Zou ook wel raar zijn als jij een wifebeater zou zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik ben liever minder zedelijk dan een wifebeater![]()
jajaquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als jij een wifebeater zou zijn
Ja maar als 2 vrouwen elkaar in de haren vliegen is dat toch niet hetzelfde...quote:
Het is het combineren van de diverse keukens.... dus een vleugje franse keuken met wat aziatisch erbij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben niet hip Lea dus wat is Fusion cooking. De naam komt mij vaag bekend voor, maar weet echt niet wat het inhoudt.
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh Leandra,
Heb jij die posting van Ian nog gezien? Hoe denk jij hierover?
Ach als het ene vrouwtje op een eftelinglaaf lijktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja maar als 2 vrouwen elkaar in de haren vliegen is dat toch niet hetzelfde...
Ohwja... youtubefilmpje... kijk ff over die kastnicht heen! Gewoon lekker een fitnessfilmpje![]()
Ah van dattum, dan doe ik dat volgens mij heel vaakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is het combineren van de diverse keukens.... dus een vleugje franse keuken met wat aziatisch erbij bijvoorbeeld.
Sushi met pasta, om maar eens wat raars te noemen.
Ik vond het ook raar....zelfs nog tegen kally gezegd....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....
Hij zou zelf nooit Jasper zeggen, maar wie zit daar in Duitsland dan die zo'n post in keurig NL zou kunnen doen??
Laat ik het zo stellen, het zou een Ian garpje kunnen zijn, maar mijn gedachten zijn vandaag toch meerdere malen naar die post afgedwaald
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ik had m als een van de eersten gezien en ik vind hem erg raar....
Hij zou zelf nooit Jasper zeggen, maar wie zit daar in Duitsland dan die zo'n post in keurig NL zou kunnen doen??
Laat ik het zo stellen, het zou een Ian garpje kunnen zijn, maar mijn gedachten zijn vandaag toch meerdere malen naar die post afgedwaald
Ik zei toch dat je hip was met je Bami met Carpaccioquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah van dattum, dan doe ik dat volgens mij heel vaak
huh ? Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?
Ian, iemand vertelde dat hij een ongeluk heeft gehad, niet ernstig maar wel dusdanig dat hij voorlopig niet kon posten.quote:
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij heeft iemand achter z'n computer die boodschap laten sturen naar Fok!? Hij logt natuurlijk automatisch in en degene die het gedaan heeft weet niet dat zijn voornaam hier niet bekend is?
Ik heb hem nog nooit betrapt op dit soort grapjes, dat geloof ik dus eigenlijk nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.
Er zijn 2 mogelijkheden:
of hij logt idd niet uit en iemand heeft voor hem gepost, maar dan is dat Jasper in de onschuld van de poster gebeurd.
of hij haalt een grapje met ons uit en doet dat eigenlijk vrij strak, iig zo strak dat er verwarring over ontstaat.
Nee daarom, maar goed, volgens jou is z'n zus op visite??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit betrapt op dit soort grapjes, dat geloof ik dus eigenlijk niet
Grapje lijkt me sterk, zulke zwakzinnige humor lijkt me niet zijn ding...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De post staat hier: [RLS SC # 342] Voor al uw dialecten.
Er zijn 2 mogelijkheden:of hij logt idd niet uit en iemand heeft voor hem gepost, maar dan is dat Jasper in de onschuld van de poster gebeurd. of hij haalt een grapje met ons uit en doet dat eigenlijk vrij strak, iig zo strak dat er verwarring over ontstaat.
Dat idd, niks voor Ian.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
Grapje lijkt me sterk, zulke zwakzinnige humor lijkt me niet zijn ding...
Nee, bij z'n werkgever van twee jaar geleden werkte volgens mij zijn zus ook. Die zit voor zover ik het mij kan herinneren ook in Duitsland.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daarom, maar goed, volgens jou is z'n zus op visite??
Jasper bedoel je?quote:
Geen idee, als ik meer wist zou ik 't je zeggen. Heb 't meteen achter neergelegd, misschien kent Gert 'm wat beter.quote:
Nee, net of jij zo'n leuke voornaam hebt!quote:
Ja okay, en redelijk in de buurt dus neem ik aan.....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, bij z'n werkgever van twee jaar geleden werkte volgens mij zijn zus ook. Die zit voor zover ik het mij kan herinneren ook in Duitsland.
Nope, kan 't wel aanvragen bij een FA. Zal eens een poging wagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon even gebeld hebben en z'n usernaam en ww hebben doorgegeven met de boodschap om dit even te posten. Kun jij ip-adressen checken Pietje?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, net of jij zo'n leuke voornaam hebt!
Jasper weet ik, dat is ooit in een DGK-SC een keer besproken.... heel lang geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, als ik meer wist zou ik 't je zeggen. Heb 't meteen achter neergelegd, misschien kent Gert 'm wat beter.
Toe Lea, maak jij eens een puik beterschap topic voor schnitzeltjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jasper weet ik, dat is ooit in een DGK-SC een keer besproken.... heel lang geleden
quote:
Van trekken wor je doof... met je stomme naam!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
...je trekt alles uit zn context hoor........en ja...mijn naam is mooi
ja hoor heel volwassenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van trekken wor je doof... met je stomme naam!
Dat bewaar ik voor buiten het forumquote:
Dus toch een fittie!quote:
Nu begrijp ik alles,doof en ziende blind,ik vergeef,vergeef vergeefquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van trekken wor je doof... met je stomme naam!
Donequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toe Lea, maak jij eens een puik beterschap topic voor schnitzeltje
Geen idee of we nu juist meer of minder weten dan voorheenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Waar de post mee gedaan is is ook een duits IP iig.
Geweld is ook een teken van domheid ...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe niet aan Man beating...ik doe sowieso niet aan wat voor beating dan ook
Slaap lekkerquote:
We wachten maar rustig af, 't was gelukkig niet zo heel ernstig als ik het bericht mag geloven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef yvonne het volgende:
Waar de post mee gedaan is is ook een duits IP iig.
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee of we nu juist meer of minder weten dan voorheen.
Moet je hoesten of heb je buikpijn. 't Is wat onduidelijk zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij begin ik de taco-hoest te krijgen... of gewoon buikgriep..
Taco-hoest onduidelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je hoesten of heb je buikpijn. 't Is wat onduidelijk zo
Ik wilde eigenlijk weten of het van hetzelfde ip kwam als waar Ian altijd mee post, dat zou enige duidelijkheid geven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee of we nu juist meer of minder weten dan voorheen.
Denk dat ik morgen meer duidelijkheid hebquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je hoesten of heb je buikpijn. 't Is wat onduidelijk zo
Iedere nieuwe dag geeft meer duidelijkheid over de vorige en roept daarmee tegelijkertijd weer meer vragen op dan beantwoord kunnen worden.quote:Op zondag 1 november 2009 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen meer duidelijkheid heb
Nathasia zou zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij begin ik de taco-hoest te krijgen... of gewoon buikgriep..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Beterschap
Love music!
Mwah denk dat dit vraagstuk gewoon morgen opgelost isquote:Op zondag 1 november 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iedere nieuwe dag geeft meer duidelijkheid over de vorige en roept daarmee tegelijkertijd weer meer vragen op dan beantwoord kunnen worden.
Anders maken we ook gewoon een topic voor jou hoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah denk dat dit vraagstuk gewoon morgen opgelost is
quote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nathasia zou zeggen
Natte asia zegt zoveel allemaal bullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. BeterschapYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Slaap lekker beebquote:
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker Laysa. Vergeet niet je bloedverdunners te nemen en maak je vooral niet druk
No fucking wayquote:Op zondag 1 november 2009 00:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders maken we ook gewoon een topic voor jou hoor
Slaap lekker, dingquote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoor![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik maak me al heel lang me niet meer druk...leven is veuls te leuk daarvoor![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
No fucking wayAls ik ziek ben dan hou ik het mooi achter op de fora
Don't feed the dingo's enzo
Eenschquote:Op zondag 1 november 2009 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Natte asia zegt zoveel allemaal bullshit
Tja het is haloween, zou zo maar kunnenquote:
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jijquote:Op zondag 1 november 2009 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja het is haloween, zou zo maar kunnen
quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordigquote:
Nah dan heb ik mijn auto nogquote:Op zondag 1 november 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat ze je bezem niet jatten, het openbaar vervoer is echt niet te doen tegenwoordig
werd ik geroepen??quote:Op zondag 1 november 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het sterft hier ook van de heksen op het forum ( nee niet jij)
Jij bent te lief voor een heksquote:
Ja we misten jequote:
je bent en blijft mijn favoriet hequote:
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eensquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
quote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent en blijft mijn favoriet heen kally is ook heul lief
Dag lieverd slaap lekker en spreek je morgen echt nog hoorquote:Op zondag 1 november 2009 00:25 schreef Laysa het volgende:
ze is zekers te lievvvvv.....alles opgeruimd hier ....Tjauwwwww
quote:
psies, dat bedoel ik!quote:
Moet jij niet ergens een baby eten?quote:
Ik lig de hele avond al slap op de bank van het lachen om het commentaar erop, heb nog nooit zo'n kneuterig zooitje meegemaaktquote:Op zondag 1 november 2009 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
trsute scatti, ik blijf nog heel ff want heb een lol (al is het in mijn eentje) zie die hele streams in het water vallen ( oh dat was het al) wordt er echt lacherig van en ik blow niet eens
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van mequote:
*ROARRRR* ... je maakt mijn dagquote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar jij ook hoor heerlijke bommenleggert van me
O...dan onmaak ik hem nu evenquote:Op zondag 1 november 2009 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
*ROARRRR* ... je maakt mijn dag![]()
Je voelt je zo superieur hequote:Op zondag 1 november 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens een baby eten?
Superieur? T.o.v. wie?quote:
Volgens mij heb je echt geen idee waar je het zelf nu over hebt... stop toch met drank mensch!quote:
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.quote:
Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.quote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
Ik zei toch dat ik je mistequote:Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef nou eens eerlijk toe mooiiiii, dat je toch stiekum al zijn posten leest e dat je het langzaam wilt opbouwen maar Fan van bommie te worden, want wees ook eerlijk tegen jezelf, huub wie is huub straks nog.
en wat heb je dan als Huub helemaal van het toneel verdweind (in de bajes kan ie weinig internetten, en als hij als hij verkering heeft met esmee en het loopt fout af, hij doet rare dingen met esmee bijvoorbeeld, dan ligt hij ergens op de bodem in beton gegoten in een olievat, en zeg niet dat kan niet want echt andre brilleman dacht ook dat het niet kon en toch??? arme andre god hebbe zijn ziel.
Ik vat hem niet zo goed ?quote:Op zondag 1 november 2009 00:50 schreef Kally het volgende:
Ik zit te janken van het lachen, shit weer die studio onder
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjesquote:Op zondag 1 november 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft spoedig verkering met Bubba, dus Esmee maakt strax geen kans meer.
Wateroverlast bij Johanquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
Ik hoop dat Bubba hem ook een paar hele nieuwe anussen geeftquote:Op zondag 1 november 2009 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar bommie, heb jij huubs zijn kontje wel eens bekeken, en dan Bubba, alles is grott aan die man en die heeft dan ook geen klein piemeltje hoor, scheurt huub uit en dan.........oh dan kan mooiiiii met haar naaigarnituurtje bij huub op visite gaan in de bajes, meestal krijg je maar een uurtje hoor mooiiiiii dus doe dan geen mooie striksteekjes maar gewoon uit de losse pols rijgdraadjes
Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uitquote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
Maar Huub zijn grote mond komt Bubba dan wel weer van pas
Of mooiiiiiiii moet ook zijn lipjes aan elkaar rijgenquote:Op zondag 1 november 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje deep throathen ... misschien komt er dan wat minder gebral uit
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......quote:Op zondag 1 november 2009 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
wel iedere week want Bubba lust er wel pap van
quote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.quote:Op zondag 1 november 2009 00:57 schreef Kally het volgende:
Maar Huub zijn grote mond komt Bubba dan wel weer van pas
Welja tegenwoordig heb je handtassen zo groot als hutkoffers dus alles erin, ook een kussentje natuurlijk want zitten doet Huubje na Bubba ook niet meer zo graag, en natuurlijk een opblaaspop, heeft hij toch iedere dag een vrouw om tegen te schelden, tieren en meppen, en een paar flessen alcohol want ja dat verdoofd zo lekker de ravage die Bubba achterlaat, en een piano past dat ook want Bubba houdt ook van een lekker moppie muziek pff je moet wat overhebben voor een kabouterquote:Op zondag 1 november 2009 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten we huub wel op de ene of andere manier waarschuwen, dat als huub hem erin propt er ook wel eens van die leuke bijtjes uitwillen, en stel je voor dat hij op zijn eikeltje spontaan geprikt wordt omdat hij hem er niet op tijd uithaalde, ja dan moeten mooiiiiii en sunny dat ook nog gaan verzorgen, oke ieder een tubetje zalf ook maar in het handtasje stoppen.
een kussen krijg je niet de bajes is, schudden ze zo leeg om te kijken of je niet iets binnen smokkelt, ik dacht eerder aan een zwembandje, die laat je leeglopen stopt het in je handtasje, en blaast hem op als je geficiteert wordt bij de ingang.quote:Op zondag 1 november 2009 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Welja tegenwoordig heb je handtassen zo groot als hutkoffers dus alles erin, ook een kussentje natuurlijk want zitten doet Huubje na Bubba ook niet meer zo graag, en natuurlijk een opblaaspop, heeft hij toch iedere dag een vrouw om tegen te schelden, tieren en meppen, en een paar flessen alcohol want ja dat verdoofd zo lekker de ravage die Bubba achterlaat, en een piano past dat ook want Bubba houdt ook van een lekker moppie muziek pff je moet wat overhebben voor een kabouter
Ach gosh nee en wat als die ijzere sluitingsdop net het plekje is waar Huubje zijn kontje op neerzet, dat kunnen zijn tere billetjes niet aan natuurlijk,quote:Op zondag 1 november 2009 01:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een kussen krijg je niet de bajes is, schudden ze zo leeg om te kijken of je niet iets binnen smokkelt, ik dacht eerder aan een zwembandje, die laat je leeglopen stopt het in je handtasje, en blaast hem op als je geficiteert wordt bij de ingang.
maar wel ff voor mooiiiii en sunny een goeie op de kop tikken, want straks zit er een ijzere sluitingsdop op en dan komen ze echt niet door die ditectorpoortjes
oh maar dat is zo opgelost, ze hebben toch ook van ons ieder een tubetje zalf voor het eikeltje meegekregen, smeren ze gewoon een klodder extraquote:Op zondag 1 november 2009 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach gosh nee en wat als die ijzere sluitingsdop net het plekje is waar Huubje zijn kontje op neerzet, dat kunnen zijn tere billetjes niet aan natuurlijk,
Precies wij zijn heul niet rotquote:Op zondag 1 november 2009 01:18 schreef Toverheks het volgende:
en een piano vind ik toch niet zo een goed idee, eerder zo een kinderding bart smit kost ie 10 euro, want een piano in je cel neemt zoveel ruimte in he, en straks zit ie op een afdeling met allemaal rappers en die houden geloof ik niet van een sonatte van bach en mozart, nee daar moeten we ff wat anders op verzinnen, want huub (zo zijn wij dan ook wel weer, we zitten niet zo rot in mekaar) mag zich niet gaan vervelen he.
Ach ja ik was die tube vergetenquote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh maar dat is zo opgelost, ze hebben toch ook van ons ieder een tubetje zalf voor het eikeltje meegekregen, smeren ze gewoon een klodder extra
ja wist je dat niet, playstation 3 heeft het spelletje * hoe harder hoe beter * (nederlands ondertitelt gelukkig)quote:Op zondag 1 november 2009 01:19 schreef Kally het volgende:
Maar tegenwoordig hebben ze ook playstation in de bajes toch, hmm zijn daar ook spelletjes voor met geweld tegen vrouwen, dat zal hij fantastisch vinden, en ja alles om Huubje te behagen
O maar dat valt dan weer tegen want die gooit hij zo graag door de kamer (lees cel)quote:Op zondag 1 november 2009 01:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wist je dat niet, playstation 3 heeft het spelletje * hoe harder hoe beter * (nederlands ondertitelt gelukkig)
dan begin je bij level 1, pootje uitsteken, zachtjes knijpen en dan bij level 2 begint het iets hardere werk, pannen en potten gooien en laatste opdracht, elleboogje stoten, maar die is vrij moeilijk hoor, ant je moet het goeie plekje raken.
level 3 is zwaar, dan moet je beuken en zorgen dat het vrouwelijk poppetje bont en blauw tegen de vlakte valt.
als je alle levels hebt uitgespeeld en je bent de overwinnaar dan heb je een viturele mobiele telefoon gewonnen, die print je dan uit en hang je hem boven je bed
daarom een papieren om boven zijn bed te hangen, je kan niet gooie met een vodje papier he, en dan kijkt ie elke keer naar plaatje van mobiel en denkt dan terug aan die goeie ouwe tijd dat hij ze zo heerlijk door zijn huiskamer gooide omdat ALWEER zijn beltegoed op was.........quote:Op zondag 1 november 2009 01:25 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar dat valt dan weer tegen want die gooit hij zo graag door de kamer (lees cel)
quote:Op zondag 1 november 2009 01:27 schreef Toverheks het volgende:
maar huub kan ook naar de dagopvang, kiezen tussen wasknijpers in mekaar zetten of envelopjes dichtlikken.
ook is er een timmerwerkplaats waar ze hele solide deuren maken, je kent dat wel, zagen mooie patroontjes erin schuren en gronden, echt die ouderwetse deuren waar je tegenaan kan trappen tot je een ons weegt maar waar nog geen voetdrukje op komt te staan.
Hoi ja we zijn in een heerlijke fantaseer modusquote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit de RLS SC?![]()
Geen zin om terug te lezen, hoi!
lieve liesje weet bij god niet waar we nu weer uithangen, maar het is wel gezellig hier.quote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef liesje1979 het volgende:
Is dit de RLS SC?![]()
Geen zin om terug te lezen, hoi!
Gezellig, ik ga kapot van het lachen hierquote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lieve liesje weet bij god niet waar we nu weer uithangen, maar het is wel gezellig hier.
fantaseermodus??fantaseermodus??? de harde werkelijkheid zal je bedoelenquote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoi ja we zijn in een heerlijke fantaseer modus
we kome eraanquote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Doe allemaal eens reageren in mijn topic, dan ben ik niet zielig met 0 reacties
Logeren.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lieve liesje weet bij god niet waar we nu weer uithangen, maar het is wel gezellig hier.
Gedaanquote:Op zondag 1 november 2009 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Doe allemaal eens reageren in mijn topic, dan ben ik niet zielig met 0 reacties
Logeren.
Die zitten vast naar de griezelfilm op BNN te kijken.quote:Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar waar zijn alle bekende rls sc'ers gebleven? Hebben jullie ze opgegeten?
Ja das ook weer waarquote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
fantaseermodus??fantaseermodus??? de harde werkelijkheid zal je bedoelen
quote:Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zitten vast naar de griezelfilm op BNN te kijken.
Vroeger vond ik hem goed maar hij boeit nu niet zoquote:Op zondag 1 november 2009 01:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zitten vast naar de griezelfilm op BNN te kijken.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik kijk naar een vage film op net5 en speel ondertussen een stom spelletje.
Op de een of andere manier heb ik hem altijd gemist. De remake heb ik wel gezien en die was behoorlijk goor. Halloween, ook altijd gemist... best een brave film.quote:Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hem goed maar hij boeit nu niet zo
Ik heb Radio 1 met Nachtdienst talkradio opstaan, en rond nog een spelletje of Facebook afquote:Op zondag 1 november 2009 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik kijk naar een vage film op net5 en speel ondertussen een stom spelletje.
Ja haha maar ze zijn dan ook uit de oude doosquote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik hem altijd gemist. De remake heb ik wel gezien en die was behoorlijk goor. Halloween, ook altijd gemist... best een brave film.
quote:Op zondag 1 november 2009 01:36 schreef Kally het volgende:
[..]
En je zit hier en je opent een topic
ohwkut... heb ik iets verkeerds gepost ?quote:Op zondag 1 november 2009 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Yo guys, het is [MLN] he?
Daar horen de herinneringen naar appeltaart te ruiken niet naar verschraald bier.
Versa.
hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!quote:Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar deuren waar je doorheen kunt trappen zijn juist zo leuk voor Huub, maar ons laafje is inventief die verzint daar wel wat op, vraagt vast of hij een spreekstoel in elkaar mag zetten zodat hij iedereen in slaap kan lullen met zijn eeuwige gewauwel, want ja dure woorden kennen ze daar niet en huub strooit ze zo graag n het rond om indruk te maken op de vrouwtjes (en mannen dat maakt Huub eigenlijk weinig uit)en als iedereen dan slaapt trapt hij die spreekstoel in elkaar en kan weer opnieuw beginnen, en zie daar een oplossing tegen eventuele verveling
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het wetenquote:Op zondag 1 november 2009 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan moet mooiiiii maar afwisselen met sunny, die zal toch ook wel een naaigarnituursetje in haar handtasje hebben. ik zorg wel voor de strippenkaart en hou de weken bij wanneer ze er naar toe moeten, want anders krijgen ze daar ruzie over, zie het helemaal voor me, mooiiii en sunny voor de gevagenispoort, he sunny, wat doe jij hier het is mijn beurt, huub rekent op mij, sunny tegen mooiiiiii nee hoor ik had het opgeschreven op de kalender in de w.c. het is nu mijn beurt ga jij maar naar huis.....mooiiiiiiii niet zegt mooiiiiii ik ga en kom niet 1 stap mijn richting op want ik sla je zo met mijn handtasje plus naaigarnituur zo het terrein af......
Zonder bewijzen kom je ook nietver tegnwoordig... LEUGENAAR!quote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het weten
quote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben zooo goed in multitasken!![]()
![]()
Geen idee waar de film over gaat ook.
Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey dat is een goeie, typ jij die ff uit in 2fout voor in de handtasjes van mooiii en sunny, of nog beter, maak jij 2 lijstjes dan kunnen ze om beurten aanvinken van wie wat doet he, anders krijgen ze daar weer ruzie om, willen ze all2 hetzelfde en dan zit huub natuurlijk ook weer, want ja hij is allang blij met elke week bezoek en als die 2 ruzie krijgen dan worden ze zo de poort uitgeflikkert door de cipier en zit huub zonder tubbetje zalf, zwembandje,kinderpiano en vooral het naaigarnituur kan ie echt niet missen hoor!!!!
krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rugquote:Op zondag 1 november 2009 01:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met een strippenkaart kom je niet ver tegenwoordig en ik kan het weten
Ik wou het met johan die vandaag zou starten toch koninklijk houden, ik stelde me voor dat hij het Wilhelmus uitschreeuwdequote:Op zondag 1 november 2009 01:42 schreef Toverheks het volgende:
hoor je dat gillen op BNN, nou stel je Huub en Bubba voor, meer hoef ik niet te zeggen he
Jij bent te lief ook hequote:Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
krijg je van mij uit eigen zak er nog 1 bij, de rest ga je maar lopen hoor, het geld groeit me niet op mijn rug
dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkelleinquote:Op zondag 1 november 2009 01:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik anders een rooster maken wil ik wel doen hoor
Ik ga zo meteen aan de slagquote:Op zondag 1 november 2009 01:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zeg ik je net, we doen het met zijn 2e of ik kap ermee hoor, jij bent van het rooster wat de dames dan kunnen aanvinken, geef sunny maar een groene pen mee en mooiiiii een rooie, anders gaan ze daar ook weer over bakkellein
ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)quote:
Tja wel zo eerlijk, tis hun Huubjequote:Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja reken eens uit, ieder 4 strippenkaarten in de maand, sunny 4 (om de week) en mooiiii 4 ( om de week)
of ze moeten een krantenwijkje nemen, mag ook van mij dat ze zelf ook iets bekostigen aan dit hele avontuur
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 01:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen aan de slag
*meteen checked of er nog groene en rode pennen op voorraad zijn
Nou dat is een makkelijke, die krijgt Huubquote:Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
welke dat wordt moeten we nog ff over in conclaaf.........
Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minderquote:Op zondag 1 november 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Peter, mijn beste fokvriend, voor mij, maar vooral voor anderen
Heyyyy wokkerTquote:
quote:
Had je daar ook geantwoordquote:Op zondag 1 november 2009 01:58 schreef Toverheks het volgende:
hahahha had ergens ander gepost dat ze ons gevangenis topic hadden gajat, maar hij is weer terug ( kon hem niet meer vinden) maar kally, als ze de filmrechten en het verhaal willen kopen wij stemmen niet 1-2-3 toe hoor
Nopequote:
was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)quote:Op zondag 1 november 2009 02:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Had je daar ook geantwoordik zei al heb de copywrights hier liggen, daar komt heulemaal niemand aan
Ha haquote:Op zondag 1 november 2009 01:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is helemaal top van je, vooral geen viltstiften hoor, want dat zie ik ook zo voor me, strepen ze de vervelingopdrachten zo door heel dik, en komen dan bij ons verslag van hun Huubdagje doen en zeggen droogleuk, oh moesten we dat doen, ja dat kon ik niet lezen hoor.
wil wel, maar dat moet jij ook ff regelen, dat elke keer ze bij huub op visite zijn geweest huub zijn handtekening zet.
en het einde van de rit, als Huub zijn celstraf afgelopen is dan kijken wij het rooster na, en wie de meeste stickertjes onder een opdracht heeft verzameld krijgt een klein prijsje.
welke dat wordt moeten we nog ff over in conclaaf.........
quote:
Doe ook maar nietquote:Op zondag 1 november 2009 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha! Ik heb Peter al erg lang niet meer gepest.. ga het ook niet meer doen ! Weer een verslaving minder
ho.. dat was pre pedo periodequote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
R. Kelly not done, die geilt op jonge kindertjes
Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaalquote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was helemaal in paniek dat snap je toch wel, had het eerder aan mijn bezemsteel gehad, scarface (van mijn hand) the godfahter (van mijn hand) soldaat van oranje (van mijn hand) en nog een paar B films, ja ik loop er niet mee te koop maar toch (wanneer krijg ik nu eens een oscar)
zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman hequote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ook maar niet
Het was overigens niet als een sneer bedoelt gewoon een nummer wat voorbij kwam in mij itunes en wat ik even moest posten want ik en Peter.
Ja maar dan nogquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg ik "ga ik ook niet meer doen"... zeg je doe ook maar niet.. ik ben geen boeman he
Alleen de meisjes toch?quote:Op zondag 1 november 2009 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
R. Kelly not done, die geilt op jonge kindertjes
ben blij dat je nog kan lachen mooiiiiii, maar reken er op, is een zware opdracht hoorquote:
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.quote:Op zondag 1 november 2009 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, genuanceerd en heb altijd voor iedereen een vriendelijk woord overquote:Op zondag 1 november 2009 02:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet eens, en dat op Haloween, weer een droom in duigen
Ik weet het niet, maar maakt dat uitquote:
Gefeliciteerd, ik nog nietquote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
en ik ben lam![]()
![]()
he dan samen de rode lopen op, en samen de oscar in ontvangst nemen, jij doet de toespraak ik kan geen engels, we hebben hem samen gemaakt maar krijgen maar 1 oscar he, besef je dan wel dat we elke maand die oscar moeten roelerenquote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit gaat hem worden, ik voel het dit is zo'n oscarwaardig verhaal
Weet ik , ik ken je niet andersquote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, genuanceerd en heb altijd voor iedereen een vriendelijk woord over
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies ik heb toch helemaal niets te zoeken tussen die Huubsoppers/haters en andere mongolen die die maar ook één seconde over dat soort zaken nadenken.
Ik ben geen NMNS allemansvriendje en hoef ook niet door iedereen aardig gevonden te worden.
en ik ben lam![]()
![]()
quote:
Ja maar.... als we heul lief doen krijgen we er vast wel 1 bijquote:Op zondag 1 november 2009 02:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he dan samen de rode lopen op, en samen de oscar in ontvangst nemen, jij doet de toespraak ik kan geen engels, we hebben hem samen gemaakt maar krijgen maar 1 oscar he, besef je dan wel dat we elke maand die oscar moeten roeleren
Slaap lekker lief heksjequote:Op zondag 1 november 2009 02:11 schreef Toverheks het volgende:
ga naar bed allemaal slaap lekker...............
en heeft die vlemmix vannacht de moed om zonder mij te beginnen laat ik voor straf zijn keldertje onder water lopen
Ik heb al alcohol infuus aangelegd maar het wil niet lukkenquote:
dat maken we zelf wel uit.quote:Op zondag 1 november 2009 02:11 schreef Toverheks het volgende:
ga naar bed allemaal slaap lekker...............
typ typ typquote:Op zondag 1 november 2009 02:10 schreef D. het volgende:
Als ik zo niet reageer moeten jullie me ff wakker typen
Ja dus en toen en hey mijn alcohol gaat zijn werk doenquote:
Mijne is bijna uitgewerktquote:Op zondag 1 november 2009 02:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus en toen en hey mijn alcohol gaat zijn werk doen
quote:
Arme jijquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:20 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik had het over mijn eigen bed
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zienquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 02:07 schreef Coos het volgende:
Jawel..jij...jij...allemansvriend jijquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik een allemansvriendje?
Hij's dronkenquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier is het ONMquote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Kally het volgende:
[..]
BNN, Texas chainsaw massacre, maar die uit de prehistorie en dat is goed te zien
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.quote:Op zondag 1 november 2009 02:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee wie welquote:
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.quote:
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mijquote:Op zondag 1 november 2009 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben echt een soort van Fok hoer alleen verdien je er geen stuiver mee ten lange leste enkel hoon.![]()
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.quote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze zinsnede van jou geeft exact jouw vertieft denkpatroon weer, het zegt geen moer over mij
quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Ik ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat je in de verleden tijd sprak
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingenquote:Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n 230.000 Nederlanders, al kijken ze waarschijnlijk op een eerder tijdstip
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet wetenquote:Op zondag 1 november 2009 02:28 schreef Coos het volgende:
[..]
gelukkig etaleer jij je hier bijna 24 uur per dag.
Wat moet ik toch zonder jouquote:
Je verwacht om 2:30u geen herhaling?quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG nog herhaling ook, tis slecht gesteld met de uitzendingen
Nou ik heb zeker wel dronken mensen zien liegen.. slecht liegen maar toch!quote:Op zondag 1 november 2009 02:27 schreef Coos het volgende:
[..]
en kleine kinderen en dronken mensen spreken de waarheid.![]()
Kom maarrrrrrr.............................
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijdquote:
Ja maar dat verzin ik dan morgen welquote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, maar je verzint vast wel iets
Zit wat inquote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik het, ik kijk nooit om deze tijd
Ik lurk wel maar niet op internet pik.quote:Op zondag 1 november 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat Coos, ik doe mee, jij lurkt die 24 uur per dag, anders zou je dat niet weten
Nah heb nu geen zin om te denkenquote:
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
Schaapjesquote:
Dan hebbie mazzelquote:Op zondag 1 november 2009 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha bloody HA! Daar hoor ik niet bij en dat is aantoonbaarHulde, driewerf HULDE!
quote:
Nee Coos, ik heb geen levenquote:Op zondag 1 november 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik lurk wel maar niet op internet pik.![]()
Maar op welk tijdstip van de dag ik ook inlog altijd is er NMNS. (en nog wel een paar anderen waarvan ik denk, "hebben die geen leven dan")
ff zoeken op google?quote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
Doei D. slaap lekker voor straksquote:Op zondag 1 november 2009 02:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe andere dingen
En nu we het daar over hebben, ik ben er vandoor
Voor straks welterusten![]()
iets van Drion of zoquote:Op zondag 1 november 2009 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Coos, ik heb geen leven![]()
En nu?
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komtquote:
Oké Lies deze alleen helemaal voor jouquote:
Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe losquote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komt
quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou![]()
Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Negeer je mij of is het mijn pms?
Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???quote:
Dat ik naar de schuur moet voor koud bierquote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is je probleem Coos, waar exact zit ik je dwars of in de weg?
Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe los
Ouch!! En mooi!quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou![]()
Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepenquote:Op zondag 1 november 2009 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???
De hoeveelste augustus?quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!
Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !quote:Op zondag 1 november 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepen![]()
Ik doe straks gewoon het licht uit hier en humor of dubbelzinnigheden mogen alleen als jij ze post?![]()
Doe 's effe normaal pik! Omdat ik niet in dat achterlijke ons kent ons stijltje meepost ben ik opeens verdacht?
Nee joh, Gert is al in Berlijn.quote:Op zondag 1 november 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !
Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!quote:
Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wat?
*Op de baricade srpingt.
OOhw mijn laatste echte vakantiedag.
Ik denk dattie instructies aan het ophalen is.quote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!
Je kenr mequote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?
Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.quote:Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.seventyeight.n(...)-naam-was-sarah.html
Neh sorry. Was gewoon een boek wat me aan greep.quote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |