ik had die hele post niet gezien...quote:Op zondag 1 november 2009 08:54 schreef Leandra het volgende:
Zeg buuv, in de SC van gisteren vroegen we ons af hoe het zat met de Ian-post.... wat denk jij ervan??
We hebben daardoor iig een Get well soon topic geopend, want we vonden het geen des-Ians humor als het een garpje had moeten voorstellen.
Hier in de bios kun je dan blijven slapen. Doe normaal.quote:
Ik heb geen spin onder de bankquote:Op zondag 1 november 2009 11:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je eerst die spin van je voet afhaalt, wel voorzichtig.
Vooralsnog weinig indrukwekkendquote:
net trailer gezien, die film wil ik wel zien hoor, wat zal ik gillenquote:
Dus, het is alleen een leuke film als je pb bent?quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zie nou, ik zag wel "iets".
* paranormal activity
En de S kwam door en dat zit ook in hagelslag. Wel één keer.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge filmquote:
oh, da's net als die kerel achter mijn gordijn.quote:Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
* paranormal activity
Blair Witch vond ik ook echt doodeng.quote:Op zondag 1 november 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou volgens mij schijt je 7 kleuren stront hoor, had al stukje erover gelezen op internet, koste niet veel om hem te maken bracht wel veel miljoenen op, maar lijkt me echt een goeie en vooral enge film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |