En waaruit blijkt dat geesten niet bestaan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Er is maar 1 optie!
Als ze zouden bestaan, dan zou je ze misschien wel kunnen fotograferen. Maar aangezien geesten niet bestaan, is het dus onmogelijk.
Je kan het natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen, maar ik denk dat een "ziel" niet bestaat. Het zijn puur elektrische signalen in je hersenen die zorgen dat je bent wie je bent. En op het moment dat je sterft, dan stopt alles ermee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Cristal het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat geesten niet bestaan?
waarom dan? Even aangenomen dat die foto echt oud is, toen konden ze ook wel het één en ander met trucage/bewerkingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:19 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijf ik een intigrerende foto vinden, de rest is ongeloofwaardig.
Er is tegenwoordig ook echt overal een verklaring voor...quote:Op zondag 8 november 2009 13:47 schreef Flammie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pareidolie
Yepquote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig ook echt overal een verklaring voor...
Charles Taylor noemde het de malaise van de moderne tijd, de onttovering van de wereld door wetenschap.quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Het is een verklaring, behoeft niet dus zo te zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Ja, en wat de wetenschap nog moet ontdekken of bewijzen is voor de gewone mens vaak te complex/ingewikkeld (quantummechanica, moleculaire biologie). Dus is het makkelijker om je te verwonderen om dit soort zaken.quote:Op zondag 8 november 2009 20:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Charles Taylor noemde het de malaise van de moderne tijd, de onttovering van de wereld door wetenschap.
Je wil het niet weten terwijl het toch feiten zijn
Hoe moet ik in die 'geest' een dame zien? Ik zie daar meer een soort gekke aap inquote:Op zondag 8 november 2009 13:40 schreef bbeyond het volgende:
Deze 2 dames werden onverwacht vergezeld door een 3e dame die graag erbij op de foto wilde.
Al zou dit waar zijn; waarom nemen geesten hun kleding ook in geestvorm mee naar het hiernamaals? En hoe doen ze dat dan? Al zou ik in geesten geloven, dan kan ik me nog enigszins een mens voorstellen die een geest geworden is. Maar kleren eigenlijk niet.quote:
Een drietal onverwachte toeschouwers op de tribune. Zo te zien in ouderwetse kleding of tenu.
Is dit een antwoord op mijn vraag? Zo ja, dat bedoel ik niet. Ik weet heus wel het bestaan van trucage-foto's. Mijn oom deed daar vóór het Photoshop-tijdperk al aan en ik ben zelf webdevelopsterquote:Op maandag 9 november 2009 13:15 schreef Chai het volgende:
Hele lange sluitertijd en dan zelf heel even kort in beeld gaan staan en weer weg.
mag jij hopen dat je niet in je carnavalsoutfit sterftquote:Op maandag 9 november 2009 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Al zou dit waar zijn; waarom nemen geesten hun kleding ook in geestvorm mee naar het hiernamaals? En hoe doen ze dat dan? Al zou ik in geesten geloven, dan kan ik me nog enigszins een mens voorstellen die een geest geworden is. Maar kleren eigenlijk niet.
Of naakt, kom je ook naakt op de foto!quote:Op maandag 9 november 2009 13:28 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
mag jij hopen dat je niet in je carnavalsoutfit sterft
Ik denk dat daar die lakens voor zijn, voor de mensen die naakt sterven:quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Of naakt, kom je ook naakt op de foto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |