Ik ben 1.88, kankerlekker en erg groot.quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal je vast 1 ding verklappen. 1,85, met 85KG vlees eraan ja. En hoe zie jij eruit, ja die vage foto in je fobo kan ik haast niets zien. Alleen een kleine Eskimo.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe kan een gezicht op een muil zitten![]()
Die heb ik net in mijn eigen combimagnetron gestopt.quote:Op zondag 1 november 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had piza besteld, kom je die GVD nog brengen, anders kan je dag zeggen tegen je fooi
Ik ben meer een voorstander van Polyandrie.quote:
Je E-penis zal vast en zeker ook heel erg groot, alleen schort het bij jou aan common sense. Voor de rest nog vragen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben 1.88, kankerlekker en erg groot.
[..]. Heel goed.
Open een topic met tips over hoe je het beste een succesvol topic kan openen. Verstop er een klacht in. Dat lijkt me vetquote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
Zo topic wordt toch nog succes.
Ik ga een eigen programma beginnen op SBS 6. ''red mijn topic, met presentator phpmystyle''
Ik mag niet klagen over mijn penis, denk ik.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je E-penis zal vast en zeker ook heel erg groot, alleen schort het bij jou aan common sense. Voor de rest nog vragen?
Vandaag of morgen komt er nog een topic over geleerden mensen, nu ga ik eten. Over kwartier weer beschikbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Open een topic met tips over hoe je het beste een succesvol topic kan openen. Verstop er een klacht in. Dat lijkt me vet.
Had ik maar het vermogen om zo'n epische kloon te maken. Nee, ik denk nog steeds dat hij van Beauregard is, die is daar erg goed in. Ik trap er elke keer inquote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Biels, is phpmystyle een trollacount van jou? Zoiets stompzinnigs kan geen echte user zijn.
Potjandorie!, ach het is iig eerlijker t.o.v dan Bigamie. Kinderen moeten ook geworpen worden,quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben meer een voorstander van Polyandrie.
Het zal je verbazen wat voor randdebielen er op deze aardkloot rondlopenquote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Biels, is phpmystyle een trollacount van jou? Zoiets stompzinnigs kan geen echte user zijn.
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.quote:Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Had ik maar het vermogen om zo'n epische kloon te maken. Nee, ik denk nog steeds dat hij van Beauregard is, die is daar erg goed in. Ik trap er elke keer in.
Ja, heel toevallig. Nu ben ik helemaal benieuwd naar die foto, weet ik ook eindelijk hoe die internetheld van een Beauregard eruit ziet.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.
Als je gespeculeer door geïnterpreteer had vervangen had ik je geloofd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Beauregard het volgende:
Zo! Mama's kostje achter de kiezen! Haha, wat een gespeculeer hier over mijn ware identiteit. Proleten.
Wacht, er komt nog een toetje. Zondag is het altijd dubbelvla!
Brb.
Lome achterlijke boer wat je hier rond loopt, reageer is inhoudelijk op het topic, ipv je standaard geneuzel.quote:Op zondag 1 november 2009 17:32 schreef Beauregard het volgende:
Wat een wending!
Die zwakzinnige van 'n phpmystyle tegen het restje.
NOMNOMNOM.
Ventje, de enige die hier echt nutteloze citaten op FOK! neer kalkt ben jij, check de KLB SC maar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verdacht hoe php gaat eten en *opeens*, daar is ie weer, onze Amerikaanse rakker.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik had het bijna geloofd, ware het niet dat er in Beauregards reactie geen verkeerd gebruikte woorden, uitdrukkingen of gezegden staan.
Maar toch;!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |