In gebroken wit, daarom doen we er een stukje plakband bijquote:
Die vond ik dan weer matig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In gebroken wit, daarom doen we er een stukje plakband bij![]()
![]()
![]()
Ronploftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer matig.
Maar ronpolft!
Ik ben maar even gaan luisteren hoe dat gratis mp3'tje van Moke klinkt dat ik van 's lands beste bierbrouwer heb gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Green Day wordt er echt niet beter op met de jaren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Meer uitspraken die erin moeten?
Is ie ronploft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Meer uitspraken die erin moeten?
Misschien als je het zo hoort is het niet echt bijzonder nee, maar ik denk gewoon even terug aan Ahoyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Green Day wordt er echt niet beter op met de jaren. Vind ik dan.
quote:
Ik heb de setlist gezien en ik was daar niet blij mee. Niets pre-Dookiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien als je het zo hoort is het niet echt bijzonder nee, maar ik denk gewoon even terug aan Ahoy
Eensquote:
Ik ben ook pas 'fan' sinds 2003 ofzo, dus /care voor mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de setlist gezien en ik was daar niet blij mee. Niets pre-Dookie
Michiel heeft de halve wereld met em afgereisd, dus dat moet goed kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:22 schreef Sersjee het volgende:
"Wat denk je wat er gebeurd als ik Arend Langenberg meeneem?!"
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jan had het over het winkelcentrum van je zus
Het is inderdaad heel erg de laatste tijd. Maar waarschijnlijk komt dat doordat de liedjes allemaal op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef TheArt het volgende:
Good girls go bad
En ondanks dat het een goede plaat is, djezus gooi eens wat meer afwisseling in de muziek
Correct. De huidige ontploft dan. Zoveel geluk kan een mens niet aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een nieuwe Antiroos moeten zoeken.
Had het al gesmst.quote:
Met Antiroos' aanleg voor de slappe lach zal die ontploffing vele malen erger zijn dan die van een neushoorn die cola krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. De huidige ontploft dan. Zoveel geluk kan een mens niet aan.
TURBO TURBOquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Antiroos' aanleg voor de slappe lach zal die ontploffing vele malen erger zijn dan die van een neushoorn die cola krijgt.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef TheZapster het volgende:
You’re the chocolate at the end of my Cornetto
Dat is wel een zekerheidje hoor. Je denkt toch niet dat ik die niet in mn Top2009 zet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Sersjee het volgende:
Kanshebber om opgenomen te worden in de meest belangwekkende jaarlijst.
Had de hele plaat niet herkend/ ooit gehoord.. Jammer, leuke plaatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef -Hans- het volgende:
JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bell X 1
Had het begin van de plaat niet herkend
Cornettoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:33 schreef TheZapster het volgende:
You’re the chocolate at the end of my Cornetto
Zeker! Maar dan heb je wel wat gemist hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had de hele plaat niet herkend/ ooit gehoord.. Jammer, leuke plaat
Ach, wat leuk. Hij overschat zichzelf...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is wel een zekerheidje hoor. Je denkt toch niet dat ik die niet in mn Top2009 zet?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef Marc63 het volgende:
Je zult maar zo'n stem hebben. Als je op een verjaardag je buurman in de kring op zachte toon vertelt dat je last hebt van winderigheid hangt heel de kamer geboeid aan je lippen.
[Jan van Veen mode]Vrijdag avond, half 9. tijd... voor de...wissel[/Jan van Veen mode]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:40 schreef gerbenp het volgende:
Zou dit niet een goeie stem van het station zijn?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |