wil ik wel zien hoor, wat zal ik gillenquote:
Dus, het is alleen een leuke film als je pb bent?quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie nou, ik zag wel "iets".
* paranormal activity
En de S kwam door en dat zit ook in hagelslag. Wel één keer.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge filmquote:
oh, da's net als die kerel achter mijn gordijn.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
Blair Witch vond ik ook echt doodeng.quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge film
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnnquote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Blair Witch vond ik ook echt doodeng.
Ik ga hem niet kijken. Ik ben sterk en doe het niet!
Ooooh aaargh. Ik durf nu niet naar jouw huis. Daar staan mensen behind zeh curtains.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's net als die kerel achter mijn gordijn.gelukkig hebben zoonlief en ik m beide gevoeld, anders had ik gedacht dat ik gek geworden was, Serieus he, voelen dat er iemand staat, en dan open doen en er staat niks.
ik weet wel wie het was trouwens, Dat scheelt.
![]()
Maar ik slaap dus nevernooit meer na zo'n film
Staande croissantjes?quote:Op zondag 1 november 2009 11:48 schreef Laysa het volgende:en zelfgemaakte croisants...alleen staan die nu nog in de oven
....oh...en goedenmorgen
Ik ben dol op dat soort films maar kijk echt niet als ik alleen thuis ben. Held op sokken ja.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
Deze trailer is ietsje beter (zonder het publiek)quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge film
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zettenquote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnn
quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een uitdrukking
...maar ze liggen.....op te zwollen
quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
das een uitdrukking
...maar ze liggen.....op te zwollen
Die heb ik volgens mij ook nog niet gezienquote:Op zondag 1 november 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
het lijkt op Blairwitch...ik wil hem ziennnnn
das toch een soort van gebrek aan je filmleven hoorquote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook nog niet gezien
hahahaha ach, af en toe kussentje voor je ogen houden, ja ik zit al met hartkloppingen bij het begin van zo een film, maar moet hem toch zien he, en vooral de muziek, dat doet het hem.quote:Op zondag 1 november 2009 11:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Uitzetten, en dan zeggen dat je 'm gezien hebt?quote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zetten![]()
En goedemorgen allen
Ik sla saaie films altijd over (tenminste, dat probeer ik)quote:Op zondag 1 november 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
das toch een soort van gebrek aan je filmleven hoor
goedenmorgen Kally, heb zo om je gelachen gister, had ik ff nodig, was super gezelligquote:Op zondag 1 november 2009 11:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar wel thuis zodat ik hem uit kan zetten![]()
En goedemorgen allen
Nee om even bij te komen voor ik weer verder kijkquote:Op zondag 1 november 2009 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Uitzetten, en dan zeggen dat je 'm gezien hebt?
Ha lief heksje, ik ook om jou, tranen liepen over mijn wangen, wat heb jij een heerlijke fantasiequote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedenmorgen Kally, heb zo om je gelachen gister, had ik ff nodig, was super gezellig
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 11:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sla saaie films altijd over (tenminste, dat probeer ik)
quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.
De engste vond ik nog steeds de exorsist, echt waar toen ie uit kwam in de bioscoop (lang geleden jaja jeugdsentiment) ben ik keihard die bioscoop uitgerend zo plof de taxi in, en die nacht bij mijn ouders in bed gekropen, oh wat vond ik die eng, vooral als ze met een andere stem ging praten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dol op dat soort films maar kijk echt niet als ik alleen thuis ben. Held op sokken ja.
Huppeldepup field?quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vorige film vanuit 'amateur-camera-perspectief' vond ik ook erg tof. Met dan monster in New York, vergeet de namen altijd.
Ja, zou kunnenquote:
De saai-lijkende films danquote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk! Vooral die hele saaie die je nog nooit hebt gezien.
het is al opgelost, met een slotje en alles.quote:Op zondag 1 november 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh aaargh. Ik durf nu niet naar jouw huis. Daar staan mensen behind zeh curtains.
I see dead curtainz.
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!quote:Op zondag 1 november 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
Op zeker dat ik die in de bioscoop wil zien.
Nee die vond ik super, maar ben sowieso fan van horror, ik lees ook alles van Stephan Kingquote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De engste vond ik nog steeds de exorsist, echt waar toen ie uit kwam in de bioscoop (lang geleden jaja jeugdsentiment) ben ik keihard die bioscoop uitgerend zo plof de taxi in, en die nacht bij mijn ouders in bed gekropen, oh wat vond ik die eng, vooral als ze met een andere stem ging praten.
Maar dat moet je me wel een keer vertellen hoor. Als het nog licht is.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is al opgelost, met een slotje en alles.
Ik wil wel meeten. En in het donker zeker wel.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!
Haha dus toch.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, Cloverfield!
Googlen op "movie monster new york" doet wonderen.
Ja, en Cc gaat 'm organiseren. Gewoon omdat 't kanquote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
Het is dat niemand hier ooit wil meeten maar anders zou ik een rls-meet voorstellen die begint in de bioscoop. Hij is iig RL-sort of gefilmd. Net echt!
Dan komen we wel.quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en Cc gaat 'm organiseren. Gewoon omdat 't kan.
Komt denk ik door hoe het camerawerk gedaan is, je hebt toch meer het idee dat het echt is, had ik met de Blair Witch ook.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Copycat het volgende:
Hupple The Pup Field. Damn, die was eng!
Ja!quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
frans bromet maakt spookhuis afleveringen, de 1e ging over een huis in Monster, nou dat vond ik al eng, dus kun je nagaan, en nee ik lees geen horror boeken, al heb ik wel bijna alle films van Stephan King gezien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die vond ik super, maar ben sowieso fan van horror, ik lees ook alles van Stephan King
quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Noek het volgende:
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.quote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja maar die films vind ik echt slecht in vergelijking tot de boekenquote:Op zondag 1 november 2009 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
frans bromet maakt spookhuis afleveringen, de 1e ging over een huis in Monster, nou dat vond ik al eng, dus kun je nagaan, en nee ik lees geen horror boeken, al heb ik wel bijna alle films van Stephan King gezien.
Ik weet nog wel iets in Eindhoven.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.
[ afbeelding ]
Ik ken die hele veldfilm niet.quote:Op zondag 1 november 2009 12:07 schreef Kally het volgende:
Komt denk ik door hoe het camerawerk gedaan is, je hebt toch meer het idee dat het echt is, had ik met de Blair Witch ook.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken die hele veldfilm niet.
Blair Witch was doodeng. Maar daarna hoefde ik gelukkig niet te kamperen.
Na P.A. moet ik uiteindelijk toch een keer slapen. In het hotel van Norman ...
Dan kunnen we het daar naspelen. En dan maken we er meteen een blockbuster van!quote:
hahaha open ik jou link, gelijk dat hoofd van linda blaire, oh het meisje uit mijn jeugd (blijf het eng vinden)quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Noek het volgende:
Spam! Hoer! Spam!
[Spooky] Haunted houses & Ghost cams
Geweeeeldig topic.
Zaterdag al in de bios.quote:
Wanneer niet dan?quote:
er staat een soort kasteel in sas van gent, ben er eens langsgereden sàvonds laat op afstand is het al eng, daar moeten geesten verschijnen enzo, kan je op internet zien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets in Eindhoven.
Ze was wel helemaal geweldig in die film, vooral al die spookverhalen eromheen zijn super, over al die onverklaarbare dingen op de setquote:Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha open ik jou link, gelijk dat hoofd van linda blaire, oh het meisje uit mijn jeugd (blijf het eng vinden)
Ik ken nog een adresjequote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
En dan met z'n allen overnachten in een krakkemikkig hotel met een typische hotelier.
[ afbeelding ]
De beste scene uit die film, geweldigquote:
Ik ga 'm ook ff downloadenquote:
Nouja, jullie zijn 'enthousiast', en ik was op zoek naar iets om te downloaden dus kan m wel een kans gevenquote:
oh, wij gaan geloof ik vanavond die Paranormal shizzle kijken.quote:
Hij is al te downloaden als DVDscreener, ik zag 't ook in zoektocht naar blair witchquote:Op zondag 1 november 2009 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, wij gaan geloof ik vanavond die Paranormal shizzle kijken.![]()
of beter ik lig met de dekens over mijn hoofd achter de bank en buum kijkt die film.
ik moet de volgende keer toch echt eens al mn dvd's mee nemen...dan kan ik lekker hier in mn eentje op de bank horror gaan kijken...en als de film dan afgelopen is .....naar boven rennenquote:Op zondag 1 november 2009 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, jullie zijn 'enthousiast', en ik was op zoek naar iets om te downloaden dus kan m wel een kans geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |