Kak, maar dan ben ik niet thuis..quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal vanavond misschien even wat neerpennen.
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kak, maar dan ben ik niet thuis..
Kom dan! KANKERLIJER!quote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.
Inclusief Picca van haar, he?quote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.
PM dan maar, en ik stuur nooit foto's door vraag maar aan Griekjeeequote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lijkt me op Fok een goed idee, ja.
Ik wil de geprinte uitgave van dit topic wel signeren voor je.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS mag ik je handtekening?
Verkapt-ik-kan-schrijven.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil de geprinte uitgave van dit topic wel signeren voor je.
Oh? Beweer je nu dat ik je ooit een foto heb gestuurd?quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
PM dan maar, en ik stuur nooit foto's door vraag maar aan Griekjeee
Het is zeker niet ideaal nee, maar ik heb ze wel eens erger meegemaakt. Stugge houten vloeren enzo, je moet bijkans nog oppassen voor de spijkers.quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef spaceninjapirate het volgende:
on-topic:
Die zaal van KDO is net een ijsbaan, ze hebben daar duidelijk thuisvoordeel
Kon toch, bij dozen inpakken is het geen pre dat je kan schrijven. No offense verder.quote:
Ik kan nu ook wel bekennen dat ik een MBO'er ben, dan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Nobu het volgende:
Biels, ik had toch wel van je verwacht dat je een wat beschaafdere sport dan voetbal zou beoefenen.
Wat een stelletje dramaqueens is het ook.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij is de ruzie tussen Biels en Skylark fake, maar ik ben toch voor Biels.
Zolang je maar geen HBO'er bent kan ik daar wel mee leven.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel bekennen dat ik een MBO'er ben, dan.
Zijn het ook.quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een stelletje dramaqueens is het ook.
HBOquote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zolang je maar geen HBO'er bent kan ik daar wel mee leven.
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon toch, bij dozen inpakken is het geen pre dat je kan schrijven. No offense verder.
Ik dacht dat ik een redelijk breed vocabulaire had, totdat ik probeerde te omschrijven hoe de beste knul zichzelf steeds voor lul zet. Misschien kan php me met z'n woordenboek even uit de brand helpen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.
Ik pesten?quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.
Sorry, mijn ip ligt eraf bij synoniemen.net, wegens overmatig data verbruik.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een redelijk breed vocabulaire had, totdat ik probeerde te omschrijven hoe de beste knul zichzelf steeds voor lul zet. Misschien kan php me met z'n woordenboek even uit de brand helpen?
Nee, ik beweer dat ik nooit je foto heb doorgestuurd..quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh? Beweer je nu dat ik je ooit een foto heb gestuurd?
Die gewoon openbaar was...quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, ik beweer dat ik nooit je foto heb doorgestuurd..
Ik ben maar een simpele, oppervlakkige jongen he. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik pesten?Jij poogt mij altijd te minachten met bedekte uitspraken over mijn opleiding of toekomst. En dat terwijl jij er geen snars van snapt. Maar goed, je blijft humorvol.
Hey, maar dat maakt mijn bewering niet minder waar..quote:
Troost je met 1 ding! Je hebt wel zelfkennisquote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele, oppervlakkige jongen he. Ik kan er niks aan doen.
True, ik vraag me alleen af of andere mensen hier nu zoveel waarde aan moeten hechten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey, maar dat maakt mijn bewering niet minder waar..
Waarom zou ik me moeten troosten? Ben je me nu weer aan het pesten, knul. Waar blijft die foto trouwens?quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Troost je met 1 ding! Je hebt wel zelfkennis
Knul?quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou ik me moeten troosten? Ben je me nu weer aan het pesten, knul. Waar blijft die foto trouwens?
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knul?Hoe laat begint morgen je hoor college? Hoe laat moet je morgen bij de reclassering zijn?
Foto komt binnen 1 week, voor zondag heb jij de eckte eckte gezien. Ik hoop alleen dat mijn broertje Emimich de foto's er niet onder gaat kladderen wegens afgunst.
Mag ik je long opeten? Ik heb honger.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11
Ik weet niet wat voor smiley hierbij past.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11
Ik ben wel benieuwd op welk gezicht die grote muil zit, ja.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knul?Hoe laat begint morgen je hoor college? Hoe laat moet je morgen bij de reclassering zijn?
Foto komt binnen 1 week, voor zondag heb jij de eckte eckte gezien. Ik hoop alleen dat mijn broertje Emimich de foto's er niet onder gaat kladderen wegens afgunst.
Wat een vertrouwen ook weerquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, ik vraag me alleen af of andere mensen hier nu zoveel waarde aan moeten hechten.
Ik zal je vast 1 ding verklappen. 1,85, met 85KG vlees eraan ja. En hoe zie jij eruit, ja die vage foto in je fobo kan ik haast niets zien. Alleen een kleine Eskimo.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd op welk gezicht die grote muil zit, ja.
Welke smiley zou bij jou passen? Geen denk ik, of mischien deze:quote:Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor smiley hierbij past.
Nouja dan maar deze.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echte liefde, niets minder.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook weerIk voel een innige band
![]()
Ik ben er nog voor je. Boks ouwe.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook weerIk voel een innige band
![]()
Ik had piza besteld, kom je die GVD nog brengen, anders kan je dag zeggen tegen je fooiquote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke smiley zou bij jou passen? Geen denk ik, of mischien deze:
[ afbeelding ]
Waar Polygamie geen taboe is?quote:
Ik ben 1.88, kankerlekker en erg groot.quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal je vast 1 ding verklappen. 1,85, met 85KG vlees eraan ja. En hoe zie jij eruit, ja die vage foto in je fobo kan ik haast niets zien. Alleen een kleine Eskimo.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kan een gezicht op een muil zitten![]()
Die heb ik net in mijn eigen combimagnetron gestopt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had piza besteld, kom je die GVD nog brengen, anders kan je dag zeggen tegen je fooi
Ik ben meer een voorstander van Polyandrie.quote:
Je E-penis zal vast en zeker ook heel erg groot, alleen schort het bij jou aan common sense. Voor de rest nog vragen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben 1.88, kankerlekker en erg groot.
[..]. Heel goed.
Open een topic met tips over hoe je het beste een succesvol topic kan openen. Verstop er een klacht in. Dat lijkt me vetquote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zo topic wordt toch nog succes.
Ik ga een eigen programma beginnen op SBS 6. ''red mijn topic, met presentator phpmystyle''
Ik mag niet klagen over mijn penis, denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je E-penis zal vast en zeker ook heel erg groot, alleen schort het bij jou aan common sense. Voor de rest nog vragen?
Vandaag of morgen komt er nog een topic over geleerden mensen, nu ga ik eten. Over kwartier weer beschikbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Open een topic met tips over hoe je het beste een succesvol topic kan openen. Verstop er een klacht in. Dat lijkt me vet.
Had ik maar het vermogen om zo'n epische kloon te maken. Nee, ik denk nog steeds dat hij van Beauregard is, die is daar erg goed in. Ik trap er elke keer inquote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Biels, is phpmystyle een trollacount van jou? Zoiets stompzinnigs kan geen echte user zijn.
Potjandorie!, ach het is iig eerlijker t.o.v dan Bigamie. Kinderen moeten ook geworpen worden,quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben meer een voorstander van Polyandrie.
Het zal je verbazen wat voor randdebielen er op deze aardkloot rondlopenquote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Biels, is phpmystyle een trollacount van jou? Zoiets stompzinnigs kan geen echte user zijn.
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.quote:Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Had ik maar het vermogen om zo'n epische kloon te maken. Nee, ik denk nog steeds dat hij van Beauregard is, die is daar erg goed in. Ik trap er elke keer in.
Ja, heel toevallig. Nu ben ik helemaal benieuwd naar die foto, weet ik ook eindelijk hoe die internetheld van een Beauregard eruit ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.
Als je gespeculeer door geïnterpreteer had vervangen had ik je geloofd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Beauregard het volgende:
Zo! Mama's kostje achter de kiezen! Haha, wat een gespeculeer hier over mijn ware identiteit. Proleten.
Wacht, er komt nog een toetje. Zondag is het altijd dubbelvla!
Brb.
Lome achterlijke boer wat je hier rond loopt, reageer is inhoudelijk op het topic, ipv je standaard geneuzel.quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Beauregard het volgende:
Wat een wending!
Die zwakzinnige van 'n phpmystyle tegen het restje.
NOMNOMNOM.
Ventje, de enige die hier echt nutteloze citaten op FOK! neer kalkt ben jij, check de KLB SC maar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het bijna geloofd, ware het niet dat er in Beauregards reactie geen verkeerd gebruikte woorden, uitdrukkingen of gezegden staan.
Maar toch;!
Weet je wat ik pas echt grappig zou vinden Biels, als die vriendin waar je over schrijft HBO blijkt te doenquote:
Jij denkt dat een of andere autistische wo eskimo achtige anonieme internet held een vriendin heeft?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt grappig zou vinden Biels, als die vriendin waar je over schrijft HBO blijkt te doen!!!
Alsof je daar iets van voelt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas echt grappig zou vinden Biels, als die vriendin waar je over schrijft HBO blijkt te doen!!!
Als je daar echt zoveel waarde aan hecht als je claimt dan neuk je toch wel beneden je standaard niet waar.quote:
Als het bij een keertje neuken blijft hoef je er ook geen ingewikkelde conversaties mee te voeren, dus dan kan het wel.quote:Op zondag 1 november 2009 17:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je daar echt zoveel waarde aan hecht als je claimt dan neuk je toch wel beneden je standaard niet waar.
Heb je het topic doorgenomen? Zo te zien is dat niet het geval.quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als het bij een keertje neuken blijft hoef je er ook geen ingewikkelde conversaties mee te voeren, dus dan kan het wel.
Ik acht niets onmogelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat een of andere autistische wo eskimo achtige anonieme internet held een vriendin heeft?
Ho, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lome achterlijke boer wat je hier rond loopt, reageer is inhoudelijk op het topic, ipv je standaard geneuzel.
Dat is dus ook zoquote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eskimo?quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij denkt dat een of andere autistische wo eskimo achtige anonieme internet held een vriendin heeft?
Ik vraag me af wat haar visie hierop zou zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 18:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is dus ook zo. Gelukkig praat ze alleen met toestemming en dan nog alleen wat ik haar heb gezegd te vertellen. Dus er is omheen te werken.
Oja, pics?quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen over mijn penis, denk ik.
Jij komt op mij meer over als een autist dan Biels.quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet gezegd dat het mijn vriendin was, hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je het topic doorgenomen? Zo te zien is dat niet het geval.
Ik schop je richting het ROC, vroegtijdige schoolverlaten.quote:Op zondag 1 november 2009 18:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ho, ik wist niet dat je boos werd.
En hoe moet ik hier in godsnaam inhoudelijk gaan reageren? Stuur me eens in de juiste richting.
Je hebt wel de suggestie gewekt in ieder geval, ik zoek wel even de quote op. Bovendien heb je het net ook gewoon toegegeven.quote:Op zondag 1 november 2009 18:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet gezegd dat het mijn vriendin was, hoor.
Ik denk dat ik haar zou zeggen dit te beamen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat haar visie hierop zou zijn.
Ik zie bij jou anders ook niets, en als jij goed kon begrijpend lezen wist je dat ik binnenkort een aantal foto's rond pm naar Fokkers die ik vertrouw en van denk dat ze er geen misbruik van zullen maken.quote:Op zondag 1 november 2009 18:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij komt op mij meer over als een autist dan Biels.
Verder, je zit wel steeds oa. op mij en Biels te zeiken omdat we 'anoniem' zijn maar ik zie bij Biels een foto in zijn fotoboek. Bij jou niet.
Vrouwen die denken fysiek superieur te kunnen zijn aan mannenquote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Phones666 het volgende:
Wedstrijdje sprinten, Biels?Ik word niet zo snel moe.
Dit is 'm. Alsof je in je vrijheid beperkt zou worden als het om alleen een neukertje ging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Mja, ik zal het binnenkort eens maken. Ze beperkt me in mijn hosselvrijheid, namelijk.
Dat klopt, maar ik ga dan ook niet andere mensen verwijten dat ze anoniem zijn. Dat zou nogal hypocriet van me zijn.quote:
Ja dat verhaaltje heb ik inmiddels tientallen keren van je gehoord, maar je weet wat ze zeggen over in hoeverre praatjes figuurlijke gaatjes vullen.quote:en als jij goed kon begrijpend lezen wist je dat ik binnenkort een aantal foto's rond pm naar Fokkers die ik vertrouw en van denk dat ze er geen misbruik van zullen maken.
Ja, ik zit echt omhoog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |