Oké Lies deze alleen helemaal voor jouquote:

Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe losquote:Op zondag 1 november 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'Lijkt mij dattie beter z'n roes kan gaan uitslapen voordat er nog meer onzinnigheid uit z'n toetsenbord komt

quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou

Huh?quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Negeer je mij of is het mijn pms?

Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???quote:

Dat ik naar de schuur moet voor koud bierquote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat is je probleem Coos, waar exact zit ik je dwars of in de weg?

Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!quote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Morgen regent het de hele dag dus ik kan nog effe los

Ouch!! En mooi!quote:Op zondag 1 november 2009 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké Lies deze alleen helemaal voor jou

Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepenquote:Op zondag 1 november 2009 02:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos ga slapen man, verkapte doodsverwensingen???

De hoeveelste augustus?quote:Op zondag 1 november 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat kun je doen. Dat deed je in augustus ook, daarna kreeg je het een paar weken lang terug. Als dat je wens is, ik vind het niet echt aanlokkelijk, maar als je het zo graag hebben wil, wie ben ik!

Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !quote:Op zondag 1 november 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja probeer jij d'r effe een rel en/of ban uit te slepen
Ik doe straks gewoon het licht uit hier en humor of dubbelzinnigheden mogen alleen als jij ze post?
Doe 's effe normaal pik! Omdat ik niet in dat achterlijke ons kent ons stijltje meepost ben ik opeens verdacht?

Nee joh, Gert is al in Berlijn.quote:Op zondag 1 november 2009 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Coos man.. kappen ! het is nergens voor nodig om de holocaust erbij te halen !

en vandaag het laatste stukje over een razzia op 16-7-42 in parijs, greep mij best aan,
  en vandaag het laatste stukje over een razzia op 16-7-42 in parijs, greep mij best aan,

Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!quote:

Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met wat?
*Op de baricade srpingt.
OOhw mijn laatste echte vakantiedag.

Ik denk dattie instructies aan het ophalen is.quote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Gert he.. daar is het laatste woord nog niet over gezegd!

Je kenr mequote:Op zondag 1 november 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies als ik over een paar jaar in een bejaardentehuis zit kom jij dan af en toe het kwijl wegvegen en om de 3 uur een verse joint in m'n muil steken?

Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.quote:Op zondag 1 november 2009 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.seventyeight.n(...)-naam-was-sarah.html

Neh sorry. Was gewoon een boek wat me aan greep.quote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies daar ben ik nu niet voor in de stemming.
 !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |