Ja mee eens inderdaad. Ik ben benieuwd of er over dit moment nog veel gepraat gaat worden, zou wel belachelijk zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:31 schreef Ceriel het volgende:
Ja, maar de objectiviteit die Witteman bijna als geen ander bezit siert 'm vind ik altijd. Zo'n gekleurde uitspraak laat dan toch weer even zien dat hij zich toch wat verheven voelt omdat hij liever luistert naar de nocturnes van Chopin. Volkomen terecht, in mijn belevingswereld, maar in een positie als de zijne moet je dat niet zo duidelijk laten blijken. Het was dus echt een slip of the tongue.
Witteman objectief?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:31 schreef Ceriel het volgende:
Ja, maar de objectiviteit die Witteman bijna als geen ander bezit siert 'm vind ik altijd.
Witteman heeft het ook niet eens gelijk door. Het lijkt wel alsof ie pas wakker schrikt als Pauw hem meewarig aankijkt...quote:
Ik denk dat Witteman nooit een concert van Frans heeft gezien dan een keer op TV met die rolstoelen, Witteman is een echte klassieke muziek freakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Witteman heeft het ook niet eens gelijk door. Het lijkt wel alsof ie pas wakker schrikt als Pauw hem meewarig aankijkt...
Bach is zijn idool..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:03 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik denk dat Witteman nooit een concert van Frans heeft gezien dan een keer op TV met die rolstoelen, Witteman is een echte klassieke muziek freak
Als ik het terugkijk en Witteman bezie dan was het helemaal geen grap en ook niet zo bedoeld, de ziel weet niet beter dan dat er veel rolstoelen bij het concert zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:11 schreef Jac0bus het volgende:
Ik heb het gisteravond ook gezien en ik hoewel ik wel van dat soort grappen hou vind het een beetje jammer van Witteman. Pauw & Witteman is een talkshow, geen cabaretvoorstelling. Tuurlijk, een grap is goed om het leuk te houden maar dit soort botte grappen horen niet thuis in Pauw & Witteman.
Welnee, Witteman beseft heel goed dat-ie een lullige opmerking plaatste. Hij kijkt inderdaad neer op volks vermaak, alleen zou-ie dat enigszins moeten verhullen. De Vara was vroeger voor de gewone man, als hem dat niet bevalt moet-ie elitair gaan zitten doen bij de VPRO.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:18 schreef henkway het volgende:
Als ik het terugkijk en Witteman bezie dan was het helemaal geen grap en ook niet zo bedoeld, de ziel weet niet beter dan dat er veel rolstoelen bij het concert zijn
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:06 schreef Cynix ® het volgende:
Die kop tegen de deur van Bauer wil ik ook nog wel eens terugzien. Dáár kon ik dan weer wel om lachen.
Hij speelt 't aardigquote:
Ja, Spong krijgt daar echt teveel spreektijd. Marcouch vind ik opzich wel een interessante gast, mits P&W hem het vuur aan de schenen durven te leggen en uitspraken ontlokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |