In gebroken wit, daarom doen we er een stukje plakband bijquote:
Die vond ik dan weer matig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In gebroken wit, daarom doen we er een stukje plakband bij![]()
![]()
![]()
Ronploftquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer matig.
Maar ronpolft!
Ik ben maar even gaan luisteren hoe dat gratis mp3'tje van Moke klinkt dat ik van 's lands beste bierbrouwer heb gekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Green Day wordt er echt niet beter op met de jaren.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Meer uitspraken die erin moeten?
Is ie ronploft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ]
Meer uitspraken die erin moeten?
Misschien als je het zo hoort is het niet echt bijzonder nee, maar ik denk gewoon even terug aan Ahoyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef Sersjee het volgende:
Green Day wordt er echt niet beter op met de jaren. Vind ik dan.
quote:
Ik heb de setlist gezien en ik was daar niet blij mee. Niets pre-Dookiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien als je het zo hoort is het niet echt bijzonder nee, maar ik denk gewoon even terug aan Ahoy
Eensquote:
Ik ben ook pas 'fan' sinds 2003 ofzo, dus /care voor mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb de setlist gezien en ik was daar niet blij mee. Niets pre-Dookie
Michiel heeft de halve wereld met em afgereisd, dus dat moet goed kunnen komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:22 schreef Sersjee het volgende:
"Wat denk je wat er gebeurd als ik Arend Langenberg meeneem?!"
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jan had het over het winkelcentrum van je zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |