Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meer oud werk van coldplay op de radio , laat die laatste cd maar liggen.
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.
of hij heeft aambeienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg raar. Met zijn omvang en grijze haar heeft ie ook wel wat van een ijsbeer.
quote:
to high rotation recordquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat. Vooral dit stukje waar ze het tempo langzaam opvoeren
Eensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gloria zo gaaf dat het wel heel gek moet lopen wil die bij mij gaan vervelen.
hoog irritatie niveau heb je danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gloria zo gaaf dat het wel heel gek moet lopen wil die bij mij gaan vervelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Of het is bij jou laag..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoog irritatie niveau heb je dan
ik schijn aanleg te hebbenquote:
Vroeger te vaak naar Barbara Streisand en Mariah Carey moeten luisteren..En als iets erg is...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoog irritatie niveau heb je dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |