quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef MaxiTitan het volgende:
Hmmz... tijd lang alleen maar de manga gevolgd omdat de fillers in de serie mijn neus uitkwamen...
Vanaf welke ep begint het echte verhaal weer?
Ik heb wat in te halen kennelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Hoogstaande op 31-10-2009 01:36:14 ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Oepsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat is dat toch met die spoilers vandaag!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, hey, hey! We gaan nou niet het enige beetje romantische drama in Naruto bekritiseren! Vele dingesXdinges-fans zullen het zeker wel waarderen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Burakius het volgende:
Neppe laatste chapter hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Mighty Max forum
http://z11.invisionfree.com/Mighty_Max_Archives/
Staat meestal pas na 13:00 online, dus heel even wachten. Spoilers voor de manga zijn er overigens welquote:
[ Bericht 18% gewijzigd door SaintOfKillers op 05-11-2009 15:46:21 ]Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef IkBenOzan het volgende:SPOILERTAGS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ik kan zo lang dus echt niet wachten en gebruik HS.quote:
Hs heeft naruto er meestal op donderdag tussen 13:00 en 14:00 opstaan. Ze zijn allesbehalve traag, ze gebruiken gewoon crunchyroll (geen flauw idee hoe je het schrijft en geen zin om het op te zoeken) en de subs van crunchyroll. Ze subben niet maar rippen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef wc-eend het volgende:
Ik ging juist naar taka ivm traagheid van HS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
Nog steeds een 56k modem?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:37 schreef Ge4ce het volgende:
Beter zet je er alleen links neer, ipv het topic 10x groter te maken en onze bandbreedte te verspillen.
Misschien uit Belgie, die hebben nog steeds datalimieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Niet eens grappig.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Niet eens grappig.Je geeft mensen eerder de mogelijkheid dan dat je het in hun strot duwt. Lijkt mij duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
Spoilerplaatjes volgende mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nopequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Is er geen shippuuden trouwens deze week?
Valt me nu pas op
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Kan iemand van de mangalezers vertellen of Rock Lee ooit nog in het verhaal terugkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
Anime is deze week het downloaden niet waard.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Ik vond hem juist erg goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:08 schreef Cahir het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef Dethroned het volgende:
[..]Hebben jullie het nou allebei over 135-136??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vond ik ook erg jammer. Heel gelul wat je al 2x hebt gezien en dan nog een kleine toevoeging over Uchiha Madara.
Ik snap het ook nietquote:Op maandag 23 november 2009 09:53 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie het nou allebei over 135-136??
quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
anime:ik vond 135/136 wel goed, normaal erger ik me wel aan al die flashbacks maar omdat het dit x van uit itachi's point of view was toch interessant. Die doorgedraaide versie van hem blijf ik onkarakteristiek vinden omdat hij tot dan voornamelijk ingetogen is![]()
volgende episodes worden te erg qua gevechten hopelijk![]()
en Itachi op die troon is epic.
manga:MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
MangaManga;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime;
Gevecht tussen Itachi en Sasuke word leuk![]()
Maar ik voorspel nog meer flashbacks![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Manga;MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime;
Gevecht tussen Itachi en Sasuke word leuk![]()
Maar ik voorspel nog meer flashbacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De manga staat overigens alweer online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Niet op mijn sitequote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
De manga staat overigens alweer online.
ff zoeken dan![]()
![]()
Wist niet dat jij een eigen site hadquote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet op mijn site
ff zoeken dan
![]()
Om het je wat makkelijk te maken.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
het volgt de manga wel precies, ik denk dat genjutsu gevechten sowieso wat saaier zijn, er mag ook wel wat meer emotie in.quote:
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je? Ik vond het erg goed gedaan.quote:
En de afgelopen 10 episodes ofzo heb ik zondermeer genoten van Naruto.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
het volgt de manga wel precies, ik denk dat genjutsu gevechten sowieso wat saaier zijn, er mag ook wel wat meer emotie in.
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anime
Ik vind het gevecht wel gaaf
Ondanks dat Sasuke denkt dat hij zo sterk is, terwijl hij alleen maar een kans heeft omdat Itachi nogal zwak is atm. Ik geloof niet dat Sasuke een kans zou hebben als hij (Itachi) op 100% had gezeten.
Vind Sasuke sowieso veels te arrogantHij kent zijn plek niet, hij is (imo) nog maar een groentje
Itachi is vele malen stoerder
![]()
![]()
Spoiler volgende aflevering:quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef ShiroYasha het volgende:
Ondanks dat Sasuke denkt dat hij zo sterk is, terwijl hij alleen maar een kans heeft omdat Itachi nogal zwak is atm. Ik geloof niet dat Sasuke een kans zou hebben als hij (Itachi) op 100% had gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:28 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Spoiler volgende aflevering:Mja i know :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Itachi![]()
Sasuke![]()
![]()
Manga staat onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 92% gewijzigd door ArcticBlizzard op 03-12-2009 10:39:12 ]I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
GC animatie net na de 1e echte missie van team 7. Niet uit de manga verhaallijn dus.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:43 schreef Cahir het volgende:
Die special is een 3d versie van manga toch?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Jezus, van de laatste 4 pagina's ofzo van de manga snapte ik echt geen drol![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waar snapte je niks van dan ?quote:Op donderdag 3 december 2009 18:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus, van de laatste 4 pagina's ofzo van de manga snapte ik echt geen drol![]()
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.![]()
Gewoon wat er gebeurde, de actie en veranderingen gingen me iets te onduidelijkquote:
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]![]()
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:13 schreef Burakius het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja begint leuk te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was dit topic kwijt!
Wordt eens tijd dat ik de laatste 5 chapters ga lezen.
sukkeltje
Naruto-Anime van deze week was wel tof vond ik, niet al teveel gepraat en wel wat mooie acties ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens. Itachi!!!!Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Wat is er gebeurt met Akatsuki clan member Zetsu, heeft hij ze eerste gevecht al gehad en zo ja welk aflevering?
ik wil zijn jutsu zien waarin hij zijn 2 persoonlijkheden splitsen.Lehme met Kruiden![]()
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Lehme het volgende:
Wat is er gebeurt met Akatsuki clan member Zetsu, heeft hij ze eerste gevecht al gehad en zo ja welk aflevering?
ik wil zijn jutsu zien waarin hij zijn 2 persoonlijkheden splitsen.
In de manga is het ook nauwelijks een gevecht. Hij splitst zich wel in twee.![]()
We hebben vrijwel niets van hem gezien..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.
In de manga is het ook nauwelijks een gevecht. Hij splitst zich wel in twee.
Hij blijft een redelijk groot mysterie, hij lijkt vooral als scout/waarnemer te dienen..
Ook eet hij blijkbaar de lijken op waarvan Akatsuki wil dat ze nooit gevonden worden
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
We hebben vrijwel niets van hem gezien..
Hij blijft een redelijk groot mysterie, hij lijkt vooral als scout/waarnemer te dienen..
Ook eet hij blijkbaar de lijken op waarvan Akatsuki wil dat ze nooit gevonden worden
Edit:Zetsu is 1 van de 10 akatsuki leden die tot op heden in de anime niet veel van bekend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, want hij is toch wel een vet personage, hopelijk krijgt ie nog wel wat coole battles
Lehme met Kruiden![]()
Of misschien boeit het hem niks en verveelt hij zich op deze manier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Cahir het volgende:
Miss dat hij niet kan kiezen enzo. Vandaar die gespleten persoonlijkheid?
Hij keek tenslotte met veel "plezier" naar de match van Sasuke en ItachiBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij volgt Madara's orders.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan vraag ik me toch af waarom hij slaafs orders volgt.
![]()
![]()
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.quote:
Dit plan is nog niet bekend in de anime, dus dat zal ik verder niet verklappen.![]()
![]()
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.
Dit plan is nog niet bekend in de anime, dus dat zal ik verder niet verklappen.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.Lehme met Kruiden![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]Zoiets inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: