Ik dacht dat ik een redelijk breed vocabulaire had, totdat ik probeerde te omschrijven hoe de beste knul zichzelf steeds voor lul zet. Misschien kan php me met z'n woordenboek even uit de brand helpen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.
Ik pesten?quote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.
Sorry, mijn ip ligt eraf bij synoniemen.net, wegens overmatig data verbruik.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een redelijk breed vocabulaire had, totdat ik probeerde te omschrijven hoe de beste knul zichzelf steeds voor lul zet. Misschien kan php me met z'n woordenboek even uit de brand helpen?
Nee, ik beweer dat ik nooit je foto heb doorgestuurd..quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh? Beweer je nu dat ik je ooit een foto heb gestuurd?
Die gewoon openbaar was...quote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, ik beweer dat ik nooit je foto heb doorgestuurd..
Ik ben maar een simpele, oppervlakkige jongen he. Ik kan er niks aan doen.quote:Op zondag 1 november 2009 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik pesten?Jij poogt mij altijd te minachten met bedekte uitspraken over mijn opleiding of toekomst. En dat terwijl jij er geen snars van snapt. Maar goed, je blijft humorvol.
Hey, maar dat maakt mijn bewering niet minder waar..quote:
Troost je met 1 ding! Je hebt wel zelfkennisquote:Op zondag 1 november 2009 17:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele, oppervlakkige jongen he. Ik kan er niks aan doen.
True, ik vraag me alleen af of andere mensen hier nu zoveel waarde aan moeten hechten.quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey, maar dat maakt mijn bewering niet minder waar..
Waarom zou ik me moeten troosten? Ben je me nu weer aan het pesten, knul. Waar blijft die foto trouwens?quote:Op zondag 1 november 2009 17:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Troost je met 1 ding! Je hebt wel zelfkennis
Knul?quote:Op zondag 1 november 2009 17:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zou ik me moeten troosten? Ben je me nu weer aan het pesten, knul. Waar blijft die foto trouwens?
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knul?Hoe laat begint morgen je hoor college? Hoe laat moet je morgen bij de reclassering zijn?
Foto komt binnen 1 week, voor zondag heb jij de eckte eckte gezien. Ik hoop alleen dat mijn broertje Emimich de foto's er niet onder gaat kladderen wegens afgunst.
Mag ik je long opeten? Ik heb honger.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11
Ik weet niet wat voor smiley hierbij past.quote:Op zondag 1 november 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHA WAT BEN JIJ GRAPPIG HOU ME VAST XANDER DE BUISONJÉ IK HOU HET NIET MEER ULL OMG OMG OMG MN LONGEN KOMEN NAAR BUITEN VAN HET ALCHEN1!!!11
Ik ben wel benieuwd op welk gezicht die grote muil zit, ja.quote:Op zondag 1 november 2009 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knul?Hoe laat begint morgen je hoor college? Hoe laat moet je morgen bij de reclassering zijn?
Foto komt binnen 1 week, voor zondag heb jij de eckte eckte gezien. Ik hoop alleen dat mijn broertje Emimich de foto's er niet onder gaat kladderen wegens afgunst.
Wat een vertrouwen ook weerquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
True, ik vraag me alleen af of andere mensen hier nu zoveel waarde aan moeten hechten.
Ik zal je vast 1 ding verklappen. 1,85, met 85KG vlees eraan ja. En hoe zie jij eruit, ja die vage foto in je fobo kan ik haast niets zien. Alleen een kleine Eskimo.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd op welk gezicht die grote muil zit, ja.
Welke smiley zou bij jou passen? Geen denk ik, of mischien deze:quote:Op zondag 1 november 2009 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor smiley hierbij past.
Nouja dan maar deze.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echte liefde, niets minder.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook weerIk voel een innige band
![]()
Ik ben er nog voor je. Boks ouwe.quote:Op zondag 1 november 2009 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen ook weerIk voel een innige band
![]()
Ik had piza besteld, kom je die GVD nog brengen, anders kan je dag zeggen tegen je fooiquote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke smiley zou bij jou passen? Geen denk ik, of mischien deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |