Jaquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was dit topic kwijt!
Wordt eens tijd dat ik de laatste 5 chapters ga lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:27 schreef Lehme het volgende:
Wat is er gebeurt met Akatsuki clan member Zetsu, heeft hij ze eerste gevecht al gehad en zo ja welk aflevering?
ik wil zijn jutsu zien waarin hij zijn 2 persoonlijkheden splitsen.
We hebben vrijwel niets van hem gezien..quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de manga al wel (soort van), maar in e anime niet denk ik, tenzij het een filler was.
In de manga is het ook nauwelijks een gevecht. Hij splitst zich wel in twee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:15 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
We hebben vrijwel niets van hem gezien..
Hij blijft een redelijk groot mysterie, hij lijkt vooral als scout/waarnemer te dienen..
Ook eet hij blijkbaar de lijken op waarvan Akatsuki wil dat ze nooit gevonden worden
Edit:Zetsu is 1 van de 10 akatsuki leden die tot op heden in de anime niet veel van bekend is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, want hij is toch wel een vet personage, hopelijk krijgt ie nog wel wat coole battles
Lehme met Kruiden
Of misschien boeit het hem niks en verveelt hij zich op deze manier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:01 schreef Cahir het volgende:
Miss dat hij niet kan kiezen enzo. Vandaar die gespleten persoonlijkheid?
Hij volgt Madara's orders.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan vraag ik me toch af waarom hij slaafs orders volgt.
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.quote:
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Hij vindt het plan van Madara wel een goed idee? Mij lijkt het niet wat.
Dit plan is nog niet bekend in de anime, dus dat zal ik verder niet verklappen.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]Zoiets inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:17 schreef Lehme het volgende:
[..]
Wat is zijn plan, ik wil het graag weten.
Maar zet het in een spoilertag zo dat je het niet verpest voor andere, of stuur mij een pm met daarin wat zijn plan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |