quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz... tijd lang alleen maar de manga gevolgd omdat de fillers in de serie mijn neus uitkwamen...
Vanaf welke ep begint het echte verhaal weer?
Ik heb wat in te halen kennelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Hoogstaande op 31-10-2009 01:36:14 ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Oepsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat is dat toch met die spoilers vandaag!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, hey, hey! We gaan nou niet het enige beetje romantische drama in Naruto bekritiseren! Vele dingesXdinges-fans zullen het zeker wel waarderen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Burakius het volgende:
Neppe laatste chapter hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Staat meestal pas na 13:00 online, dus heel even wachten. Spoilers voor de manga zijn er overigens welquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-11-2009 15:46:21 ]Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILERTAGS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ik kan zo lang dus echt niet wachten en gebruik HS.quote:
Hs heeft naruto er meestal op donderdag tussen 13:00 en 14:00 opstaan. Ze zijn allesbehalve traag, ze gebruiken gewoon crunchyroll (geen flauw idee hoe je het schrijft en geen zin om het op te zoeken) en de subs van crunchyroll. Ze subben niet maar rippen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ging juist naar taka ivm traagheid van HS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Nog steeds een 56k modem?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:37 schreef Ge4ce het volgende:
Beter zet je er alleen links neer, ipv het topic 10x groter te maken en onze bandbreedte te verspillen.
Misschien uit Belgie, die hebben nog steeds datalimieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Niet eens grappig.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Niet eens grappig.Je geeft mensen eerder de mogelijkheid dan dat je het in hun strot duwt. Lijkt mij duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Spoilerplaatjes volgende mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er geen shippuuden trouwens deze week?
Valt me nu pas op
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand van de mangalezers vertellen of Rock Lee ooit nog in het verhaal terugkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
Anime is deze week het downloaden niet waard.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik vond hem juist erg goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Dethroned het volgende:
[..]Hebben jullie het nou allebei over 135-136??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie het nou allebei over 135-136??
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
anime:ik vond 135/136 wel goed, normaal erger ik me wel aan al die flashbacks maar omdat het dit x van uit itachi's point of view was toch interessant. Die doorgedraaide versie van hem blijf ik onkarakteristiek vinden omdat hij tot dan voornamelijk ingetogen is![]()
volgende episodes worden te erg qua gevechten hopelijk![]()
en Itachi op die troon is epic.
manga:MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
MangaManga;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime;
Gevecht tussen Itachi en Sasuke word leuk![]()
Maar ik voorspel nog meer flashbacks![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Manga;MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime;
Gevecht tussen Itachi en Sasuke word leuk![]()
Maar ik voorspel nog meer flashbacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga staat overigens alweer online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Niet op mijn sitequote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
De manga staat overigens alweer online.
ff zoeken dan![]()
![]()
Wist niet dat jij een eigen site hadquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet op mijn site
ff zoeken dan
![]()
Om het je wat makkelijk te maken.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
het volgt de manga wel precies, ik denk dat genjutsu gevechten sowieso wat saaier zijn, er mag ook wel wat meer emotie in.quote:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je? Ik vond het erg goed gedaan.quote:
En de afgelopen 10 episodes ofzo heb ik zondermeer genoten van Naruto.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
het volgt de manga wel precies, ik denk dat genjutsu gevechten sowieso wat saaier zijn, er mag ook wel wat meer emotie in.
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime
Ik vind het gevecht wel gaaf
Ondanks dat Sasuke denkt dat hij zo sterk is, terwijl hij alleen maar een kans heeft omdat Itachi nogal zwak is atm. Ik geloof niet dat Sasuke een kans zou hebben als hij (Itachi) op 100% had gezeten.
Vind Sasuke sowieso veels te arrogantHij kent zijn plek niet, hij is (imo) nog maar een groentje
Itachi is vele malen stoerder
![]()
![]()
Spoiler volgende aflevering:quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef ShiroYasha het volgende:
Ondanks dat Sasuke denkt dat hij zo sterk is, terwijl hij alleen maar een kans heeft omdat Itachi nogal zwak is atm. Ik geloof niet dat Sasuke een kans zou hebben als hij (Itachi) op 100% had gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Spoiler volgende aflevering:Mja i know :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itachi![]()
Sasuke![]()
![]()
Manga staat onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door ArcticBlizzard op 03-12-2009 10:39:12 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
GC animatie net na de 1e echte missie van team 7. Niet uit de manga verhaallijn dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef Cahir het volgende:
Die special is een 3d versie van manga toch?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Jezus, van de laatste 4 pagina's ofzo van de manga snapte ik echt geen drol![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waar snapte je niks van dan ?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus, van de laatste 4 pagina's ofzo van de manga snapte ik echt geen drol![]()
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Gewoon wat er gebeurde, de actie en veranderingen gingen me iets te onduidelijkquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja begint leuk te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was dit topic kwijt!
Wordt eens tijd dat ik de laatste 5 chapters ga lezen.
sukkeltje
Naruto-Anime van deze week was wel tof vond ik, niet al teveel gepraat en wel wat mooie acties ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens. Itachi!!!!Beatus vir qui suffert tentationem.
Wat is er gebeurt met Akatsuki clan member Zetsu, heeft hij ze eerste gevecht al gehad en zo ja welk aflevering?
ik wil zijn jutsu zien waarin hij zijn 2 persoonlijkheden splitsen.Lehme met Kruiden![]()
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Lehme het volgende:
Wat is er gebeurt met Akatsuki clan member Zetsu, heeft hij ze eerste gevecht al gehad en zo ja welk aflevering?
ik wil zijn jutsu zien waarin hij zijn 2 persoonlijkheden splitsen.
In de manga is het ook nauwelijks een gevecht. Hij splitst zich wel in twee.![]()
We hebben vrijwel niets van hem gezien..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.
In de manga is het ook nauwelijks een gevecht. Hij splitst zich wel in twee.
Hij blijft een redelijk groot mysterie, hij lijkt vooral als scout/waarnemer te dienen..
Ook eet hij blijkbaar de lijken op waarvan Akatsuki wil dat ze nooit gevonden worden
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
We hebben vrijwel niets van hem gezien..
Hij blijft een redelijk groot mysterie, hij lijkt vooral als scout/waarnemer te dienen..
Ook eet hij blijkbaar de lijken op waarvan Akatsuki wil dat ze nooit gevonden worden
Edit:Zetsu is 1 van de 10 akatsuki leden die tot op heden in de anime niet veel van bekend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, want hij is toch wel een vet personage, hopelijk krijgt ie nog wel wat coole battles
Lehme met Kruiden![]()
Of misschien boeit het hem niks en verveelt hij zich op deze manier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Cahir het volgende:
Miss dat hij niet kan kiezen enzo. Vandaar die gespleten persoonlijkheid?
Hij keek tenslotte met veel "plezier" naar de match van Sasuke en ItachiBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij volgt Madara's orders.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan vraag ik me toch af waarom hij slaafs orders volgt.
![]()
![]()
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.quote:
Dit plan is nog niet bekend in de anime, dus dat zal ik verder niet verklappen.![]()
![]()
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.
Dit plan is nog niet bekend in de anime, dus dat zal ik verder niet verklappen.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.Lehme met Kruiden![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]Zoiets inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
Mja, hij houdt van kijken, hij is waarschijnlijk een irritante tegenstander omdat hij iedereen al eens in gevechten bekeken heeft. En je truukjes dan al kent.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Of misschien boeit het hem niks en verveelt hij zich op deze manier niet.
Hij keek tenslotte met veel "plezier" naar de match van Sasuke en Itachi
We weten nog heel weinig van zijn vechtstijl, maar dat hij kan splitsen lijkt mij iig wel logisch xP
Wat zal er gebeuren als zijn ene helft denkt dat hij kan winnen, en de andere van niet?![]()
![]()
KisameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 16:12 schreef shadowflash het volgende:
Kisamewtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens madara is toch nog altijd aan de slechte kant?Lehme met Kruiden![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef Lehme het volgende:
[..]
wtf?Hangt er vanaf of je het met zijn plan eens bent of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens madara is toch nog altijd aan de slechte kant?
![]()
![]()
[quote]Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef Lehme het volgende:
[..]
wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 18:28 schreef Lehme het volgende:
[..]
wtf?madara:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens madara is toch nog altijd aan de slechte kant?
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook belachelijk
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het ook belachelijk
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 10-12-2009 16:28:03 ]![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Moet je even kijken op mangastream.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Manga;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De anime heeft deze week aan het einde (in het stuk na de ED) een mega grote onthulling dus als je die niet meteen deze week wilt weten niet het einde kijken
Beatus vir qui suffert tentationem.
Die was al bekend voor de anime kijkers. Itachi had dat al verteld.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef wdn het volgende:
De anime heeft deze week aan het einde (in het stuk na de ED) een mega grote onthulling dus als je die niet meteen deze week wilt weten niet het einde kijken
![]()
Ah dat heb ik dan ooit gemist
Beatus vir qui suffert tentationem.
Jezus de anime zit op zo'n hoog niveau de laatste tijd
Fucking vette aflevering weerBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
De manga was goed deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weekje pauze en dan weer een manga om vervolgens weer een week pauze te hebben.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tvpEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 04:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef sweetlady-o het volgende:
MangagheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zo een gedoe over Sharingan ogen, terwijl er in het begin van de anime werd gezegd dat de byuukugan van de Hyuga clan een betere "geevolueerde" versie is?In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef Burakius het volgende:Omdat die mensen geen hele clans afslachten, en er zijn geen type's zoals Madara met Byakugan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zo een gedoe over Sharingan ogen, terwijl er in het begin van de anime werd gezegd dat de byuukugan van de Hyuga clan een betere "geevolueerde" versie is?
En dat het oog beter 'geevolueerd'is, wil niet meteen zeggen dat het sterker moet zijn. Het is een 'tool' als het ware, degene die hem beter beheerst / meer ervaring heeft zal waarschijnlijk sterker zijn.
Manga spoiler;
Rinnegan;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef sweetlady-o het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:07 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Zou kunnen, maar denk dat er nog wel wat twist's komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iig moet Naruto een paar ballen laten groeien.![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manga;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:59 schreef D3ft0n3 het volgende:
Manga!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt in de laatste verschene manga zie je dat hij verschijnt.
http://www.onemanga.com/Bleach/387/01/![]()
Vanaf hier wordt het weer gaaf om Naruto Shippuden te volgenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:46 schreef Cahir het volgende:
Killer Bee maakt zijn intrede en Team Taka goes Akatsuki!
![]()
Ik hoop dat Shikamaru en Neji weer hun intrede maken in de anime, naar zijn gevecht met Hidan om Asuma te wreken wordt er weer weinig van hem vernomen. En van Neji weer al uit de oude series.![]()
![]()
shikamaru - hidan was zo fokking vet
bijna net zo vet als rock lee - gaaraHet Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/![]()
Daar had ik het ook overquote:Op woensdag 30 december 2009 23:07 schreef Sjaakzwart het volgende:
[..]
Klopt in de laatste verschene manga zie je dat hij verschijnt.
http://www.onemanga.com/Bleach/387/01/
RAH RAH![]()
Rap in Naruto, ik kan er moeilijk aan wennen.
Leuke ep dat wel, komende 3 weken gaan weer leuk worden
Dat weet je of dat denk je?quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De filler arc begint 21 januari en gaat zo te zien over de Robuki (6-tails). Vandaar dat Kisame zei dat er nog 3 jinchuuriki overgebleven zijn, in de manga waren er nog maar 2 op dat moment.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:14 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Dat weet je of dat denk je?
![]()
Had een versie zonder aftiteling en dergelijke, daarbij niet echt goed op kisame gelet........... Ik heb echt zo'n hekel aan fillers bij Naruto, die zijn toch zo verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:42 schreef Nic1 het volgende:
[..]
De filler arc begint 21 januari en gaat zo te zien over de Robuki (6-tails). Vandaar dat Kisame zei dat er nog 3 jinchuuriki overgebleven zijn, in de manga waren er nog maar 2 op dat moment.
Volgende week gelukkig weer een manga chapter.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Anonymousz het volgende:Deze week komt chapter 478 uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Deze week komt chapter 478 uit.bedankt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
bedankt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]Dat ga ik ook doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Manga is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Manga is vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:52 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Je hebt er in ieder geval over nagedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:48 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAH RAH![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:51 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was bedoeld tegen Sasuke.
![]()
Staat al een tijdje online op mangastreamquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef Kijana het volgende:
Episode 143 was wel vet zeg!
Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe manga chapter.
Mooie ed trouwens, had ik nog niet gezien.
Kan iemand me waarschuwen wanneer de fillers zijn afgelopen want die ga ik echt niet kijken!!!!!!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
^^ ik waarschuw je weleigenlijk ben ik ook niet van de fillers.. maargoed, ik ben nu toch helemaal in naruto stemming.. ik download ze en 'spaar' ze
but i'll let you know
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Dank uquote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
^^ ik waarschuw je weleigenlijk ben ik ook niet van de fillers.. maargoed, ik ben nu toch helemaal in naruto stemming.. ik download ze en 'spaar' ze
but i'll let you know
Ik heb de fillers van naruto allemaal gezien
De fillers uit naruto shippuuden heb ik merendeels ook gezien, maar ben er afgelopen filler arc toen ze halverwege waren mee gestopt. Ik kijk liever niet want ze zijn van een verschrikkelijk laag niveau en doen de serie meer kwaad dan goed imho.
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0.o![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:58 schreef Goldensun21 het volgende:
Hij is vast al eens voorbij gekomen, maar ik kwam hem net tegen en vond hem zo toepasselijk.
Pagina over wat Bleach eigenlijk is: http://encyclopediadramatica.com/Bleach
Kijken op eigen risico.
samen met deze onthullingen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
@ ArcticBlizzard
Het was madara die 9tailfox na konoha stuurde.
(Moet wel want als Naruto eindelijk Sasuke heeft gevonden ziet sasuke met zijn sharingan de fox , en dan zegt die fox dat hij ooit eerder eentje heeft gezien namelijk die van mandara!)
http://www.narutoget.com/(...)uuden-episode-51-52/![]()
Danzou cool? neh ik vind hem nog steeds lame
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 03:32 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Michie_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die blijven saaiquote:Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Michie_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manga
Dus....................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef Ge4ce het volgende:
manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
SPOILER: Sakura en haar planOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
Hij is er trouwens: http://mangastream.com/read/naruto/483-54/1/Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:42 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
Ik kan er niet meer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan er niet meer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Picchia op 18-02-2010 12:34:12 ]![]()
Ik kan er niet meer tegenIk ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:27 schreef Picchia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er niet meer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:05 schreef ArcticBlizzard het volgende:Kakashi is dan ook al door de hele serie heen een expert gebleken in ontwijken e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Picchia het volgende:
[..]
Kakashi is dan ook al door de hele serie heen een expert gebleken in ontwijken e.d.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
manga spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MangaSPOILER: Sasuke's ogenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
MangaSPOILER: Sasuke's ogenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:12 schreef wc-eend het volgende:
Ik zou schrijver kunnen worden hahahahahaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef wc-eend het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Ge4ce het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb nergens zoveel spoilers in een topic gezien als hier.![]()
Misschien een idee om Anime en Manga te splitsen? Dan kan iedereen gewoon ouwehoeren.![]()
Lijkt me geen slim plan. Het topic is nu al telkens zo goed als dood. Manga spoilers zijn het enige wat het nog een beetje levendig houdt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef enlightenedwizza het volgende:
Ik heb nergens zoveel spoilers in een topic gezien als hier.![]()
Misschien een idee om Anime en Manga te splitsen? Dan kan iedereen gewoon ouwehoeren.
![]()
Lekker dan, hele pagina vol manga spam en ik lees die dus niet. Zo verleidelijk om op de spoilers te klikken![]()
![]()
hehe kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lekker dan, hele pagina vol manga spam en ik lees die dus niet. Zo verleidelijk om op de spoilers te klikken
Gewoon de manga gaan lezenIk wou het eerst ook niet, maar moest er uiteindelijk aan geloven
Manga loopt lekker veel voor.. stomme fillers steeds![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Ge4ce het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:48 schreef Ge4ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noodles![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:01 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Je bent gewoon jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom dan? Omdat ze zo hopeloos verliefd is op Naruto? Omdat er weinig zinnigs uit haar mond komt? Omdat ze er leuk uitziet (in dat baggy trainingspak)? Omdat ze zó hopeloos verlegen is? Dat ze een enorm kleine rol heeft in de manga? En dan haar stem in de anime.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:49 schreef Picchia het volgende:
Naast Kakashi en Hidan is ze mijn favoriete char.
Komt nog eens bij dat ze ook niet heel sterk is. [/rant]
Nee, ik heb die fanbase van haar nooit zo goed begrepen. Ze zal wel gewoon kawaii zijn dan.![]()
![]()
Alles beter dan een emo die jankt om haatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze zo hopeloos verliefd is op Naruto? Omdat er weinig zinnigs uit haar mond komt? Omdat ze er leuk uitziet (in dat baggy trainingspak)? Omdat ze zó hopeloos verlegen is? Dat ze een enorm kleine rol heeft in de manga? En dan haar stem in de anime.Komt nog eens bij dat ze ook niet heel sterk is. [/rant]
Nee, ik heb die fanbase van haar nooit zo goed begrepen. Ze zal wel gewoon kawaii zijn dan.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!![]()
Ja maar....ja maar....hij is in elk geval nog een boeiend hoofdpersonage!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Alles beter dan een emo die jankt om haat
![]()
Hinata is nogal een een vlak personage, ze verandert niet heel erg.![]()
Ze is idd nogal vlak, Tsunade is 10x beterquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar....ja maar....hij is in elk geval nog een boeiend hoofdpersonage!![]()
Hinata is nogal een een vlak personage, ze verandert niet heel erg.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:00 schreef pwned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
151. Teacher and student (Shitei - 師弟) is een special en zal de overgang terug naar canon zijn. Al zal de canon waarschijnlijk pas op het eind beginnen.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
2007 belde, ze wilden hun hit-anime terugquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef Sjaakzwart het volgende:
off topic: Death Note , maar 37 afl. maar fokking nice story!! Echte aanrader
![]()
![]()
Het enige wat ik op dit chaper te zeggen heb is
Feel the love!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef Picchia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig chapter. Niets meer en niets minder.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Geweldig chapter. Niets meer en niets minder.
Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:Je hebt gelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had ik helemaal niet aan gedacht
Hij heeft wel twee 'healers' bij zich atm, dus dat zou wel goed moeten komen. Maar het schept wel weer een stuk wendingen![]()
Nou, over die kunai....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:35 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Anime:
De fillers zijn voorbij, volgende week geen episode. maar de week erna krijgen we een special. Toch vond ik het best een interessante filler, beter dan al die vorige fillers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
Inderdaad goed anime eps
Fillers waren niet slecht deze keer. Ze waren in stijl en in lijn met het verhaal.Beatus vir qui suffert tentationem.
Deze week dan toch maar ff de anime meepakken en dan volgende week barst het allemaal weer los
SPOILER: mangaspoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou, over die kunai....I was wrong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al die recente fillers gaan over Jinchurikis of diende ter verdieping. Beter dan al die zinloze fillers van voor Shippuden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef ShiroYasha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:57 schreef Picchia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn