Kak, maar dan ben ik niet thuis..quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal vanavond misschien even wat neerpennen.
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.quote:Op zondag 1 november 2009 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Kak, maar dan ben ik niet thuis..
Kom dan! KANKERLIJER!quote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.
Inclusief Picca van haar, he?quote:Op zondag 1 november 2009 16:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Dan schrijf ik hem wel alvast en post ik hem als jij er klaar voor bent.
PM dan maar, en ik stuur nooit foto's door vraag maar aan Griekjeeequote:Op zondag 1 november 2009 16:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lijkt me op Fok een goed idee, ja.
Ik wil de geprinte uitgave van dit topic wel signeren voor je.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS mag ik je handtekening?
Verkapt-ik-kan-schrijven.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wil de geprinte uitgave van dit topic wel signeren voor je.
Oh? Beweer je nu dat ik je ooit een foto heb gestuurd?quote:Op zondag 1 november 2009 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
PM dan maar, en ik stuur nooit foto's door vraag maar aan Griekjeee
Het is zeker niet ideaal nee, maar ik heb ze wel eens erger meegemaakt. Stugge houten vloeren enzo, je moet bijkans nog oppassen voor de spijkers.quote:Op zondag 1 november 2009 16:48 schreef spaceninjapirate het volgende:
on-topic:
Die zaal van KDO is net een ijsbaan, ze hebben daar duidelijk thuisvoordeel
Kon toch, bij dozen inpakken is het geen pre dat je kan schrijven. No offense verder.quote:
Ik kan nu ook wel bekennen dat ik een MBO'er ben, dan.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Nobu het volgende:
Biels, ik had toch wel van je verwacht dat je een wat beschaafdere sport dan voetbal zou beoefenen.
Wat een stelletje dramaqueens is het ook.quote:Op zondag 1 november 2009 16:52 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij is de ruzie tussen Biels en Skylark fake, maar ik ben toch voor Biels.
Zolang je maar geen HBO'er bent kan ik daar wel mee leven.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel bekennen dat ik een MBO'er ben, dan.
Zijn het ook.quote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een stelletje dramaqueens is het ook.
HBOquote:Op zondag 1 november 2009 17:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zolang je maar geen HBO'er bent kan ik daar wel mee leven.
Op de lijst van dingen die ik niet begrijp staat de vraag "waarom doet phpmystyle in elk topic een poging mensen te pesten door te roepen dat ze een gare baan hebben" erg hoog.quote:Op zondag 1 november 2009 17:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kon toch, bij dozen inpakken is het geen pre dat je kan schrijven. No offense verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |