al 4 jaar mee bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan zit daar ook niet veel tijd in

die poster is mijn levenswerk niet..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat ik net zag stelde het niet veel voor, maar er zal nog wel meer zijn

Hij snapt hemquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
die poster is mijn levenswerk niet..

ik bedoelde ook topic grand vitessequote:

heel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat is het voorn bedrijf... een design bedrijf?

kennelijk niet, maar ik dacht dat is nu wel zo populairquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is 3fm man, hij luistert die zender niet

iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is 3fm man, hij luistert die zender niet

But I'm a liarquote:

Ik hoor dat nietquote:

Doeiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mede-Fok!ertjes!![]()

als je zoon als in zo vader zo zoon bedoelt dan zit je goed, maar bedoel je zo een dan heb je zo'n nodig of zo n of zoo nquote:

bye Erwinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mede-Fok!ertjes!![]()

Houw maar op heeft geen nut, vraag maar aan ome Erniequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je zoon als in zo vader zo zoon bedoelt dan zit je goed, maar bedoel je zo een dan heb je zo'n nodig of zo n of zoo n

Of: waar is toch dat zebra paardje voor?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
In het kader van mamma appelsap nog een klassieker: ik zat alleen in een vuile kameel

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
In het kader van mamma appelsap nog een klassieker: ik zat alleen in een vuile kameel

hint youtube + mama appelsapquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje looooooooooooooves mama appelsap...

jij zit te twijfelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of: waar is toch dat zebra paardje voor?

ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatiequote:

Geweldig hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatie![]()

Allemaal begonnen bij timur van 3fm, en nog elk weekend te horen tijdens de timur timur show *die overigens alles van fok jatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lag net al bijna onder de tafel van het lachen om de compilatie![]()

Dan moet ik toch eens zien beter te luistenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Allemaal begonnen bij timur van 3fm, en nog elk weekend te horen tijdens de timur timur show *die overigens alles van fok jat*

Mupsie...dat hoef je mij niet te vertellen hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
is altijd bij Timor @ 3FM tussen 12 en 3 in het weekend

Is goed schatjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mupsie...dat hoef je mij niet te vertellen hoor!

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga verhuizen naar boven *om 4 uur gaat de wekker weer*

Man! Ik zeg toch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga verhuizen naar boven *om 4 uur gaat de wekker weer*
Wacht nog even antwoord van ST af...

ja, maar ik wilde ff zeker weten of het bij dat stukje op die tijd is, of ergens anders in de 0:59quote:

Haha...als je te hard luistert hoor je het helemaal niet meer he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar ik wilde ff zeker weten of het bij dat stukje op die tijd is, of ergens anders in de 0:59maakt niet uit hoor

Slaap lekker dropje!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat jullie verlaten![]()
Welterusten

Ik lekker niet!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 7 uur in den morgen werken

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer![]()
Nog iets gemist?
En vanwaar de eer voor nog een naamtopic?

ik volg het nml helemaal nietquote:

En het is zebra- HONDJE!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of: waar is toch dat zebra paardje voor?

Ik mag niet meer rijdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:23 schreef PownijN het volgende:
[..]
Nouhou
Ga jem e wel instoppen dan?

Slaap lekker zometeen, apekop!quote:

NOUHOUquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker zometeen, apekop!

Ja!quote:

ik hoor in dat nr altijd hondepoep om en nabij dat stukjequote:

Mama hang je jas op!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor in dat nr altijd hondepoep om en nabij dat stukje_!

quote:

zebra-hondjes moeten ook poepen he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoor in dat nr altijd hondepoep om en nabij dat stukje_!

waarschijnlijk gestreepte drollen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zebra-hondjes moeten ook poepen he?

maar schat...wat poept een Dalmatiër dan?quote:

chipolata puddingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar schat...wat poept een Dalmatiër dan?

Dat is dan niet echt consequent, n'est-ce pas?quote:

verkeerde ik bedoel die met die choc stukjes erinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is dan niet echt consequent, n'est-ce pas?

Straciatella!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkeerde ik bedoel die met die choc stukjes erin
ik eet geen zuivel dus ik heb geen idee hoe dat heet

dat jaquote:

Snel editen dan...er kijkt toch niemand behalve ikquote:

ik heb net wat anders ge-edit ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snel editen dan...er kijkt toch niemand behalve ik

Plus, je weet toch van die koeien die soms het gras een beetje zat zijn en dan chocola gaan eten...die maken dus straciatella-ijs!quote:

i love they way your mind worksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plus, je weet toch van die koeien die soms het gras een beetje zat zijn en dan chocola gaan eten...die maken dus straciatella-ijs!

bomen zijn vet relaxtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef Folmer het volgende:
hoi jullie zijn wel chille mensen toch
ok dan hoi

ja ehm...verdorie.quote:

Hoi!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef Folmer het volgende:
hoi jullie zijn wel chille mensen toch
ok dan hoi

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ehm...verdorie.
ik had het nog mis ook!
kijk maar:

dat zegt die man op het einde dat het leuk is wat het jongetje zegt maar dat het verkeerd isquote:

wat een vreselijke reclame je zou er bijna een dood mee aandoen poequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ehm...verdorie.
ik had het nog mis ook!
kijk maar:

Ja. Dat is wel stom van die meneer.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt die man op het einde dat het leuk is wat het jongetje zegt maar dat het verkeerd is

Zeg dan niets!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef Folmer het volgende:
[..]
wat een vreselijke reclame je zou er bijna een dood mee aandoen poe

kom we gaan door de bladeren banjerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel stom van die meneer.

Jaa! En wolkjes blazen van de kou!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom we gaan door de bladeren banjeren

ja en dan naar binnen op de bank, dekentje enquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa! En wolkjes blazen van de kou!

en handen warmen aan de beker met warme chocolademelk (beetje maar, kan best een keertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan naar binnen op de bank, dekentje en

quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:57 schreef Folmer het volgende:
sorry ik wou niet dat je boos ging doen hoor maar ik ben er niet fan van

* PeZu smeltquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en handen warmen aan de beker met warme chocolademelk (beetje maar, kan best een keertje)

quote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is ook warme chocolademelk...*insert cute smiley*

filmpje min het laatstequote:

Is dat nog een vraag?quote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag?
Ga je schamen.

Daar hebben we allemaal wel eens last van!quote:

jeh jeh, jeh jehquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef justmattie het volgende:
Nog iemand wakker of liggen we al plat

Kan ook allebei natuurlijk he?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:38 schreef justmattie het volgende:
Nog iemand wakker of liggen we al plat

Inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan ook allebei natuurlijk he?

Maar jij en Pezu liggen dus nog niet platquote:

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar jij en Pezu liggen dus nog niet plat

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Maar jij en Pezu liggen dus nog niet plat

Het lijkt je een waanzinnig vent de Pezuquote:

Ben jij een beetje nieuwsgierig?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt je een waanzinnig vent de Pezu?

dat zijn er wel meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij een beetje nieuwsgierig?

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij een beetje nieuwsgierig?

quote:

Die kennen we onderhand welquote:

Pezu handen thuisquote:

ja das mijn trademark dus ik mag open van welquote:
waarom zou ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pezu handen thuis![]()
![]()
Ik ga mn nest maar intrusten

Slaap lekker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pezu handen thuis![]()
![]()
Ik ga mn nest maar intrusten

quote:

ja live zijn ze echt super jaquote:

Dank uquote:

Hoi Ratelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Stoepie.Leuke muts heb je.

Nee, dat valt tijdens het duiken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:32 schreef PeZu het volgende:
zou mijn haai ook een kerstmutsje op kunnen

elastiekjuhquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, dat valt tijdens het duiken.

omdat ze dat zijn vergetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef Stoeprand het volgende:
En waarom is Marijke niet met een hoofdletter geschreven in de TT?

vet pienter hehquote:

omdat jij het bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer![]()
Nog iets gemist?
En vanwaar de eer voor nog een naamtopic?

Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat jij het bentEn omdat ST een liedje had

down boy, downquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaan![]()
Neppert

eens in de zoveel tijd moet je slijmen, en soms moet er ook pit in de relatie zitten. Nu is het de tijd van het slijmerige weer en morgen is dat weer over...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al slijmen bij Marijke? Je hebt niet eens een hoofdletter bij de naam Marijke gedaan![]()
Neppert

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat jij het bentEn omdat ST een liedje had

Jij denkt dat je een relatie met Marijke hebt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
eens in de zoveel tijd moet je slijmen, en soms moet er ook pit in de relatie zitten. Nu is het de tijd van het slijmerige weer en morgen is dat weer over...

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:45 schreef Belly76 het volgende:
Morgu! Stoep , Coole muts hoor, die heb ik ook (valt alleen nét buiten het plaatje)

quote:

Oh.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertaling voor onze jack russel pup met adhd:
ga af stoepprand, ga af

smakelijk en rij ze !quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen trouwens!En nu ben ik echt ontbijten, om 11 uur rijles

nee, ik heb er eenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een relatie met Marijke hebt?

Ik dacht het nietquote:

MSN =quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Heb je haar überhaupt op MSN?

Dat is wel een hele slechte nep reden waarom jij Marijke niet op MSN hebt.quote:

nee, omdat appel, want groenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte nep reden waarom jij Marijke niet op MSN hebt.
[ afbeelding ]

stoep is gewoon jaloers omdat marijke 2 relaties heeft ipv maar 1quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef PeZu het volgende:
de sc lijkt verdomme wel een hier vechten users om userinnen topic_!
ONZ SC# Love Battle Royal

Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doenquote:

Moequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee liefste Marijke![]()
![]()

ik maak geen ruzie om marijkequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ruzie maken om Marijke in de SCKleuterschoolmentaliteit.

bummer, maar ook wel weer chillendquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doen

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:55 schreef PeZu het volgende:
de sc lijkt verdomme wel een hier vechten users om userinnen topic_!
ONZ SC# Love Battle Royal

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie om marijkeik sta toe dat ze naast mijn relatie nog een relatie heeft en daar kan stoep schijnbaar slecht tegen

had ik al gevraagd hoeveel rijlessen je nog moet doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje! Rijden gaat niet door, instructrice smste net dat ze nog ziek is. Dus dan maar rustig aan doen

zekersquote:

Hihihi, weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik al gevraagd hoeveel rijlessen je nog moet doen

en het is al ik weet niet hoeveel topics aan de gang die soapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, het is dus genoeg geweest lieverds!
jullie gaan op padquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
zekersDan kan ik nog even boodschapjes doen voor ik op pad ga met ST

Ik sta met mn vlaggetje vooraan als jij afrijdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, weet ik eigenlijk niet meerMaar ik moet er nog een stuk of 10 en ik rijd over een week of 3 af

Ik weet hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en het is al ik weet niet hoeveel topics aan de gang die soap_!
[..]
jullie gaan op pad![]()

komt door ST hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ergens is het ook wel vleiend, al die positieve aandacht
![]()
Ja!Dankzij jou!

wat ga je doen met STquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ergens is het ook wel vleiend, al die positieve aandacht
![]()
Ja!Dankzij jou!

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik sta met mn vlaggetje vooraan als jij afrijd[ afbeelding ]

Nee, we gaan naar Boo at the Zoo in Amersfoortquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat ga je doen met STtoch niet al die kledingwinkels leegkopen heh

we duimen voor jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jeuj!
Eigenlijk zie ik er heel erg tegenop... Ik vraag me echt af of ik het wel kan enzoDus dat wordt nog spannend, de komende weken

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar Boo at the Zoo in AmersfoortBeesies kijken!
That reminds me, ik moet m'n camera zo even leeg maken![]()

quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag naar mn opa en oma in A'foort
![]()

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Staat genoteerd![]()
[..]
Als ik je zie welen ik je herken

Weet ik niet, ze wonen in een flat... vlakbij het park daar... en ze hebben een balkonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat is altijd afwachten he?
Wonen ze dichtbij de dierentuin?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.

wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:19 schreef Stoeprand het volgende:
Ik voel me niet zo lekkerStomme naatje

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:20 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje gaat met z'n opa en oma naar de dierentuin
niet, ik ga een verjaardag van mn nichtje vieren van 3 jaar ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi ik zei nicht
![]()

Marijke afgepaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan[ afbeelding ]

JE ZEI NICHT!!1 HAHAHAHAUAUHAHAHUHAHAUHAAHAA!11!!!1quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet, ik ga een verjaardag van mn nichtje vieren van 3 jaar ofzohihi ik zei nicht
![]()

quote:
lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik maak geen ruzie om marijkeik sta toe dat ze naast mijn relatie nog een relatie heeft en daar kan stoep schijnbaar slecht tegen

Dat is het niet. Dat valt gewoon onder Nederlands hoor.quote:

DAN IS HET TOCH EEN VAK!!!!EINZ!!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is het niet. Dat valt gewoon onder Nederlands hoor.
ik ben toch geen kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier echt met een stel kleuters

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
![]()
![]()

en de hints snappen ze ook al nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
![]()
![]()

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze wonen in een flat... vlakbij het park daar... en ze hebben een balkon

Respect voor deze toepak man!quote:

Grammatica valt ook onder Nederlands, dat is toch ook geen vak?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DAN IS HET TOCH EEN VAK!!!!EINZ!!!!

Ik ben heul geen kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
![]()
![]()

Nederlands is de algemene naamquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Grammatica valt ook onder Nederlands, dat is toch ook geen vak?

Maar die meneer die toepak wil zijn niet.quote:

Ik ben besmet door jullie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nu ga je zelf kleuter zitten spelen
Jij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heul geen kleuter![]()
![]()
Hoe is het met Ratel verder? Nog iets leuks gepland staan voor dit weekend?

meestal welquote:

Lekker!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben besmet door jullie.![]()
[..]
Jij gelukkig niet.Ik ga zo naar de markt en morgen heb ik een verjaardag. Verder doe ik niks bijzonders. Beetje chillen enzo.

quote:De term grammatica komt oorspronkelijk uit van het Griekse woord: γράμματον, wat letter betekent. Het is binnen de theoretische taalkunde de benaming voor de studie, beschrijving en verklaring voor alles wat met de systematiek van een natuurlijke taal of kunsttaal te maken heeft. Dus de structuur van de woorden en de zinnen van een taal wordt gedefinieerd aan de hand van regels.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grammatica

Ik leer bij Nederlands onder andere grammatica. Ook andere dingen zoals zinnen ontleden etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands is de algemene naam
Grammatica valt onder Nederlands
Nederlands is een vak
------------
Grammatica is een vak

Koffietijd...quote:

Da's lang geledenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Koffietijd...
Een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door, het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,lekker gezellig
Neem er de tijd voor
Steeds in de morgen,weer de zon in je huis
Lekker geborgen, even fijn voor de buis
Koffietijd
Een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf
Het helpt je de dag door, het is...
Koffietijd!
Voor jou en dat weet je,lekker gezellig
Tijd voor jezelf
Koffie, koffie,
tijd...

quote:

sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n oplos Latte Macchiatto van Nescafe

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's lang geledenMet Mireille Bekooij en Hans van Willigenburg toch?

Geeft niets... Hier kan ik ook van genieten, maar is toch andersquote:

dit is die zwartequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets... Hier kan ik ook van genieten, maar is toch anders

Juist. Met veel suiker, zonder melk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Stoeprand het volgende:
Gewone koffie.

Klein beetje suiker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Met veel suiker, zonder melk.

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Met veel suiker, zonder en veel melk.

quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:57 schreef PeZu het volgende:
zwarter dan zwart anders lust ik het niet

Vroeger dronk ik melk met een beetje koffie. Nu moet ik er echt geen melk meer in.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |